Dviračių vežimas tik žemagrindžiais autobusais, seems alright. Tik labai erzina nekonkretumas Kauno autobusų atžvilgiu -- žemagrindžių autobusų ir troleibusų KA turi virš 200, ir tai neskaičiuojant dvigubų bei trigubų, tačiau teigiama, kad dviračius galima bus vežti tik apie 150 iš jų. Dviračio vežimas neturėtų būtų loterija, ypač gyvenant už miesto ribų. Dieve apsaugok netyčiom atvažiuos žemagrindis mikriukas.
Dviračių vežimas tik žemagrindžiais autobusais, seems alright. Tik labai erzina nekonkretumas Kauno autobusų atžvilgiu -- žemagrindžių autobusų ir troleibusų KA turi virš 200, ir tai neskaičiuojant dvigubų bei trigubų, tačiau teigiama, kad dviračius galima bus vežti tik apie 150 iš jų. Dviračio vežimas neturėtų būtų loterija, ypač gyvenant už miesto ribų. Dieve apsaugok netyčiom atvažiuos žemagrindis mikriukas.
taip nėra kad žemagrindis ir galima vežtis dviračius. Galima vežtis šiuo metu tik Solaris dyzelinius ir dujiniuose ir Scania autobusuose. Vanhool autobusuose negalima nes trumpa aikštelė ir neįmanoma pastatyti dviračio.
Beje dar gerai padaryta kad už dviračio saugų vežimą transporte atsakingas yra ne vairuotojas o dviračio savininkas.
...Tuo metu Kauno savivaldybės atstovai sako, kad jų viešojo transporto sistema yra patogi ir tobulintina reikia nedaug, atsižvelgiant į konkrečius gyventojų poreikius, nors neatmeta galimybės ateityje įvertinti ir naujų elektrinių transporto priemonių naudojimo mieste galimybes.
„Transporto sistema buvo gana stipriai per pastaruosius metus pertvarkyta integruojant maršrutinių taksi tinklą į bendrą autobusų tinklą. Taip pagerintos artimo priemiesčio susisiekimo galimybės, atsirado galimybė su tuo pačiu elektroniniu bilietus važiuoti autobusais ir maršrutiniais taksi, jungti keliones. Kalbant apie ateities planus, Kaunas planuoja atnaujinti viešojo transporto parką, visų pirma „Škoda“ troleibusus“, – nurodo Kauno miesto savivaldybės administracijos Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras.
Jis priduria, kad priimtas sprendimas artimiausioje ateityje išlqikyti troleibusus, nes tai bus panaudota elektrobusų įkrovimui. Taip pat ketinama atnaujinti autobusų parką.
Šiandien važiuodamas nuo Klaipėdos pastebėjau naujuosiu Kauno Volvo autobusus.Šiuo momentu važiavo 5 autobusai šiaip išorinė būklė nebloga,bet ant kaikurių autobusų matosi nusilupe dažai,matyt buvo blogai nulupti lipdukai ir kartu nusilupo dažai,bet gadangi juos perdažys tai turėtu būti gerai.
(Atsiprašau foto nespėjau padaryti)
O ar ne 6 buvo? Parke buvo 4, dabar yra 10.
KARSAN parodė savo patikimumą, ir gražų testą baigė gedimu. Išbėgo vairo stiprintuvo tepalas. Rida nesiekia 1300km. Kažkaip nepamenu nei vieno atvejo, kai bandymams atvarytas autobusas sugestų. Na, bet kokia reklama yra reklama....
taip nėra kad žemagrindis ir galima vežtis dviračius. Galima vežtis šiuo metu tik Solaris dyzelinius ir dujiniuose ir Scania autobusuose. Vanhool autobusuose negalima nes trumpa aikštelė ir neįmanoma pastatyti dviračio.
Beje dar gerai padaryta kad už dviračio saugų vežimą transporte atsakingas yra ne vairuotojas o dviračio savininkas.
O Solaris ir Berkhof troleibusuose bus galimybė vežtis dviratį? Ar ilguosiuose Man'uose irgi bus galimybė dviratį vežtis?
