Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    6 marsrute prailginti neišlauš posūkių ipatingai petrausko savanorių kampas
    O tai kaip "išlauždavo" trisekcijiniai 37-i kringelius prie Zoologijos sodo stotelės? Ir dar posūkį iš Petrausko g. į Vydūno al., kur yra privaloma iš pirmos juostos į pirmą pasukti, kai iš Petrausko g. į Savanorių pr. sukt galima išnaudojant abi Savanorių pr. juostas.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Parašė Mettal Rodyti pranešimą

      O tai kaip "išlauždavo" trisekcijiniai 37-i kringelius prie Zoologijos sodo stotelės? Ir dar posūkį iš Petrausko g. į Vydūno al., kur yra privaloma iš pirmos juostos į pirmą pasukti, kai iš Petrausko g. į Savanorių pr. sukt galima išnaudojant abi Savanorių pr. juostas.
      Tik viena žinoma kad Garliava niekada nesulauks dvigubu autobusų. Iš dalies 26 maršrutas tai padarys kai važiuos iki mastaičių.

      Comment


        Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

        Tik viena žinoma kad Garliava niekada nesulauks dvigubu autobusų. Iš dalies 26 maršrutas tai padarys kai važiuos iki mastaičių.
        ar jį pratęs iki Mastaičių?

        Comment


          Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

          ar jį pratęs iki Mastaičių?
          Aha, o 6 iki Išlaužo, 46 į Gervėnupį ir 29 iki Jonavos. Ir dar viena yra aišku - Kauno miesto maršrutiniai taksi niekada neišnyks.
          Viešojo transporto temų rodyklė >>

          Comment


            Tiesiamas kontaktinis tinklas nuo Gedimino st. per Parodos Kalna i sporto stotele. 2 aisis vaziuos savo tikraja trasa

            Comment


              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
              Aha, o 6 iki Išlaužo, 46 į Gervėnupį ir 29 iki Jonavos.
              O galėtų kažką panašaus ir padaryti realybėje, juk pirmoje vietoje yra žmonių, keleivių patogumas, o ne licencijų gavimo sunkumai ar miestų ir rajonų valdžių sutarimai ir nesutarimai.

              Parašė Mettal Rodyti pranešimą
              Ir dar viena yra aišku - Kauno miesto maršrutiniai taksi niekada neišnyks.
              Iš kur tokia informacija?
              Ir kokie bus tie maršrutiniai taksi? Su "žmogiškuoju veidu", ar "dirbantys" pagal "stavkių" sistemą?

              Comment


                Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                Tiesiamas kontaktinis tinklas nuo Gedimino st. per Parodos Kalna i sporto stotele. 2 aisis vaziuos savo tikraja trasa
                Jo, aš irgi pastebėjau šito požymius.
                Tik įdomu ir neaišku, kaip ten važiuos troleibusai, nes per linijų sujungimą reikia važiuoti iš inercijos, o ten status kalnas (t.y. turi būti pilnas "gazas").

                Comment


                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                  Aha, o 6 iki Išlaužo, 46 į Gervėnupį ir 29 iki Jonavos. Ir dar viena yra aišku - Kauno miesto maršrutiniai taksi niekada neišnyks.
                  6 - geriau tegul kelią į Garliavos (Rinkūnų) geležinkelio stotį sutvarko ir paskui pratęsia iki jos 6 maršrutą. Turės Garliava geležinkelio susisiekimą
                  46 - nuo galinės stotelės reiktų išasfaltuoti keliuką iki asfaltuoto keliuko į Gervėnupį ir ties jo prieigomis įrengti apsisukimo aikštelę
                  26 - turbūt netikslinga nuimti nuo Kazliškių šį maršrutą, geriau sutvarkyti A5 sankryžas ir per jas organizuoti eismą į Mastaičius.
                  29 - turbūt apsimokėtų Tik tiems, kas veža maršrutu Kaunas-Jonava nepatiktų Šiaip šį maršrutą reiktų labai dažnai leisti, manau, ir prailgintais autobusais Kaunas-Jonava kursuoja taip dažnai, kad atrodo, galėtų tas miestas iš karto už Kauno prasidėti, kur nors tarp LEZ, Ramučių ir Karmėlavos
                  Paskutinis taisė PoDV; 2019.05.14, 19:26.

                  Comment


                    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                    O šiaip kuriuose maršrutuose didžiausi šansai jais pasivažinėti? Kaip suprantu, bet minėtų 23 ir 46, dar ir 39 kartais būna?
                    Visai pamiršau paminėt, jog į 39 neleidžia 25 metrų autobusų, dėl apsisukimo Romainiuose. Net ir 2 sekcijų autobusus mažiau patyrę vairuotojai užlaužia, nudaužia veidrodžius, priekabos kampus nubraukia.

                    Comment


                      39 nera tokio didelio srauto

                      Comment


                        Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą

                        Visai pamiršau paminėt, jog į 39 neleidžia 25 metrų autobusų, dėl apsisukimo Romainiuose. Net ir 2 sekcijų autobusus mažiau patyrę vairuotojai užlaužia, nudaužia veidrodžius, priekabos kampus nubraukia.
                        o cia tiesa del 6, 26, 29 ir 46 martsrutu?

