Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    29-ojo tvarkaraštis dabar suderintas maksimaliai optimaliai, todėl nelabai norėtųsi keisti maršruto trasos. Juk iki arenos autobuso reikėtų tik didžiųjų renginių metu, o 29 derinamas prie skrydžių grafiko. Geriausia būtų organizuoti laikino maršruto aptarnavimą. Beje, tik tu vienintelis supratai, kai rašiau apie autobuso apsisukimą prie arenos, aš būtent ir turėjau omenyje šalia arenos, įvažiuojant į salą, o ne apsisukant prospekte - atidžiau kiti skaitykite. Iki arenos būtų galima nuvažiuoti įvažiuojant į salą vienu tiltu ir išvažiuojant kitu - tada net nereikėtų atlikti apsisukimo veiksmo ir taip palyginti mažoje aikštelėje, nelabai pritaikytoje autobusams.
    Manau, geriausia iš tiesų atnaujinti 45-ojo maršruto kursavimą, tik labai diskutuotina maršruto trasa. Greičiausiai, esant tikrai dideliam renginiui, reikėtų kelių maršrutų, kurie galėtų būti 101, 102 ir pan.: į Šilainius, iki pilies ir stoties, link Savanorių pr. bei link Šančių ir Partizanų g. Jei renginys baigiasi vėlai, reikia maršrutų daugiau ir ilgesnėmis trasomis su tikslu privežti iki namų. Jei renginiai baigiasi anksčiau, užtektų vieno minėto 45-ojo maršruto iki pagrindinių punktų. Pvz., Kauno pilis - Autobusų stotis trasa: Birštono g., Karaliaus Mindaugo pr., pirmasis naujasis tiltas į salą, privažiavimas prie arenos, antrasis naujasis tiltas, po to Kaunakiemio, Karo ligoninės g., Vytauto pr., Čiurlionio g., Prietilčio g., Karaliaus Mindaugo pr., antrasis tiltas į salą (žiūrint nuo pilies pusės perspektyvos), privažiavimas prie arenos, pirmasis tiltas, Karaliaus Mindaugo pr., Birštono g. Tai būtų maršrutas pusiau žiedinės trasos principu, kai yra tik vienas galinis punktas.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
      Prie Akropolio nėra nė vienos sankryžos, kurioje galiam būtų apsisukti - jos tam nepritaikytos. 20 maršrutas yra visai kita kalba ir nematau ten nieko blogo - ten, kur jis apsisuka, pravažiavimai ir yra skirti apsisukimui 180 laipsnių kampu.
      Nieko gero ir ten,autobusai apsisukineja kampa imdami is pirmos eiles,nezinia kada koks keliu erelis atlekes antra eile trenksis i sona,beto didziule problema siame marsrute tai viaruotoju ,,gamtiniai reikalai'' tiksliau nebuvimas kur juos atlikti.

      Comment


        Parašė ikarusas Rodyti pranešimą
        Nieko gero ir ten,autobusai apsisukineja kampa imdami is pirmos eiles,nezinia kada koks keliu erelis atlekes antra eile trenksis i sona,beto didziule problema siame marsrute tai viaruotoju ,,gamtiniai reikalai'' tiksliau nebuvimas kur juos atlikti.
        Draugystės parkas..

        Comment


          Parašė ikarusas Rodyti pranešimą
          Nieko gero ir ten,autobusai apsisukineja kampa imdami is pirmos eiles,nezinia kada koks keliu erelis atlekes antra eile trenksis i sona,beto didziule problema siame marsrute tai viaruotoju ,,gamtiniai reikalai'' tiksliau nebuvimas kur juos atlikti.
          Žinome mes tas problemas ir taip, nereikia čia temos paversti iki gamtinių reikalų pusės... Vairuotojai turi savo profsąjunga, ta tegul ir rūpinasi tokiomis problemomis.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
            Žinome mes tas problemas ir taip, nereikia čia temos paversti iki gamtinių reikalų pusės... Vairuotojai turi savo profsąjunga, ta tegul ir rūpinasi tokiomis problemomis.
            Ne profsajungos koreguoja marsrutus

            Comment


              Parašė disident Rodyti pranešimą
              Draugystės parkas..
              Kiek tevukas pasakojo relesnis variantas Bitininku gatveje,maziau akiu,draugystes parke nesinori gasdinti zmoniu,beto baisu kad kas naeiskviestu policijos

