Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kas per debiliška numeracija 00? Laikinas?

    Comment


      Parašė Vilius116 Rodyti pranešimą

      O jie bus ar ilgi (18m) ar trumpi (12m)? Ir kiek jau yra pristatyta?
      12 metrų, varomi gamtinėmis. Tokių brangių stabilizatoriaus gumų, kaip šitose volvo, turbūt pasalyje nėra.

      Comment


        Kiek patys autobusai kainavo, jei ne paslaptis?

        Comment


          Parašė Briedis Rodyti pranešimą
          Kiek patys autobusai kainavo, jei ne paslaptis?
          Velniai žino... Mane labiau domina, kiek juos kainuos privesti iki būklės.

          Comment


            Netinkamos būklės stabilizatoriaus gumos, kad reik pirkti kitas? O vilnietiškuose Volvo kokia situacija su stabilizatoriaus gumomis?
            Daugiau mano nuotraukų >>
            Mano rajonas ir apylinkės >>

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Kas per debiliška numeracija 00? Laikinas?
              Kaune gi visada laikiniems duoda t̶u̶a̶l̶e̶t̶i̶n̶į̶ numerį.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                Netinkamos būklės stabilizatoriaus gumos, kad reik pirkti kitas? O vilnietiškuose Volvo kokia situacija su stabilizatoriaus gumomis?
                Guma susidėvi trindamasi į stabilizatorių. Gumos ir metalo gaminys, netgi priskiriamas prie periodiškai keičiamų.

                Comment


                  Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimą
                  Oro uostas darbas, zmones be to dirba ir LEZ'e ir ramuciuose ir karmelavoj. Cia tiesiog, asmenini liudesi isreiskiau, abejoju ar kada i ta puse daznas ir pastovus bus transportas.
                  Manau, kad reikėtų nenurimti ir reikalauti, kad autobusas reikalingu laiku važiuotų. Kad ir čia forume temoje nepakenktų nurodyti, kokiu laiku pradeda ir baigia darbą Oro uosto tarnybos. Visiškai nepateisinu darbo skelbimų, kuriuose priimamų kandidatų prašoma turėti nuosavą automobilį (atseit, į darbą reikės važinėti juo), tokiems kažkokias sankcijas taikyti reikėtų.
                  Tačiau Karmėlava - ne Braziūkai ar Poderiškiai - gyvenvietę pasiekia 29 miesto autobusas. Į Oro uostą taip pat užvažiuoja Kauno-Ukmergės krypties tarpmiestiniai autobusai, stotelėse KarmėlavaI ir Karmėlava II dar stoja "Jonavos autobusų" autobusai, važinėjantys maršrutu Jonava-Kaunas (važinėjantys dažnai). Ar šiuos (gal dalį jų, pvz.- vėliausią vakarinį iš Kauno) reiktų užvesti į Oro uostą, pagalvoti pirmiausia galėtų forumiečiai, dirbantys Oro uoste.
                  O Kauno miesto autobusų 29 maršruto unikalumas - vos neišeina į kaimyninį Jonavos rajoną.

                  Comment


                    O pavyzdžiui autobusai, kurie turi taip pat kitam šone maršruto mažą švieslentę, niekaip neįmanoma užprogramuoti, kad būtų rašomas maršruto numeris? Nes kiek mačiau Scanioj taip ir nėra vaizduojamas maršruto skaičius...
                    (Nuotrauka: Valius Kedainietis)

                    Comment


                      Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą

                      Velniai žino... Mane labiau domina, kiek juos kainuos privesti iki būklės.
                      gandai sklinda kad jie aplamai išvis beveik nieko nekainavo, mainais švedai davė autobusų už naujos dujų užpylimo stoties pirkimą (kiek čia tiesos negaliu pasakyti).

                      Comment


                        Parašė Vilius116 Rodyti pranešimą
                        O pavyzdžiui autobusai, kurie turi taip pat kitam šone maršruto mažą švieslentę, niekaip neįmanoma užprogramuoti, kad būtų rašomas maršruto numeris? Nes kiek mačiau Scanioj taip ir nėra vaizduojamas maršruto skaičius...
                        (Nuotrauka: Valius Kedainietis)
                        Visų pirma neaišku ar ten ta švieslentė yra ir jei taip, tai tikrai atvykus dar iš Norvegijos. Abejoju, kad ji programuotusi su esamomis švieslentėmis kurias sumontavo Kauno autobusai. Klaipėdoje nustebau pamatęs veikiančias švieslentes tokioje vietoje.

                        Comment


                          Kaip manot, nuo ko priklauso, kad Kauno autobusai perka tik trumpus, mažos talpos autobusus? Ta prasme ar nuo kainos ar nuo gyventojų skaičiaus? Šiaip Kaune mano nuomone turėtų būti daugiau ilgų autobusų, nes visgi, Kaunas antras pagal dydį miestas Lietuvoje

                          Comment


                            Parasykite, kokie Volvo modeliai ir kelintu metu. Aciu.

