Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ne,nevairuotojas..Tik daznai beveik kiekviena diena tenka naudotis ir ziuret su apmaudu i kaikuriuos keistus o kartais ir sunkiai suprantamus KA dalykus.Nes asmeniskai Kautros dabartinis sprendimas man tik pablogins situacija kelione i ir is darbo Dazniausiai buna kad renkuosi ju mikriuka nei autobusa jai tenka jo palaukt..bet po dabartiniu kautros sprendimu turbut isvis atsisakysiu geriau jau sumokesiu 70 cnt autobuso parkui ilgiau vaziuosiu ir konforto kazkiek bus maziau bet zinosiu kad jis mane nuves tokiu laiku kokiu man reikia.

    Comment


      Parašė A330 Rodyti pranešimą
      Kuras brangsta blogai kuras pinga blogai
      Geras pastebėjimas

      Comment


        Parašė A330 Rodyti pranešimą
        70 cnt
        58 ct.
        Pirkit e. korteles jei važinėjat dažniau nei kartą per mėnesį. Plius persėdimas nemokamas.

        Comment


          Nebūkit naivuoliai, kad "Kautrai" bei savivaldybei įdomūs pavieniai keleiviai norintys naktinėt iš Sargėnų, kad mokėt dotacijas. Paprasčiausiai pamatė "Kautra", kad įklimpo ir supranta, kad mokantys 0.9 mokės ir eurą. Mėnesinis blietas gal kiek pagelbės. Aš pavyzdžiui naudočiausi jų paslaugomis už 35e mėnesiui, jei pro mano namus važinėtų jų mikroautobusai. Netgi pats seniau buvau naiviai patikėjęs, matydamas jų sėkmę tarpmietyje, kad vežiodami orą galų gale išeina į pliusą mieste...

          Comment


            Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
            Nebūkit naivuoliai, kad "Kautrai" bei savivaldybei įdomūs pavieniai keleiviai norintys naktinėt iš Sargėnų, kad mokėt dotacijas. Paprasčiausiai pamatė "Kautra", kad įklimpo ir supranta, kad mokantys 0.9 mokės ir eurą. Mėnesinis blietas gal kiek pagelbės. Aš pavyzdžiui naudočiausi jų paslaugomis už 35e mėnesiui, jei pro mano namus važinėtų jų mikroautobusai. Netgi pats seniau buvau naiviai patikėjęs, matydamas jų sėkmę tarpmietyje, kad vežiodami orą galų gale išeina į pliusą mieste...
            Va matai tu db ir truputi sau priekaistauji..(kaip pats uzsimini:jog naudotumeis Kautros mikriuku jai jis vaziuotu pro tavo namus)Tai ko kitiems bandai isgrust minti kad del kitu keleiviu kurie pvz naktinetu is sargenu jai paciam pro namus navaziuoja.Tai eik i savivaldybes transporto uki ar rasyk kautrai tegusl padaro mikriuka pro tavo namus vaziouojanti ir jau 35 eurais sumazinsi patiriamus nuostolius Pries darant versla visa apziuri situacija.Db mokantys po 0.9E ir tai jau keistokai ir snairai ziuri ir keleiviu neperdaugiausiai o mokantys po 1 eura isvis sumazes o dar dasides retinimas ir trumpinimas darbo valandu:Tad atejas i toki versla turi daryt bizni nes tau keleiviai as,tu ir koks ten Petras su Onute nesam jiems pelna..o ne kas kita..Nebus keleiviu o jai tokiu nesamoniu bus ir toliau o ju tikrai bus nesinori to linketi bet ji ilgai netemps.


            O ir db su 54 mikrobu ir su 52 darosi nesamones ale noriu ale nenoriu iki galo vaziuoju..Kaip pvzPats dirbu Sargenuose)Jai tavo galine stotele yra Sargenai tai iki ju ir vaziuok o ne sumastyk pusiaukelej apsisuk jai nors ir viena keleivi vezi..As moku pinigus uz paslauga tad prasau nuvesk mane iki galo o ne rek kad kas cia bus jai as viena keleivi veziosiu iki galo(rytinis ir vakarinis marsrutai)..Tai tegul ir autobai nedavazeve galines stoteles ima ir apsisuka.

