Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kiek iš viso yra Škodų? Kažkur virš 90. Naujų troleibusų bus 85 vnt., reiškia, trūkumas bent 5 vnt., kaip tik tiek, kiek yra 1998 m. gamybos Škodų.
    Žinantys žmonės rašo, kad ir dabar yra troleibusų trūkumas, reiškia turės palikti dar ir 1995 m. gamybos Škodas.

    O dabar klausimas.
    Prieš kurį laiką (kelis metus) Ryga kardinaliai atnaujino savo visuomeninį transportą, buvo atstatyti nuo eksploatacijos troleibusai Škoda 14TrM ir 15TrM, t.y. netgi naujesnės modifikacijos, negu yra Kaune (Vilniuje tokie yra). Buvo rašoma, kad svarstomas klausimas, gal Kaunui įsigyti tuos troleibusus, buvo rašoma, kad jie yra palyginti geroje būklėje. Jeigu ten jų atsisakė, tai reiškia ir kaina būtų daugiau simbolinė.
    O štai ir pats klausimas: kodėl tų troleibusų Kaunas nenupirko? Visgi būtų geras pakeitimas 198X metų gamybos troleibusams.

    Comment


      O škodoj vairavimo instruktorius turi tik pneumatinį, ar ir elektrodinaminį stabdį?

      Comment


        Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
        O škodoj vairavimo instruktorius turi tik pneumatinį, ar ir elektrodinaminį stabdį?
        Konkrečiai nežinau, bet lyg sakė sumontavo antrus pedalus toje 300 tai gal.
        Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

        Comment


          Parašė rytis001 Rodyti pranešimą

          Konkrečiai nežinau, bet lyg sakė sumontavo antrus pedalus toje 300 tai gal.
          Tai gal vieną ar gal abu?

          Comment


            Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
            O škodoj vairavimo instruktorius turi tik pneumatinį, ar ir elektrodinaminį stabdį?
            Bent jau 239 yra vienas pniaumatinio stabdžio pedalas instruktoriui,jei tvarkingai sureguliuotos traukutės tai škodoje elektriniu stabdai kol greitis krenta mazdaug iki 15 km. per valanda o nuspaudus pniaumatini iki galo veikia kartu ir elektrinis,kai slidu geriausia nuo pradžių stabdyt abiem,nes elektriniu tas pats kaip su masina be ABS laisva pavara ant ledo .

            Comment


              Parašė ikarusas Rodyti pranešimą

              Bent jau 239 yra vienas pniaumatinio stabdžio pedalas instruktoriui,jei tvarkingai sureguliuotos traukutės tai škodoje elektriniu stabdai kol greitis krenta mazdaug iki 15 km. per valanda o nuspaudus pniaumatini iki galo veikia kartu ir elektrinis,kai slidu geriausia nuo pradžių stabdyt abiem,nes elektriniu tas pats kaip su masina be ABS laisva pavara ant ledo .
              Kažką painiojate. Kaip tik, stabdymas elektriniu stabdžiu - tai yra stabdymas varikliu (variklio sukimasis lėtinamas), o stabdant pneumatiniu stabdžiu naudojamos stabdžių kaladėlės (klasikinis stabdis). Taigi, slidžiame kelyje saugiau stabdyti būtent elektriniu stabdžiu.

              Comment


                Ačiū, ikarusai.
                Stabdant elektrodinaminiu stabdo tik antra ašis, o pneumatiniu abi ašys. Todėl ant slidžios dangos saugiau ir lengviau stabdyti išnaudojant abiejų ašių ratų sukibimo jėgą su kelio danga (stabdyti pneumatiniu).

                Comment


                  Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
                  Ačiū, ikarusai.
                  Stabdant elektrodinaminiu stabdo tik antra ašis, o pneumatiniu abi ašys. Todėl ant slidžios dangos saugiau ir lengviau stabdyti išnaudojant abiejų ašių ratų sukibimo jėgą su kelio danga (stabdyti pneumatiniu).
                  Tačiau kita vertus, stabdant elektriniu stabdžiu ratai niekada neužsiblokuos, o kiek stipriau spustelėjus pneumatinį (esant slidžiam keliui) tai yra labai tikėtina. Dar įvertinkime tai, kad Škodose stabdant pneumatiniu stabdžiu dažniausiai yra šioks toks netolygumas tarp kairės ir dešinės pusės.

                  Comment


                    Parašė zn76 Rodyti pranešimą
                    Kiek iš viso yra Škodų? Kažkur virš 90. Naujų troleibusų bus 85 vnt., reiškia, trūkumas bent 5 vnt., kaip tik tiek, kiek yra 1998 m. gamybos Škodų.
                    Žinantys žmonės rašo, kad ir dabar yra troleibusų trūkumas, reiškia turės palikti dar ir 1995 m. gamybos Škodas.

