Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
    Džiaugiuosi , kad stengiates dėl keleivių ,bet nereikia čia ir politikuoti , kiek žmonės renka ,vistiek tie patys "snukiai" ten sedi.

    Taip , aš noriu patogumo , Kaune mokėdamas 70 eur c už kelionę noriu pasiekti tikslą greitai ir patogiai. Nesakau , kad 14TR nepatogios, man asmeniškai su jom dar smagiau važiuoti , bet laukti paprasto troleibuso 20 min.(autobusas nuo manes ten neveža) yra absurdas. Yra žmonės kurie skaičiuoja keleivių srautus ir pan. Tai gal derėtų jiems pasiūlyti peržiūrėti ir pan. viską? Paskui mūsų valdžiai?
    Bilieto kaina, įvertinus kuro kainas, lengvatinių nuolaidų kiekį, keleivių poreikius, senų TP remonto išlaidas, savivaldybės per menką finansinį indėlį bei įsiskolinimus, yra tikrai per mažos. Esmė, kad žmonių pajamos (algos) yra liliputinės, todėl jiems 70 ct yra daug, o iš tiesų, įvertinus minėtus faktorius, VT turėtų būti dvigubai brangesnis.

    Žinoma, galiu aš, tu ir kiti mes mekenti kaip ožiai, zyzti, rėkti kaip yra blogai ir kaip turi būti. Bet situacija yra tokia plati ir įsišaknijusi, kad jau čia visos kompleksinės problemos yra susijusios. Ir kai sakai, kad nereikia politikuoti, tiesiog parodai, jog VT problemų dar iki galo nesupranti ir į jas sistemingai nežiūri. Kaip tik politika čia vaidina labai svarbų vaidmenį ir tai yra labai akivaizdu!
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
      Bilieto kaina, įvertinus kuro kainas, lengvatinių nuolaidų kiekį, keleivių poreikius, senų TP remonto išlaidas, savivaldybės per menką finansinį indėlį bei įsiskolinimus, yra tikrai per mažos. Esmė, kad žmonių pajamos (algos) yra liliputinės, todėl jiems 70 ct yra daug, o iš tiesų, įvertinus minėtus faktorius, VT turėtų būti dvigubai brangesnis.

      Žinoma, galiu aš, tu ir kiti mes mekenti kaip ožiai, zyzti, rėkti kaip yra blogai ir kaip turi būti. Bet situacija yra tokia plati ir įsišaknijusi, kad jau čia visos kompleksinės problemos yra susijusios. Ir kai sakai, kad nereikia politikuoti, tiesiog parodai, jog VT problemų dar iki galo nesupranti ir į jas sistemingai nežiūri. Kaip tik politika čia vaidina labai svarbų vaidmenį ir tai yra labai akivaizdu!
      Chee net 70 ct kelione. Yra tokiu, kurie visus metus uz 3,48 E vaziuoja.o tokiu kategoriju zmoniu daug, ir mazas pajamas turintys, ir tremtiniai ir 80 meciai. manyciau per daug privilegiju . Kiekvienas pabrangimas atsiliepia keleiviu sumazejimu VT.

      Comment


        Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
        Chee net 70 ct kelione. Yra tokiu, kurie visus metus uz 3,48 E vaziuoja.o tokiu kategoriju zmoniu daug, ir mazas pajamas turintys, ir tremtiniai ir 80 meciai. manyciau per daug privilegiju . Kiekvienas pabrangimas atsiliepia keleiviu sumazejimu VT.
        Taip, visiškai sutinku, kad lengvatinių nuolaidų Lietuvoje yra per daug. Normaliai V. Europos šalyse studentams yra VT nuolaida tik 10-30 proc. Moksleiviams maždaug apie pusė kainos. Pensininkai, neįgalieji, bedarbiai ir vaikai vežami nemokamai. Viskas. O pas mus yra labai dar visokie nusipelniusieji, tremtiniai ir t.t. Lyg čia labai jiems ta pagarba su šita nuolaida parodoma...

        Dėl kainos, tai žiūrint iš kokios pusės pažiūrėsi. Pati VT bilietų kaina, atsižvelgus į kaštus, yra tragiškai maža. Bet įvertinus keleivių (gyventojų) pajamas, tai kaina jau kaip ir normali plius minus. Bet faktas, kad VT gyventojų poreikių netenkina, atrodo baisiai, organizuojamas atbulomis rankomis ir bet kaip.
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
          Pensininkai, neįgalieji, bedarbiai ir vaikai vežami nemokamai. Viskas.
          Katastrofa būtų
          Dar žinant, kad neįgaliųjų ir "neįgaliųjų" procentas Lietuvoje (skandalas netgi buvo) šokiruojančiai didelis, bedrabių didelė dalis, kurie nėra iš tiesų bedarbiai, o tik šešėliniai. Pensininkų irgi daug.
          Labai blogas pavyzdys teigiamame kontekste.

