Kiek šitame tiesos nežinau bet sklinda kalbos kad dings vairuotojo-kontrolieriaus pareigos o liks tik vairuotojo pareigos, kadangi nebus mokami pinigai už inkasaciją. Jei tai tiesa galės Al1 džiaugtis lipdamas per kurias patinka duris važiuot nesusimokėjęs ar pan. Tačiau mikriukų naudojimas turėtų išaugti nes vienas ar du mikriukai važiuos 29 maršrute ekspresu. Tačiau čia yra tik gandai.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Tada tai yra visiška VT degradacija... Leiskit daugiau mikrobų ir VT bus geras?
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąar retas modelis yra DEN, DAF, Vanhool autobusuose tiek neišlenda durys bet veidrodis stovi taip kad pusę veidrodžio užstoja, tik Solariuose taip durys neužstoja vaizdo nes veidrodis stovi apie 50 cm prieš autobusą išsikišęs. Kol alga bus 550 tik tol vairuotojai ir žiūrės kuo daugiau bilietų parduot visgi centas prie cento ir iš bilietų per mėnesį gaunas apie 60 eurų plius.
Su tavo parašymu sutinku bet Lietuvai labai toli.
Lietuvai labai toli, bet nieko ir nedaroma, kad būtų arti. Ir problema ne pinigų trūkume, o valdžios požiūryje į VT. Kol jis nebus normalus, tol žmonės VT ir nesinaudos, vengs. Iš esmės naktiniai autobusai yra nuostolingi ir jei jau tokia problema su algomis, tai gal iš viso tų naktinių nereikia. Kaip rašiau, girti studentai tegul važinėja taksi. Jei suranda už ką išgerti, suras ir kaip parsigauti namo ar į barakus. O VT gerinimas pirmiausiai tegul būna sukoncenruotas į susisiekimą dieną.Paskutinis taisė Al1; 2017.06.19, 12:49.
Comment
-
Parašė Malach Rodyti pranešimą
O mane visiškai tenkina mikroautobusai ir ką? Jeigu, turi kažką prieš mikroautobusus, nereiškia, kad visas pasaulis toks pats kaip tu. KA mikroautobusai geros kokybės, daug maloniau važiuoti jais, nei kai kuriais autobusais ir troleibusais. Galbūt tokių kaip tu ne vienas ir ne du. Bet tokių, kaip aš irgi ne vienas ir ne du. Ir vienintelis argumentas įrodantis, kurių daugiau, galėtų būti koks nors reprezentatyvus rinkos tyrimas, bet nemanau, kad kažkas tokiais užsiima.
Lietuvoje valdžia iš viso neturi jokio supratimo, kas yra normalus VT. Neturi ir nenori jo įgyti. Kodėl Lietuvoje tokia masiška automobilizacija? Todėl kad VT yra prastas. Ir jokie mikrobai jo neišgelbėjo, kaip tik tik žlugdė. O buvo ir kitas kelias, kuriuo nuėjo Lenkijoje ar Latvijoje, Estijoje. Mikrobų minimumas ar visai nėra, nuosekli, ilgalaikė normalaus VT plėtra. Todėl ir yra rezultatas. Lietuvoje yra puikus pavyzdys - Alytus. Užuot rėmusi autobusų parką, savivaldybė jį sužlugdė užleisdama rinką parazitams - mikrobams. Neliko jokių lengvatų, jokių mėnesinių. Taip, mikrobai važiavo vienas paskui kitą pirmus 2-3 metus. Atrodytų, nereikia laukti, kaip autobusų laikais po 15-20 min. Keleivius mikrobai tenkino? Ne. Dabar mikrobai važiuoja ne ką dažniau nei autobusai, veža po kelis keleivius. Kažkodėl panašaus dydžio mieste Suvalkuose, jokių mikrobų nebuvo, autobusai kursuoja, jie nauji, keleivių kaip tokiam miestui daug.
