Tokie atvejai būna. Ne keleiviai kalti, kad komposteriai nepriima šiek tiek paglamžyto bilieto. Šie lenkiški komposteriai nepritaikyti tokiems bilietams kaip pas mus. Lenkijoje, beje, bilietukai spausdinami ant gerokai storesnio popieriaus. Komposteriai pritaikyti storam popieriui ir kišant ant plono popieriaus atspausdintus bilietus, jie sunkiau pažymimi, nes popierius užlinsta, jutiklis nesuvekia...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąKodėl į šią sistemą žiūrima iš kitų Lietuvos miestų blogosios patirties perspektyvos? Ar tai nėra siauro mąstymo atspindys?
Nesakau, kad sistema bloga, tačiau tenorėjau pažymėti, kad tai, kaip šiai sistemai seksis priklauso ne nuo vairuotojo, o nuo keleivių.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTokie atvejai būna. Ne keleiviai kalti, kad komposteriai nepriima šiek tiek paglamžyto bilieto. Šie lenkiški komposteriai nepritaikyti tokiems bilietams kaip pas mus. Lenkijoje, beje, bilietukai spausdinami ant gerokai storesnio popieriaus. Komposteriai pritaikyti storam popieriui ir kišant ant plono popieriaus atspausdintus bilietus, jie sunkiau pažymimi, nes popierius užlinsta, jutiklis nesuvekia...www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Tiek kkad kaunas turi bilingo centra vadinama,kitaip nei vilnius,nuo e-bilieto sistemos ivedimo pradzios dirbu darba susijusi su trasportu(netgi pries ji ivedant)kaip buvo pradzioje netvarka,liko ir dabar,vienos problemos pradzioje,kitos dabar,lenkai ne durniai , gero daigtopusdykiai neatiduoda,todel sistema slubuoja,keleiviai aisku ir kalti vienas antras paduotu i teisma, kaip daug kur europoj uz visas zalas,sutvarkyta butu grei,o dabatr kalciausi liekam mes,iesmininkai,nes zmones nesupranta,kad mes nieko pakeisti negalim,o valdzia atsiprasau uz issireikima, mus ,,dulkina'' .
Comment
-
Parašė ikarusas Rodyti pranešimąTiek kkad kaunas turi bilingo centra vadinama,kitaip nei vilnius,nuo e-bilieto sistemos ivedimo pradzios dirbu darba susijusi su trasportu(netgi pries ji ivedant)kaip buvo pradzioje netvarka,liko ir dabar,vienos problemos pradzioje,kitos dabar,lenkai ne durniai , gero daigtopusdykiai neatiduoda,todel sistema slubuoja,keleiviai aisku ir kalti vienas antras paduotu i teisma, kaip daug kur europoj uz visas zalas,sutvarkyta butu grei,o dabatr kalciausi liekam mes,iesmininkai,nes zmones nesupranta,kad mes nieko pakeisti negalim,o valdzia atsiprasau uz issireikima, mus ,,dulkina'' .www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąKonkrečiai kalbėk, pateik faktus, kur sistema šlubuoja, kas negerai, o tada galėsi burnoti kaip turgaus boba.
Comment
-
Parašė ikarusas Rodyti pranešimąpasipildyk e bileita menesiui,kai dar galioja pvz. 3men. ar savaites,tai persoka i ateinanti menesi,su aktyvavimais problemos,ypac nemoka naudotis zmones kurie pasipildo internetu,sustok kada prie autobusiuko su morkom detaliau papasakosiu.
Vis dar laukiu tavo minėtų sistemos gedimų ir sutrikimo pavyzdžių. O jei nesugebi suvokti, kas yra kas, tai nėra reikalo ir rašyti nesąmonių.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąTai tu ką tik paminėjai ne sistemos trikdžių problemas, o keleivių nemokėjimo naudotis sistema problemas, kurios galėjo kilti ir dėl informacijos trūkumo arba nenorėjimo įsisavinti teikiamą informaciją.
Vis dar laukiu tavo minėtų sistemos gedimų ir sutrikimo pavyzdžių. O jei nesugebi suvokti, kas yra kas, tai nėra reikalo ir rašyti nesąmonių.
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąŠios tvarkos principas: ne vairuotojo kontrolė, o keleivių SAVIKONTROLĖ.
Parašė disident Rodyti pranešimą1. Vilniuje pacukai be bilieto laukia kol bus atidarytos galinės durys išlipimui ir kai tik jos atsidaro sušoka į vidų. Niekas nieko nesako, niekas nenori gaut į bliuskę. Lygiai taip ir šustresnis bomžas gali įlipt. Kol žmonės neims kelti alaso, kad "ką tu darai, ne pro tas duris įlipai", tol nieko nebus. Vairuotojui ir taip sunku sužiūrėti viską.
