Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė zn76 Rodyti pranešimą

    Tai ką, žmonių ir jų sveikatos sąskaita reikia spręsti autobusų netinkamos techninės būklės klausimą?
    Šildymas vasarą, ypatingai tuose "šiltnaminiuose" autobusuose, kur ir be šildymo būna karšta... Kažkoks sadizmas, ne kitaip.
    Kažkaip neįsivaizduoju, kad toks klausimas būtų keliamas Vakaruose, iš kur visi šitie autobusai ir yra (klausimas tik tame, kad nedidelė dalis - nauji, o dauguma - antros, trečios ir t.t. "jaunystės").
    Teisingai rašo Rytis, tegul užverda. O jeigu ir neužverda, tai higienistai (yra dar tokie?) turėtų uždrausti tokių autobusų eksploataciją.
    įpatingi šiltnamiai bus dyzeliniai Volvo jų kondišai labai silpni, o rumuniškose Scania net nėra kompresorių.
    o autobuso beveik neimanoma kad užvirtų kai variklio temperatūra pradeda siekt apie 100C automatiškai skystis pasiduoda per visą saloną.

    Comment


      Parašė Austras Rodyti pranešimą
      Nežinau koks mero atlyginimas, pateikiau tik skaičius po mokesčių.
      2018 m. 2480 prieš mokesčius = 1885 į rankas
      2019 m. 2480 prieš mokesčius = 1503 į rankas
      As sumą radau internete savivaldybės puslapyje ir tai yra 2018 metų duomenys. Tai reikia orientuotis į skaičius prieš pseudoreformą

      Comment


        Kaip Jums atrodo ar neperdidelis vairuotoų "prižiūrėtojų" skaičius?

        Comment


          Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
          Kaip Jums atrodo ar neperdidelis vairuotoų "prižiūrėtojų" skaičius?

          Lygiai 10 procentų nuo viso darbuotojų skaičiaus: bet ten įeina ir specialistai su tarnautojais ( kaip suprantu buhalterija, personalas, IT, viešieji pirkimai, dispečeriai ir t.t.). Tai gal ir normaliai

          Comment


            Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą

            Lygiai 10 procentų nuo viso darbuotojų skaičiaus: bet ten įeina ir specialistai su tarnautojais ( kaip suprantu buhalterija, personalas, IT, viešieji pirkimai, dispečeriai ir t.t.). Tai gal ir normaliai
            "Kautros" akcininkams tokie skaičiai nepatiktu. "Kautroje" šiai dienai dirba apie 600 (+/-5) vairuotojų. Tiek daug
            "prižiūrėtojų" nėra. "Kauno autobusai" tiesiog šilta vietelė draugams, giminėms..........., biznelis su atsarginėm dalim nupirktiems seniems autobusams.
            Jeigu Kaune butu visi nauji autobusai ir troleibusai tai užtektu tu "prižiūrėtojų" iki 100 žmonių, o vairuotojai gautu žymiai didesnius atlyginimus. Jau rašiau pernai, kad "Kauno autobusams" reikalingas nepriklausomas auditas, bet Kauno merui tai neidomu.

            Comment


              Parašė AutoLiet Rodyti pranešimą
              Jeigu Kaune butu visi nauji autobusai ir troleibusai tai užtektu tu "prižiūrėtojų" iki 100 žmonių, o vairuotojai gautu žymiai didesnius atlyginimus. Jau rašiau pernai, kad "Kauno autobusams" reikalingas nepriklausomas auditas, bet Kauno merui tai neidomu.
              Tai yra 115, ne tiek ir daugiau. Ir tai sakai, kad jei nauji būtų užtektų iki 100, tai jei seni 115 dar labai gerai tada palyginus.

              Nebent tu kalbi, kad vietoj 115+226 užtektų iki 100.

              Comment


                Parašė Gator Rodyti pranešimą

                Tai yra 115, ne tiek ir daugiau. Ir tai sakai, kad jei nauji būtų užtektų iki 100, tai jei seni 115 dar labai gerai tada palyginus.

                Nebent tu kalbi, kad vietoj 115+226 užtektų iki 100.
                Aš kalbu apie 115+226 užtektu iki 100.

                Comment


                  Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                  Tik tiek yra vienas pliusas kad visas oficialus atlyginimas o ne kaip kautroj minimumas. O 1500 galima uždirbti per 2 mėnesius ir išdirbus po 200 valandų netoli
                  Kautroj pagrindine alga yra, ir yra sodros apmokestinta suma kuri yra mazesne + - 200 euru nuo visos uzdirbtos ant popieriaus, Matyt ta skirtuma reikes susimoket neapmokestinta VMI

                  Comment


                    2019-02-02 dienos pradžioje dirbo 858 darbuotojai tokia tiksli statistika kautros

                    Comment


                      Klausimas labiau insider’iams, kurių žinau, kad čia yra. Ar gali būti, kad kažkas per pastarąją savaitę smarkiai pasikeitė Kauno Autobusų bilietų politikoje? (pvz. vairuotojai baudžiami už ‘zuikius’?)