            Comment


              Na aš Kaune negyvenu, bet jei gyvenčiau važinėčiau vien dėl to, kad pinigų skirtumas nedidelis, o man"Kautros" paslaugos kur kas patrauklesnės. Be to aš gyvenau pats ilgą laiką Kauno priemestyje ir niekad nesiskundžiau, kad ten VT retai važiuodavo. Niekas per prievarta juk neliepė keltis gyventi į pamiškę

              Comment


                Perkantiems bilietus pas vairuotojus, brangs važiavimas miesto autobusais ir troleibusais

                Projekte numatyta vienkartinio bilieto, perkamo pas autobuso vairuotoją, padidinti 10 centų. Šiuo metu bilietas viešajame transporte kainuoja 0,7 euro, o jei taryba pritars, kainuos – 0,8 euro. Žmonės, galintys gauti lengvatą, mokės atitinkamai. Bilietas su 50 proc. nuolaida kainuos 0,4 euro, o su 80 proc. – 0,16 euro.
                Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2016/02/1...#ixzz40YOg9zF2

                Ps: Patikslino straipsnio pavadinimą dėl pirkimo pas vairuotoją, nes iš pradžių buvo "Brangs važiavimas autobusais ir troleibusais" ar kažkas tokio, kas daug labiau gąsdino skaitytojus

                Comment


                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                  Perkantiems bilietus pas vairuotojus, brangs važiavimas miesto autobusais ir troleibusais



                  Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2016/02/1...#ixzz40YOg9zF2

                  Ps: Patikslino straipsnio pavadinimą dėl pirkimo pas vairuotoją, nes iš pradžių buvo "Brangs važiavimas autobusais ir troleibusais" ar kažkas tokio, kas daug labiau gąsdino skaitytojus

                  gal tada biški daugiau susirinks pinigų ir bus vos keleta centų didesnė alga pas vairuotojus, nes dabar tragiška alga.

                  Comment


                    Perkant is vairuotojo reikejo padaryti kaip Vilniuje -1 Euras.

                    Comment


                      Žiūriu dabar press konferenciją apie planuojamus darbus tai į klausimą apie troleibusus atsakymas buvo toks, kad greičiausiai naujų troleibusų niekas nesiruošia pirkti ir eis link to kad liks tik autobusai.

                      Comment


                        Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                        Perkant is vairuotojo reikejo padaryti kaip Vilniuje -1 Euras.
                        Kaune žemesnis pragyvenimo lygis negu Vilniuje, todėl būtų neprotinga daryti tokias pačias kainas.
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                          Kaune žemesnis pragyvenimo lygis negu Vilniuje, todėl būtų neprotinga daryti tokias pačias kainas.
                          Sutinku. Vilniuje pakankamai yra keleivių, kurie VT renkasi ne dėl pigumo, o dėl paprastumo. Kaune (spėju ir kituose miestuose) VT naudojasi iš esmės pensininkai, biedni studentai, kiti mažas pajamas gaunantys žmonės..

                          Comment


                            Parašė Ponasdzinglas Rodyti pranešimą
                            Žiūriu dabar press konferenciją apie planuojamus darbus tai į klausimą apie troleibusus atsakymas buvo toks, kad greičiausiai naujų troleibusų niekas nesiruošia pirkti ir eis link to kad liks tik autobusai.
                            Taip, aš ir tą patį pastebėjau, numykė kažkaip nekonkrečiai, manau tų 60 naujų troleibusų nebus. Po truputį nuvilia meras, stato visokius grandiozinius projektus arba 30proc. daugiau gatvėms skirs,tačiau Laisvės al. tai galvos skausmas jiems,nes ale pinigų nėra.. Grauduva vėl.

                            Comment


                              Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                              Perkant is vairuotojo reikejo padaryti kaip Vilniuje -1 Euras.
                              Negali būti tokia pati kaina mikrobuose ir VT.