Comment
-
Nėra tuose Suvalkuose jautiek tų keleivių, o maršrutai vis trumpinami ir mažinamas jų skaičius. Pavyzdžiui pro autobusų stotį iš viso berods tik 4 kartus per dieną autobusas pravažiuoja, centrinėje gatvėje ir aikštėje šalia savivaldybės liko iš viso tik vienas maršrutas važiujanti gal 3 kartus per dieną. Taigi nieko ten stebuklingo tuose Suvalkuose nėra, maršrutai mokiniams į mokyklas pavežti, nes dauguma važiuoja tik mokslo metų metu darbo dienomis 3 kartus per dieną.
Comment
-
Taip, keista, kad pro AS dabar tiek mažai miesto autobusų. Bet kitomis gatvėmis jie važinėja. Ir ne jokie mikrobai. Stebuklingo nieko nėra, bet iki mikrobų nenusirista. Pagrindiniai maršrutai su normaliu intervalu.
Grįžtant prie Kauno, tai aš jau seniai rašiau, kad Kaune per daug maršrutų, kurie važiuoja kartą per valandą. Seniai reikėjo juo reorganizuoti, kai kuriuos apjungti, vietoj kai kurių daryti užvažiavimus iš kitų maršrutų. Kai kuriais maršrutais autobusai važiuoja nedovanotinai retai, kai jais autobusai turėtų kursuoti bent kas 15 min. Tada ir keleivių būtų daugiau. Nes kartas per valandą netenkina žmonių. O dubliuojančius ir grietinę graibančius "Kautros" mikrobus iš viso naikinti. Bet matyt gerai "Kautra" patepa...Paskutinis taisė Al1; 2017.06.19, 13:14.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Jei jau rašai apie visą pasaulį, tai visas pasaulis VT požiūriu skirtomas į tą, kur VT normalus, ir į tą, kur jo nėra ar jis nenormalus. Nenormalus - tai kai pagrindinė VT priemonė yra mikrobai ar visokie midibusai šimtatūkstantiniuose ar milijoniniuose miestuose... Normalus, kai yra bent normalūs autobusai, elektrotransportas, metro, miesto geležinkeliai. Atspėk, kur link juda Lietuva?
Lietuvoje valdžia iš viso neturi jokio supratimo, kas yra normalus VT. Neturi ir nenori jo įgyti. Kodėl Lietuvoje tokia masiška automobilizacija? Todėl kad VT yra prastas. Ir jokie mikrobai jo neišgelbėjo, kaip tik tik žlugdė. O buvo ir kitas kelias, kuriuo nuėjo Lenkijoje ar Latvijoje, Estijoje. Mikrobų minimumas ar visai nėra, nuosekli, ilgalaikė normalaus VT plėtra. Todėl ir yra rezultatas. Lietuvoje yra puikus pavyzdys - Alytus. Užuot rėmusi autobusų parką, savivaldybė jį sužlugdė užleisdama rinką parazitams - mikrobams. Neliko jokių lengvatų, jokių mėnesinių. Taip, mikrobai važiavo vienas paskui kitą pirmus 2-3 metus. Atrodytų, nereikia laukti, kaip autobusų laikais po 15-20 min. Keleivius mikrobai tenkino? Ne. Dabar mikrobai važiuoja ne ką dažniau nei autobusai, veža po kelis keleivius. Kažkodėl panašaus dydžio mieste Suvalkuose, jokių mikrobų nebuvo, autobusai kursuoja, jie nauji, keleivių kaip tokiam miestui daug.
Kitas dalykas, bent jau Kaunas nejuda link mikrobų, mikrobai naudojami tik nedaugelyje maršrutų. Ir man tai atrodo labai suprantama, jeigu nėra keleivių, tai kam siųsti autobusus ir švaistyti pinigus kurui, teršti miestą. Geriau siųst mikoautobusą, kas yra pigiau. Jau geriau mikroautobusas, nei nepopuliarių maršrutų naikinimas. Aš kaip mokesčių mokėtojas džiaugiuosi, kad mano pinigai nėra švaistomi, manau, kiekvienas tuo džiaugiasi.