                      Jau kelis kartus šią savaitę stebėjau žiauriai užsiplieskiančius vairuotojus. Ar tai kažkas neparodė savo žymėto Žiogo, ir vairuotojas išlipo aiškintis, ar įlipo pro vidurines duris, ir vairuotojas klausinėjo per vidinį garsiakalbį “kuri čia nepasižymėjo bilieto”. Aišku, gali būti izoliuoti atvejai, bet nieko panašaus anksčiau tikrai nebūdavo.

                      Labai įdomu, ką gali reikšti tokie pokyčiai, ir ar vairuotojai dabar turi aktyviai būti kontrolieriais.

                      Comment


                        Tikrai esu matęs tokių atvejų ir anksčiau, matęs ir vairuotojų kurie užtrenkia vidurines duris prieš pat nosį bandantiems per jas įlipt. Nenustebčiau, kad tiesiog atsitiktinumas.

                        Comment


                          Parašė Magician Rodyti pranešimą
                          Klausimas labiau insider’iams, kurių žinau, kad čia yra. Ar gali būti, kad kažkas per pastarąją savaitę smarkiai pasikeitė Kauno Autobusų bilietų politikoje? (pvz. vairuotojai baudžiami už ‘zuikius’?)

                          Jau kelis kartus šią savaitę stebėjau žiauriai užsiplieskiančius vairuotojus. Ar tai kažkas neparodė savo žymėto Žiogo, ir vairuotojas išlipo aiškintis, ar įlipo pro vidurines duris, ir vairuotojas klausinėjo per vidinį garsiakalbį “kuri čia nepasižymėjo bilieto”. Aišku, gali būti izoliuoti atvejai, bet nieko panašaus anksčiau tikrai nebūdavo.

                          Labai įdomu, ką gali reikšti tokie pokyčiai, ir ar vairuotojai dabar turi aktyviai būti kontrolieriais.
                          nuo sausio 1 dienos padarė už parduotus bilietus jau ne kelis centus uždarbį (už 1 euro bilietą apie 5 centai) kaip dabar patapo jau 15 centų tai verčiau palaukti tas keletą minučių kol brangieji visi susimokės. Dėl vėlavimo gaunasi patys keleiviai kalti o ne vairuotojas (nes jis žiūri kuo daugiau parduot bilietų).
                          Paskutinis taisė egiscrypth; 2019.02.07, 10:57.

                          Comment


                            Tai labai puikios žinios, padaugės griežtesnių ir atidesnių vairuotojų, nes iki šiol daugumai dzin net jei ir akivaizdus zuikis (jau privažiuojant pries stotelės ir matant į kurias duris taikosi matosi) be bilieto važiuoja. Kuo daugiau atsakingų vairuotojų, tuo geresnį VT turėsime dėl didesnių pinigų surinkimų.

                            Beje gal sutapimas ir vienas pvz. per mažas, bet prieš tris dienas irgi mačiau atidžią vairuotoją - prašė dokumento iš pirkusio su nuolaida (sukčius neturėjo, bet jau iš veido matėsi, kas puszukis) ir kvietė su žiogu praėjusią merginą grįžti ir rodyti.

                            Žodžiu geros žinios VT entuziastams

                            Comment


                              Parašė Gator Rodyti pranešimą
                              Tai labai puikios žinios, padaugės griežtesnių ir atidesnių vairuotojų, nes iki šiol daugumai dzin net jei ir akivaizdus zuikis (jau privažiuojant pries stotelės ir matant į kurias duris taikosi matosi) be bilieto važiuoja. Kuo daugiau atsakingų vairuotojų, tuo geresnį VT turėsime dėl didesnių pinigų surinkimų.

                              Beje gal sutapimas ir vienas pvz. per mažas, bet prieš tris dienas irgi mačiau atidžią vairuotoją - prašė dokumento iš pirkusio su nuolaida (sukčius neturėjo, bet jau iš veido matėsi, kas puszukis) ir kvietė su žiogu praėjusią merginą grįžti ir rodyti.

                              Žodžiu geros žinios VT entuziastams
                              O turetu vairuotojui kaip tik tai nerūpėti ir negaudyti kiekvieno cento ir nervuotis kad vienas ar kitas zuikis iš jo pavagia "duoną". Kaip tada galima vairuoti normaliai jei visas dėmesys skiriamas į bilietų pardavimą? Turėtų aplamai nemokamas priedas už parduodamus bilietus kad visas dėmesys skiriamas į vairavimą. O ne kaip dabar tarsi šuo pririštas prie grandinės jei vagiui nespėjo įkąst tai bent aplos
                              Paskutinis taisė egiscrypth; 2019.02.08, 00:11.

