Parašė Garbanius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
„Kauno autobusai“ iš vairuotojų nori padaryti vairuotojais-medžiotojais. Vairuotojas turi būti tik vairuotojas ir jeigu reikia parduoti bilietą. Tie veikėjai iš „Kauno autobusų dvaro“ tegul patys tikrina bilietus ir sau užsidirba algą, bet ne sėdi savo kabinetuose ir vaidina, kad dirba. Po tokių įvykių Kaune keleivių tik mažės.
Comment
-
Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą„Kauno autobusai“ iš vairuotojų nori padaryti vairuotojais-medžiotojais. Vairuotojas turi būti tik vairuotojas ir jeigu reikia parduoti bilietą. Tie veikėjai iš „Kauno autobusų dvaro“ tegul patys tikrina bilietus ir sau užsidirba algą, bet ne sėdi savo kabinetuose ir vaidina, kad dirba. Po tokių įvykių Kaune keleivių tik mažės.
Comment
-
Savaitgalį teko naudotis žiogo paslauga telefone. Tai iš mano visų atvejų, tik vienas vairuotojas (naujos temsos) paprašė parodyti. Kiti neprašė (kas keista)Paskutinis taisė ssnaiperis; 2019.04.12, 20:30.
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąSavaitgalį teko naudotis žiogo paslaugą telefone. Tai iš mano visų atvejų, tik vienas vairuotojas (naujos temsos) paprašė parodyti. Kiti neprašė (kas keista)
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
bet Vilniaus geresne, tobulesne ir neiseis sukciauti...
Aišku kiekvienam pagal skonį, bet Kaune žiogo sistema aišku geresnė (man bent jau taip pasirodė)
- 1 patinka
Comment
-
Vilniuje sistema tikrai geresnė. Visų pirma nereikia prie vairuotojo žaisti su kodo skenavimu arba skaičiukų įvedimu. Taip pat Vilniuje nėra limito už kiek papildyti savo sąskaitą. Buvau Kaune ir prireikė važiuoti du kartus autobusu, t.y. 0,60+0,60. Bet minimali papildymo suma yra berods trys eurai. Bet aš nežinau kaip greitai aš vėl grįšiu į Kauną, tai kodėl turėčiau padovanoti likusius 1,80, ir dar papildomai įvedinėti savo kortelės duomenis (maža kas)? Paprasčiau pas vairuotoją įsigyti ir tiek. Konkrečiai m.ticket nesinaudoju, bet jau porą mėnėsių važinėju tik su bilietu Trafi ir ten tikrai viskas yra labai aišku. Dar pliusas Vilniuje - galima apmokėti vienu metu už neribotą skaičių žmonių su įvairiomis lengvatomis. O pačiame m.ticket dar ir į kitą telefono numerį gali persiųsti bilietą.
Kaune yra įdomu su mėnėsiniais bilietais Žioge - jis aktyvuojasi tik kai pasieki tam tikrą sumą. Tai yra patogu, nebus taip, kad nusipirkai mėnėsinį veltui ir permokėjai (pvz. susirgimo atveju).
- 3 patinka
Comment
-
Automatiškai seną kainą parašiau. Bet jeigu bilietas 0,70, o minimali papildymo suma yra 2 eurai, tai kodėl aš tuos 0,6 turėčiau dovanoti? Kas žino, gal aš į Kauną tik po kokių dešimties metų atvažiuosiu Tai yra nepatogu. Pvz. Londone net pačią plastikinę kortelę galima grąžinti bei pinigus joje.
Comment
-
Man patiko Rygoje. Nors tai buvo prieš 4 metus, bet norėčiau, kad ir pas mus taip būtų. Rygoje galima įsigyti plastikinę arba kartoninę korteles. Nežinau kiek kainuoja plastikinė, bet kartoninę duoda veltui. Gerai, kai atvažiuoji kelioms dienoms ir nereikia pirkti plastikinės, kuri tikrai nebus reikalinga. Pasipildėm kartonkę trim dienom ir su visais transportais važinėjom, kiek norėjom.
Dar prie to pačio. Rygoj patiko keli dalykai, kurių Lietuvoje nėra. Sustoja autikas ar trolikas stotelėj ( na, tramvajams tai negaliojo ). Jei nėra išlipančių, bet yra įlipančių, transporto duris atidaro tie, kurie laukia stotelėje. Tiesiog paspaudžia mygtuką šalia durų ir durys atsidaro. Jei niekas nei įlipa, nei išlipa, transportas vis tiek sustoja ir pastovi stotelėje.
Jei žmonės nori lipti kitoje stotelėje, jie transporto priemonėje paspaudžia mygtukus ir vairuotojas žino kurias duris reikės atidaryti.
