Važinėjimas traukinukais gali būti ne dėl to, kad kažkam tiesiog nėra ką veikt. Yra gi kamščiai, yra nestabilūs keleivių srautai. Vienas dažnai stoja prie kiekvieno kampo, o kitas prašvilpia su vėjeliu. Juk maršrutiniams taksi nėra reikalavimo laikytis "grafiko" tarpinėse stotelėse?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąVažinėjimas traukinukais gali būti ne dėl to, kad kažkam tiesiog nėra ką veikt. Yra gi kamščiai, yra nestabilūs keleivių srautai. Vienas dažnai stoja prie kiekvieno kampo, o kitas prašvilpia su vėjeliu. Juk maršrutiniams taksi nėra reikalavimo laikytis "grafiko" tarpinėse stotelėse?
Pagal grafiką, 51 gali važiuoti mažų mažiausiai 15 minučių tarpais. Tad net teoriškai tai negali susidaryti.
Comment
-
862 iš Tirkiliškių išvažiavo laiku, t.y. 7:13 val. ir turėjo atvykti į Urmą 8:09. Veiverių g. atkarpą nuo Lazdijų g. iki tilto įveikė vos per 26 min. ir dėl to į Urmą atvyko 8:30. Gali būti, kad jam buvo pietų pertrauka, todėl išvažiavo jis 8:43.
810 iš Tirkiliškių išvažiavo irgi laiku - 7:24, su atvykimo į Urmą laiku 8:20. Veiverių g. įveikė per 25 min. ir Urme buvo 8:36. Iš Urmo išvažiavo 8:41 (tualeto-parūkymo pertraukėlė?)
Šiaip reikia turėti omenyje, kad maršrutas turi tik 1 galinę stotelę, kurioje yra atstova - Urmo turgus. Tirkiliškiuose mikriukai nestovi. Dėl to traukinukų susidarymo tikimybė didėja.
Comment
-
Parašė Magician Rodyti pranešimąEilinis greitai-nutrauktino 51 mikroautobuso “traukinukas”. Du vienas paskui kitą. Iš įdomumo patikrinau, informacija teisinga - Kautrai parašiau, lauksime atsakymo.
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Kautros bendroves vairuotojai ispeti, kad privalote irodyti, kad 51 marsrutas nereikalingas, kitaip neteksite darbo. Jei sugebesite irodyti kad 51 nereikalingas, tada dirbsite kituose marsrutuose, jei ne -lauk is Kautros.
- 2 patinka
Comment
-
Kaune 85 nauji troleibusai irgi bus Soliaris, šiandien pasirašoma sutartis (pagal ebus.lt).
Pagal delfi, jų kaina 29.4 mln€, t.y. 346 k€/vnt. palyginimui, Vilniaus miesto 41 troleibusas kainavo 385k€/vnt, autobuso vidutinė kaina (turėkite omenyje kad iš jų 50 ilgų) - 270 k€/vnt, visi iš to paties Soliario...Paskutinis taisė mskapss; 2018.10.03, 10:33.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą
Pardon, kas čia per nesamonės? Dar pasakyk, kad lygiai taip pat LG konduktoriai dirba: įrodysi, kad Šiauliai - Rokiškis neveža keleivių - liksi dirbti kitur, ne - atleisime.
Comment
-
Panašu, kad nauji troleibusai bus naujos kartos su tuo aštresniu kėbulu: nuotrauka
Pagal savivaldybės įkeltą naujieną panašu kad visi troleibusai bus su salono kondicionieriumi
Bent man KVT žalias dažymas ant šitų troleibusų atrodo vos ne tobulai.
Gaila turbūt nebus autonominės eigos, bet šiaip rezultatas yra beveik tobulas, dabar tereikia nekantriai laukt.
- 4 patinka
Comment
-
Toliau išvažiuoja Kautros ,,Sprinteriai" šiandien paskutinius kilometrus ryte apsukau 55 maršrute su 824 ,likusių likimas spresis greičiausiai po lapkričio 1osios,kai bus aišku su 51 maršrutu. Kuris kaip teko šį savaitgali padirbet sugadintas nelogiška trasa ir grafikais, pvz penktadieni per pika vien nuo Pramonės-Taikos žiedo važiavom traukinuku dėl kamšciu,beto ankšciau nui ,,Savo" iki ,,Urmo" analogiškai atgal buvo paskirta 12 minučiu važiavimui, dabar pridėjus ,,apendicita" tik 10 minučiu.
Comment
-
Parašė ikarusas Rodyti pranešimąToliau išvažiuoja Kautros ,,Sprinteriai" šiandien paskutinius kilometrus ryte apsukau 55 maršrute su 824 ,likusių likimas spresis greičiausiai po lapkričio 1osios,kai bus aišku su 51 maršrutu. Kuris kaip teko šį savaitgali padirbet sugadintas nelogiška trasa ir grafikais, pvz penktadieni per pika vien nuo Pramonės-Taikos žiedo važiavom traukinuku dėl kamšciu,beto ankšciau nui ,,Savo" iki ,,Urmo" analogiškai atgal buvo paskirta 12 minučiu važiavimui, dabar pridėjus ,,apendicita" tik 10 minučiu.Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
Kaip su 834? Mačiau foto, kad jis kažkur ne parke jau stovi.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė zn76 Rodyti pranešimąĮdomu, nurašys visas Škodas, ar pačias naujausias 1998 m. gamybos paliks? Jos dar visai neblogai atrodo, ir važiuoja gerai.
Reikia tikėtis, bent vieną paliks kaip muziejinę, kaip kad su 9Tr padarė.
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Spėčiau, kad jas paliks šaltajame rezerve, na pvz. kaip LG laikė paskutinį ER9M atsargoje, ir jis važinėjo per Popiežiaus vizitą kaip papildomas.
Reikia tikėtis, bent vieną paliks kaip muziejinę, kaip kad su 9Tr padarė.
Nebeįtemą, bet tas ER9M ir Spalio 3d. važiavo, t.y. vakar.Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąDar OT, o 100metų kapitaliniam stovintis 300 netaps muziejiniu? O dėl Škodų palikimo, spėju, vien dėl vaizdo norės jas išgrūst, gali nupirkt vėl kokio gendančio second hand'oMano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
Comment