Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Galima plačiau apie ketvirtą punktą?
    Daugiau mano nuotraukų >>
    Mano rajonas ir apylinkės >>

    Comment


      Parašė disident Rodyti pranešimą
      Darbo dienomis esu pats naudojęsis šiuo reisu skrisdamas į Kopenhagą, ir keli draugai. Laiko tikrai sočiai. Dėl savaitgalio - čia jau kaip tamsta mėgsta riziką.
      Savaitgalį autobusas atvyksta į Oro uostą 4:55 (t.y. likus 1 val. 20 min. iki skrydžio). Sakyčiau, laiko vidiniam ES skrydžiui tikrai sočiai, juolab jei skrendama tik su rankiniu bagažu.
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
        Kadangi pakliuvo mano mašiniukas į autoįvykį, važinėju jau gera savaitė Kauno VT, keli pastebėjimai:
        1. Vairuotojų uniformos, jauni vairuotojai jas dėvi, seni nelabai, kodėl???
        2. Vairuotojų kabinos: naujų autobusų kabinos neskoningai apklijuotos jau apiplyšusiom plėvelėm, senom Škodom blogiau jau gal nebus, bet visiem kitiem? Taip pat informacija apie blietus, užklijuota ant senų tarifų, be to dar užklijuotos senos, tokios raudonu rėmeliu, kur litais buvo, kam toks bardakas tokioj mažoj vietoj?
        3. Garažiniai numeriai ir įlipimo tvarkos lipdukai ant naujesnių autobusų užklijuoti bet kaip, kaip čia sugebėjo atgrubnagį pražiūrėt?
        4. Kautros mikriukai sėkmingai praktiškai visi važinėja su reklamom gan skoningom, KA tokie turtingi, kad gali sau leist savo laužų rūdis eksponuot?
        1. nes teisiškai negali priverst dėvėti aprangos darbdavys dėl pvz. šiaip sau nes darbo sutartyje tai nėra minima, drabužių kuriuose yra poliesterio negali dėvėt ar šiaip jam tokia spalva ar tipas nepatinka.
        2. kabinas klijuoja vairuotojai nuo sėdinčių pirmoje eilėje iš dešinės keleivių, nakty dirbama su įjungtu apšvietimu salone kuris atspindi į priekinį stiklą ir nieko nesimato, todėl tas apklijavimas mažina atsispindėjimą.
        3. o koks skirtumas kaip užklijuota svarbu užklijuota
        4. pirma yra svarbu kad aplamai važiuotų o po to tik svarbu kad ir kaip atrodytų

        Comment


          Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
          Galima plačiau apie ketvirtą punktą?
          Galima. "Kautra" gauna pinigus už reklamą (nežinau kaip socialinė), kuri gan skoninga ir puošia miestą, tuo tarpu KA važinėja įvairaspalviai laužai arba mėtomi pinigai jų perdažymui, vietoje to, kad galima gauti taip trukstamus pinigus.

          P.S. Išbandžiau šiandien ilgąjį MAN'ą, tai gal techniškai neblogi, bet iš keleivio pusės sh krūva. Viskas nudevėta, siauri praėjimai, nepatogūs užlipimai ant sėdynių, plastmasės visos pageltusios, gerai neužsidaro, variklio darbas garsus, per priekabos sujungimą kažkai baisiai baladojasi važiuojant pro kelio nelygumus. Vidury dienos salono apšvietimas pats savaime išsijungia-įsijungia.. Galūtiniai įsitikinau, kad žūtbūt reikia siekt parko atnaujinimo, būtent naujais autobusais, kad ir mažesniu kiekiu.

          P.P.S Nustebino Den Oudsen buvę žaliai-balti autobusai: salonai labai geros būklės, gerai traukia, maloniai važiuoja, gan patogūs, randu du minusus:
          1. Neveikia švieslentės
          2. Baisiausia išvaizda kokią tik galima sukurt autobusui.

          Comment


            Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
            Galima. "Kautra" gauna pinigus už reklamą (nežinau kaip socialinė), kuri gan skoninga ir puošia miestą, tuo tarpu KA važinėja įvairaspalviai laužai arba mėtomi pinigai jų perdažymui, vietoje to, kad galima gauti taip trukstamus pinigus.

