Nu tai kad nėra toje ES kažkokių tai ypatingų apribojimų. Kiekvienoje šalyje yra savi reikalavimai. Ir gerai, kad pirktų senus už metalo laužo kaina. Bet realiai perka metalo laužą už gerokai didesnę nei jo vertė kainą.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNu tai kad nėra toje ES kažkokių tai ypatingų apribojimų. Kiekvienoje šalyje yra savi reikalavimai. Ir gerai, kad pirktų senus už metalo laužo kaina. Bet realiai perka metalo laužą už gerokai didesnę nei jo vertė kainą.
nežinau ar tiesa bet už Vanhool Scania autobusų parduodama kaina yra mažesnė negu Olandams priduot juos į metalo laužą.
Girdėjau kad iš 7 Berghoff troleibusų važiuoja tik 4, 2 dar remontuojami o vieną paliko ant dalių. Ar čia tiesa?
Comment
-
Parašė karolis371 Rodyti pranešimąBuvo kalbama apie 65-70 naujų troleibusų ar vėl apsigalvojo?
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąGirdėjau kad iš 7 Berghoff troleibusų važiuoja tik 4, 2 dar remontuojami o vieną paliko ant dalių. Ar čia tiesa?Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąyra apribojimai 10 metų senumas arba 1 milijono rida.
nežinau ar tiesa bet už Vanhool Scania autobusų parduodama kaina yra mažesnė negu Olandams priduot juos į metalo laužą.
Girdėjau kad iš 7 Berghoff troleibusų važiuoja tik 4, 2 dar remontuojami o vieną paliko ant dalių. Ar čia tiesa?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNereikia painioti šalių vidinių reikalavimų ir ES normų. ES nieko panašaus nereguliuoja, išskyrus techninius reikalavimus ES rinkai gaminamiems autobusams.Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
Parašė rytis001 Rodyti pranešimąNa šiap jau ES "biški" pyksta dėl 14tr Škodų... Jau tos seniausios netinka, tad tie 20 naujų turėtų tas '83 - '90 metų Škodas pakeisti, bet kad ir kaip priedas sueitų, nes šiuo metų darbo diena parkas lieka be jokio rezervo, tad jai neatvažiavo troleibusas 70% dėl to jog nebuvo kam pakeisti
Comment
-
Parašė rytis001 Rodyti pranešimąNa šiap jau ES "biški" pyksta dėl 14tr Škodų... Jau tos seniausios netinka, tad tie 20 naujų turėtų tas '83 - '90 metų Škodas pakeisti, bet kad ir kaip priedas sueitų, nes šiuo metų darbo diena parkas lieka be jokio rezervo, tad jai neatvažiavo troleibusas 70% dėl to jog nebuvo kam pakeisti
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąGirdėjau kad iš 7 Berghoff troleibusų važiuoja tik 4, 2 dar remontuojami o vieną paliko ant dalių. Ar čia tiesa?
Comment
-
Nuo kitų metų sausio 1 dienos planuojama pakeisti perkant autobuse troleibuse pas vairuotoją bilietų kainas ir tvarką - neliks 80%, 50% nuolaidinių bilietų ir bus tik vienas bilietas kuris kainuos 1 eurą. Taip skatinti keleivius įsigyti e-bilietus kad mažiau trukdytų vairuotojus dirbti jo tiesioginį darbą vairavimą.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąNuo kitų metų sausio 1 dienos planuojama pakeisti perkant autobuse troleibuse pas vairuotoją bilietų kainas ir tvarką - neliks 80%, 50% nuolaidinių bilietų ir bus tik vienas bilietas kuris kainuos 1 eurą. Taip skatinti keleivius įsigyti e-bilietus kad mažiau trukdytų vairuotojus dirbti jo tiesioginį darbą vairavimą.
Beje, kazkiek padides pajamos mikriuku vairuotojams, bet jau tose vietose kur jie dubliuoja viesaji transporta, nes 1 euras ar perkant is vairuotojo keliones bilieta, ar pasinaudojimas mikroautobuso paslauga.
Kazkaip tyla del terminuotuju bilietu mikroautobusams, kurie buvo zadeti nuo gruodzio 1 d.
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąSeniai reikejo, sveikintina ideja. Tai yra papildomas darbas vairuotojui, todel turetu buti viena protinga 1 euro kaina visiems. Kazkiek perkanciuju sumazes, bet pajamos tiek bendrovei, tiek vairuotojui isaugs.
Beje, kazkiek padides pajamos mikriuku vairuotojams, bet jau tose vietose kur jie dubliuoja viesaji transporta, nes 1 euras ar perkant is vairuotojo keliones bilieta, ar pasinaudojimas mikroautobuso paslauga.
Kazkaip tyla del terminuotuju bilietu mikroautobusams, kurie buvo zadeti nuo gruodzio 1 d.
Nesitikiu kad Kautra sutiks prie tokios sistemos nebent gaus ir jie dotacijas.
Beje čia tik yra pasiūlymas dėl to 1 euro kainos ar taip bus pamatysim ateityje.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąNuo kitų metų sausio 1 dienos planuojama pakeisti perkant autobuse troleibuse pas vairuotoją bilietų kainas ir tvarką - neliks 80%, 50% nuolaidinių bilietų ir bus tik vienas bilietas kuris kainuos 1 eurą. Taip skatinti keleivius įsigyti e-bilietus kad mažiau trukdytų vairuotojus dirbti jo tiesioginį darbą vairavimą.
Comment
-
Parašė OneMillion Rodyti pranešimąkokia dar mikrobizacija, jei tie mikriukai iki 9 vakaro važiuoja ))
Comment
-
Turi būti keičiamas VT transporto lengvatų įstatymas. O apie tai negirdėti. Gal po rinkimų nauja valdžia ir padarys tai. Nes lengvatų iš tiesų per daug. Pati savivaldybė negali uždrausti autobuse ar troleibuse pardavinėti vienkartinius bilietus be lengvatų. Todėl nereikia čia kelti panikos, kol seimas nepakeitė įstatymo, niekas nesikeis.
Dėl mikrobų, tai terminuotas e-bilietas gali būti, tačiau ne pakete su autobusų ir troleibusų bilietu. Ir be lengvatų, kurios nėra privalomos. Tačiau nemanau, kad savivaldybė labai norės dar padidinti VT išlaidas kompensacijomis "Kautrai". Nors kas ten žino, kokias machinacijas jie ten prasukinėti gali. Tada iš tiesų mikrobų renesansas bus. Nors reikėtų juos naikinti, kai tik baigsis sutartis su "Kautra".
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąIr vėl gandai? Nenusibodo? Klaipėdoj prieš tris metus taip buvo. Viskas greitai baigės, nes pažeidžiamos lygios teisės.
Beje kaip kažkas sakė kad kuo didesnė kainą pas vairuotoją tuo geriau vairuotojui nes daugiau prirenka pinigų, visiškai ne kai buvo po 70 centų žymiai daugiau pirko keleiviai. O jei rimtai bus tas po eurą išvis bus šūdas nes už parduodamus bilietus gaunasi vos ne penktadalis algos.Paskutinis taisė egiscrypth; 2016.10.13, 23:41.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimątiesiog norima padaryti kad nesvarbu koks viešojo transporto tipas autobusas troleibusas ar maršrutinis taksi kad būtų visur vienoda paslaugos kaina.
Comment
Comment