              Comment


                Parašė ikarusas Rodyti pranešimą
                Ne profsajungos koreguoja marsrutus
                Nu ne apie maršrutų koregavimą aš kalbu, jei ir pats žinai, kad profsąjungos jų nekoreguoja, tai bent pamąstyk, ką aš noriu pasakyt. Kaip tai suvokimo neturi žmogus... Profsąjunga turėtų inicijuoti klausimą, kad galiniuose punktuose būtų pastatyti biotualetai vairuotojams.
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                  Nu ne apie maršrutų koregavimą aš kalbu, jei ir pats žinai, kad profsąjungos jų nekoreguoja, tai bent pamąstyk, ką aš noriu pasakyt. Kaip tai suvokimo neturi žmogus... Profsąjunga turėtų inicijuoti klausimą, kad galiniuose punktuose būtų pastatyti biotualetai vairuotojams.
                  Profsajunga galima sakyti yra tik popieriuje,klausymas keltas neviena karta,atsakymas buvo,kad butu darkomas miesto vaizdas,o jei arciau zmoniu namu jie nera patenkinti,bet ne cia diskusijos esme, klausymas buvo keliamas eismo saugumo prasme.

                  Comment


                    [
                    B]Įlipę į transporto priemonę pro priekines duris keleiviai privalės turimą el. bilieto kortelę priglausti prie komposterio, esančio šalia vairuotojo, ir patikrinti, ar el. bilietas galioja (jeigu el. bilietas nepapildytas ar pasibaigęs jo galiojimas, keleivis ir vairuotojas bus informuojami šviesos ir garsiniu signalu), pažymėti turimą vienkartinį bilietą arba nusipirkti bilietą iš vairuotojo. Išlipti iš transporto priemonės keleiviai galės pro visas likusias duris.[/B] Kauno miesto viešajame transporte pradėjus keleivius įlaipinti pro priekines duris, bus galima pagerinti keleivių saugumą ir patogumą, sumažinti važiuojančių be bilieto keleivių skaičių bei gauti papildomų pajamų iš prekybos viešojo transporto bilietais.

                    Ši tvarka įdiegta daugelyje vakarų Europos miestų. Lietuvoje ši tvarka sėkmingai įgyvendinta Vilniuje, Klaipėdoje, Kėdainiuose ir Panevėžyje.

                    Analizuojant Vilniaus bei Klaipėdos patirtį pastebėta, kad įsigaliojus naujai įlipimo į viešajį transportą tvarkai sumažėjo konfliktų tarp kontrolę vykdančių asmenų ir keleivių, sumažėjo vandalizmo atvejų, sumažėjo važiuojančių viešuoju transportu asocialių žmonių, neblaivių keleivių skaičius, transporto priemonės tapo švaresnės. Ypač sumažėjo važiuojančių be bilieto keleivių skaičius, padidėjo vienkartinių bilietų prekyba.
                    Pagaliau isaiskejo kas ir kaip. Reiskias tvarka bus tobulesne nei sostineje ir reikes tik zengti zingsni prie valandinio bilieto igyvendinimo. O ka jus manot del autobuso pasistabdymo stotelese ir stop mygtuku ijungimo? Pradzioje painiavos gal butu, o veliau visi priprastu ir ismoktu? Butu galima padidinti transpoto greiti ir patraukluma

                    Comment


                      Vizualiai

                      http://www.youtube.com/watch?v=jwu4Nd96jGk

                      p.s. kaip Youtube normaliai idėt ? PM kas nors

                      Comment


                        Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                        [Pagaliau isaiskejo kas ir kaip. Reiskias tvarka bus tobulesne nei sostineje ir reikes tik zengti zingsni prie valandinio bilieto igyvendinimo. O ka jus manot del autobuso pasistabdymo stotelese ir stop mygtuku ijungimo? Pradzioje painiavos gal butu, o veliau visi priprastu ir ismoktu? Butu galima padidinti transpoto greiti ir patraukluma
                        Demagogiją rašo. Patogumo padaugės... Kurgi padaugės, kai 20-30 keleivių stovės eilutėje ir VISI žymės bilietus?.. O tuo metu išlipantys bus užlaikomi ir neišleidžiami, kol pusė nesulips... Spūstys, stumdymasis ir brovimasis pro keleivius į salono galą - patogumas? Kaune daug didesni keleivių srautai, tenkantys vienai transporto priemonei ir nauja tvarkai bus tikras hemorojus bei VT taps dar lėtesniu ir napatrauklesniu. O kaip su popieriniais vienkatiniais? Juk jų žymėjimas užtrunka ilgiau nei su mechaniniu komposteriu, nes tvos aplankstyto ar nuo rankų prakaito sudrėkusio bilieto komposteris nežymi ir bilietą tenka kaišioti po kelis kartus.
                        Paskutinis taisė Al1; 2011.06.08, 13:48.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Demagogiją rašo. Patogumo padaugės... Kurgi padaugės, kai 20-30 keleivių estovės eilutėje ir žymės bilietus?.. O tuo metu išlipantys bus užlaikomi ir neišleidžiami, kol pusė nesulips... Spūstys, stumdymasis ir brovimasis pro keleivius į salono galą - patogumas? Kaune daug didesni keleivių srautai, tenkantys vienai transporto priemonei ir nauja tvarkai bus tikras hemorojus bei VT taps dar lėtesniu ir napatrauklesniu.
                          Kolkas sunku spresti.. Sunku pasakyti su tais srautais, priedo piko metu kaip ir pro visas duris visi lips, tai kaip ir tamstos liudno scenarijaus gali ir nebuti..