            P.S. Išbandžiau šiandien ilgąjį MAN'ą, tai gal techniškai neblogi, bet iš keleivio pusės sh krūva. Viskas nudevėta, siauri praėjimai, nepatogūs užlipimai ant sėdynių, plastmasės visos pageltusios, gerai neužsidaro, variklio darbas garsus, per priekabos sujungimą kažkai baisiai baladojasi važiuojant pro kelio nelygumus. Vidury dienos salono apšvietimas pats savaime išsijungia-įsijungia.. Galūtiniai įsitikinau, kad žūtbūt reikia siekt parko atnaujinimo, būtent naujais autobusais, kad ir mažesniu kiekiu.

            P.P.S Nustebino Den Oudsen buvę žaliai-balti autobusai: salonai labai geros būklės, gerai traukia, maloniai važiuoja, gan patogūs, randu du minusus:
            1. Neveikia švieslentės
            2. Baisiausia išvaizda kokią tik galima sukurt autobusui.
            per savo žemuma tiesiog liečia žemę, jiems jau yra 10 metų ir pravažiavę netoli 1 milijono nereik norėt kad atrodytų kaip nauji. 2017 metai bus šioks toks atsinaujinimas kažkokiais dujiniais ar kitokiais ekologiškais autobusais kurių turėtų būti 30.
            apie Den autobusus tai pasisekė į geresnį įlipt nes yra tokių kurie į parodos kalną kylą ant 10km/h

            Comment


              Keleivių dėmesiui: Kauno mieste pradėjo dirbti griežti kontrolieriai

              „Iš ankstesnės darbo su bendrove „Dorsimus“ patirties žinome, kad šie kontrolieriai yra gerokai principingesni ir „zuikiams“ už važiavimą be bilieto surašo bent keturiskart daugiau protokolų,“ – sako UAB „Kauno autobusai“ vyresnioji kontrolės vadybininkė Roma Matulevičienė.
              Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2017/01/1...#ixzz4VlRGSJzV

              Teikia vilčių, žiūrėsim kaip realiai bus.
              O šiaip tai nieko daugiau nebereikia ir sakyti kas per "kontrolė" buvo jei sugebėjo keturiskart mažiau zuikių nubaust. Tai reiškiai, kad absoliuti dauguma zuikių būdavo visiškai nebaudžiami.
              Kas būdavo akivaizdu ir stebint gyvai, dažnaiu būdavo tiesiog paleidžiami, kai kuriais atvejais net neišlaipinant, nei nubaudžiami.
              Nekalbant apie sukčiavimus kai tiesiog paimdavo parašą iš vairuotojo, bet keleivių nė netikrindavo!

              Comment


                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                Keleivių dėmesiui: Kauno mieste pradėjo dirbti griežti kontrolieriai



                Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2017/01/1...#ixzz4VlRGSJzV

                Teikia vilčių, žiūrėsim kaip realiai bus.
                O šiaip tai nieko daugiau nebereikia ir sakyti kas per "kontrolė" buvo jei sugebėjo keturiskart mažiau zuikių nubaust. Tai reiškiai, kad absoliuti dauguma zuikių būdavo visiškai nebaudžiami.
                Kas būdavo akivaizdu ir stebint gyvai, dažnaiu būdavo tiesiog paleidžiami, kai kuriais atvejais net neišlaipinant, nei nubaudžiami.
                Nekalbant apie sukčiavimus kai tiesiog paimdavo parašą iš vairuotojo, bet keleivių nė netikrindavo!
                Teko ir man nekartą matyti kaip buvo paleidžiami pažeidėjai, bet kitavertus sulaikyti jie teisės man rodos nelabai ir turi...
                Bet reikia pastebėti, kad "zuikių'' tikrai sumažėjo...
                Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                Comment


                  Sulaikyti turi teisę bet kas, jei yra akivaizdus nusikaltimas. Tačiau bet kokiu atveju turi būti iškviesta policija.

