jau pasirodė pakeitimai, kaip autobusai kursuos rugpjūčio 18d, tačiau ar tai vienetinis atvejis, ar tik per eurobasketą, ar apskritai po visų renginių ir varžybų ŽA autobusai kursuos?
Nu nieko sau.. tik 45 min.butu teke pasedeti AS.. koks Tu VT entuziastas tuomet ?
As ir kiti VT entuziastai, AS praleidziam valandu valandas stebedami masinu eisma
įdomu, ar tau ir kitiems VT entuziastams patiktų šeštadienio pavakarę sėdėt pusantros valandos stoty žiemą laukiant autobuso į Salininkus, neturint su savimi fotoaparato?
įdomu, ar tau ir kitiems VT entuziastams patiktų šeštadienio pavakarę sėdėt pusantros valandos stoty žiemą laukiant autobuso į Salininkus, neturint su savimi fotoaparato?
Gerbiamasis,kad pacio nei vienos foto nesu mates ir nepradek tik teisintis,kad veliau bus
as tai tiesiai-sviesiai galiu pasakyti,jog ir be fotoaparato Vilniaus AS ne karta esu praleides geras 6-7 val. nuo 17h iki 23h,nes noredavau sulaukti naktinio reiso Minskas-Palanga,ir paziureti kokia masina grizta is velyvo reiso Mazeikiai-Vilnius
be to nuo kada 45 min.tapo pusantros val.??
Gerbiamasis,kad pacio nei vienos foto nesu mates ir nepradek tik teisintis,kad veliau bus
as tai tiesiai-sviesiai galiu pasakyti,jog ir be fotoaparato Vilniaus AS ne karta esu praleides geras 6-7 val. nuo 17h iki 23h,nes noredavau sulaukti naktinio reiso Minskas-Palanga,ir paziureti kokia masina grizta is velyvo reiso Mazeikiai-Vilnius
be to nuo kada 45 min.tapo pusantros val.??
Gal jau užtenka šnekėti nesąmones? O pats ar esi įkėlęs bent vieną nuotrauką, kad ir nelabai geros kokybės? o_O
Būti tikru entuziastu nereiškia valandų valandas sėdėti autobusų stotyje ir laukti, kokia mašina atvažiuos iš Mažeikių. Tokiais dalykais iš viso niekas neužsiiminėja. Jei nori būti "tikru entuziastu", daryk tai, kas gali būti naudinga visuomenei (viešojo trqnsporto keleiviams ir ne tik jiems)- rašyk straipsnius, braižyk schemas, tirk keleivių srautus maršrutuose, argumentuotai siūlyk naujoves, rink istorinę medžiagą apie VT, padėk keleiviams ir tt. O jei tik sėdi stotyje ir užsirašinėji numeriukus, tai "tikru transporto entuziastu" save tikrai negali vadinti.
Ir kas tai turi bendra su Kauno viešuoju transportu?
As tai tiesiai-sviesiai galiu pasakyti,jog ir be fotoaparato Vilniaus AS ne karta esu praleides geras 6-7 val. nuo 17h iki 23h,nes noredavau sulaukti naktinio reiso Minskas-Palanga,ir paziureti kokia masina grizta is velyvo reiso Mazeikiai-Vilnius
Hmm, pazystama situacija Pamenu save, praeita vasara keliolika kartu einanty i Panevezio AS, kad 23:00 paziuret naktini Vilnius-Talinas O del entuziazmo-kiekvienas darome tai savo malonumui Sakote, "braizyk schemas, tirk keleiviu srautus". Klausimas: kam to reikia? Yra imonese zmones, kurie gauna uz tai pinigus. O mes tai darome, kaip ir sakiau, savo malonumui, ir nera vieno absoliuciai teisingo kiekvienam budo megti viesajy transporta, ir nera grieztu taisykliu, kurios apibreztu: va sitas entuziaztas, o sitas-ne.
Nors sostinės valdžia atšaukė tvarką, leidusią į miesto autobusus ir troleibusus įlipti tik per priekines duris, Kauno savivaldybė trauktis neketina ir ruošiasi dar intensyviau gaudyti „zuikius“.
