Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kalbant apie numeraciją, asmeniškai dar neteko girdėti atvejų, kad Kaune žmogus supainiotų troleibusą su autobusu, bet tai nereiškia, kad nereikia keisti numeracijos. Geriausias variantas būtų Al1 pasiūlytas- troleibusams suteikt 1-20 numerių erdvę, autobusams- nuo 21. Taip pat kol kas visai ne prie ko atsidūrė 61-65 maršrutai. Netgi 9, 10, 11, 12, 15 ir 16 maršrutams suteikus kitus numerius dar liktų laisvos vietos 21-50 numeriuose šiems maršrutams. Suskaičiavau 37 skirtingus autobusų maršrutų numerius (neskaitant A, G, 46M ir 37N maršrutų). Tik pagal Al1 siūlytą variantą (OK, palikime ramybėj 13N ir 14N), nepalikus jokių tarpų autobusų maršrutų numeriai viršytų 50-ojo ribą (paskutinis būtų 55/65). Bet tada jau reikėtų mikriukų numerius iškelt į, pavyzdžiui, 71-77 (nebent planuose yra dar bent 15 naujų autobusų maršrutų )

    Comment


      Parašė Elis Rodyti pranešimą
      Kalbant apie numeraciją, asmeniškai dar neteko girdėti atvejų, kad Kaune žmogus supainiotų troleibusą su autobusu, bet tai nereiškia, kad nereikia keisti numeracijos. Geriausias variantas būtų Al1 pasiūlytas- troleibusams suteikt 1-20 numerių erdvę, autobusams- nuo 21. Taip pat kol kas visai ne prie ko atsidūrė 61-65 maršrutai. Netgi 9, 10, 11, 12, 15 ir 16 maršrutams suteikus kitus numerius dar liktų laisvos vietos 21-50 numeriuose šiems maršrutams. Suskaičiavau 37 skirtingus autobusų maršrutų numerius (neskaitant A, G, 46M ir 37N maršrutų). Tik pagal Al1 siūlytą variantą (OK, palikime ramybėj 13N ir 14N), nepalikus jokių tarpų autobusų maršrutų numeriai viršytų 50-ojo ribą (paskutinis būtų 55/65). Bet tada jau reikėtų mikriukų numerius iškelt į, pavyzdžiui, 71-77 (nebent planuose yra dar bent 15 naujų autobusų maršrutų )
      ir taip būtų galima nejausti troleibusų stokos nesvarbu kas važiuotų autobusas ar troleibusas (nes buvo jau atveju kaip norėta leisti autobusą vietoj troleibuso) nepanaudotų troleibusų lieka darbo dieną po vieną ar du tik.
      o planuose pokolkas negirdėt jokių naujų maršrutų o tik 6 ir 16 maršruto pratęsimai (6 maršrute sodų gyventojai nori kad butų pratęstas nuo technikos gatvės iki biruliškių gatvės sustojimo ir kad pratęstų nuo Garliavos iki Rokų; 16 maršrutą norima pratęsti iki Mastaičių).

      Comment


        Dėl 16, tai gal ir neblogas variantas būtų. Bet kam ir taip ilgą 6 pratęst? Iki Biruliškių g. dar galima būtų, bet Rokuose pilnai pakanka 23 autobuso ir 53 mikriuko. Gal geriau tarp Garliavos ir Rokų paleisti naują maršrutą aptarnaujamą mikroautobusu, nes kažin ar ten būtų daug keleivių?

        Comment


          Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimą
          Dėl 16, tai gal ir neblogas variantas būtų. Bet kam ir taip ilgą 6 pratęst? Iki Biruliškių g. dar galima būtų, bet Rokuose pilnai pakanka 23 autobuso ir 53 mikriuko. Gal geriau tarp Garliavos ir Rokų paleisti naują maršrutą aptarnaujamą mikroautobusu, nes kažin ar ten būtų daug keleivių?
          ten beveik nebuvęs toje atkarpoje tarp Garliavos ir Rokų bet daug žmonių gyvena ten čia jau poros metų planai autobuso trasos padarymui bet tik planuos ir lieka.

          Comment


            Na, bet vistiek netikslinga pratęsti tokį ilgą maršrutą kaip 6. Reikėtų pridėti vieną ar du autobusus, kad nenukentėtų intervalai. Ar ne geriau tokiu atveju padaryt naują maršrutą pvz. "Kauno pilis-Garliava-Rokai"?

