Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nu tai kad nėra toje ES kažkokių tai ypatingų apribojimų. Kiekvienoje šalyje yra savi reikalavimai. Ir gerai, kad pirktų senus už metalo laužo kaina. Bet realiai perka metalo laužą už gerokai didesnę nei jo vertė kainą.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Nu tai kad nėra toje ES kažkokių tai ypatingų apribojimų. Kiekvienoje šalyje yra savi reikalavimai. Ir gerai, kad pirktų senus už metalo laužo kaina. Bet realiai perka metalo laužą už gerokai didesnę nei jo vertė kainą.
      yra apribojimai 10 metų senumas arba 1 milijono rida.
      nežinau ar tiesa bet už Vanhool Scania autobusų parduodama kaina yra mažesnė negu Olandams priduot juos į metalo laužą.
      Girdėjau kad iš 7 Berghoff troleibusų važiuoja tik 4, 2 dar remontuojami o vieną paliko ant dalių. Ar čia tiesa?

      Comment


        Parašė karolis371 Rodyti pranešimą
        Buvo kalbama apie 65-70 naujų troleibusų ar vėl apsigalvojo?
        Kolkas nupirks su laiku 20 naujų, po to gal ir daugiau

        Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
        Girdėjau kad iš 7 Berghoff troleibusų važiuoja tik 4, 2 dar remontuojami o vieną paliko ant dalių. Ar čia tiesa?
        Buvo tiesa, bet 049 jau dažo, tai gal išvažiuos. Dirba visi su trukumais...
        Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

        Comment


          Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
          yra apribojimai 10 metų senumas arba 1 milijono rida.
          nežinau ar tiesa bet už Vanhool Scania autobusų parduodama kaina yra mažesnė negu Olandams priduot juos į metalo laužą.
          Girdėjau kad iš 7 Berghoff troleibusų važiuoja tik 4, 2 dar remontuojami o vieną paliko ant dalių. Ar čia tiesa?
          Nereikia painioti šalių vidinių reikalavimų ir ES normų. ES nieko panašaus nereguliuoja, išskyrus techninius reikalavimus ES rinkai gaminamiems autobusams.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Nereikia painioti šalių vidinių reikalavimų ir ES normų. ES nieko panašaus nereguliuoja, išskyrus techninius reikalavimus ES rinkai gaminamiems autobusams.
            Na šiap jau ES "biški" pyksta dėl 14tr Škodų... Jau tos seniausios netinka, tad tie 20 naujų turėtų tas '83 - '90 metų Škodas pakeisti, bet kad ir kaip priedas sueitų, nes šiuo metų darbo diena parkas lieka be jokio rezervo, tad jai neatvažiavo troleibusas 70% dėl to jog nebuvo kam pakeisti
            Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

            Comment


              Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
              Na šiap jau ES "biški" pyksta dėl 14tr Škodų... Jau tos seniausios netinka, tad tie 20 naujų turėtų tas '83 - '90 metų Škodas pakeisti, bet kad ir kaip priedas sueitų, nes šiuo metų darbo diena parkas lieka be jokio rezervo, tad jai neatvažiavo troleibusas 70% dėl to jog nebuvo kam pakeisti
              kad tokia pati situacija ir su autobusai kartais net neišvažiuoja visi autobusai nes tiesiog nėra pakankamai autobusų visiem maršrutams, kas darysis kai šildymas bus būtinas.

              Comment


                Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
                Na šiap jau ES "biški" pyksta dėl 14tr Škodų... Jau tos seniausios netinka, tad tie 20 naujų turėtų tas '83 - '90 metų Škodas pakeisti, bet kad ir kaip priedas sueitų, nes šiuo metų darbo diena parkas lieka be jokio rezervo, tad jai neatvažiavo troleibusas 70% dėl to jog nebuvo kam pakeisti
                ES nusispjaut. Nėra jokių ES teisės aktų, kurie reguliuotų amžių ar nusidėvėjimą. TA praėjo ir reiškia tinkamas. Čia pačiai Lietuvos valdžiai turėtų būti aišku, bet ji ant VT padėjusi. Aišku, gali, jei šaus durnystė, išvemti kokius tai amžiaus apribojimus, dėl kurių VT Lietuvoje žlugtų, nes pinigų atnaujinimui, o tai būtų keli milijardai per trumpą laiką, niekas neduotų.

                Comment


                  Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                  Girdėjau kad iš 7 Berghoff troleibusų važiuoja tik 4, 2 dar remontuojami o vieną paliko ant dalių. Ar čia tiesa?
                  Nereikia čia vėl skleisti panikos ir gandų. Lygiai tas pats buvo su senais dovanotais švedais (AutoLiet neseniai įkėlė straipsnio nuotrauką) ir su Solaris troleibusais. Apsipras su nauja technika ir viskas puikiai veiks.
                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                  Comment


                    Nuo kitų metų sausio 1 dienos planuojama pakeisti perkant autobuse troleibuse pas vairuotoją bilietų kainas ir tvarką - neliks 80%, 50% nuolaidinių bilietų ir bus tik vienas bilietas kuris kainuos 1 eurą. Taip skatinti keleivius įsigyti e-bilietus kad mažiau trukdytų vairuotojus dirbti jo tiesioginį darbą vairavimą.

