anksčiau naudojausi tuo realaus laiko žemėlapiu, bet prieš kokį mėnesiuką pradėjo svaigt jis gana stipriai, kitaip sakant visiškas nesamones rodė. vis tikėjausi, kad laikinos problemos, bet po kurio laiko nusispjoviau... ir kaip suprantu dar ir dabar jo veikimas nepajudėjo gerojon pusėn
Tai turbūt niekas nesikreipė į Transporto ir eismo organizavimo skyrių. Juk jie nesėdi prie tos sistemos visą dieną ir nežiūri kaip ji veikia - turi kitų svarbių reikalų. Daugelis nusispjovė, niekas nepranešė - štai ir turim rezultatą
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Tai turbūt niekas nesikreipė į Transporto ir eismo organizavimo skyrių. Juk jie nesėdi prie tos sistemos visą dieną ir nežiūri kaip ji veikia - turi kitų svarbių reikalų. Daugelis nusispjovė, niekas nepranešė - štai ir turim rezultatą
Sėdi ar nesėdi, bet kartais patikrint tai manau turėtų
Iš Kauno oro uosto į centrą veš specialus autobusas
Iš Kauno oro uosto į miesto centrą pradeda kursuoti specialus autobusas. Per parą planuojama apie 10 reisų. Verslininkai ėmėsi organizuoti specialų maršrutą iš oro uosto žymiai padaugėjus skrydžių krypčių bei išaugus keleivių srautams, praneša Lietuvos radijas.
Maršrutas tęsis iš oro uosto iki miesto centro, pro pagrindinius Kauno viešbučius, ir atgal. Jis bus patogus ne tik kauniečiams – autobusas važiuos ir pro autobusų stotį.
Autobuso grafikas pritaikytas prie lėktuvų skrydžių tvarkaraščio, tad reisai bus vykdomi ir naktį.
Kelionė kainuos 13 litų.
Apie idėją rengti specialius reisus iš Kauno oro uosto kalbėta jau prieš metus, kai gerokai išsiplėtė skrydžių geografija bei savo bazę atidarė pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“.
Šiuo metu iš Kauno keleiviai skraidinami 21 kryptimi. Nuo balandžio vidurio lėktuvai ims skraidyti ir į Kosą bei Rodą Graikijoje.
Anot oro uosto direktoriaus Arijando Šliupo, daugiau vasaros sezono krypčių iš Kauno šįmet nenumatoma.
O aš šian apturėjau galimybę su 3 maršruto autobusu apsukti neįprastą garbės ratą. Žodžiu, vairuotojas Klinikų žiede apsižioplino ir vietoj to, kad pasuktų į Eivenių gatvę, nusuko į Lašo gatvę, t.y., į ten, iš kur atvažiavęs. Aišku, kilo baisus alasas, pasiuto bobos ir tt V.Lašo stotelėje durys atidarytos nebuvo, tada iš Tvirtovės al. pasukome į Sukilėlių pr. ir grįžome į maršrutą Jokių pretenzijų nėra, nuo grafiko nukrypta beveik nebuvo
siandien buvau prie parko, maciau stovi 4 nauji pirkiniai, bet nesugebejau iziureti kokio markes jie, bet padariau pora nelabai kokybisku nuotrauku, bet geriau negu nieko
Nuo 2011 m. balandžio 1 d. šalia visų Kauno viešojo transporto (KVT) stotelėse esančių tvarkaraščių papildomai pateikiami ir unikalūs KVT stotelių numeriai bei 2D brūkšniniai kodai. Šie kodai – tai technologija, suteikianti galimybę mobiliuoju telefonu greitai pasiekti virtualią bet kurios stotelės švieslentę, rodančią faktinį (realiu laiku) autobusų ar troleibusų atvykimą.
Naujos kartos 2D kodas, dar kitaip vadinamas QR kodu (angl. quick read), skirtas koduoti įvairią informaciją. Mobiliuoju telefonu nuskaičius kodą, tvarkaraščių informacija greitai patenka į įrenginį. Taip sutaupoma laiko, kadangi nebūtina naršyti internete, norint rasti tvarkaraščius. Tiesiog mobiliojo telefono fotokamera nuskaitykite 2D kodą ir jis akimirksniu nukreips Jus į „kišeninę“ viešojo transporto švieslentę.
Keleivis, laukiantis autobuso ar troleibuso KVT stotelėje, kurioje nėra stacionarios informacinės švieslentės, savo mobiliuoju telefonu nufotografavęs 2D kodo paveikslėlį, bus nukreiptas į šios stotelės virtualią švieslentę internete. Ir savo mobiliojo telefono ekrane išvys faktinį laiką, po kiek minučių atvyks pageidaujamo maršruto autobusas ar troleibusas.
2D kodus gali atpažinti beveik visų modelių mobilieji telefonai, tereikia, kad juose būtų įmontuota fotokamera, taip pat turi veikti ir mobilusis internetas.
Šiems kodams atpažinti yra naudojamos specialios programos, suderinamos su daugelio gamintojų mobiliaisiais telefonais ir jų operacinėmis sistemomis. Pastaruoju metu telefonų gamintojai šias programas į mobiliuosius telefonus įdiegia iš anksto.