            Comment


              Eiliniai pletkai ir tiek. Iš Garliavos į Rokus veža 95 mikriukas ir labai dideliais srautais jis neišsiskiria.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                Eiliniai pletkai ir tiek. Iš Garliavos į Rokus veža 95 mikriukas ir labai dideliais srautais jis neišsiskiria.
                jei būtų rimti planai tai padaryt jau seniai būtų padaryta o nesitęsia jau daugiau nei du metai

                Comment


                  Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimą
                  Na, bet vistiek netikslinga pratęsti tokį ilgą maršrutą kaip 6. Reikėtų pridėti vieną ar du autobusus, kad nenukentėtų intervalai. Ar ne geriau tokiu atveju padaryt naują maršrutą pvz. "Kauno pilis-Garliava-Rokai"?
                  Man labiau patiktų maršrutas Rokai - Garliava - Garliavos GS, suderintas su traukinio tvarkaraščiu. Per dieną 8 traukiniai. Kelionė traukiniu nuo Garliavos GS iki Kauno trunka 10 - 12 minučių, kelionė iš Garliavos st Bažnyčia kaip pvz 7 minutės, dar persėdimui 5 minutės. Laiko gal ir išeina panašiai, kaip su 6G, bet 6G reisų mažai.
                  Žinoma, LG turėtų neimti tarp šių stotelių važiuojančių paslaugos mokesčio.

                  Rokams šis maršrutas būtų naudingas pasiekti Garliavą. Persėsti į traukinį ir važiuoti į Kauną vargu bus greičiau nei su A23.
                  Paskutinis taisė disident; 2016.06.01, 17:27.

                  Comment


                    Rokai yra rajonas, todėl miestas nenori naštos, o rajonas nenori mokėti. Mikrobai dirba ant savęs išlaikymo.

                    Parašė Elis Rodyti pranešimą
                    Kalbant apie numeraciją, asmeniškai dar neteko girdėti atvejų, kad Kaune žmogus supainiotų troleibusą su autobusu, bet tai nereiškia, kad nereikia keisti numeracijos. Geriausias variantas būtų Al1 pasiūlytas- troleibusams suteikt 1-20 numerių erdvę, autobusams- nuo 21. Taip pat kol kas visai ne prie ko atsidūrė 61-65 maršrutai. Netgi 9, 10, 11, 12, 15 ir 16 maršrutams suteikus kitus numerius dar liktų laisvos vietos 21-50 numeriuose šiems maršrutams. Suskaičiavau 37 skirtingus autobusų maršrutų numerius (neskaitant A, G, 46M ir 37N maršrutų). Tik pagal Al1 siūlytą variantą (OK, palikime ramybėj 13N ir 14N), nepalikus jokių tarpų autobusų maršrutų numeriai viršytų 50-ojo ribą (paskutinis būtų 55/65). Bet tada jau reikėtų mikriukų numerius iškelt į, pavyzdžiui, 71-77 (nebent planuose yra dar bent 15 naujų autobusų maršrutų )
                    Kai baigsis "Kautros" sutartis, manau, daugiau maršrutinių taksi Kaune nebebus. Taigi ir numerių erdvė atsilaisvins iki pat 99.

                    Comment


                      Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimą
                      Na, bet vistiek netikslinga pratęsti tokį ilgą maršrutą kaip 6. Reikėtų pridėti vieną ar du autobusus, kad nenukentėtų intervalai. Ar ne geriau tokiu atveju padaryt naują maršrutą pvz. "Kauno pilis-Garliava-Rokai"?
                      Tik ne šią vasarą - iki gruodžio mėnesio keliu Garliava-Kauno HE uždarytas eismas remontuojamu tiltu per Jiesią.

                      Comment


                        Bet eismas vis tiek vyksta turbūt laikiną tiltą pastačius greta?

                        Comment


                          nuo birželio 1 dienos turėtų žymiai rimčiau kontrolė tikrint keleivius, nes vienas ekipažas per dieną turi surašyti protokolų ne mažiau nei 30 neįvykdžius šitų reikalavimų sutartis bus nutraukiama su šita saugos firma ankščiau laiko.

                          Comment


                            Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                            nuo birželio 1 dienos turėtų žymiai rimčiau kontrolė tikrint keleivius, nes vienas ekipažas per dieną turi surašyti protokolų ne mažiau nei 30 neįvykdžius šitų reikalavimų sutartis bus nutraukiama su šita saugos firma ankščiau laiko.
                            Kas čia per nesąmonės? Tai jei kažkurią dieną visi turės bilietus, kaip tada?