                    Comment


                      Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                      Nuo kitų metų sausio 1 dienos planuojama pakeisti perkant autobuse troleibuse pas vairuotoją bilietų kainas ir tvarką - neliks 80%, 50% nuolaidinių bilietų ir bus tik vienas bilietas kuris kainuos 1 eurą. Taip skatinti keleivius įsigyti e-bilietus kad mažiau trukdytų vairuotojus dirbti jo tiesioginį darbą vairavimą.
                      Seniai reikejo, sveikintina ideja. Tai yra papildomas darbas vairuotojui, todel turetu buti viena protinga 1 euro kaina visiems. Kazkiek perkanciuju sumazes, bet pajamos tiek bendrovei, tiek vairuotojui isaugs.
                      Beje, kazkiek padides pajamos mikriuku vairuotojams, bet jau tose vietose kur jie dubliuoja viesaji transporta, nes 1 euras ar perkant is vairuotojo keliones bilieta, ar pasinaudojimas mikroautobuso paslauga.

                      Kazkaip tyla del terminuotuju bilietu mikroautobusams, kurie buvo zadeti nuo gruodzio 1 d.

                      Comment


                        Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                        Seniai reikejo, sveikintina ideja. Tai yra papildomas darbas vairuotojui, todel turetu buti viena protinga 1 euro kaina visiems. Kazkiek perkanciuju sumazes, bet pajamos tiek bendrovei, tiek vairuotojui isaugs.
                        Beje, kazkiek padides pajamos mikriuku vairuotojams, bet jau tose vietose kur jie dubliuoja viesaji transporta, nes 1 euras ar perkant is vairuotojo keliones bilieta, ar pasinaudojimas mikroautobuso paslauga.

                        Kazkaip tyla del terminuotuju bilietu mikroautobusams, kurie buvo zadeti nuo gruodzio 1 d.
                        tyla nes manau būtų tikra nesąmonė terminuoti mikriukų bilietai o kaip žinoma Kautra negauna jokių dotacijų iš savivaldybės.
                        Nesitikiu kad Kautra sutiks prie tokios sistemos nebent gaus ir jie dotacijas.
                        Beje čia tik yra pasiūlymas dėl to 1 euro kainos ar taip bus pamatysim ateityje.

                        Comment


                          Jei taip bus, įvyks mikriukų renesansas. Kiek tenka matyti, neperdaugiausia pas juos keleivių

                          Comment


                            Labai blogai, mikrobizacijos skatinimas. Perkant pas vairuotoją autobusuose kaina privalo būti mažesnė nei mikrobuose.

                            Comment


                              Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                              Nuo kitų metų sausio 1 dienos planuojama pakeisti perkant autobuse troleibuse pas vairuotoją bilietų kainas ir tvarką - neliks 80%, 50% nuolaidinių bilietų ir bus tik vienas bilietas kuris kainuos 1 eurą. Taip skatinti keleivius įsigyti e-bilietus kad mažiau trukdytų vairuotojus dirbti jo tiesioginį darbą vairavimą.
                              Ir vėl gandai? Nenusibodo? Klaipėdoj prieš tris metus taip buvo. Viskas greitai baigės, nes pažeidžiamos lygios teisės.

                              Comment


                                kokia dar mikrobizacija, jei tie mikriukai iki 9 vakaro važiuoja ))

                                Comment


                                  Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
                                  kokia dar mikrobizacija, jei tie mikriukai iki 9 vakaro važiuoja ))
                                  O, pasitaisau. Mikrobizacija iki 9 vakaro.

                                  Comment


                                    Turi būti keičiamas VT transporto lengvatų įstatymas. O apie tai negirdėti. Gal po rinkimų nauja valdžia ir padarys tai. Nes lengvatų iš tiesų per daug. Pati savivaldybė negali uždrausti autobuse ar troleibuse pardavinėti vienkartinius bilietus be lengvatų. Todėl nereikia čia kelti panikos, kol seimas nepakeitė įstatymo, niekas nesikeis.

                                    Dėl mikrobų, tai terminuotas e-bilietas gali būti, tačiau ne pakete su autobusų ir troleibusų bilietu. Ir be lengvatų, kurios nėra privalomos. Tačiau nemanau, kad savivaldybė labai norės dar padidinti VT išlaidas kompensacijomis "Kautrai". Nors kas ten žino, kokias machinacijas jie ten prasukinėti gali. Tada iš tiesų mikrobų renesansas bus. Nors reikėtų juos naikinti, kai tik baigsis sutartis su "Kautra".

                                    Comment


                                      Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                      Ir vėl gandai? Nenusibodo? Klaipėdoj prieš tris metus taip buvo. Viskas greitai baigės, nes pažeidžiamos lygios teisės.
                                      tiesiog norima padaryti kad nesvarbu koks viešojo transporto tipas autobusas troleibusas ar maršrutinis taksi kad būtų visur vienoda paslaugos kaina.

                                      Beje kaip kažkas sakė kad kuo didesnė kainą pas vairuotoją tuo geriau vairuotojui nes daugiau prirenka pinigų, visiškai ne kai buvo po 70 centų žymiai daugiau pirko keleiviai. O jei rimtai bus tas po eurą išvis bus šūdas nes už parduodamus bilietus gaunasi vos ne penktadalis algos.
                                      Paskutinis taisė egiscrypth; 2016.10.13, 23:41.

                                      Comment


                                        O kaip reikalai su modernizuojamu KT ?

                                        Comment


                                          Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                                          tiesiog norima padaryti kad nesvarbu koks viešojo transporto tipas autobusas troleibusas ar maršrutinis taksi kad būtų visur vienoda paslaugos kaina.
                                          Tai gal tada ir autobusų bei troleibusų vienkartinius elektroninius reikia padaryti vienodos kainos su mikrobais? Kvepia "Kautros" bandymu gelbėti iš katastrofiškos padėties su mikrobais, kurie jiems kabo po kaklu. Savivaldybė turėtų ne gelbėti "Kautrą", o kuo greičiau dabaigti tą nesąmonę kaip maršrutiniai taksi.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X