Užsienyje tokiu atveju elgiamasi labai paprastai - vairuotojas tiesiog nejuda iš vietos, kol prasižengėliai neišlipa lauk. Oij jaučiu kokio nepritarimo sulauktų tokios tvarkos pasiūlymas įvesti ir Kaune.. Kodėl? Ogi todėl, kad kiti transporto priemonės keleiviai bijotų ką nors 'treningams' pasakyti, vairuotojai (o kartu ir VT parkų vadovybė) būtų nepatenkinti dėl susidarančių VT kamščių, nuostolių, keleiviai kitose stotelėse piktintųsi dėl vėluojančio transporto, o viso šito kaltininkai 'išmetę rėmus' ir nekreipdami į aplinkinius dėmesio ir toliau sau tesėdėtų.
Dėl tokių bėdų būtų labai geras priešnuodis vairuotojams įtaisyti 'panikos' mygtuką, kurį paspaudus galėtų privažiuoti arčiausiai esantis policijos ekipažas. Manau užtektų poros mėnesiu aktyvios tokios praktikos taikymo ir nepaklusnus elementai pradėtų daug tvarkingiau elgtis (taigi prie nepatenkintųjų pridėkim ir policininkus, nes jiems tektų atsitraukti nuo kitų 'svarbių' darbų).
Bet kokiu atveju manau būtų verta kažkiek laiko visiems pakentėti, bet išsikovoti tvarkingesnį ir saugesnį viešąjį transportą.
Parašė disident Rodyti pranešimą2. Bilietėlio žymėjimas lygiai tas pats. Lietuviams giliai dzin ar jų kaimynai važiuoja su bilietais ar ne. Ir vairuotojas tikrai nesužiūrės, kas ten priglaudė nuolatinį, kas nepriglaudė.Parašė Al1 Rodyti pranešimąNebent esant nepapildytam bilietui būtų užleidžiamas garsus matas per visą saloną.
Parašė disident Rodyti pranešimąPriemonės geros, tačiau dar reikėtų palaukt keletą metų kol visuomenė subręs. Dabar jos nieko neduos, reikės tų pačių keleivių kontrolės pajėgų.
Comment
-
Priekinių durų tvarka nėra ta priemonė, kuri subrandintų visuomenę. Ir ne apie visuomenės brandą spręsti pagal priekinių durų tvarką. Šiaip tai kaip tik visuomene galima būtų laikyti subrendusia, jei priekinių durų tvarkos nereikėtų - visi sąmoningi, įlipa pro bet kurias duris ir žymisi bilietus. O bomžų tokioje visuomenėje nėra, nes sudarytos visos sąlygos žmonėms dirbti ir užsidirbti, o kurie nenori, tuos priverčia.
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąTai tu ką tik paminėjai ne sistemos trikdžių problemas, o keleivių nemokėjimo naudotis sistema problemas, kurios galėjo kilti ir dėl informacijos trūkumo arba nenorėjimo įsisavinti teikiamą informaciją.
“When we blame the user, we teach them that technology is perfect and that the errors are their own. Because technology is hard to use, we are teaching a generation to be afraid of technology. We are teaching a generation to believe in their own stupidity… It’s not the user’s fault.” – Jono DiCarloMiestai ir architektūra - http://www.miestai.net
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPriekinių durų tvarka nėra ta priemonė, kuri subrandintų visuomenę. Ir ne apie visuomenės brandą spręsti pagal priekinių durų tvarką. Šiaip tai kaip tik visuomene galima būtų laikyti subrendusia, jei priekinių durų tvarkos nereikėtų - visi sąmoningi, įlipa pro bet kurias duris ir žymisi bilietus. O bomžų tokioje visuomenėje nėra, nes sudarytos visos sąlygos žmonėms dirbti ir užsidirbti, o kurie nenori, tuos priverčia.Gerbkite kitų forumo narių nuomones.
Comment
-
Feisbuke "Kas Vyksta Kaune" grupėje yra video, kaip Minkovskių gatvėje dega vieno iš "Soliarių" variklis.„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Parašė Taut. Rodyti pranešimąFeisbuke "Kas Vyksta Kaune" grupėje yra video, kaip Minkovskių gatvėje dega vieno iš "Soliarių" variklis.
Kaip ir kalbeta, planuojami pirkti 24 autobusai, voku atplesimas - rugpjucio 8 d, ir kiek supratau, nereikalauja autobuso pateikti isbandymui, skaiciuojama tik kaina, pristatymo ir garantijos terminai bei eksploatacijos kaina... Ziuresim, kas is to gausis
Comment
-
Parašė mskapss Rodyti pranešimąKaunieciai siandein paskelbe konkursa dujiniams autobusams pirkti. Technineje specifikacijoje yra idomiu punktu - 2 filmavimo kameros, su irasymu salono viduje ir galimybe per WLAN perziureti irasa per kompiuteri, automatine keleiviu skaiciavimo sistema, del neaiskiu priezasciu komposteriai, aptarnaujantys ne vien elektroninius, bet ir popierinius bilietus, langai beveik visi atsidarinejantys, bet nenurodyta, kad paketai...
Kaip ir kalbeta, planuojami pirkti 24 autobusai, voku atplesimas - rugpjucio 8 d, ir kiek supratau, nereikalauja autobuso pateikti isbandymui, skaiciuojama tik kaina, pristatymo ir garantijos terminai bei eksploatacijos kaina... Ziuresim, kas is to gausis
net neabejoju,kad laimes Solaris ir taip jau viskas nuspresta
Comment
Comment