          Comment


            Parašė Gator Rodyti pranešimą
            Katastrofa būtų
            Dar žinant, kad neįgaliųjų ir "neįgaliųjų" procentas Lietuvoje (skandalas netgi buvo) šokiruojančiai didelis, bedrabių didelė dalis, kurie nėra iš tiesų bedarbiai, o tik šešėliniai. Pensininkų irgi daug.
            Labai blogas pavyzdys teigiamame kontekste.
            Aš matau šitame reikale tik vieną išsprendimo būdą prieinant prie Talino VT taisyklių kur yra "tipo" nemokamas transportas. Važiuoji nemokamai bet kas mėnesį susimoki Taliniečio mokestį kuris kinta nuo (kiek metų, moksleivis, studentas, pensininkas, invalidas) šitas mokestis ateina bendrai prie komunalinių mokesčių tuo adresu registruotų asmenų.
            O kitų miestų gyventojams visas VT yra mokamas.

            Comment


              Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
              O kada tiem Kauno autobusams nebuvo sunkūs laikai. Kauno m. savivaldybė, panaikindama mikriukų maršrutus ir kelis naujus perduodama Kautrai padarė didžiulę klaidą, kai dėl pasikeitusių keleivių srautų padidėjo autobusų poreikis, bet savivaldybė neprisidėjo prie autobusų įsigijimo. Tiesiog savivaldybė atsikratė savo vežėjo konkurentų pasinaudojusi savo įgaliojimais. Bet problema neišspręsta - gyventojų Kauno VT netenkina, todėl normalu, kad dalis jų atsisakė VT paslaugų visai. O savivaldybė ir toliau durnių volioja.
              dėl mikriukų panaikinimo tik geru galima valdžią minėt. Jie neturėjo net grafiko pagal kurį važiavo kasos aparatas buvo tik dėl vaizdo jei po 10 h ar daugiau darbo darydavo ataskaitas kad uždirbdavo tuo laiku 20 litų ar taip galėjo ilgai tęstis?

              Comment


                Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                Aš matau šitame reikale tik vieną išsprendimo būdą prieinant prie Talino VT taisyklių kur yra "tipo" nemokamas transportas. Važiuoji nemokamai bet kas mėnesį susimoki Taliniečio mokestį kuris kinta nuo (kiek metų, moksleivis, studentas, pensininkas, invalidas) šitas mokestis ateina bendrai prie komunalinių mokesčių tuo adresu registruotų asmenų.
                O kitų miestų gyventojams visas VT yra mokamas.
                Toks mokestis neatperka VT išlaikymo kaštų, tik kažkiek sumažina kelių atnaujinimo išlaidas ir naujų kelių tiesimo poreikį, aplinkos taršą. Bet iš miesto biudžeto tada tokią "nemokamo" VT sistemą išlaikyti reikėtų dar daugiau pinigų. Vadinasi, reikėtų tam politinio sprendimo. Taline tai gražiai įforminta - referendumu. Nors tai buvo irgi politinis populistinis ir labai brangus žingsnis. Ar kauniečiai pakankamai brandūs ir nuovokūs kažko atsisakyti (nes biudžetas ribotas), kad būtų VT "nemokamas"? Nemanau. Lietuvos politikai irgi per dideli skystablaudžiai, kad pateiktų tokį siūlymą.
                Paskutinis taisė Ametistas; 2015.10.14, 15:28.
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                  dėl mikriukų panaikinimo tik geru galima valdžią minėt. Jie neturėjo net grafiko pagal kurį važiavo kasos aparatas buvo tik dėl vaizdo jei po 10 h ar daugiau darbo darydavo ataskaitas kad uždirbdavo tuo laiku 20 litų ar taip galėjo ilgai tęstis?
                  Aš kalbėjau ne apie tai. Bet apie KA ir savivaldybės indėlį ruošiantis pasikeitusiems keleivių srautams po mikriukų panaikinimo.
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                    Aš kalbėjau ne apie tai. Bet apie KA ir savivaldybės indėlį ruošiantis pasikeitusiems keleivių srautams po mikriukų panaikinimo.
                    matau mūsų požiūriai o tiksliau tikslai labai skiriasi. Tu viską žiūri kaip būtų keleiviams kaip patogiau ir pan., o aš žiūriu kaip būtų patogiau ar geriau vairuotojams todėl mūsų nuomonės niekada nesutiks.

                    Comment


                      Pusamžį kauniečius autobusais vežiojančio vairuotojo sąskaitoje – 2 mln. kilometrų


                      R. Tenio nuotr.

                      Vairuotojas prisimena, jog tarybiniais laikais per pietus buvo galima grįžti namo ar užbėgti į kavinę ir pavalgyti. Kartą išpuolė taip, kad pietus nusprendė valgyti namuose, o kadangi autobuso prie pat namų palikti neišeina, jį pastatė kiek tolėliau.