                    O dabar klausimas.
                    Prieš kurį laiką (kelis metus) Ryga kardinaliai atnaujino savo visuomeninį transportą, buvo atstatyti nuo eksploatacijos troleibusai Škoda 14TrM ir 15TrM, t.y. netgi naujesnės modifikacijos, negu yra Kaune (Vilniuje tokie yra). Buvo rašoma, kad svarstomas klausimas, gal Kaunui įsigyti tuos troleibusus, buvo rašoma, kad jie yra palyginti geroje būklėje. Jeigu ten jų atsisakė, tai reiškia ir kaina būtų daugiau simbolinė.
                    O štai ir pats klausimas: kodėl tų troleibusų Kaunas nenupirko? Visgi būtų geras pakeitimas 198X metų gamybos troleibusams.
                    Todėl kad jau tada planavo pirkti naujus, o kol jie atsiras, tai nuo to momento, kai pradėjo planuoti, bus praėję kokie 3 metai... Įdomu, ar bent dalis senų Škodų atsidurs Ukrainoje? Po Vilniaus tikriausiai atšoko noras net ir ukrainiečiams pirkti Lietuvoje naudotas Škodas... Rygos tai nupirko, o štai senų Škodų iš Talino irgi nepirko. Nors gal estai jų ir nepardavinėjo...
                    Paskutinis taisė Al1; 2018.10.07, 08:52.

                    Comment


                      Parašė Marius555 Rodyti pranešimą

                      Kažką painiojate. Kaip tik, stabdymas elektriniu stabdžiu - tai yra stabdymas varikliu (variklio sukimasis lėtinamas), o stabdant pneumatiniu stabdžiu naudojamos stabdžių kaladėlės (klasikinis stabdis). Taigi, slidžiame kelyje saugiau stabdyti būtent elektriniu stabdžiu.
                      Atsiseskit r pravažiuokit tada sakykit kas kaip čia ne automobilis su mechanine pavarų dėže,varikliu stabdos kaip sekančiuose ,,postose" pamineta tik galinis tiltas,sekanti problema yra pajudėjimas ant ledo iš vietos,antipraslydimai neegzistuoja,elektro stabis,taip pat naudojamas pravažiuoti ,,iešmams" i kairę puse kada reikia važiuoti priėmus taip vadinama pozicija ( su srove,o ne prariedant ) Soliariuose šie dalykai valdomi jugikliu prietaisu skydeli,kauno kai muriuos škodos kaip ir Krymo nuo 300 iki maždaug 320 turėjo irgi šia funkcija pagal transphoto.ru esancius komentarus bet iki mano darbo dienų jos neišliko.Šiaip škodos skiriasi pagal modifikacijas vidumi nemažai.

                      Comment


                        Naujas maršrutas nr. 67 "Tirkiliškiai - Skubios pagalbos centras" nuo 11.02. Tikriausiai dėl 51 maršrutinio panaikinimo. Jį aptarnaus KA mikrobai turbūt.

                        https://www.stops.lt/kaunas/#bus/67(nuo11.02)/a-b/map

                        Comment


                          Parašė RobertasS Rodyti pranešimą
                          Naujas maršrutas nr. 67 "Tirkiliškiai - Skubios pagalbos centras" nuo 11.02. Tikriausiai dėl 51 maršrutinio panaikinimo. Jį aptarnaus KA mikrobai turbūt.

                          https://www.stops.lt/kaunas/#bus/67(nuo11.02)/a-b/map
                          Tai jau ne turbūt. Skubios pagalbos centro galinėje tik mikrobai ir telpa

                          Comment


                            Nieko prieš užkampių gyventojus neturiu, bet mieste nesant dažno kursavimo net pagrindiniuose maršrutuose, dar didint reisų skaičių į užkampius, kas 1-2valandas? Nelabai įsivaizduoju kaip dirbantis ir uždirbantis žmogus Kaune, gyvenantis kokiuose Šilainiuose galėtų išsiverst be automobilio? Arba norintis skubiai patekt į SPS skyrių, turi derintis prie užkampiais važinėjančio retai kursuojančio autobuso.

                            Comment


                              Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                              Nieko prieš užkampių gyventojus neturiu, bet mieste nesant dažno kursavimo net pagrindiniuose maršrutuose, dar didint reisų skaičių į užkampius, kas 1-2valandas? Nelabai įsivaizduoju kaip dirbantis ir uždirbantis žmogus Kaune, gyvenantis kokiuose Šilainiuose galėtų išsiverst be automobilio? Arba norintis skubiai patekt į SPS skyrių, turi derintis prie užkampiais važinėjančio retai kursuojančio autobuso.
                              Jei neatsiras žmonių, daug ir dažnai važinėjančių į skubios pagalbos centrą, nieks tokių maršrutų nedažnins ir neinvestuos į patogesnį susisiekimą. Kaip ir aišku, kad Kaunas pasiryžęs spręsti transporto spūsčių, susisiekimo, tt. klausimus platinant gatves, dar sutalpinant dviračių taką ten, bet tikrai neieškant alternatyvų viešajame transporte. Čia jis atlieka socialinės priemonės vaidmenį, o savivaldybės požiūrio į tai nepakeisi.