                        Comment


                          Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

                          ar jį pratęs iki Mastaičių?
                          Keli aspektai jau daromi kai labai seniai buvo planuose parašyta dėl 26 maršruto pratęsimo. Tai Kalvarijų gatvės sujungimas su technikumo ir Vyčio kryžiaus asfaltavimas.

                          Comment


                            Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

                            ar jį pratęs iki Mastaičių?

                            Comment


                              Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                              6 - geriau tegul kelią į Garliavos (Rinkūnų) geležinkelio stotį sutvarko ir paskui pratęsia iki jos 6 maršrutą. Turės Garliava geležinkelio susisiekimą
                              46 - nuo galinės stotelės reiktų išasfaltuoti keliuką iki asfaltuoto keliuko į Gervėnupį ir ties jo prieigomis įrengti apsisukimo aikštelę
                              26 - turbūt netikslinga nuimti nuo Kazliškių šį maršrutą, geriau sutvarkyti A5 sankryžas ir per jas organizuoti eismą į Mastaičius.
                              29 - turbūt apsimokėtų Tik tiems, kas veža maršrutu Kaunas-Jonava nepatiktų Šiaip šį maršrutą reiktų labai dažnai leisti, manau, ir prailgintais autobusais Kaunas-Jonava kursuoja taip dažnai, kad atrodo, galėtų tas miestas iš karto už Kauno prasidėti, kur nors tarp LEZ, Ramučių ir Karmėlavos
                              Visiškai pritariu, reikia plėsti ir gerinti visuomeninio transporto tinklą, kad jis kuo labiau atitiktų žmonių poreikius.

                              Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                              29 - turbūt apsimokėtų Tik tiems, kas veža maršrutu Kaunas-Jonava nepatiktų
                              Nusispjauti! Pirmoje vietoje - žmonių poreikiai ir patogumas. Tegul "tie, kas veža", prisiderina. Prisiderins - gerai, ne - reiškia nereikia, bus apsieita be jų.

                              Comment


                                Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                                Keli aspektai jau daromi kai labai seniai buvo planuose parašyta dėl 26 maršruto pratęsimo. Tai Kalvarijų gatvės sujungimas su technikumo ir Vyčio kryžiaus asfaltavimas.
                                Įsivaizduoju, toks turėtų gautis maršrutas. Na nebent dar į Garliavą vienoj vietoj turėtų užsukti, kad laukais veltui nevažiuoti. Atsirastų galimybė nuvažiuoti tiesioginiu autobusu iš Kazliškių į Garliavą.
                                Click image for larger version  Name:	Aleksotas_26.jpg Views:	1 Size:	225,2 kB ID:	1722029

                                Na, dar geriau nei autostrada.
                                Paskutinis taisė PoDV; 2019.05.14, 23:01.

                                Comment


                                  Technikumo g. jungčiai žemių išpirkti nereikia, tereikia užkasti čia esantį griovį. Ilgis mažiau nei 250 m.
                                  Click image for larger version  Name:	Aleksotas_T.jpg Views:	1 Size:	197,2 kB ID:	1722033

                                  Galima būtų 31,42 organizuot iki Kazliškių, o 26-am užsukimo į Kazliškius pirmyn atgal nedaryti
                                  Paskutinis taisė PoDV; 2019.05.14, 23:13.

                                  Comment


                                    Parašė zn76 Rodyti pranešimą
                                    Iš kur tokia informacija?
                                    Esminis visų tame mano pranešime rašytų pezalų skirtumas nuo to, ką parašė egiscrypth apie 26 maršrutą, yra tai, kad juos iš piršto išlaužiau aš pats, o ne kažkas kitas iš autobusų parko vairuotojų/mechanikų/sekretorių/t.t.

                                    Realiai žiūrint 26 pratęsimas iki Mastaičių yra toks pats logiškas, kaip ekskursijos Romainių gyventojams po Šilainius su 39 maršrutu. Kursuoja retai, maršruto ilgis kosminis (atitinkamai ir išsimušimai iš grafiko kosminiai) ir dar kelionės trukmė iš A į B visiškai nepatraukli dėl kažkieno noro su vienu maršrutu aprėpti VISKĄ.
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      O po rajoninės pertvarkos kaip kažin su 150 maršrutu bus? Konkursuose jo nemačiau, bet atsižvelgiant, kad reguliariai pasipildoma 20 metų ir senesniais autobusais, užtikrintumo turbūt nėra?

                                      Comment


                                        O tokia pertvarka nusimato? Apskritai, rajonuose paprastai nebūna jokių reikalavimų gamybos metams arba jie yra labai liberalūs, t.y. 20 metų ar panašiai.
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Yra viešųjų pirkimų tinklapyje. Reikalavimai dabar kaip ir gerėja, bent jau ten kur ruošias dalyvaut "Kautra": bus vertinama balais, amžius kiek mačiau iki 10metų, kas principe reiškia, kad bus arba nauji, arba beveik nauji autobusai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X