Parašė egiscrypth
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąMan 2004/2005 Solaris kaip keleiviui atrodo zymiai patraukliau tiek komforto, tiek isvaizdos, bukles prasme, nei 2004 Vanhooll ar 2006 Scania. Nebent jie tikrai juos uz lauzo kaina perka
Solarį kur matai bent komforto nežinau daugiau nei VAnhoole?
Dėl išvaizdos nesiginčiju pvz man pats gražiausias autobusas yra Berkhof Jonckheer.
Comment
-
Na Solaris kaip ir pigi markė, bet medžiagų kokybė atrodo gan aukštam lygyje, pats salono išdėstymas labai patogus ir erdvus, tikrai atrodo labai šiuolaikiškai. Vanhooll didelis privalumas veikiantys(?) kondicionieriai, bet šiap salonai atrodo nudevėti, plastmasės pageltusios, salonas atrodo netoks erdvus. Trumpu Vanhool'u aš gal porą sykiu esu važiavęs, o ilgam pro visus galus kažkas baladojasi, atrodo tiltus pames.
Pagal išvaizda man:
1. Solaris
2. Scania (nors pats važiavimas man labai primena Karosa)
3. MAN
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąNa Solaris kaip ir pigi markė, bet medžiagų kokybė atrodo gan aukštam lygyje, pats salono išdėstymas labai patogus ir erdvus, tikrai atrodo labai šiuolaikiškai. Vanhooll didelis privalumas veikiantys(?) kondicionieriai, bet šiap salonai atrodo nudevėti, plastmasės pageltusios, salonas atrodo netoks erdvus. Trumpu Vanhool'u aš gal porą sykiu esu važiavęs, o ilgam pro visus galus kažkas baladojasi, atrodo tiltus pames.
Pagal išvaizda man:
1. Solaris
2. Scania (nors pats važiavimas man labai primena Karosa)
3. MAN
O pagal vairuotoją tai
1. MAN
2. Vanhhol
3. Scania
4. Solaris
Pas Vanhoola jau retam kuriam veikia kondicionierius kuris šaltuoju metu veikia kaip pečiukas.
beje kuo mažiau laisvos erdvės tuo geriau vežti senukus "pabiručius"
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąO tai kokį tu pats vairuoji?
aišku turi keletą bėdų slykščiai meto bėgius nėra gazo į kalnus bet nuo jo nepavargsti šiaip patogi kabina.
O jei iš Solario ir Vanhool paėmus kas geriausia būtų aplamai geras autobusas ir Castrosua protingą variklio greičių dėžės išdėstymą
o jei gerai prižiūrėtas o tokių jau nėra tai Volvo aplamai geriausias autobusas.
Comment
-
Parašė karolis371 Rodyti pranešimąO yra kalbos apie naujus troleibusus? Be to,kitais metais Juk miestai pirks transporto priemonių už ES lėšas.
Comment
-
Linksmiausia mašina parke buvo seniau 2219 Scania, o kai Šumacheris ją vairavo tai išvis skraidydavo
Parašė karolis371 Rodyti pranešimąO yra kalbos apie naujus troleibusus? Be to,kitais metais Juk miestai pirks transporto priemonių už ES lėšas.Paskutinis taisė rytis001; 2016.11.15, 21:25.Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimągirdima tik kad bus 30 naujų ekologiškų autobusų už ES lėšas
Prieš kelias savaites įsigaliojo reikalavimai pastatams (A klasė - mažinti taršą, pritaikyti alternatyvius energijos panaudojimo būdus ir kt.). Toks pat lobizmas turi pritaikytas ir viešojo transporto priemonių įsigijimui. Pradžiai turėtų būti įvestas privalomas amžiaus cenzas visoje šalyje - manau ne didesnis kaip 10 metų. O didžiuosiuose miestuose - tai tik naujos ekologiškos (elektrobusai, vandeniliobusai ir pan.) viešojo transporto priemonės.
Comment
-
Visiškai pritariu. Dabar net ir mažesnėse krovininio transporto įmonėse perkami nauji vilkikai, ten prastovos dėl remonto labai brangiai kainuoja, kai tuo tarpu KA vos ne 20proc parko stovi remonte/rezerve, na bet kam rūpi???
Pritariu lobizmui ir spaudimui dėl naujos technikos, kitaip nieko nebus. Aišku reikėtų su visokiais Grigeliais, Jelizavetom suaugusiais su kėdėm atsisveikint, kitaip nieko nebus.....