Comment
-
Jei pažiūrėjus aplamai į kur juda KA net nežinau ką pasakyt. Transporto priemonės daugumą apie 15 ir daugiau metų. Su remontu būklė tragiška svarbu dar dieną padegs liniją ir jis atvažinės, Vairuotojų trūkumas o tai darbas paskyrininkių suieškot kas dirbs iš išeiginių. Iš 450 vairuotojų apie 300 vairuotojų pensininkai ar netoli to. Savivaldybė milijoninėse skolose tai iš kur bus naujinamas parkas? Išeitis nurašyti iš kitų parkų pigūs autobusai. Mikriukai manau viena išeitis nesąžiningai savivaldybei atkirtis nesvarbu kad netilps keleiviai svarbu bus padengti visi maršrutai t.y. parkas įvykdė savo sutartį. Kai Al1 sakė kad laužo sutartį dėl autobuso dydžio pasirodo ne nes sutartyje parašyta kad turi važiuoti autobusai ne nuo kažkiek (sėdimų stovimų) vietų autobusai, o iki 110 (sėdimų stovimų) vietų tai galėtų paleist ir miniveną ir sutatis nebutų pažeista.
Comment
-
Malach, matosi, kad nebuvai niekur užsienyje ir nesinaudojai gerai veikiančiu VT. Kitaip tokių nesąmonių nerašytum. Mikrobas - atsilikusių ir vis žaidžiančių "laisvą rinką" šalių VT. Ir visai nesvarbu, dirba jis maršrutinio taksi ar "autobuso" režime.
Kaunas juda mikrobų link. Nes KA parke mikrobų tik daugėja ir autobusų maršrutai keičiami mikrobais? Kas tai yra? Ne mikrobizacija? Ką reiškia nėra keleivių? KA nesugeba sukontroliuoti zuikių net ir su priekinių durų tvarka? Aplamai nesugebama suorganizuoti normalaus priimtino kursavimo dažnio, o ne kas valandą ar dar rečiau mieste, ne kažkur į priemiesčius ir maršrutų.Todėl ir nėra keleivių, nes toks VT jiems NEREIKALINGAS. Nusipirkai automobilį ir rami galva. Oro teršimas? Tai jei bus ir toliau VT prastas, tai oras bus dar daugiau teršiamas nuosavais automobiliais, o ne autobusais...
O aš, kaip mokesčių mokėtojas matau, kad VT negauna tiek lėšų, kiek turėtų gauti, pinigai kišami į asfaltą tiesiant vis platesnes gatves ir kelius, nes juos užkemša lengvieji automobiliai su vienu keleiviu-vairuotoju, kuris ryte važiuoja į darbą, o vakare namo. Automobilis naudojamas mažiau nei valandą per parą ir visą likusį laiką kažkur stovi. Beje, parkavimui irgi reikia vietos, reikia platinti gatves, įrengti aikšteles, taip pat vis ilgesnis gatvių ir kelių tinklas reikaluja vis didesnių išlaidų einamajai priežiūrai. O didesnė jų (vairuotojų, kurie važiuoja automobiliais) dalis ne tik kad galėtų, bet ir turėtų važiuoti VT. Ir tie pinigai, kurie kišami į asfaltą, galėtų užtikrinti kur kas kokybiškesnį VT.Paskutinis taisė Al1; 2017.06.19, 13:29.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąMatosi, kad nebuvai niekur užsienyje ir nesinaudojai gerai veikiančiu VT. Kitaip tokių nesąmonių nerašytum. Mikrobas - atsilikusių ir vis žaidžiančių "laisvą rinką" šalių VT. Ir visai nesvarbu, dirba jis maršrutinio taksi ar "autobuso" režime.