Visgi nesąmonė su tais dviračiais. Pirma, tai jie patys gali savo eiga važiuoti, antra, VT toks jau tuščias, kad galima būtų dviračius vežti? O kur reikės dėtis tėvams su vežimėliu ar invalidui (nors jie retai važinėja), jei norės važiuoti dviratininkas? Už dviračio vežimą bent jau imtų mokestį... Dviračio vieta traukinyje, o autobuse - ne. Išsigalvoja nesąmones. Keleivius į VT ne taip reikia traukti ir skatinti naudotis VT ne taip reikia. Jei jau važinėja kas dviračiu, tai tegul po visą miestą ir važinėja juo. Jei reikia kam toli, tegul mina pedalus. Jei ne - tegul važiuoja į miestą ar mieste su VT, bet be jokio dviračio.
Visgi nesąmonė su tais dviračiais. Pirma, tai jie patys gali savo eiga važiuoti, antra, VT toks jau tuščias, kad galima būtų dviračius vežti? O kur reikės dėtis tėvams su vežimėliu ar invalidui (nors jie retai važinėja), jei norės važiuoti dviratininkas? Už dviračio vežimą bent jau imtų mokestį... Dviračio vieta traukinyje, o autobuse - ne. Išsigalvoja nesąmones. Keleivius į VT ne taip reikia traukti ir skatinti naudotis VT ne taip reikia. Jei jau važinėja kas dviračiu, tai tegul po visą miestą ir važinėja juo. Jei reikia kam toli, tegul mina pedalus. Jei ne - tegul važiuoja į miestą ar mieste su VT, bet be jokio dviračio.
Kauno savivaldybeje yra kažkoks balvonas atstovaujantis dviračių asociaciją dėl ir pinigų atsirado žaliom juostom dviračiai autobuse dviračių takai ir ka dar sugalvos?
Ai, kaip visada atsiranda grupelė žmonių kuriems dviračiai patampa kažkokią konspiracija. Jūs suvokit, kad šitu klausimu esat stipriai atitrūkę nuo visuomenės nuomonės ir geriau tegu viską daro taip kaip jums nepatinka, nes garantuotai viskas bus just fine.
Ai, kaip visada atsiranda grupelė žmonių kuriems dviračiai patampa kažkokią konspiracija. Jūs suvokit, kad šitu klausimu esat stipriai atitrūkę nuo visuomenės nuomonės ir geriau tegu viską daro taip kaip jums nepatinka, nes garantuotai viskas bus just fine.
tiesiog mano nuomone bendrai vežami keleiviai ir bagažas šiuo atveju dviratis negali būti, nes dviratis bus murzinas vienu ar kitu atveju gali sužeisti keleivius. Pamatysim kas bus jei kam išteps drabužius ar rimčiau sužeis kojas, nes ta "gumytė" maža ar dviratį išlaikys staigiau stabdant. Už vežamą bagažą atsakingas jo SAVININKAS.
Nemokamas dviracio vezimas viesuoju transportu realiai yra geriausias dalykas kuris galejo nutikti siam miestui, o kad nepilnai issivyste kvt darbuotojai piktinasi tuo, tai tik ju problema. dabar smagu bus matyt va tokius kaip sitas virs manes, kai jie nervuosis kai prie sviesaforo dviratininkai prieki ju stoves, jega.
Dviratis yra tam, kad juo važiuotum. Vežti jį galima dešimtis ar šimtus kilometrų, o ne mieste. Ir jei mieste kai kam atstumai per dideli - reikia dviratį vežioti autobusu, - tai tokiam iš viso reikia eiti gydytis. Kai kam galvą, kai kam kitus organus, jei nepajėgia minti pedalų.
Dviratis yra tam, kad juo važiuotum. Vežti jį galima dešimtis ar šimtus kilometrų, o ne mieste. Ir jei mieste kai kam atstumai per dideli - reikia dviratį vežioti autobusu, - tai tokiam iš viso reikia eiti gydytis. Kai kam galvą, kai kam kitus organus, jei nepajėgia minti pedalų.
O ką tau tas dviračių vežimas sudaro, kad reikia taip intensyviai jam priešintis ? Ne tavo reikalas, kas kiek važiuoja, kas kur pajėgia ir pan. Jeigu šitas dviračių vežimas padės bent 0,1 proc. keleivių, tai vistiek tikslas pagerinti viešąjį transportą pasiektas
Comment