Bilietas – aštuoniems kartams
„Jau pusantro mėnesio leidžiama įlipti tik pro priekines duris ir bilietą reikia pažymėti prie vairuotojo, o kontrolieriai vis tiek dirba kaip dirbę. Įdomu, koks dabar tas jų darbas? Juk buvo skelbiama, kad kontrolierių vaidmenį atliks vairuotojai“, – stebėjosi kasdien viešuoju transportu Kaune važinėjantis Andrius Aleknavičius.
Kauno savivaldybė skelbė, kad, įsigaliojus naujai tvarkai, keleiviai, įlipdami į transporto priemonę, privalės vairuotojui parodyti elektroninį bilietą, pažymėti vienkartinį arba nusipirkti bilietą iš vairuotojo.
„Neretai keleiviai mano, kad, įlipus į troleibusą ar autobusą, jų jau niekas nebetikrins. Kontrolė tikrai bus ir tikrai tikrins bilietus“, – pareiškė savivaldybės Transporto ir Eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras.
Anot jo, mažinti kontrolierių neketinama vien dėl to, kad dar yra daug keleivių, bandančių kaip nors apgauti vairuotoją.
„Kontrolieriams įkliūva žmonės, kelis kartus pažymintys tą patį bilietą. Vienas keleivis su tuo pačiu bilietu važiavo net aštuonis kartus, kol įkliuvo“, – pasakojo P.Keras.
Naikins popierinius bilietus
Anot P.Kero, liepą, palyginti su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, pajamos už parduotus vienkartinius bilietus išaugo 120 tūkst. litų, o vairuotojai pardavė 28 proc. daugiau vienkartinių bilietų. „Galima manyti, kad „zuikių“ važiuoja mažiau“, – įsitikinęs šio skyriaus vyriausiasis specialistas Eimantas Babelis.
Tikimasi, kad „zuikių“ dar labiau sumažės atsisakius popierinių vienkartinių bilietų. „Dar šiais metais planuojame pereiti prie elektroninių vienkartinių bilietų. Tada nebebus pagundos tą patį bilietą žymėti kelis kartus, o vairuotojas matys, ar aparatas nuskaičiavo nuo kortelės bilietą, ar ne“, – apie pokyčius aiškino Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas.
Jo manymu, tada keleiviai gerokai greičiau galės įlipti į autobusą arba troleibusą, nes pažymėti popierinį bilietą komposteriu užtrunka ilgiau.
Nusiskundimų negirdi
Nauja įlipimo tvarka Kaune neretai skundžiasi vyresni ar judėjimo negalią turintys žmonės, nes jiems sunkiau įlipti, greitai pažymėti bilietą. Pasak P.Kero, nepatenkintų žmonių visada būna, tačiau vairuotojai yra įspėti sunkai vaikštančius žmones, neįgaliuosius įleisti pro vidurines duris. „Jos visada atidaromos, tik kiek vėliau, nei priekinės“, – aiškino skyriaus vedėjas.
Jo teigimu, vairuotojai privalo piko metu įleisti keleivius į autobusą ir troleibusą pro visas duris, jeigu mato, kad susidaro spūstys. Tokios pat taisyklės privalu laikytis ir esant blogam orui. P.Keras mano, kad visas duris dažniau atverti prireiks rugsėjį, kai į mokslus ir studijas grįš studentai bei moksleiviai.
kai liks tik elektroniniai bilietai, tikrai bus daug geriau
Ar durni, ar naivuoliai neišpasakyti - bilietų pardavimas išaugo. Taip, išaugo ir Vilniuje. Bet po to viskas grįžo į senas vėžes... Kai zuikiai perprato tvarkos trūkumus. E-bilietas irgi negelbės. Įtariu, kad vairuotojai po kurio laiko "dės" ant šios tvarkos, kaip atsitiko ir Vilniuje. Ypač rudenį, kai bus daug keleivių ir atėjus žiemai, šalčiams...
Ar durni, ar naivuoliai neišpasakyti - bilietų pardavimas išaugo. Taip, išaugo ir Vilniuje. Bet po to viskas grįžo į senas vėžes... Kai zuikiai perprato tvarkos trūkumus. E-bilietas irgi negelbės. Įtariu, kad vairuotojai po kurio laiko "dės" ant šios tvarkos, kaip atsitiko ir Vilniuje. Ypač rudenį, kai bus daug keleivių ir atėjus žiemai, šalčiams...