                      Po pertraukos grįžo ir pastebėjo, jog nėra jo palto ir kasos aparato.
                      Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2015/10/1...#ixzz3occnasDt
                      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                      Comment


                        Parašė booraz Rodyti pranešimą
                        Pusamžį kauniečius autobusais vežiojančio vairuotojo sąskaitoje – 2 mln. kilometrų

                        Atvaizdas

                        R. Tenio nuotr.



                        Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2015/10/1...#ixzz3occnasDt
                        Pažįstu šį vairuotoja. Labai geras žmogus
                        Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                        Comment


                          Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
                          Pažįstu šį vairuotoja. Labai geras žmogus
                          Vienas geriausių mieste. KA juo gali didžiuotis.
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                            Vienas geriausių mieste. KA juo gali didžiuotis.
                            Tikrai taip
                            Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                            Comment


                              Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                              matau mūsų požiūriai o tiksliau tikslai labai skiriasi. Tu viską žiūri kaip būtų keleiviams kaip patogiau ir pan., o aš žiūriu kaip būtų patogiau ar geriau vairuotojams todėl mūsų nuomonės niekada nesutiks.
                              Tik noriu priminti, kad vairuotojui darbo vietą kuria ir ją išlaiko keleiviai. Todėl reikia stengtis tenkinti jų poreikius (nemaišyti su žodžiu "pageidavimus").
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                Tik noriu priminti, kad vairuotojui darbo vietą kuria ir ją išlaiko keleiviai. Todėl reikia stengtis tenkinti jų poreikius (nemaišyti su žodžiu "pageidavimus").
                                Geras priminimas

                                Comment


                                  Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
                                  Pažįstu šį vairuotoja. Labai geras žmogus
                                  Atsimenų jį nuo Ikarus'ų laikų. Šiap nieko gero, kaip tokie senoliai vis dar vairuoja autobusą.

                                  Comment


                                    Stops.lt/kaunas atsirado autobusų tvarkaraščiai po Panemunės tilto atidarymo. Trumpai:
                                    • naikinami 4, 5, 13
                                    • naujas 47 Kleboniškis - K.Pilis - Centras - Piliakalnio g. - (Kreidos g.) - Onkologijos ligoninė
                                    • 13A tampa 47A
                                    • naujas 65 G.stotis - Piliakalnio g. - Seniava - Seniavos kapinės
                                    • 22 važiuos kasdien, važiuos 1 autobusas pakaitomis su 65 maršrutu.
                                    • 43 važiuos iki Vičiūnų, abiem kryptim per Vokiečių g. Ryškiai per daug autobusų į Vičiūnus darbo dienomis.
                                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                    Comment


                                      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                      Stops.lt/kaunas atsirado autobusų tvarkaraščiai po Panemunės tilto atidarymo. Trumpai:
                                      • naikinami 4, 5, 13
                                      • naujas 47 Kleboniškis - K.Pilis - Centras - Piliakalnio g. - (Kreidos g.) - Onkologijos ligoninė
                                      • 13A tampa 47A
                                      • naujas 65 G.stotis - Piliakalnio g. - Seniava - Seniavos kapinės
                                      • 22 važiuos kasdien, važiuos 1 autobusas pakaitomis su 65 maršrutu.
                                      • 43 važiuos iki Vičiūnų, abiem kryptim per Vokiečių g. Ryškiai per daug autobusų į Vičiūnus darbo dienomis.
                                      43 per Smetonos al. ar Vaidoto g.?

                                      Comment


                                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                        Stops.lt/kaunas atsirado autobusų tvarkaraščiai po Panemunės tilto atidarymo. Trumpai:
                                        • naikinami 4, 5, 13
                                        • naujas 47 Kleboniškis - K.Pilis - Centras - Piliakalnio g. - (Kreidos g.) - Onkologijos ligoninė
                                        • 13A tampa 47A
                                        • naujas 65 G.stotis - Piliakalnio g. - Seniava - Seniavos kapinės
                                        • 22 važiuos kasdien, važiuos 1 autobusas pakaitomis su 65 maršrutu.
                                        • 43 važiuos iki Vičiūnų, abiem kryptim per Vokiečių g. Ryškiai per daug autobusų į Vičiūnus darbo dienomis.
                                        Ne per daug transporto Kleboniškiui ? 47 važiuos ganėtinai dažnai palyginus su 13.

                                        Comment


                                          Parašė Robert Rodyti pranešimą
                                          43 per Smetonos al. ar Vaidoto g.?
                                          43 važiuos per Smetonos al.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X