Comment
-
Esmė tame, kad pastatai, tokie kokie yra, kaip stovėjo, taip ir stovės. Reikalavimai naujiems, o ne seniems, kurie ir toliau bus eksploatuojami. VT tas netinka. Ir jokio amžiaus cenzo būti negali bent artimiausiu metu, nes tai tiesiog sužlugdys visą VT. Turint omenyje, kokia pas mus VT politika, tai lėtas žlugimas ir vyksta. Ir ne parkai čia kalti, o valdžia. Dirbti pelningai yra formali sąvoka. Pelnas gali būti vos keli tūkstančiai per metus. Bet kokiu atveju, TOKS, "Kautra" dirba tik pelninguose maršrutuose, todėl ir gali sau leisti naujus autobusus. Kai maršrutas tampa nuostolingas, jis uždaromas ar pertvarkomas. Miesto pervežimai yra visai kita sritis. Ten jokio tiesioginio pelno nėra, tik nuostoliai, kurie dengiami (ar nedengiami) savivaldybės dotacijomis. Parkai bet kokiu atveju neturi lėšų atsinaujinimui, lėšas skiria savivaldybė (valstybė kažkiek numeta, bet labai nedaug). Savivaldybės irgi nenori finansuoti VT. Nes valdžiažmogiams jo nereikia, o lochai tegul važinėja kaip nori. Apie amžiaus cenzus ar tik naujus autobusus bus galima kalbėti tik tada, kai valdžia iš tiesų ims rūpintis VT, kai VT taps socialinės ir ekonominės politikos dalimi, kaip sveikatos apsauga ar švietimas, mokslas, apie kurią bus kalbama dažnai. Dabar to nėra ir kol kas nenusimato, kad bus.Paskutinis taisė Al1; 2016.11.16, 06:31.
Comment
-
Van hool priekabose lingių nėra. Puslingė ir oro pagalvė, puslingė kartu dirba kaip reaktyvinė traukė.
Jei neveikia haltas, reikia gryžti į parką ir rašyti užsakymą remontui. 99 atvėjais iš šimto kaltas kažkuris ABS jutiklis. O ne važiuot ir verkšlent, kad neveikia. Jei neveikia retarderis, iš viso važiuoti su keleiviais draudžiama.
Pas Šumacherį proto kaip pas penkiametį. Dėl jo lakstymo su K serijos scania nereikia džiaugtis. Stebuklas, kaip dar nieko neužmušė su tuo laužu.
Lengviausiai prižiūrimas ir remontui patogiausias autobusas yra solaris ir dar kartą tik solaris. Van hool su ta pačia DAF šešiuke daugiau komplikuotas. Dėl solario dar neteko keiktis, skirtingai nei dėl manų, scanių, vanhūlų, volvų. Kad lenkų dyzeliai prabėgo milijoną, nekapitalintais varikliais, džiaugtis reikia. Nebus tokių gerų autobusų niekad, ir šitie dar ilgai nedings iš linijų.
Comment
-
Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimąVan hool priekabose lingių nėra. Puslingė ir oro pagalvė, puslingė kartu dirba kaip reaktyvinė traukė.
Jei neveikia haltas, reikia gryžti į parką ir rašyti užsakymą remontui. 99 atvėjais iš šimto kaltas kažkuris ABS jutiklis. O ne važiuot ir verkšlent, kad neveikia. Jei neveikia retarderis, iš viso važiuoti su keleiviais draudžiama.
Pas Šumacherį proto kaip pas penkiametį. Dėl jo lakstymo su K serijos scania nereikia džiaugtis. Stebuklas, kaip dar nieko neužmušė su tuo laužu.
Lengviausiai prižiūrimas ir remontui patogiausias autobusas yra solaris ir dar kartą tik solaris. Van hool su ta pačia DAF šešiuke daugiau komplikuotas. Dėl solario dar neteko keiktis, skirtingai nei dėl manų, scanių, vanhūlų, volvų. Kad lenkų dyzeliai prabėgo milijoną, nekapitalintais varikliais, džiaugtis reikia. Nebus tokių gerų autobusų niekad, ir šitie dar ilgai nedings iš linijų.
tai kodėl 1603 Solaris jau nuo kokių kiek žinau 2009-2010 kažkur metų neveikia haltas ir šimtai užsakymų rašyta ir visiem vienodai? Durys atsidaro ir važiuojant tiksliau gal kažkiek jis veikia jei su atidarytomis durimis jis pavažiuoja kokį metrą ir iškart tarsi rankinis užsitrauktų stoja ant vietos.