                          Comment


                            Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                            Kolkas sunku spresti.. Sunku pasakyti su tais srautais, priedo piko metu kaip ir pro visas duris visi lips, tai kaip ir tamstos liudno scenarijaus gali ir nebuti..
                            Vilniuje žadėjo piko metu pro visas duris įleisti. Ir kas iš to išėjo? Nieko. Viskas priklauso nuo vairuotojo. O ir nuo nemąstančių keleivių. Turi mėnesinius, o vis tiek braunasi pro priekines duris, nors vairuotojas atidaro ir leidžia įlipti pro visas. Be to važiuojantiems su vienkartiniais vis tiek tenka lipti tik pro priekines, per kurias dar braunasi ir minėti nemąstantys elementai su mėnesiniais. Šiandien du kartus važiavau troleibusu ir kartą autobusu. Tai autobuso ir vieno troleibuso vairuotojas laikė uždarytas duris tol, kol nesupilo beveik visi keleiviai. O į puspilnį troleibusą lipo visa klasė moksleivių. Įsivaizduojate situaciją? Žmonės prie durų laukia, o įlipantys negali praeiti toliau į saloną, nes išlipančių neišleidžia.
                            Paskutinis taisė Al1; 2011.06.08, 13:53.

                            Comment


                              Man idomu kodel neinformuoja, kad pro priekines duris buslipama tik ne piko metu. Kalbu apie informacinius pranesimus transporte.
                              Taip pat atkreipiau demesi, kad komposteris pastatytas salia vairuotojo neturi skyles ikisti popieriniam bilieteliui.

                              Comment


                                Taigi, arba komposterius atėjus laikui permontuos, arba pastatys laikinus mechaninius, kol popieriniuų bilietų nebus atsisakyta galutinai. Visgi jei bus sumontuoti tik elektroniniai komposteriai ir jais reikės žymėti popierinius bilietus, bus ilga gaišatis, kai bobutė ar diedukas po 10 kartų kiš talonėlį..

                                Comment


                                  Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                                  [Pagaliau isaiskejo kas ir kaip. Reiskias tvarka bus tobulesne nei sostineje ir reikes tik zengti zingsni prie valandinio bilieto igyvendinimo. O ka jus manot del autobuso pasistabdymo stotelese ir stop mygtuku ijungimo? Pradzioje painiavos gal butu, o veliau visi priprastu ir ismoktu? Butu galima padidinti transpoto greiti ir patraukluma
                                  Buvo aišku ir anksčiau, tik ne visi skaitė mano komentarus čia.
                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Taigi, arba komposterius atėjus laikui permontuos, arba pastatys laikinus mechaninius, kol popieriniuų bilietų nebus atsisakyta galutinai. Visgi jei bus sumontuoti tik elektroniniai komposteriai ir jais reikės žymėti popierinius bilietus, bus ilga gaišatis, kai bobutė ar diedukas po 10 kartų kiš talonėlį..
                                  Tiesiog nuo esamų komposterių nuims viršų ir apkeis nuo kito komposterio. Juk vienkartinius žymintys komposteriai irgi tinkami e. bilietui. Tai jokio mechaninio komposterio šalia net nereikia.
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Gerai, kad diegiamos naujovės, tačiau kol kas ši tvarka patirs fiasko arba duos maža naudos.

                                    Šios tvarkos principas: ne vairuotojo kontrolė, o keleivių SAVIKONTROLĖ.

                                    Taigi.