                              Nors meluočiau teigdamas kad jie nesiekia populiarinti viešojo transporto - nors maršrutų dažninimo iš tolo neužuost, bet prieš kelias savaites visame mieste iškabinėjo reklamas 'Viešuoju važiuoju, laisviau kvėpuoju' )))))

                              Comment


                                Kaune labai mazai transporto ypatingai po pietu tarp 16:30-18 valandos., daug zmoniu baigia darba, ir tam tikru marsrutu grafikai vaziuoja i parka apie 16 val, Juokinga matyti ,kad vaziuojant pertpildytu 40 ar 37 ar 39, matai Varniu gatve riedanti kita i parka, tuo labiau ilga su priekaba. Popietinio piko metu troleibusus vienpamaininius keicia pertraukiami, ko neturetu buti, nes 1. 5 7 13 . 14 .15. 16 marsrutai jau neisveza visu keleiviu,. Mieste kamsciai, intervalai isdarkyti ir velavimai, ko pasekoje keleiviai vezami uzimant tik stovima vieta, daznai ,, ant vienos kojos ''.

                                Comment


                                  Bent jau nuo 11.02 atidaromas Vilties - Pabrėžos ruožas iki Sodininkų g., nes nuo 11.02 keičiamas 20autobuso maršrutas:
                                  http://www.kaunas.lt/2018/10/svarbi-...tvarkarasciai/

                                  Comment


                                    Kadangi savivaldybėje transporto skyriuje kažkas atsibudo ir pamatė realią situaciją kaip vyksta keleivių laipinimas o tiksliau niekas nekreipia į priekinių durų ir bilietų registravimo tvarka todėl bus imtasi tokiu priemonių. Tik idomu ar realiai kas panašaus bus.
                                    vairuotojui bus draudžiama atidaryti vidurines galines duris kol nesulipo keleiviai. Vairuotojui yz parduotą bilieta bus skiriami ne 3 centai o jau 5 centai. Draudziama keleiviui įlipti pro vidurinės galines duris (mažum kiekvienam sustojome budės policininkas kuris lipa tam per nugarą iš banano
                                    Paskutinis taisė egiscrypth; 2018.10.24, 13:32.

                                    Comment


                                      Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                                      Kadangi savivaldybėje transporto skyriuje kažkas atsibudo ir pamatė realią situaciją kaip vyksta keleivių laipinimas o tiksliau niekas nekreipia į priekinių durų ir bilietų registravimo tvarka todėl bus imtasi tokiu priemonių. Tik idomu ar realiai kas panašaus bus.
                                      vairuotojui bus draudžiama atidaryti vidurines galines duris kol nesulipo keleiviai. Vairuotojui yz parduotą bilieta bus skiriami ne 3 centai o jau 5 centai. Draudziama keleiviui įlipti pro vidurinės galines duris (mažum kiekvienam sustojome budės policininkas kuris lipa tam per nugarą iš banano
                                      Dabartine priekiniu duru tvarka yra nesuprasi, ar ji priekiniu ar visu. Labai gerai stebejau Klaipedoje. saliu antruju ir trceiuju duju yra islipimo mygtukas. Jei kas islipa is anksto ar jau atvykus i stotele nuspaudzia mygtuka ir vairuotojas duris atidaro, jei niekas nenuspaude - duru niekas neatidarys. Kaune mada atidaryti butent galines duris, o cia sva ir isoka,- garantija - zuikis. Kaune sistema netobula ir neefektyvi.

                                      Comment


                                        Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                                        Dabartine priekiniu duru tvarka yra nesuprasi, ar ji priekiniu ar visu. Labai gerai stebejau Klaipedoje. saliu antruju ir trceiuju duju yra islipimo mygtukas. Jei kas islipa is anksto ar jau atvykus i stotele nuspaudzia mygtuka ir vairuotojas duris atidaro, jei niekas nenuspaude - duru niekas neatidarys. Kaune mada atidaryti butent galines duris, o cia sva ir isoka,- garantija - zuikis. Kaune sistema netobula ir neefektyvi.
                                        Jei zuikis tai ir per priekį ilipdamas bus zuikis kaip ir kas jį privers susimoketi? Vairuotojas?
                                        jei ilipimas bus toks grieztas bus ilginamas važiavimo laikas. Kad lengviau išeitų gryzti į savo grafika uzsivelavus bus duodamos trumpiems grafikas apie 30 min kažkuriam sustojome apie 5 minučių atstova apie 60 min dvi tokios atstovas. Bet siuo metu yra tik sapalione

                                        Comment


                                          Vilniuje VT priemonėse sukama reklama prieš zuikius ir pranešama, kad jei ne zuikiai, tai kasmet būtų 2 nauji autobusai. Tik du! Tai klausimas, kiek naujų autobusų duos įlaipinimo tvarkos griežtinimas Kaune? Viena naują autobusą? Ar tai to verta? Ar kelionės laiko pailgėjimas ir keleivių nervinimas padarys VT patrauklesniu?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X