Nu jo, Kaunas pakeisdamas visas Škodas padarys didelę pažangą.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
Škodų jau nusimato greitai nebelikti, Lenkijoje jau pagaminti pirmieji naujos siuntos Kauno Solariai.
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąO kiek jų viso bus nupirkta?Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
Škodų jau nusimato greitai nebelikti, Lenkijoje jau pagaminti pirmieji naujos siuntos Kauno Solariai.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąGaila, kad “Kautrai” nepasisekė..
Nesuparantu, kam jie vėl skuba prikurinėt abejotinų maršrutų. Galėtų padaryt 30(dab57)(legendinį maršrutkių maršrutą, tam net numeris paliktas laisvas) ir paleist 5-20intervalu.
- 6 patinka
Comment
-
Tiek Vilniuje, tiek Kaune didelį juoką kėlė žmonių neišprusimas ir nekantrumas. Nu gi ne per vieną dieną pagaminama 85 troleibusai (Vilniaus atveju 191 autobusai ir troleibusai). Tai yra normalu, kad užtrunka pusmetis arba metai nuo sutarties pasirašymo, kol bus pristatyta pirmoji partija. Pirmieji nauji troleibusai Kaune pasirodys liepą. Iki gruodžio Škodų likti neturėtų, nebent liks kokios 5-7, mat Škodų dabar 93, o naujų troleibusų 85.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė uksas Rodyti pranešimąDabar laukit tesinio kitais metais klaipedoj, data tik preliminari yra ir vasaros pabaigoj
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąKlaipėdoj? Kažin. Kam jiems trauktis, jeigu mokama ne už pervežtų keleivių skaičių, o už nuvažiuotus kilometrus. O ir sutartis sudaryta ilgam laikui.
Comment
-
Parašė uksas Rodyti pranešimą
Sutartis ilgam buvo kaune 5 + 5 pratesimui , o kas gavosi?, Klaipedoj 10 metu ir kas gausis kita vasara
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąGaila, kad “Kautrai” nepasisekė..
Nesuparantu, kam jie vėl skuba prikurinėt abejotinų maršrutų. Galėtų padaryt 30(dab57)(legendinį maršrutkių maršrutą, tam net numeris paliktas laisvas) ir paleist 5-20intervalu.
Comment
-
Parašė kesukazzz Rodyti pranešimą
Pritariu, kad reiktų grąžint 30 maršrutkių maršrutą, pamenu kaip važiuodavo pilnutėliai šiame maršrute. Aplamai, mano nuomone turėtų būti leista sugryžti visiems norintiems užsiimti keleivių gabenimu mieste. Konkurencija, jug turi būti ir miesto viešajam transportui. Dabar jie galvoja paleis papildomų autobusų ir viskas bus gerai.
Dabar tik baisiausia, kad patys Kauno Autobusai nedidintų savo parko mikrobizacijos.
Comment
-
Jei nebūtų Kautra perėmus šio '90 verslo, jie patys būtų susinaikinę. Prieš pat galą, jie patys užsiraukinėjo. Gal tik 24 su 30 ir rajoniniai 97 su 99 buvo populiaresni. Viskam savas laikas, gaila, kad nei tada nei dabar lygeverčiai jie nekeičiami autobusais, dėl ko VT netampa patrauklesnis.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
O tau 5 + 5 nesiskiriai nuo 10? Būtent 5 ir praėjo nuo 2014m. Tik rugsėjį turėjo sukakti.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąJei nebūtų Kautra perėmus šio '90 verslo, jie patys būtų susinaikinę. Prieš pat galą, jie patys užsiraukinėjo. Gal tik 24 su 30 ir rajoniniai 97 su 99 buvo populiaresni. Viskam savas laikas, gaila, kad nei tada nei dabar lygeverčiai jie nekeičiami autobusais, dėl ko VT netampa patrauklesnis.
Comment
-
Stai centrinej europos sostinej maskvoj mikroautobusai ir metro vaziuoja ir nebankruoja , nes sobianinas leidzia o musiskiai ne uzsiimt verslu, nu tikras absurdas, o dar kainos iskeltos uz pravaziavima, tai nerealios, nors kuro kaina ta patis likus, prie lito buvo auksciausia 4,3 lito, is furos galima buvo gaut po 3 litus, o dabar dar pigiau o kainos pakeltos dvigubai, atsibuslit
Comment
-
Parašė uksas Rodyti pranešimąStai centrinej europos sostinej maskvoj mikroautobusai ir metro vaziuoja ir nebankruoja , nes sobianinas leidzia o musiskiai ne uzsiimt verslu, nu tikras absurdas, o dar kainos iskeltos uz pravaziavima, tai nerealios, nors kuro kaina ta patis likus, prie lito buvo auksciausia 4,3 lito, is furos galima buvo gaut po 3 litus, o dabar dar pigiau o kainos pakeltos dvigubai, atsibuslit
Comment
Comment