                              Comment


                                Kur internete pateikiamos priemiestinių autobusų (pvz. 150) ir priemiestinių maršrutinių taksi (pvz. 107) bilietų kainos? Man rodos tai yra paslaptis nuo bet kurio žmogaus planuojančio jais važiuoti.

                                Comment


                                  Autobusų kainas galima pačiam grubiai pasiskaičiuoti žinant 1 km kainą ir atstumą, o su mikriukais tai valstybinė paslaptis, kurią turi teisę sužinoti tik iš vairuotojo
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Bet tame straipsnyje kalba ėjo apie mikriukų darbo laiko sutrumpinimą iki 20val. nes paaiškėjo kad nuo 20val jie važinėja tušti ir nėra prasmės vežioti orą.
                                    Nieko neminima apie apie jų retinimą dienos metu ar grafikų nesilaikymus ir panašius dalykus
                                    Tai kam iš paprastos racionalizacijos/optimizacijos išpūsti didžiulį burbulą?
                                    Parašė A330 Rodyti pranešimą
                                    Tai jai taksi dirba visa para,tai gal atsisakom VT visai.Ir visiems bus geriau bet kada ir bet kur gales nuvaziuot.
                                    Pamascius kitaip: Kaip Kautros etejimas i miesto VT yra saunu,pagirtinas dalykas vaizdas ok.O kad kils problemu turejo zinot/bei pasvert visus pliusus ir minusus,nes cia nekioskas kad emiau ir uzdariau.O mikriuku sumazinimas,darbo laikas ir kainos pakelimas nera iseitis..tai dar labiau pablogins situacija tiek paciai imonei tiek ir is keleiviu puses(pakels kainas sumazins srautus pamatys kad dar labiau zmoniu mazes, vel koki prendima sugalvos)).
                                    Nes kam moket 1E kaip galiu geriau vaziuot autobusu/troleibusu moket pigiau ir transportas ilgiau keliom valandom vaziuoja o ir dabartiniai autobusai kokybe nieko perdaugiausia ir nuo mikrobo skiriasi.Mano manimu turetu but tokia formule nedidint kainu o kaip tik galvot kaip galima kuom daugiau pritraukti zmoniu i mikrobus,kad jie kuom dazniau jo naudotusi,o ne jais kratytis.Nes db kaip musu salyje iprasta jai jau tau chujovai tai darom kad ir kitiems butu chujovai,paaiskindami visiems jau atsibodusiu principu.Kuras brangsta blogai kuras pinga blogai,tai kiek tada kuras turi kainuyot kad viskas butu gerai?

                                    PVZ kaip butu ir ar dideli kastai Kautrai savo mikrobus prijunkti priedabartines KVT sistemos sumontuot komposterius ir visa metoda pritaikyti kaip autobusuose ir troleibusuose.Nes vistiek jie galvoja apie E. sistema.Ir ar patys KA noretu isisleisti kautra i savo kiema?

                                    Comment


                                      Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                      Negali būti tokia pati kaina mikrobuose ir VT.
                                      Kodėl negali būti? Klaipėdoj jau seniai taip yra. Apskritai reikia integruoti visą viešąjį transportą ir padaryti vieną bilietą visoms jo rūšims, su persėdimo galimybe. Kitaip persėdimo galimybė neturi prasmės: kai mikriukų intervalas 20 minučių, labai mažai kas persės iš vieno mikriuko į kitą.

                                      Comment


                                        Parašė 1G2G Rodyti pranešimą
                                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                        Negali būti tokia pati kaina mikrobuose ir VT.
                                        Kodėl negali būti? Klaipėdoj jau seniai taip yra.
                                        Jau nėra.

                                        Comment


                                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                          Autobusų kainas galima pačiam grubiai pasiskaičiuoti žinant 1 km kainą ir atstumą, o su mikriukais tai valstybinė paslaptis, kurią turi teisę sužinoti tik iš vairuotojo
                                          Žinant... Problema, kad reikia įnirtingai naršyti internetą, kad jas sužinoti, to tikrai neturėtų būti. Beje lyg ir ne pagal kilometrus skaičiuojama iki tam tikro atstumo.
                                          Bent dėl mikriukų sutinkam. Taip neturėtų būti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X