Parašė Kaunietis Aidas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
"Kautros" mikrobai dirba komercininiame režime. Neapsimoka - maršrutas nutraukiamas. VT turi dirbti kitaip - komercinis rentabilumas ne pagrindinis kriterijus. Aišku, oro vežioti irgi neturi. Kas dėl 51, tai tokio dažnio, kaip buvo tikrai nereikia. Tačiau ir 67 važiuoja per retai, kad generuotų srautą. Todėl belieka tik lengvatininkai, moksleiviai ir vienas kitas mokantis pilną kainą. Lengvatinininkai važinėja labai konkrečiomis valandomis, kaip ir moksleiviai. Kitu metu keleivių mažai.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNereikėjo "Kautros" mikrobų įsileisti ir dar dalinai integruoti į e-bilieto sistemą. Iš jos gi "Kautrai" irgi byra. Bet mikrobai vagia mokius keleivius.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNereikėjo "Kautros" mikrobų įsileisti ir dar dalinai integruoti į e-bilieto sistemą. Iš jos gi "Kautrai" irgi byra. Bet mikrobai vagia mokius keleivius.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNereikėjo "Kautros" mikrobų įsileisti ir dar dalinai integruoti į e-bilieto sistemą. Iš jos gi "Kautrai" irgi byra. Bet mikrobai vagia mokius keleivius.
Ką, anksčiau buvo geriau, kai buvo "stavkės, gonkės ir mordabojus" (c), kaip dažnai rašydavo vienas dalyvis?
O kad mikruškės buvo integruotos į bendrą sistemą, tai gerai, visas visuomeninis transportas ir turi būti integruotas į bendrą sistemą.
O "Kautrai" nubyra turbūt ne daugiau, negu ji pati ir uždirba (t.y. kiek bilietų atžymi jos keleiviai).Paskutinis taisė zn76; 2018.11.10, 18:50.
Comment
-
Mikrobai (maršrutiniai taksi) iš viso yra atsilikusių šalių transportas. Gerai, kad juos Vilniuje iš viso išspyrė. Blogai, kad jie vis dar parazituoja Kaune ir Klaipėdoje. Dar blogiau, kad Klaipėdoje jie pilnai integruoti ir gauna už ridą. Kaune tik iš dalies integruoti į bilieto sistemą.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė zn76 Rodyti pranešimą
Po to kai "Kautra" perėmė šitą verslą, maršrutkės pagaliau priėmė "žmogiškąjį veidą".
Ką, anksčiau buvo geriau, kai buvo "stavkės, gonkės ir mordabojus" (c), kaip dažnai rašydavo vienas dalyvis?
O kad mikruškės buvo integruotos į bendrą sistemą, tai gerai, visas visuomeninis transportas ir turi būti integruotas į bendrą sistemą.
O "Kautrai" nubyra turbūt ne daugiau, negu ji pati ir uždirba (t.y. kiek bilietų atžymi jos keleiviai).
Blogiau nei mikrobų (necivilizuotų šalių miesto transportas) panaikinimas.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąMikrobai (maršrutiniai taksi) iš viso yra atsilikusių šalių transportas.
Bet jeigu buvo sąlyga, kad mikruškės turi būti, tai jau žymiai geriau tokios, kokios yra dabar ("Kautros"), negu kad buvo anksčiau.
Negaliu sutikti, kad dabartinės mikruškės parazituoja. Jos dirba legaliai, oficialiai, apskaito pajamas (netgi integruotos į bendrą sistemą), vairuotojams moka oficialius atlyginimus ir užtikrina socialines garantijas.
Taip, jos paima mokius keleivius. Bet kur garantija, kad tas mokus keleivis įlips į autobusą, jeigu, kaip Jūs pats ne kartą akcentavote, Kaune yra autobusų maršrutai su intervalais po 30-40 minučių, ir netgi 1 val.? Greičiau tas mokus keleivis lips į savo mašiną (o ne lauks autobuso 30-60 min.), ir taip didins kamščius, oro užterštumą ir kt.
Aš pats nesu mikruškių šalininkas (bet pakartosiu, geriau jau dabartinės, negu kad buvo anksčiau), ir man irgi būtų labai džiugu, kad autobusai važinėtų su intervalais 10-20 minučių (vietoje 30-40-60 min.).