Gal Kaune vairuotojai ir "nedės" ant tvarkos, nes jiems nuo 10 iki 20 proc. padidino priedą už parduotus bilietus, kai Vilniuje net ir tai nepakėlė. Be to, kauniečiai vairuotojai ir taip parduoda daug daugiau talonų nei vilniečiai, nes Kaune mažesnis skirtumas tarp bilietų, parduodamų kioske ir autobuse, kainos- tik 20 centų (1,80 lt kioske ir 2 Lt autobuse), kai sostinėje tas skirtumas yra net 50 centų (2 Lt ir 2,50 Lt atitinkamai). Be to, Kaune kai kurie maršrutai net labiau apkrauti nei Vilniuje.
Kita vertus, jeigu vairuotojai rugsėjį ir toliau griežtai laikysis priekinių durų tvarkos, o ir bilietų pardavimai troleibusuose ir autobusuose nekris, tai galimi dideli vėlavimai. Bet Kaune komposteriai įrengti prie visų durų, tai gal piko metu iš tiesų pro visas laipins. Tuomet problemų neturėtų kilti. Ai dar būtina atitverti vairuotojo kabiną ir gerai apšildyti ją, kad jie nesiskųstų.
/\ būtent. na Keras žada laipinimą per visur per piką, žiūrėsim, kaip bus. o dėl kabinų atitvėrimo, tai jos gi visos perdarytos ir atitvertos, bent jau škodose tai tikrai patikimai mano manymu, plius ir senuoju kabinos variantu nebuvo besiskundžiančių, nes jis kiek pamenu būdavo šildomas, nes vairuotojai be striukių žiemą dirbdavo, tai kodėl neturėtų ir sumažintų kabinų šildyti?
Gal Kaune vairuotojai ir "nedės" ant tvarkos, nes jiems nuo 10 iki 20 proc. padidino priedą už parduotus bilietus, kai Vilniuje net ir tai nepakėlė. Be to, kauniečiai vairuotojai ir taip parduoda daug daugiau talonų nei vilniečiai, nes Kaune mažesnis skirtumas tarp bilietų, parduodamų kioske ir autobuse, kainos- tik 20 centų (1,80 lt kioske ir 2 Lt autobuse), kai sostinėje tas skirtumas yra net 50 centų (2 Lt ir 2,50 Lt atitinkamai). Be to, Kaune kai kurie maršrutai net labiau apkrauti nei Vilniuje.
Kita vertus, jeigu vairuotojai rugsėjį ir toliau griežtai laikysis priekinių durų tvarkos, o ir bilietų pardavimai troleibusuose ir autobusuose nekris, tai galimi dideli vėlavimai. Bet Kaune komposteriai įrengti prie visų durų, tai gal piko metu iš tiesų pro visas laipins. Tuomet problemų neturėtų kilti. Ai dar būtina atitverti vairuotojo kabiną ir gerai apšildyti ją, kad jie nesiskųstų.
Pardavimai pakilo laikinai. Maršrutų apkrovimas ir yra pagalys į ratus įlaipinimo tvarkai. Ypač padidėjus keleivių srautams. Vilniuje irgi žadėjo įleidinėti pro visas duris piko metu. Deja, to nebuvo. Na ir kas, kad Kaune yra komposteris gale. O pro vidurines duris įlipus, vis tiek teks brautis į galą.
Kabina apšildoma, bet žiemą priekinis stiklas ir durų stiklai rasoja. Reikės papildomo šildymo kai kuriuose autobusuose ir "Škodose".
Vakar Kaune buvo atplėšti vokai dėl naujų autobusų pirkimo už ES pinigus, pasirodo Kaune skelbtame konkurse dalyvavo Irisbus, Solaris, Temsa ir Tedom. Nugalėtojas, kaip supratau, bus paskelbtas netrukus, tiesa, bus mėnesis laiko, kada kiti galės apskųsti konkursą. Šiauliuose nugalėjo Solaris, tačiau konkursas buvo apskųstas.
Tai rimtesni autobusų gamintojai konkurse nedalyvavo įdomu kodėl.
24-OJO MARŠRUTO AUTOBUSAI VAŽIUOS IKI ONKOLOGIJOS LIGONINĖS
Po remonto atnaujinus transporto eismą Jiesios tiltu nuo 2011 m. rugpjūčio 22 d. 24-ojo maršruto autobusai iš Romainių važiuos iki Onkologijos ligoninės.
Comment