                  Comment


                    Parašė Gator Rodyti pranešimą
                    Keleivių dėmesiui: Kauno mieste pradėjo dirbti griežti kontrolieriai



                    Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2017/01/1...#ixzz4VlRGSJzV

                    Teikia vilčių, žiūrėsim kaip realiai bus.
                    O šiaip tai nieko daugiau nebereikia ir sakyti kas per "kontrolė" buvo jei sugebėjo keturiskart mažiau zuikių nubaust. Tai reiškiai, kad absoliuti dauguma zuikių būdavo visiškai nebaudžiami.
                    Kas būdavo akivaizdu ir stebint gyvai, dažnaiu būdavo tiesiog paleidžiami, kai kuriais atvejais net neišlaipinant, nei nubaudžiami.
                    Nekalbant apie sukčiavimus kai tiesiog paimdavo parašą iš vairuotojo, bet keleivių nė netikrindavo!
                    nes jiems už surašytus pažeidimus negaudavo procento priedo prie algos o dabartinė kontrolė gaus todėl taip ir dirbdavo anie. Jiems reikėdavo tik patikrinti tam tikrą skaičių autobusų ir viskas.

                    Comment


                      Nuo 01.18 keičiami 1, 13 ir 15 troleibusų darbo dienų tvarkaraščiai, kiek pastebėjau nežymiai suretinti.

                      http://stops.lt/kaunas/

                      Comment


                        26 maršrutas važiuos visom dienom, bei perkeliama stotelė Vytauto pr už Kęstučio g., transportui važiuojantiems į Parodo kalną. Sakyčiau logiška, galetų dar 36 maršrutą gražint savaitgalį, užtektų manau ir mikrobų.

                        http://www.kaunas.lt/transportas/nuo...tvarkarasciai/

                        Teko čia kurį laiką pasinaudot Kauno VT, įspudžiai gan neblogi, kalbant apie autobusus. Man aktualus dalinai ekspresinis 34maršrutas atrodo labai pasiteisinęs, kuo daugiau tokių greitų, dažnai kursuojančių maršrutų.

                        Comment


                          Taip pat pakeitė kai kurių stotelių įgarsinimą troleibusuose, tačiau naujas įgarsinimas lyginant su senuoju daug blogesnis, nemalonus klausyti, lyginti su senuoju.

                          Comment


                            Parašė Lich Rodyti pranešimą
                            Taip pat pakeitė kai kurių stotelių įgarsinimą troleibusuose, tačiau naujas įgarsinimas lyginant su senuoju daug blogesnis, nemalonus klausyti, lyginti su senuoju.
                            Gal tai paimti iš autobusų ar visiškai nauji?
                            Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                            Comment


                              Nauji, galbūt nori suvienodinti, pakeisti neatitinkančias stoteles. Bet galėjo nusamdyti malonesnio balso pranešėją.

                              Comment


                                Parašė Lich Rodyti pranešimą
                                Nauji, galbūt nori suvienodinti, pakeisti neatitinkančias stoteles. Bet galėjo nusamdyti malonesnio balso pranešėją.
                                Urmo stotele sako tiek autobusuose tiek troleibusuose tas pats balsas.

                                Comment


                                  Dar viena balsa jie ivede? Buvo senas atskirai autobusu ir troleibusu, paskui naujesniu stoteliu dar kitoks, dabar dar 4 atsirado? Man asmeniškai patinka Vilniaus ir buves Klaipedos a.a. Donskio igarsinimas

                                  Comment


                                    Parašė minde_kns Rodyti pranešimą
                                    Urmo stotele sako tiek autobusuose tiek troleibusuose tas pats balsas.
                                    O vyro ar moters balsas? Tai pvz. Ukmergės g. sakys Ukmergės stotelė? Nelogiška bus.

                                    Comment


                                      Parašė karolis371 Rodyti pranešimą
                                      O vyro ar moters balsas? Tai pvz. Ukmergės g. sakys Ukmergės stotelė? Nelogiška bus.
                                      Kaip tik gerai, su tom gatvėm nesąmonė bent man.
                                      Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                                      Comment


                                        Pranešinėja gatves, kaip ir anksčiau.
                                        Urmo stotelėje sakydavo "Prekybos miestelis "Urmas".
                                        Asmeniškai man, šiuo metu, Vilniaus stotelių įgarsinimas pats geriausias, antroje vietoje Kauno troleibusų stotelių įgarsinimas, galbūt negalėjo tos pačios įgarsintojos pasamdyti.

                                        Comment


                                          Įdomu ar greitai suvienodins įgarsinimus... ) KVT pastaruoju metu tobulėja, tačiau dabar manau svarbiausias darbas tai priemonių parko atnaujinimas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X