Bet atmintinai žinai visus kiekvieno autobuso navarotus tai žinai kaip su kiekvienu važiuot.
Gražiai parašei dėl užsakymų rašymo bet tiesa yra visiem žinoma kad visiem vienodai svarbu jis važiuoja linijoje. 1619 nuo pat "nuliovo" nesąmoningai veikia retarderis vos koją pridėjus iškart stabdo bet kaip net visi keleiviai šliaužo.
Taip aš sutinku kad Solariai kažkas nerealaus tiek pravažiavę kaip kurie jau pradėję sukt antrą milijoną žinant kokiais keliais bet kaip vairuotojui jie nėra patogūs lyginant su Vanhool Scania Castrosua dėl jo nestandartinio pločio ir dešinio veidrodžioPaskutinis taisė egiscrypth; 2016.11.16, 15:31.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąEsmė tame, kad pastatai, tokie kokie yra, kaip stovėjo, taip ir stovės. Reikalavimai naujiems, o ne seniems, kurie ir toliau bus eksploatuojami. VT tas netinka. Ir jokio amžiaus cenzo būti negali bent artimiausiu metu, nes tai tiesiog sužlugdys visą VT.
Comment
-
Reali parkų padėtis tokia, kad jiems nauji autobusai neįperkami. Tai, kad nusiperka vieną kitą autobusą, nieko nereiškia, amžiaus cenzas reikalaus visus pakeisti ir visus pirkti naujus (iki 10 metų). Iki 10 metų autobusai irgi pakankamai brangūs, be to tokių pasirinkimas yra nedidelis, nes tokio amžiaus cenzo nėra net ir V. Europoje. Nebent tik kokia bankrutuojanti pervežimų firmelė parduoda keletą... Ir įvedus amžiaus cenzą parkai užsilenks, nes savivaldybėms jie nerūpi, visų autobusų pakeisti nebus už ką. Turi būti ilgalaikė valstybinė parkų atnaujinimo programa su finansavimu (būtina sąlyga), tik tokiu atveju galima kelti reikalavimus transporto priemonių amžiui.
Comment
-
Nuo 2016 m. gruodžio 5 dienos numatomi šie autobusų maršrutų keitimai:
9-asis autobusų maršrutas keičiamas į 49-ąjį. Maršruto trasa nekeičiama, keičiamas eismo tvarkaraštis
10-asis autobusų maršrutas keičiamas į 40-ąjį. Keičiama maršruto trasa ir eismo tvarkaraštis.
12-asis autobusų maršrutas keičiamas į 42-ąjį. Maršruto trasa nekeičiama, keičiamas eismo tvarkaraštis.
23-iojo, 29-ojo, 37-ojo, 37-ojo N, 39-ojo, 40-ojo, 47-ojo maršrutų autobusai važiuodami nuo Muzikinio teatro stotelės link Kauno pilies važiuos I. Kanto g., Nemuno gatve toliau įprastais maršrutais. Keičiami šių maršrutų eismo tvarkaraščiai.
Keičiamas 65-asis autobusų maršrutas Geležinkelio stotis–Bitininkų g. –Kazliškiai ir jo eismo tvarkaraštis. Autobusai darbo dienomis važiuos M. K. Čiurlionio g., H. ir O. Minkovskių g., Piliakalnio g., Jiesios pl., Kreidos g., Titnago g., Seniavos pl., Bitininkų g., Europos pr., Veiverių g., Technikumo g., Jonučių g., Tirkiliškių g., Kalvarijos g., Juodelynės g., Kalvarijos g., Tirkiliškių g., Jonučių g., Technikumo g., Veiverių g., Europos pr., Bitininkų g., Seniavos pl., Titnago g., Kreidos g., Jiesios pl., Piliakalnio g., H. ir O. Minkovskių g., M. K. Čiurlionio gatve.
Keičiami 6-ojo, 6-ojo G, 17-ojo, 20-ojo, 22-ojo, 26-ojo, 28-ojo, 31-ojo, 35-ojo, 36-ojo, 38-ojo, 44-ojo, 45-ojo 48-ojo autobusų maršrutų darbo dienų eismo tvarkaraščiai.
31-ojo ir 44-ojo maršrutų autobusai važiuos dažniau.
Comment
Comment