Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Taigi čia runkelis toks mikriukinis, pažiūrėk vien į jo rašybą - "oirai", "xozeinai" ir tt
    Į jo nuomonę kreipti dėmesį tai tas pats kas Lidl temoje kreipti dėmesį į rroomask
    Tai tu paziurek kieno mikriukais vazineja autobusu parkas , sudroztais MB ,tik perdazytais , o jie anksciau vazinejo 11 ir 43 marsrute . o kur bulve jei runkeli matai ?

    Comment


      Parašė uksas Rodyti pranešimą
      Tai tu paziurek kieno mikriukais vazineja autobusu parkas , sudroztais MB ,tik perdazytais , o jie anksciau vazinejo 11 ir 43 marsrute . o kur bulve jei runkeli matai ?
      ir gerai parkas išsisuko iš padėties gavo papigiam mikriukų o jie atlieka darbą visai puikiai.

      Comment


        Dar yra slabotkej tranzitu geltonu pilnas kiemas gal ir tuos nupiks?l

        Comment


          Laikraštis "Kauno diena" 1993 m. birželis.

          Comment


            Parašė uksas Rodyti pranešimą
            Tai tu paziurek kieno mikriukais vazineja autobusu parkas , sudroztais MB ,tik perdazytais , o jie anksciau vazinejo 11 ir 43 marsrute . o kur bulve jei runkeli matai ?
            Kuris autobusų parkas čia turimas minty? KAUTRA ar KAUNO AUTOBUSAI?

            Comment


              Parašė Vitas Rodyti pranešimą
              Kuris autobusų parkas čia turimas minty? KAUTRA ar KAUNO AUTOBUSAI?
              sunkūs laikai Kauno autobusuose tai perka ką išgali jų kišenė

              Comment


                Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                sunkūs laikai Kauno autobusuose tai perka ką išgali jų kišenė
                O kada tiem Kauno autobusams nebuvo sunkūs laikai. Kauno m. savivaldybė, panaikindama mikriukų maršrutus ir kelis naujus perduodama Kautrai padarė didžiulę klaidą, kai dėl pasikeitusių keleivių srautų padidėjo autobusų poreikis, bet savivaldybė neprisidėjo prie autobusų įsigijimo. Tiesiog savivaldybė atsikratė savo vežėjo konkurentų pasinaudojusi savo įgaliojimais. Bet problema neišspręsta - gyventojų Kauno VT netenkina, todėl normalu, kad dalis jų atsisakė VT paslaugų visai. O savivaldybė ir toliau durnių volioja.
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                  O kada tiem Kauno autobusams nebuvo sunkūs laikai. Kauno m. savivaldybė, panaikindama mikriukų maršrutus ir kelis naujus perduodama Kautrai padarė didžiulę klaidą, kai dėl pasikeitusių keleivių srautų padidėjo autobusų poreikis, bet savivaldybė neprisidėjo prie autobusų įsigijimo. Tiesiog savivaldybė atsikratė savo vežėjo konkurentų pasinaudojusi savo įgaliojimais. Bet problema neišspręsta - gyventojų Kauno VT netenkina, todėl normalu, kad dalis jų atsisakė VT paslaugų visai. O savivaldybė ir toliau durnių volioja.
                  Pagaliau pripažinote tą , kad Kaune yra blogai ir Kauno gyventojų VT netenkina.
                  Neskubėk ir nespėsi.

                  Comment


                    O kuriam Lietuvos mieste jis geras? Neturim tokių biudžetų, kad galėtume sau leist pažangų VT. Pas mus kitur prioritetinės lėšos skiriamos.

                    Comment


                      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                      O kuriam Lietuvos mieste jis geras? Neturim tokių biudžetų, kad galėtume sau leist pažangų VT. Pas mus kitur prioritetinės lėšos skiriamos.
                      Tai vat. Pvž. praėjusiį ketvirtadienį sumaščiau iš Krėvės pr. nuvažiuoti iki Savanorių pr. pradžios (buvusios skalsos) su 10 troleibuso maršrutu , aišku nežiūrėjau kada atvažiuoja jis , atėjau į stotelę , tai troleibusas nuvažiavo prieš 1 minutę , kito laukiau beveik 20 minučiu. Kelionė truko apie 25 min , bet ir tai vairuotojas spaudė. Čia tik pavyzdys. Kažką keisti , reguliuoti galbūt reikėtų.
                      Neskubėk ir nespėsi.