                            Comment


                              Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimą
                              Kas čia per nesąmonės? Tai jei kažkurią dieną visi turės bilietus, kaip tada?
                              arba 1200 mėnesinis planas. Tai vyrai pradės dirbti o ne atbūti tas darbo valandas.
                              Čia iš tos serijos kaip nesvarbu kamščiai ar panašūs eismo trukdžiai bet autobusas negali vėluoti tai čia turės taip dirbti kad "zuikių" susiieškoti iš kažkur.
                              Arba čia yra dar viena savivaldybės gudrovė nemokėt pinigų jei nėra supildyta reikiamas skaičius protokolų reiškiasi blogai dirba ir neįvykdomas kuris nors sutarties straipsnis užtai negaunamas atlygis.
                              Taip buvo lygiai ir su autobusais ar troleibusais kad savivaldybė mokėjo tik už reguliarius reisus jei autobusas ar troleibusas važiuodavo daugiau nei +2 ar -5 minutės už tokį reisą nemokėdavo.
                              Dabar lengviau padaryta vairuotojams per mėnesį nuo bendro sustojimų skaičiaus skaičiuojamas 5% skubėjimų skaičius ir 20 % vėlavimų skaičius jei viršijami šitie skaičiai nemokamas priedas.
                              Paskutinis taisė egiscrypth; 2016.06.02, 13:35.

                              Comment


                                Tai jei keleiviai perka bilietus vadinasi kontrolė blogai dirba? Pagal tokią logiką mąstant išeina, kad jei vairuotojai blaivūs vairuoja, policija blogai dirba.

                                Comment


                                  Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimą
                                  Tai jei keleiviai perka bilietus vadinasi kontrolė blogai dirba? Pagal tokią logiką mąstant išeina, kad jei vairuotojai blaivūs vairuoja, policija blogai dirba.
                                  Bet kad čia yra viskas tiesa neburiu kažkokių nesąmonių
                                  bet kad kontrolė per mėnesį surašo tik 20-30 protokolų kaip dabar čia irgi nėra logikos
                                  arba jau važinėjasi tie civiliškai apsirengę stebėtojai kurie žiūri kontrolės darbą.

                                  Comment


                                    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                                    Bet kad čia yra viskas tiesa neburiu kažkokių nesąmonių
                                    bet kad kontrolė per mėnesį surašo tik 20-30 protokolų kaip dabar čia irgi nėra logikos
                                    O jeigu paprasčiausiai nėra zuikių? Pagal tavo logiką turėtų kontrolė dirbdama nuo ankstyvo ryto iki vėlyvo vakaro sugaut po 2 zuikius per valandą, o tiek kartais per dieną nesugaudoma, tai arba vėl gandus skleidi, arba prasidės masiniai prisikabinėjimai prie keleivių.

                                    Comment


                                      Nėra zuikių ? Nagi, kokioje svajonių šalyje mes čia gyvename. Zuikių visada yra, deja, tokia yra realybė, tiesiog gal nevisada jie yra tinkamai nubaudžiami.

                                      Comment


                                        Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                                        Bet kad čia yra viskas tiesa neburiu kažkokių nesąmonių
                                        bet kad kontrolė per mėnesį surašo tik 20-30 protokolų kaip dabar čia irgi nėra logikos
                                        arba jau važinėjasi tie civiliškai apsirengę stebėtojai kurie žiūri kontrolės darbą.
                                        Truputį offtop'o: Aš kartais Vilniuje šeštadieniais ryte ~7:50 min. važiuodamas 2-u troleibusu nuo stoties suskaičiuoju iki Kudirkos aikštės min. 4 - 5 akivaizdžius potencialius zuikius ir ką? Nė karto tokiu laiku tame ruože nebuvo keleivių kontrolės, so...?
                                        "I killed the Bank" - Andrew Jackson

                                        Comment


                                          Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                                          Nėra zuikių ? Nagi, kokioje svajonių šalyje mes čia gyvename. Zuikių visada yra, deja, tokia yra realybė, tiesiog gal nevisada jie yra tinkamai nubaudžiami.
                                          Bet kontrolieriai gi ne aiškiaregiai. Kaip jiems atspėt kurioje vietoje kuriuo laiku važiuoja zuikiai?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X