O labiausiai patiko, kad apie būsimą stotelę pranešama du kartus. Pirmą, kai autobusas pajuda iš stotelės ( sakykim A ), šiek tiek nuvažiuoja, tada pranešama apie būsimą stotelę B. Ir likus gal minutei, gal mažiau iki stotelės B vėl pranešama apie stotelę B. Pas mus, Kaune, beveik visiems išlipus, beuždarant duris, pranešamas stotelės pavadinimas...Keliauju per Lietuvą
Comment
-
Parašė Traf Rodyti pranešimą
O kas šiuo metu tikrina keleivių bilietus? Tik vairuotojas? Jau ilgą laiką neteko susidurti su kontrolieriais.
Aš irgi anksčiau bijodavau net, nes kontrolieriai dažnai tikrindavo ir galėdavo net įšokti staigiai, kol ne visi žmonės dar ir spėjo susirast ir pasižymėt bilietus.ПТН ПНХ
«Русский военный корабль, иди нахуй!»
Comment
-
Parašė manometras Rodyti pranešimąNežinau, tik nebematau kontrolierių.
Aš irgi anksčiau bijodavau net, nes kontrolieriai dažnai tikrindavo ir galėdavo net įšokti staigiai, kol ne visi žmonės dar ir spėjo susirast ir pasižymėt bilietus.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąNuo dabar prasidės daugumos maršrutų vėlavimai nesvarbu ar piko ar ne piko metu. Įvedamas privalomas sustojimas sustojimuose nors niekas nenori išlipt ar įlipti. Ir niekas neaukos savo atsistovėjimo ir pietų meto padengti vėlavimui.
Pamenu dar prieš tris metus apie tai šiame forume kalbėjome ir buvo net sakyta, kad fiksuojamos ar atidaromos durys stotelėje (dėl to kartais tekdavo matyti, kad nevisai sustojęs pro stotelę pravažiodamas staigiai atidarydavo-uždarydavo duris).
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąAutomatiškai seną kainą parašiau. Bet jeigu bilietas 0,70, o minimali papildymo suma yra 2 eurai, tai kodėl aš tuos 0,6 turėčiau dovanoti? Kas žino, gal aš į Kauną tik po kokių dešimties metų atvažiuosiu Tai yra nepatogu. Pvz. Londone net pačią plastikinę kortelę galima grąžinti bei pinigus joje.
Taip, akd pasipildęs už 2 eur ir išleidęs 1,40 eur nieko neprarandi lyginant su pirkimu vietoje.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Ką tu čia pasakei? Ne vieną dešimtmetį Kaune važinėju ir visada privalomai stodavo visose stotelėse nepriklausomai nuo to ar išlipa kas.
Pamenu dar prieš tris metus apie tai šiame forume kalbėjome ir buvo net sakyta, kad fiksuojamos ar atidaromos durys stotelėje (dėl to kartais tekdavo matyti, kad nevisai sustojęs pro stotelę pravažiodamas staigiai atidarydavo-uždarydavo duris).
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąO dabar nors ir vėluojama 20 minučių vistiek bus privaloma stoti ir taip dar didinti vėlavimą.
Bet kuriuo atveju man nėra tekę matyti, kad vėluodmas autobusas nestotšų tuščiose stotelėse ar tai būtų dabar, ar 1, ar 2, ar 5 metus atgal (tai yra ir kai buvo ir kai nebuvop tas reikalavimas). Reiškia nereikia išpūtinėti dramblio iš bevei kneegzistavusių situacijų.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Stojimai nedidina vėlavimo, nes stojimų laikai paskaičiuoti teisingai. Jei iš seniau susidaręs 20 min vėlavmas ir likusios stotelės pravažiuojamos įprastu greičiu, gale lieka tas pats 20 min vėlavimas sumoje.
Bet kuriuo atveju man nėra tekę matyti, kad vėluodmas autobusas nestotšų tuščiose stotelėse ar tai būtų dabar, ar 1, ar 2, ar 5 metus atgal (tai yra ir kai buvo ir kai nebuvop tas reikalavimas). Reiškia nereikia išpūtinėti dramblio iš bevei kneegzistavusių situacijų.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Dabar atsirado ir laukimas kol visi susimokes
O šiaip tuščiose stotelėse tai neaktualu.Paskutinis taisė Gator; 2019.04.13, 22:14.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Nes jei vairuotojams vienodai bilietu pardavimas tai tada alga ne kažką. Todėl kaip kas stengiasi uždirbti apie 100 daugiau
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Visada pas vairuotoją bilietus galima buvo pirkti ir visada laukdavo kol susimokės.
O šiaip tuščiose stotelėse tai neaktualu.
- 1 patinka
Comment
Comment