Kalbant apie numeraciją, asmeniškai dar neteko girdėti atvejų, kad Kaune žmogus supainiotų troleibusą su autobusu, bet tai nereiškia, kad nereikia keisti numeracijos. Geriausias variantas būtų Al1 pasiūlytas- troleibusams suteikt 1-20 numerių erdvę, autobusams- nuo 21. Taip pat kol kas visai ne prie ko atsidūrė 61-65 maršrutai. Netgi 9, 10, 11, 12, 15 ir 16 maršrutams suteikus kitus numerius dar liktų laisvos vietos 21-50 numeriuose šiems maršrutams. Suskaičiavau 37 skirtingus autobusų maršrutų numerius (neskaitant A, G, 46M ir 37N maršrutų). Tik pagal Al1 siūlytą variantą (OK, palikime ramybėj 13N ir 14N), nepalikus jokių tarpų autobusų maršrutų numeriai viršytų 50-ojo ribą (paskutinis būtų 55/65). Bet tada jau reikėtų mikriukų numerius iškelt į, pavyzdžiui, 71-77 (nebent planuose yra dar bent 15 naujų autobusų maršrutų
)

Comment