                      Comment


                        Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                        Pagaliau pripažinote tą , kad Kaune yra blogai ir Kauno gyventojų VT netenkina.
                        O kada tai neigiau?
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                          Tai vat. Pvž. praėjusiį ketvirtadienį sumaščiau iš Krėvės pr. nuvažiuoti iki Savanorių pr. pradžios (buvusios skalsos) su 10 troleibuso maršrutu , aišku nežiūrėjau kada atvažiuoja jis , atėjau į stotelę , tai troleibusas nuvažiavo prieš 1 minutę , kito laukiau beveik 20 minučiu. Kelionė truko apie 25 min , bet ir tai vairuotojas spaudė. Čia tik pavyzdys. Kažką keisti , reguliuoti galbūt reikėtų.
                          Pradžiai tai reikėtų suvokimo, kad prieš planuojant kelionę ir einant į stotelę verta pirmiau pasižiūrėti tvarkaraštį, o į stotelę ateiti, kaip reikalauja etiketas, iki transporto išvykimo iš stotelės likus 5 min.
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                            O kada tai neigiau?
                            Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                            Pradžiai tai reikėtų suvokimo, kad prieš planuojant kelionę ir einant į stotelę verta pirmiau pasižiūrėti tvarkaraštį, o į stotelę ateiti, kaip reikalauja etiketas, iki transporto išvykimo iš stotelės likus 5 min.
                            Pastoviai į mano argumentus prašėte argumentų. Dabar vėl tai bandote įrodyti. Jūs kaip suprantu kažką atstovaujate , tai kodėl čia būnate , o ne dėl keleivių labui kažką darote?
                            Jug Virtęs Pelenais aiškiai pasakė savo poziciją dėl VT. Aš panašiai taip pat , bet nesupratote mano minties ,vis kažką "įkišti" reikėjo.
                            Paskutinis taisė Mantukas05; 2015.10.12, 22:53.
                            Neskubėk ir nespėsi.

                            Comment


                              Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                              Pradžiai tai reikėtų suvokimo, kad prieš planuojant kelionę ir einant į stotelę verta pirmiau pasižiūrėti tvarkaraštį, o į stotelę ateiti, kaip reikalauja etiketas, iki transporto išvykimo iš stotelės likus 5 min.
                              Ir nereikia etiketo , nes VT turi būti patogus kiekvienam , o ne taip , kad potencialus keleivis rinktusi savo transportą vietoje VT.
                              Neskubėk ir nespėsi.

                              Comment


                                Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                                Pastoviai į mano argumentus prašėte argumentų. Dabar vėl tai bandote įrodyti. Jūs kaip suprantu kažką atstovaujate , tai kodėl čia būnate , o ne dėl keleivių labui kažką darote?
                                Jug Virtęs Pelenais aiškiai pasakė savo poziciją dėl VT. Aš panašiai taip pat , bet nesupratote mano minties ,vis kažką "įkišti" reikėjo.
                                Na, man įdomu plačiau suprasti ir panagrinėti nuomonę ar situaciją; svarbu pažiūrėti ne iš vienos pozicijos ir ne vienu lygmeniu. Nesu linkęs į reikalą žiūrėti vienapusiškai. Tad labiau ne argumentų, o minties išplėtojimo tikėjausi - kad geriau suprasčiau norimą pateikti mintį. Argumentų prašau tada, kai nuomonė būna nutolusi nuo logikos ir per daug paremta emocijomis ar subjektyviais vertinimais - kartais išankstiniais ar perdėtais - tai padeda iš gerų minčių išgryninti dar geresnes, arba atmesti idėjas kaip nelogiškas, netinkamas šiuo metu ar pan.

                                Čia būdamas ir stebėdamas nuomones bei komentuodamas taip pat darau "kažką" keleivių labui. Kad suprastumei - ką, kaip ir kodėl - teks tamstai pasukti gerokai smegenėles.

                                Dėl atstovavimo - esu NVTKA narys. Nė cento negaunu už VT populiarinimą, skatinimą, VT problemų nagrinėjimą, socialinių problemų kėlimą, visuomenės švietimą ir t.t.