                                    1. Vilniuje pacukai be bilieto laukia kol bus atidarytos galinės durys išlipimui ir kai tik jos atsidaro sušoka į vidų. Niekas nieko nesako, niekas nenori gaut į bliuskę. Lygiai taip ir šustresnis bomžas gali įlipt. Kol žmonės neims kelti alaso, kad "ką tu darai, ne pro tas duris įlipai", tol nieko nebus. Vairuotojui ir taip sunku sužiūrėti viską.

                                    2. Bilietėlio žymėjimas lygiai tas pats. Lietuviams giliai dzin ar jų kaimynai važiuoja su bilietais ar ne. Ir vairuotojas tikrai nesužiūrės, kas ten priglaudė nuolatinį, kas nepriglaudė.

                                    Priemonės geros, tačiau dar reikėtų palaukt keletą metų kol visuomenė subręs. Dabar jos nieko neduos, reikės tų pačių keleivių kontrolės pajėgų.

                                    Comment


                                      Parašė disident Rodyti pranešimą
                                      Gerai, kad diegiamos naujovės, tačiau kol kas ši tvarka patirs fiasko arba duos maža naudos.

                                      Šios tvarkos principas: ne vairuotojo kontrolė, o keleivių SAVIKONTROLĖ.
                                      Kodėl į šią sistemą žiūrima iš kitų Lietuvos miestų blogosios patirties perspektyvos? Ar tai nėra siauro mąstymo atspindys?
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Prie ko čia siauras mąstymas? Kaune žmonės kitokie nei Vilniuje? Esmė tame, kad Kaune tik vienas privalumas - e-bilieto privalomas žymėjimas. Tačiau net ir tai neužtikrins to, kad vairuotojai principingai neleistų eiti toliau į saloną tų, kurių e-bilietas negaliojantis. Vilniuje didžioji dalis vairuotojų net nežiūri, žymi ar nežymi, rodo ar nerodo bilieto. Kaune irgi nusispjaus ir nekreips dėmesio į pypsėjimus. Nebent esant nepapildytam bilietui būtų užleidžiamas garsus matas per visą saloną.
                                        O popierinių bilietukų žymėjimas elektroniniu komposteriu sukels milžiniškus nepatogumus, spūstis ir transporto vėlavimą. Jei netgi dabar dažnai pasitaiko, kad autobuse ar troleibuse iš dviejų komposterių, skirtų ir popieriniam bilietui žymėti, veikia tik vienas. Kas užtikrins, kad tas dabar jau vienintelis veiks? O nenuims ir veiks dar ir likę komposteriai? Bet tokiu atveju jokios naudos iš priekinių durų, tik milžiniškas nepatogumas. Nes keleiviui teks grūstis iki kito komposterio tik tam, kad pasižymėti bilietą...

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Prie ko čia siauras mąstymas? Kaune žmonės kitokie nei Vilniuje? Esmė tame, kad Kaune tik vienas privalumas - e-bilieto privalomas žymėjimas. Tačiau net ir tai neužtikrins to, kad vairuotojai principingai neleistų eiti toliau į saloną tų, kurių e-bilietas negaliojantis. Vilniuje didžioji dalis vairuotojų net nežiūri, žymi ar nežymi, rodo ar nerodo bilieto. Kaune irgi nusispjaus ir nekreips dėmesio į pypsėjimus. Nebent esant nepapildytam bilietui būtų užleidžiamas garsus matas per visą saloną.
                                          O popierinių bilietukų žymėjimas elektroniniu komposteriu sukels milžiniškus nepatogumus, spūstis ir transporto vėlavimą. Jei netgi dabar dažnai pasitaiko, kad autobuse ar troleibuse iš dviejų komposterių, skirtų ir popieriniam bilietui žymėti, veikia tik vienas. Kas užtikrins, kad tas dabar jau vienintelis veiks? O nenuims ir veiks dar ir likę komposteriai? Bet tokiu atveju jokios naudos iš priekinių durų, tik milžiniškas nepatogumas. Nes keleiviui teks grūstis iki kito komposterio tik tam, kad pasižymėti bilietą...
                                          Siauras mąstymas prie to, kad į laipinimo pro priekines duris žiūrima su išankstinėmis nuostatomis, atsižvelgiant į blogąsias kitų miestų patirtis.
                                          „Jei netgi dabar dažnai pasitaiko, kad autobuse ar troleibuse iš dviejų komposterių, skirtų ir popieriniam bilietui žymėti, veikia tik vienas.“ - tokių atvejų nebūna. Dažniausiai patys keleiviai kalti, kad iki galo neįkiša bilieto ir jiems jo nepažymi.
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X