KVT keleiviai, kurių mobiliuosiuose telefonuose nėra reikalingos programinės įrangos, ją gali rasti internete (http://www.mobile-barcodes.com/qr-code-software/, http://reader.kaywa.com/ ir kt.). Daugelis siūlomų programų yra nemokamos ir pritaikytos veikti įvairių modelių telefonuose, taigi yra universalios.
Iš Kauno oro uosto į centrą veš specialus autobusas
Iš Kauno oro uosto į miesto centrą pradeda kursuoti specialus autobusas. Per parą planuojama apie 10 reisų. Verslininkai ėmėsi organizuoti specialų maršrutą iš oro uosto žymiai padaugėjus skrydžių krypčių bei išaugus keleivių srautams, praneša Lietuvos radijas.
Maršrutas tęsis iš oro uosto iki miesto centro, pro pagrindinius Kauno viešbučius, ir atgal. Jis bus patogus ne tik kauniečiams – autobusas važiuos ir pro autobusų stotį.
Autobuso grafikas pritaikytas prie lėktuvų skrydžių tvarkaraščio, tad reisai bus vykdomi ir naktį.
Kelionė kainuos 13 litų.
Apie idėją rengti specialius reisus iš Kauno oro uosto kalbėta jau prieš metus, kai gerokai išsiplėtė skrydžių geografija bei savo bazę atidarė pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“.
Šiuo metu iš Kauno keleiviai skraidinami 21 kryptimi. Nuo balandžio vidurio lėktuvai ims skraidyti ir į Kosą bei Rodą Graikijoje.
Anot oro uosto direktoriaus Arijando Šliupo, daugiau vasaros sezono krypčių iš Kauno šįmet nenumatoma.
Nesupratau:
kas cia juokingo
prie ko cia ta kelione i Vilniu
30Lt i Vilniu tai gera kaina, berods autobusu is autobusu stoties tik keliais litais maziau kainuoja Kaunas-Vilnius
išbandžiau tą QR kodą stotelėse; kažkas buvo rašęs, kad nepavyko kodo nuskaityt, tai man be jokių problemų nuskaitę su QR Droid programa, telefonas htc wildfire, o kamera jame tikrai ne stebuklas; nuvedė į teisingą puslapį, bet... ta "švieslentė" nesąmones rodo, atsidarau puslapį, matau kad artimiausias troleibusas už 4min pasak jos, o realiai jau atvažiuoja už 200m; ėjau taikos prospektu link teo nuo gražinos stotelės; matau kad baranausko stotelėj jau stovi troleibusas, tai realiai ten ~1min liko iki gražinos sustojimo, o švieslentėj rodė 4min; grįžtant atgal vėl ta pati situacija matau baranausko stotelėj 3 troleibusas, o jis gražinos stotelės švieslentėj už 13min tik (11:27); laikas buvo 11:14, nuėjau iki stotelės ir tvarkaraštyje matau, kad pravažiavęs tikriausiai vėlavo kelias minutes, nes turėjo stotelėj būt 11:11
po šių stebėjimų susidariau nuomonę, kad ne realų atvykimą rodo, o tiesiog tvarkaraštį, kuris nesikeičia; gal reikia šiuos mano stebėjimus kam iš autrolio pranešt?
išbandžiau tą QR kodą stotelėse; kažkas buvo rašęs, kad nepavyko kodo nuskaityt, tai man be jokių problemų nuskaitę su QR Droid programa, telefonas htc wildfire, o kamera jame tikrai ne stebuklas; nuvedė į teisingą puslapį, bet... ta "švieslentė" nesąmones rodo, atsidarau puslapį, matau kad artimiausias troleibusas už 4min pasak jos, o realiai jau atvažiuoja už 200m; ėjau taikos prospektu link teo nuo gražinos stotelės; matau kad baranausko stotelėj jau stovi troleibusas, tai realiai ten ~1min liko iki gražinos sustojimo, o švieslentėj rodė 4min; grįžtant atgal vėl ta pati situacija matau baranausko stotelėj 3 troleibusas, o jis gražinos stotelės švieslentėj už 13min tik (11:27); laikas buvo 11:14, nuėjau iki stotelės ir tvarkaraštyje matau, kad pravažiavęs tikriausiai vėlavo kelias minutes, nes turėjo stotelėj būt 11:11
po šių stebėjimų susidariau nuomonę, kad ne realų atvykimą rodo, o tiesiog tvarkaraštį, kuris nesikeičia; gal reikia šiuos mano stebėjimus kam iš autrolio pranešt?
AS ta nuoroda kur duota vilniaus g. pabandziau ir tiesiog ten reikia atnaujinti ta puslapi.
Sveiki šiandien buvau prie parko ir mačiau stovi du nauji Berkhof Jonckheer autobusai ir yra garažiniai numeriai tai 764 ir 765.Nuotraukos bus vėliau tiesa nelabai kokybiškos.Dar mačiau ir 1082 jo būklė tikrai prastoka sakyčiau biški pradėjęs griūti.
Comment