Galbūt. Bet A. Juozapavičiaus pr. ir Penemunės tilto bei už jo KT, deja, nuvylė. Gerai, kad ten iešmų nėra, bet posūkiuose KT yra laužytas per dideliais kampais.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė karolis371 Rodyti pranešimą23d. lyg buvo terminas autobusu konkursui,gal zinote kaip baigesi ar vel
keliavo i teisma? Beje, cvpp.lt paskelbtas naujas troleibusu konkursas,terminas 06 12. Zodziu,kainas pakele,dabar ramiai gali skelbt konkursus neribotai...
nereik vogti važiuot nemokamai keleiviams pačio VT vadovybei ir būtų naujų autobusų.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąnereik vogti važiuot nemokamai keleiviams pačio VT vadovybei ir būtų naujų autobusų.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą
Pardon? Galit į lietuvių kalbą išversti?
Comment
-
Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimąTikrai, kad kliediesiai. kiek teko Kaune važinėt- visi tvarkingai atsižymi elektroninius arba perka iš vairuotojų. Gal ir papuola vienas kitas zuikis, bet bent aš nepastebėjau
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Bet skaičiai rodo visai kas kitą patikrinus išrašus iš autobusų
Comment
-
Parašė Austras Rodyti pranešimą
Vairuotojai sukčiauja?
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Idomu sužinoti kaip darydami ir ką darydami sukčiauja ir to tikslas koks vairuotojui
- 1 patinka
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Bet kad jau panaudota keletas milijonų eurų skirti naujų transporto priemonių įsigijimui. Beje patys keleiviai pirkdami bilietus labai mažai padengia sąnaudų tik apie 30% kaip varšuvoj apie 60% berlyne apie 90% bet kai privažiavo juodo plauko atstovų sugadino skaičius.
nereik vogti važiuot nemokamai keleiviams pačio VT vadovybei ir būtų naujų autobusų.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąKokius išrašus?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Tik nereikia pasakų. Į Vakarus nuo Lietuvos VT geresnis nes bukai į jį investuoja valdžia, užuot investavusi į asfaltą ir taip sudariusi sąlygas dar labiau automobilizuotis... O bilietų kainos Vakaruose padengia tikrai nedidelę dalį VT kaštų, kai pas mus praktiškai VT tik it laikosi iš parduodamų bilietų, bo valdžia nenori ir nemato reikalo investuoti į VT deramai. Į asfaltą - prašom.
Comment
-
VT nuosatolingas visur, bet nuostoliai yra juokingi, lyginant su tuo, kiek reikia sukišti į asfaltą ir kitą infrastruktūrą bei žmonių sveikatą (tiek oro tarša, triukšmas, tiek sumažėjęs fizinis aktyvumas važinėjant automobiliais), jei VT iš viso leisti užsilenkti. Ir tai jau seniai suprasta tose šalyse, kur VT geras. Tik pas mus vis dar gyvenama laukinio kapitalizmo supratimo lygyje. Nuostolingas - panaikinti. Po automobilį kiekvienam pilnamečiam šeimos nariui - labai krūta...
- 2 patinka
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Kiekvienas pridėtas bilietas lieka autobuso atmintyje o kai autobusas grįžta į parką viskas nuskaitoma į parko archyvą kompuose
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą
Ir su kuo tuomet yra lyginama, kad galima būtų prieiti prie išvados, jog kas trečias nemoka už kelionę?
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Peržiūrima filmuota medžiaga tik kad tokią galimybę turi keletas volvo dujinių o mikriukuose yra keleivių skaičiavimo sistema įmontuota tai ideali statistika gaunama
Comment
-
Parašė do. Rodyti pranešimą
Bet juk ir dujiniuose Solaris yra ta sistema?
Comment
Comment