                            Comment


                              Parašė liutass Rodyti pranešimą
                              Parasykite, kokie Volvo modeliai ir kelintu metu. Aciu.
                              Volvo 7700 CNG o metai lygtais 2006

                              Comment


                                Parašė Vilius116 Rodyti pranešimą
                                Kaip manot, nuo ko priklauso, kad Kauno autobusai perka tik trumpus, mažos talpos autobusus? Ta prasme ar nuo kainos ar nuo gyventojų skaičiaus? Šiaip Kaune mano nuomone turėtų būti daugiau ilgų autobusų, nes visgi, Kaunas antras pagal dydį miestas Lietuvoje
                                Kaune reikia tankinti autobusų eismą, nes virš 80 proc. maršrutų kursuoja vos 1-3 kartus per valandą ar dar rečiau. Atmetus visokius į užkampius važinėjančius, mieste dirbančių grafikai turi būti tankinami.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                  Kaune reikia tankinti autobusų eismą, nes virš 80 proc. maršrutų kursuoja vos 1-3 kartus per valandą ar dar rečiau. Atmetus visokius į užkampius važinėjančius, mieste dirbančių grafikai turi būti tankinami.
                                  Reikia žiūrėti ne į jų kursavimo dažnį, o į jų užpildymą. Kas iš to, kad pravažiuoja 1-2 kartus per valandą, jeigu salonas būna visiškai tuščias ? Tai ar KA toks jau didelis autobusų perteklius, kad reiktų paleisti dar daugiau autobusų, kurie bus tušti ?

                                  Comment


                                    Yra grįžtamasis ryšys. Kuo rečiau kursuoja VT, tuo mažiau juo naudojasi. Nes niekas nenori laukti ilgai. Aš nekabu apie maršrutus į užkampius. Ne visus maršrutus, bet nemažą centrinėje miesto dalyje ir į miegamuosius rajonus važiuojančių reikia tankinti. Ir kas iš to, kad važiuoja kas pusvalandį dvigubas, jei galėtų kas 10-12 min. paprastas autobusas.
                                    Tas pats 6 turėtų važinėti bent 4 kartus ne piko metu. Užraukti visus priemiestinius mikrobus iki Garliavos ir Kauno ribos. Dar ir 4 kartų per valandą 6 autobuso nepakaks. 18 autobusas nuolat užkištas studentais. Dvigubinti dažnį kaip minimum. Bet net ir dvigubinant dažnį, piko metu reikėtų dvigubų, nes studentu daug. Tas pats 29. Tankinti reikia arba skaidyti į du maršrutus, iš kurių vienas būtų ekspresas ir greičiau privežtų į miestą. 48 į Raudondvarį - tankinti, naikinant mikrobus. Ir t.t. ir daugybė kitų.
                                    Paskutinis taisė Al1; 2017.08.11, 17:09.

                                    Comment


                                      Parašė Vilius116

                                      Visiškai pritariu.
                                      Savo pritarimą galima išreikšti paspaudus "Patinka" prie pranešimo. Šiame forume tokie čato pranešimai kaip "Ok", "lol", "man patinka" yra nepageidaujami.

                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      48 į Raudondvarį - tankinti, naikinant mikrobus.
                                      Kad į Raudondvarį mikriukas jau seniai užsilenkė. 102 su 105 kas kelis mėnesius vis labiau ir labiau retinami. Vieninteliam 94 aukso amžius: pastoviai skundžiamasi, kad mikroautobusai nestoja paimti keleivių, o ir eismo grafikas pelningiausiu metu (darbo dieną) neretėja.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Yra grįžtamasis ryšys. Kuo rečiau kursuoja VT, tuo mažiau juo naudojasi. Nes niekas nenori laukti ilgai. Aš nekabu apie maršrutus į užkampius. Ne visus maršrutus, bet nemažą centrinėje miesto dalyje ir į miegamuosius rajonus važiuojančių reikia tankinti. Ir kas iš to, kad važiuoja kas pusvalandį dvigubas, jei galėtų kas 10-12 min. paprastas autobusas.
                                        Tas pats 6 turėtų važinėti bent 4 kartus ne piko metu. Užraukti visus priemiestinius mikrobus iki Garliavos ir Kauno ribos. Dar ir 4 kartų per valandą 6 autobuso nepakaks. 18 autobusas nuolat užkištas studentais. Dvigubinti dažnį kaip minimum. Bet net ir dvigubinant dažnį, piko metu reikėtų dvigubų, nes studentu daug. Tas pats 29. Tankinti reikia arba skaidyti į du maršrutus, iš kurių vienas būtų ekspresas ir greičiau privežtų į miestą. 48 į Raudondvarį - tankinti, naikinant mikrobus. Ir t.t. ir daugybė kitų.
                                        kad būtų gerai tai tiesa, bet kad ir esamų savivaldybė nesugeba apmokėti, o jei ir sugebėtų yra kitos bėdos neturi tiek autobusų parkas taip pat kaip ir nėra vairuotojų pakankamai

                                        Comment


                                          Ne nesugeba, o nenori. Autobusų atsirastų, jei būtų politinė valia. Pinigų irgi atsirastų, nes ištaškomi visokioms nesąmonėms. Vairuotojai irgi atsirastų. Ne viską iš karto reikia daryti, o palaipsniui, per kelis metus tą galima padaryti, jei būtų užsibrėžtas tikslas ir kryptingai dirbama.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X