zinau tik kiek surenka per pamaina torleibuso vairuotojas, apie 70 litu, geresne dienia ir 100 buna. 14 aisku daugiau, nes patys zinot koks geras ir pinigingas marsrutas.
Va jei būtų duodama 50%, kaip Vilniaus autobusuose, tai atlyginimai tikrai žymiai didesni būtų .
zinau tik kiek surenka per pamaina torleibuso vairuotojas, apie 70 litu, geresne dienia ir 100 buna. 14 aisku daugiau, nes patys zinot koks geras ir pinigingas marsrutas.
8 maršrute po 30, 40 litų. 9 maršrute 70 litų retai kada surenkama. O maršrutai, kurie eina per miesto centrą, renka ir iki 200 litų. Autobusistai renka daug daugiau.
8 maršrute po 30, 40 litų. 9 maršrute 70 litų retai kada surenkama. O maršrutai, kurie eina per miesto centrą, renka ir iki 200 litų. Autobusistai renka daug daugiau.
Oho. Vadinasi, vis dėlto nemažai keleivių perka bilietus iš vairuotojo. Jeigu tas skaičius nesumažės, priekinių durų tvarka tikrai žlugs. Be to, nereikia pamiršti, kad Kaune reikės glausti prie komposterio visų rūšių bilietus. Tikimės, niekas nebandys šią tvarką taikyti piko metu.
Beje, kaip Kaune su komposteriais? Ar jie ne tik priekyje bus palikti?
Tai aisku, kad ne tik, jei laipins pro visas duris. Galimas juk ivairus blokavimas is vairuotojo kabinos.. Krokodilu pas mus jau 100metu kaip nebera juk!!!
Tai aisku, kad ne tik, jei laipins pro visas duris. Galimas juk ivairus blokavimas is vairuotojo kabinos.. Krokodilu pas mus jau 100metu kaip nebera juk!!!
Hm, negi įmanoma blokuoti tik tam tikrus komposterius? Man atrodo, galima tik visus iš karto išjungti.. Nors gal Kaune ir kitaip nei Vilniuje.
Hm, negi įmanoma blokuoti tik tam tikrus komposterius? Man atrodo, galima tik visus iš karto išjungti.. Nors gal Kaune ir kitaip nei Vilniuje.
Galima atjungti tiek mechaniskai, tiek programiskai (brangesnis ir beprasmis variantas) komposterius. Greitai manau is vis neliks tokiu popieriniu vienkartiniu bilietu, kuriuos reikia kisti i skyle, nes bus pakeisti i RFID technoligijos principu veikiancius popierinius vienkartinius bilietus ir tokiu zingsniu bus baigtas E- bilieto diegimas Kaune.
Beje Kaune jau mazai kas atsimena kaip krokodilai atrode, kai tuo tarpu Sostineje tik negarsiai kalba apie elektroninio bilieto ivedima. Jei dar viesasis transportas vazinetu taip tankiai, kai Vilniuje, tai ... .
O kas del priekiniu duru, tai Vilniuje idiegta sistema man patiko ir tokiu problemu apie kurias cia sapalioji nemaciau ir abejoju ar buna.
Oho. Vadinasi, vis dėlto nemažai keleivių perka bilietus iš vairuotojo. Jeigu tas skaičius nesumažės, priekinių durų tvarka tikrai žlugs. Be to, nereikia pamiršti, kad Kaune reikės glausti prie komposterio visų rūšių bilietus. Tikimės, niekas nebandys šią tvarką taikyti piko metu.
Beje, kaip Kaune su komposteriais? Ar jie ne tik priekyje bus palikti?
Komposteriai bus kaip buve. Nes piko metu bus atidarinėjamos visos durys. Ne piko metu gale ir per vidurį stovintis komposteriai nebus blokuojami. Nėra tam tikslo.
Greitai manau is vis neliks tokiu popieriniu vienkartiniu bilietu, kuriuos reikia kisti i skyle, nes bus pakeisti i RFID technoligijos principu veikiancius popierinius vienkartinius bilietus ir tokiu zingsniu bus baigtas E- bilieto diegimas Kaune.
Placiau papasakok. Ir kokia nauda is pazangesniu vienkartiniu popieriniu bilietu bus? Tuo labiau, kad turbut ir atspausdinti juos brangiau atsieis?
Ps: Pamirsau ar atsakyta buvo, bet maciau, kad priekyje montuojami konposteriai be skyliu, tai kaip as su vienkartiniu ilipes ji pazymet turesiu?
Placiau papasakok. Ir kokia nauda is pazangesniu vienkartiniu popieriniu bilietu bus? Tuo labiau, kad turbut ir atspausdinti juos brangiau atsieis?
Ps: Pamirsau ar atsakyta buvo, bet maciau, kad priekyje montuojami konposteriai be skyliu, tai kaip as su vienkartiniu ilipes ji pazymet turesiu?