- 1 patinka
Comment
-
Legalumas nereiškia, kad tai ne parazitavimas. Tai legalus parazitavimas normalaus VT sąskaita, dargi ir palaikomas vietinės valdžios. Seniai jau laikas tiek iš KET išmesti sąvoką maršrutinis taksi, tiek ir aplamai tokį dalyką išspirti iš teisės aktų. Maršrutkių era jau praėjo. Kas persėdo į automobilį, tas persėdo. Ir atsisakius maršrutinių taksi mikrobų, automobilizacija nepadidės. Taip, autobusų maršrutus reikia stiptinti. Ir čia jau valdžios bukaprotiškumo reikalas. Užuot stiprinus normalų VT, pinigai atiduodami mikrobams parazituoti. O juk tie patys pinigai gali būti surinkti iš mokių keleivių, skirti normaliam VT. Iš kitos pusės, tie, kas nuolat važinėja mikrobais ir taip turi normalaus VT mėnesinį bilietą. Vadinasi, valdžia su tokia politika ir retu VT verčia žmones dar krapštyti kišenėse pinigus maršrutiniams taksi, nes autobusais pasitikėti negalima, jų nebus reikiamu laiku ar ten, kur reikia nuvažiuoti. Tai kur čia VT patrauklumas? Ir taip VT gaunasi brangiau nei kuras ekonomiškam automobiliui. Tada geriau spjauti ant VT ir važinėti automobiliu.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLegalumas nereiškia, kad tai ne parazitavimas. Tai legalus parazitavimas normalaus VT sąskaita, dargi ir palaikomas vietinės valdžios. Seniai jau laikas tiek iš KET išmesti sąvoką maršrutinis taksi, tiek ir aplamai tokį dalyką išspirti iš teisės aktų. Maršrutkių era jau praėjo. Kas persėdo į automobilį, tas persėdo. Ir atsisakius maršrutinių taksi mikrobų, automobilizacija nepadidės. Taip, autobusų maršrutus reikia stiptinti. Ir čia jau valdžios bukaprotiškumo reikalas. Užuot stiprinus normalų VT, pinigai atiduodami mikrobams parazituoti. O juk tie patys pinigai gali būti surinkti iš mokių keleivių. Iš kitos pusės, tie, kas nuolat važinėja mikrobais ir taip turi normalaus VT mėnesinį bilietą. Vadinasi, valdžia su tokia politika ir retu VT verčia žmones dar krapštyti kišenėse pinigus maršrutiniams taksi, nes autobusais pasitikėti negalima, jų nebus reikiamu laiku ar ten, kur reikia nuvažiuoti. Tai kur čia VT patrauklumas? Ir taip VT gaunasi brangiau nei kuras ekonomiškam automobiliui. Tada geriau spjauti ant VT ir važinėti automobiliu.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąMikrobai (maršrutiniai taksi) iš viso yra atsilikusių šalių transportas. Gerai, kad juos Vilniuje iš viso išspyrė. Blogai, kad jie vis dar parazituoja Kaune ir Klaipėdoje. Dar blogiau, kad Klaipėdoje jie pilnai integruoti ir gauna už ridą. Kaune tik iš dalies integruoti į bilieto sistemą.
Pakliuvus į bendrą katilą KKT nebeapsimokėjo gainioti tuščių mikrobų, todėl buvo pradėta ,,optimizuotis" t.y. naikinti autobusus (žinoma ne maršrutkes). Panaikinti 5E ir 6E vakarinio piko reisai nepaisaint jų populiarumo, paliktas tik 8E, išnaikinti daugelis vakarinių autobusų reisų (ypatingai 5 ir 8 maršrutuose, dar prisidėjo ir 9 su 14). Ta pati Kautra Klaipėdoje nieko gero nereiškia.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąKeliskart žiniasklaida trimitavo, kad programėlė vadinasi ''Žiogas''.
Bet gerai, galbūt patys rasime instrukcijas parsisiuntę tą žiogą. Einame į goog play, vedame ziogas... rezulatas - nėra nieko.
Taip, kad panašu jog nei vienas žmogus negalės pasinaudoti tuo reklamuojamu 10ct tarifu bent jau pirmadienį, nes nei programėlės, nei naudojimo instrukcijų, nieko nėra.
Comment
-
Įdomu kaip greitai vyks skenavimas, tvirtinimas ir rodymas vairuotojui. Ar nestabdys rimtai eilių (palyginus paprastą bilietą tik prieliečiai ir eina toliau, o čia skenuot, tvirtnti, rodyti).
Ar reikės interneto ryšio? Sakykm jei sutrinka internetas ar pavyks pasinaudoti? Ar pavyks parodyti kontrolei?
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąĮdomu kaip greitai vyks skenavimas, tvirtinimas ir rodymas vairuotojui. Ar nestabdys rimtai eilių (palyginus paprastą bilietą tik prieliečiai ir eina toliau, o čia skenuot, tvirtnti, rodyti).
Ar reikės interneto ryšio? Sakykm jei sutrinka internetas ar pavyks pasinaudoti? Ar pavyks parodyti kontrolei?
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Trimitavo pranešimuose spaudai, kuriose buvo minėta, kad tuoj bus pateikt\a visa informacija kaip naudotis ir tt. Kitaip sakant nieko ten nebuvo pasakyta.
Bet gerai, galbūt patys rasime instrukcijas parsisiuntę tą žiogą. Einame į goog play, vedame ziogas... rezulatas - nėra nieko.
Taip, kad panašu jog nei vienas žmogus negalės pasinaudoti tuo reklamuojamu 10ct tarifu bent jau pirmadienį, nes nei programėlės, nei naudojimo instrukcijų, nieko nėra.
Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
Comment