                              Comment


                                Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                                O turetu vairuotojui kaip tik tai nerūpėti ir negaudyti kiekvieno cento ir nervuotis kad vienas ar kitas zuikis iš jo pavagia "duoną". Kaip tada galima vairuoti normaliai jei visas dėmesys skiriamas į bilietų pardavimą? Turėtų aplamai nemokamas priedas už parduodamus bilietus kad visas dėmesys skiriamas į vairavimą. O ne kaip dabar tarsi šuo pririštas prie grandinės jei vagiui nespėjo įkąst tai bent aplos
                                Taip, tavo poziciją, kad vairuotojams niekas neturi rūpėt jau visas forumas žino.

                                Comment


                                  Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                                  O turetu vairuotojui kaip tik tai nerūpėti ir negaudyti kiekvieno cento ir nervuotis kad vienas ar kitas zuikis iš jo pavagia "duoną". Kaip tada galima vairuoti normaliai jei visas dėmesys skiriamas į bilietų pardavimą? Turėtų aplamai nemokamas priedas už parduodamus bilietus kad visas dėmesys skiriamas į vairavimą. O ne kaip dabar tarsi šuo pririštas prie grandinės jei vagiui nespėjo įkąst tai bent aplos
                                  Kodėl pavagia "duoną"? Kaip tik, sakyčiau, skatina papildomai užsidirbti. Galų gale, TP stovint stoteleje, stebėti įlipančius keleivius nėra toks jau begalės pastangų reikalaujantis darbas. O ir dabar vairuodamas sugeba ir bilietą parduoti, ir telefonu pakalbėti, taip kad didesni komisiniai tik skatina labiau suktis.

                                  Comment


                                    • Šiaip iš bilietavimo smagu kai kuriems vairuotojams papildomai užsidirbti
                                    • Truputį tuo pačiu juokina ir užknisa tie vaikai, kurie sako vairuotojui, kad pavažiuos kelias stoteles, bet varo zuikiu per visą miestą. Gerai bent tiek, kad vairuotojo nelinčiuoja už zuikius, o visą darbą atlieka kontrolė. Nu, aišku, turbūt vaikams nėra iššūkis tie pasivaikščiojimai pora km, ypač grupėmis, bet jau kai reikia per visą miestą eiti tai nekažką

                                    Comment


                                      Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą

                                      Kodėl pavagia "duoną"? Kaip tik, sakyčiau, skatina papildomai užsidirbti. Galų gale, TP stovint stoteleje, stebėti įlipančius keleivius nėra toks jau begalės pastangų reikalaujantis darbas. O ir dabar vairuodamas sugeba ir bilietą parduoti, ir telefonu pakalbėti, taip kad didesni komisiniai tik skatina labiau suktis.
                                      Pavoge tie kurie vażiuoja zuikiu, nes kiekvienas zuikis tai vairuotojo algos keletas centų, o tai nekiekvienas ramiai gali reaguoti ir pradėti bet kaip važiuoti ar kažką vos ne nx pasiust
                                      Paskutinis taisė egiscrypth; 2019.02.08, 08:09.

                                      Comment


                                        Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                        • Šiaip iš bilietavimo smagu kai kuriems vairuotojams papildomai užsidirbti
                                        • Truputį tuo pačiu juokina ir užknisa tie vaikai, kurie sako vairuotojui, kad pavažiuos kelias stoteles, bet varo zuikiu per visą miestą. Gerai bent tiek, kad vairuotojo nelinčiuoja už zuikius, o visą darbą atlieka kontrolė. Nu, aišku, turbūt vaikams nėra iššūkis tie pasivaikščiojimai pora km, ypač grupėmis, bet jau kai reikia per visą miestą eiti tai nekažką
                                        o dabar turi pilną teisę neišvažiuoti iš sustojimo jei yra neatsižymėjusių ar nenusipirkusių bilietą keleivių tai taip ir atsiranda vėlavimai. Jei užsivėluojama iki -30 minučių tada reikia nuvažiuoti iki galinės stotelės o po to neišvažiuoti su vėlavimo, o tuščiomis važiuoti iki to sustojimo kuriame atsirastų be vėlavimo.
                                        Patys kalti bus keleiviai jei nebus vieno ar kito autobuso.

                                        Comment


                                          Nu tai ir puiku juk. Pavėluoji į galinę stotelę, tada važiuoji sau žmogišku tempu be keleivių, savo malonumui. Vieni pliusai. Net ir tiems patiems keleiviams ilgainiui tai bus pliusas - jie bus mažiau pakantūs tiems, kurie bandys jų sąskaita (tiek pinigų, tiek laiko) prasivažiuoti nemokamai.
                                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X