Jei pirksi RFID technologija veikianciu principu vienkartini bilieta (jei tokia galimybe jau idiegta), tai ji bus taip pat paprasta atzymeti, kai ir e- miesto bilieta ( ar kaip jis vadinasi ?) tiesiog priglaudus prie komposterio ir jis tikrai nebus technologiskai brangesnis uz tradicini, nebent vietiniai politikai nusprestu kitaip.
O nauda tokia, kad niekas neuzgincys, kad tikras keleivis, kuris mokejo tikrus pinigus vaziavo butent ta viesojo transporto priemone, kurioje pazymejo ta bilieta.
Bet kaip jis gali nebut brangesnis jei paprastas talonelis tik popieriaus lapukas, o cia bus lapukas su technologija.
O del naudos tai jei teisinga isupratau tik tokia, kad bus galima tiksliau sekti kiek zmoniu vaziuoja tam tikru marsrutu? O dabartiniu vienkartiniu atzymejimu ar negalima skaiciuot? Niekas gi per daug neklastos rezultatu kaisiodami paprastus popieriaus lapukus i komposterius.
O kas del priekiniu duru, tai Vilniuje idiegta sistema man patiko ir tokiu problemu apie kurias cia sapalioji nemaciau ir abejoju ar buna.
Pavažinėk VT dažniau, tai kitaip kalbėsi. O kad atvažiavus vienai dienai ir vos kartą kitą pasinaudojus VT (galbūt mažai apkrautu maršrutu, galbūt ne piko metu, galbūt išeiginę dieną ir t.t.) apie visą priekinių durų tvarkos veikimą spręsti negalima.
Komposteriai bus kaip buve. Nes piko metu bus atidarinėjamos visos durys. Ne piko metu gale ir per vidurį stovintis komposteriai nebus blokuojami. Nėra tam tikslo.
Gerai, kad Kaune pagalvota ir apie neįgaliuosius keleivius bei motinas su vežimėliais. Tikrai nepatogu yra siųsti talonėlį į priekį.
O šiaip, ar techniškai įmanoma išjungti tik dalį komposterių, tai yra, palikti įjungtą tik esantį ties priekinėmis durimis, o esančius ties vidurinėmis ir galinėmis - užblokuoti?
O kokia prasme butu juos atskirai blokuoti? Kad zmogus ilipes per priekines duris (ir atsizymejes bilieta ar kitaip praejes patikrinima) nesugalvoti atsizymeti dar vieno bilieto?
Bet kaip jis gali nebut brangesnis jei paprastas talonelis tik popieriaus lapukas, o cia bus lapukas su technologija.
O del naudos tai jei teisinga isupratau tik tokia, kad bus galima tiksliau sekti kiek zmoniu vaziuoja tam tikru marsrutu? O dabartiniu vienkartiniu atzymejimu ar negalima skaiciuot? Niekas gi per daug neklastos rezultatu kaisiodami paprastus popieriaus lapukus i komposterius.
Dabartiniu vienkartiniu bilietu nepamatuosi srautų, nes nežymimi terminuoti, o e.bilietą reikės žymėti visada, nesvarbu, kokios rūšies.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Tai, kad e. bilieta reikes zymet jau supratau. Bet kas ten per RFID principu veikiantys vienkartiniai popieriniai bilietai bus?
Neapsimoka daryti vienkartinių bilietų su čipais. Per brangu. Kas kita paros ar kelių parų bilietai. Tuomet bilieto laikmenos kaina jau sudaro nedidelę dalį bilieto kainos.
Vakare jai keli 14ojo marsruto troleibusai važinejo apklijuoti ant duru naujos ilipimo tvarkos lipdukais,kiek mačiau juos klijavo visiems grįžtantiems i parka.
Greitai manau is vis neliks tokiu popieriniu vienkartiniu bilietu, kuriuos reikia kisti i skyle, nes bus pakeisti i RFID technoligijos principu veikiancius popierinius vienkartinius bilietus ir tokiu zingsniu bus baigtas E- bilieto diegimas Kaune.
Neapsimoka daryti vienkartinių bilietų su čipais. Per brangu. Kas kita paros ar kelių parų bilietai. Tuomet bilieto laikmenos kaina jau sudaro nedidelę dalį bilieto kainos.
Tai as to paties ir klausiau eduardo, kuris man bande aiskint, kad kazkokiu mistiniu budu vienkartinis popierinis su RFID nekainuos pagaminti bnrangiau nei paprastas popieriaus lapukas kaip dabar:
ir jis tikrai nebus technologiskai brangesnis uz tradicini
Kas manes aisku visai neitikino (nes kokiu mistiniu budu vienkartinis popierinis bilietas su technologija gali kainuot tiek pat pagaminti kaip ir paprastas popieriaus spalvotas lapelis).
Comment