Kaunas juda mikrobų link. Nes KA parke mikrobų tik daugėja ir autobusų maršrutai keičiami mikrobais? Kas tai yra? Ne mikrobizacija? Ką reiškia nėra keleivių? KA nesugeba sukontroliuoti zuikių net ir su priekinių durų tvarka? Aplamai nesugebama suorganizuoti normalaus priimtino kursavimo dažnio, o ne kas valandą ar dar rečiau mieste, ne kažkur į priemiesčius ir maršrutų.Todėl ir nėra keleivių, nes toks VT jiems NEREIKALINGAS. Nusipirkai automobilį ir rami galva. Oro teršimas? Tai jei bus ir toliau VT prastas, tai oras bus dar daugiau teršiamas nuosavais automobiliais, o ne autobusais...
Comment
-
Apgailėtina... Kaune reikia apie pusė esamų autobusų maršrutų naikinti ir keisti juos gal tik kokiu trečdaliu nuo panaikinto skaičiaus naujų maršrutų, kurie būtų su normaliu (t.y. dažnu) kursavimo intervalu ir tokiomis trasomis, kurios apjungtų 2-3 esamus maršrutus. Tačiau neištempiant maršrutų iš vieno miesto galo į kitą. Iš karto ir keleivių atsirastų daugiau, ir transporto priemonių užpildymas pagerėtų, ir nereikėtų jokių mikrobų, gal tik vos keliuose maršrutuose į kai kuriuos užkampius...Paskutinis taisė Al1; 2017.06.19, 13:42.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąMalach, matosi, kad nebuvai niekur užsienyje ir nesinaudojai gerai veikiančiu VT. Kitaip tokių nesąmonių nerašytum. Mikrobas - atsilikusių ir vis žaidžiančių "laisvą rinką" šalių VT. Ir visai nesvarbu, dirba jis maršrutinio taksi ar "autobuso" režime.
Kaunas juda mikrobų link. Nes KA parke mikrobų tik daugėja ir autobusų maršrutai keičiami mikrobais? Kas tai yra? Ne mikrobizacija? Ką reiškia nėra keleivių? KA nesugeba sukontroliuoti zuikių net ir su priekinių durų tvarka? Aplamai nesugebama suorganizuoti normalaus priimtino kursavimo dažnio, o ne kas valandą ar dar rečiau mieste, ne kažkur į priemiesčius ir maršrutų.Todėl ir nėra keleivių, nes toks VT jiems NEREIKALINGAS. Nusipirkai automobilį ir rami galva. Oro teršimas? Tai jei bus ir toliau VT prastas, tai oras bus dar daugiau teršiamas nuosavais automobiliais, o ne autobusais...
O aš, kaip mokesčių mokėtojas matau, kad VT negauna tiek lėšų, kiek turėtų gauti, pinigai kišami į asfaltą tiesiant vis platesnes gatves ir kelius, nes juos užkemša lengvieji automobiliai su vienu keleiviu-vairuotoju, kuris ryte važiuoja į darbą, o vakare namo. Automobilis naudojamas mažiau nei valandą per parą ir visą likusį laiką kažkur stovi. Beje, parkavimui irgi reikia vietos, reikia platinti gatves, įrengti aikšteles, taip pat vis ilgesnis gatvių ir kelių tinklas reikaluja vis didesnių išlaidų einamajai priežiūrai. O didesnė jų (vairuotojų, kurie važiuoja automobiliais) dalis ne tik kad galėtų, bet ir turėtų važiuoti VT. Ir tie pinigai, kurie kišami į asfaltą, galėtų užtikrinti kur kas kokybiškesnį VT.
Comment
-
O ką daugiau galima pamanyti apie tuos, kuriems mikrobai yra normalus VT? Niekur nebuvo (ar buvo bet VT vis tiek nesinaudojo) ir nematė normalaus VT arba Lietuvoje VT nesinaudoja (beveik), o važinėja savo automobiliu. Na dar gali būti mikrobų firmos savininkas ar mikrobo vairuotojas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąTai, kiek supratau, jau 5 Berkhof troleibusai šviežiai iš Arnheimo atvežti?
5222 --> 50
5224 --> 51
5230 --> 52
5221 --> 53
5223 --> 54
5225 --> 55
Comment
-
Parašė Tautvis Rodyti pranešimą21 maršrutu nuo šiol važiuoja mikriukai.
Comment
Comment