                                Aš tamstos mintį supratau taip, kaip supratau. Bet ir jūs mano mintį supratote taip, kaip jūs sugebėjote suprasti.
                                Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                                Ir nereikia etiketo , nes VT turi būti patogus kiekvienam , o ne taip , kad potencialus keleivis rinktusi savo transportą vietoje VT.
                                Vienas apie ratus, kitas apie batus. Sunku mums diskutuoti, kai į kokį nors iškeltą reikalą žiūrite taip siaurai, na arba nenorite jo matyti/vertinti ne pro savo matymo prizmę.
                                Paskutinis taisė Ametistas; 2015.10.13, 00:02.
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                                  Ir nereikia etiketo , nes VT turi būti patogus kiekvienam , o ne taip , kad potencialus keleivis rinktusi savo transportą vietoje VT.
                                  Patogus VT kiekvienam yra vadinamas taksi. Važiuoja kai tau patogu ir kaip tau patogu, nors Kaune jis nei patogus nei ką, o ir laukti tenka kartais ilgiau nei troleibuso. 20 minučių intervalas tarp reisų ne centre yra visai pakenčiamas, nebent tai yra pikas ir jis važiuoja sausakimšas. Savas transportas visada bus patogiau, nebent smarkiai apribojus įvažiavimą į centrą, parkingą ir pripaišius krūvą "A" juostų.

                                  Nesakau, kad VT Kaune idealus, bet 20 minučių intervalu skųstis tai čia jau išpindėjimas, pagyventum Šilainiuose, kai tenka tinkamo autobuso po valandą laukt, tai nebesiskųstum

                                  Comment


                                    Parašė evil Rodyti pranešimą
                                    Patogus VT kiekvienam yra vadinamas taksi. Važiuoja kai tau patogu ir kaip tau patogu, nors Kaune jis nei patogus nei ką, o ir laukti tenka kartais ilgiau nei troleibuso. 20 minučių intervalas tarp reisų ne centre yra visai pakenčiamas, nebent tai yra pikas ir jis važiuoja sausakimšas. Savas transportas visada bus patogiau, nebent smarkiai apribojus įvažiavimą į centrą, parkingą ir pripaišius krūvą "A" juostų.

                                    Nesakau, kad VT Kaune idealus, bet 20 minučių intervalu skųstis tai čia jau išpindėjimas, pagyventum Šilainiuose, kai tenka tinkamo autobuso po valandą laukt, tai nebesiskųstum
                                    Na, tame kontekste, kad jis turi automobilį ir tąkart nusprendė juo nevažiuoti, vertinti galima ir kitaip. Natūralu, kad tokiu atveju žmogus nori ir tikisi daugiau ir geriau negu VT sistema šiuo metu gali pasiūlyti. Bet tokius poreikius būtų gerai reikšti ir garsinti visuomenei bei pateikti savivaldybei. Kitaip tariant, bėdavojimasis ir VT entuziastų tarpusavio nesutarimai yra ideali terpė savivaldybei, kada jie tiesiog mano ir įsitikinę, kad viskas yra gerai, o "jie ten tarpusavyje tegul pjudosi patys nežinodami ko nori". O paprasti gyventojai išvis tyliai ramiai sau pasirenka kas jiems patogiau ir per daug triukšmo dėl sistemos nekelia, nes nenusimano ir to nelabai stebi. Jie dažniausiai skundžiasi dėl privačių interesų - man tas anas maršrutas, tas anas grafikas, ta ana stotelė ir t.t.

                                    Tiesiog sakau, kad net ir čia komentuojantieji yra žiauriai pasyvūs ir neorganizuoti, o dėl VT sistemos gerinimo nieko nedaro. Paburbuliuoja, pavaidina protingus, dar mat sugeba NVTKA kartais užsipult, pareguliuot, pamokyt, bet patys nė piršto nepajudina. Tai apie kokį mes progresą galime kalbėti?

                                    Kas, kad yra nauji autobusai, per 10 metų pastatoma keliolika suoliukų ar paviljonų stotelėse... Per iš esmės pačioje VT sistemoje niekas nesikeičia. Netgi, manau, stebėdamas situaciją daugelį metų, ji ryškiai ir sparčiai blogėja. Politinių impotentų požiūrio į VT išvis nėra. O su tuo turintys tiesiogiai dirbti (sisteminėje aplinkoje) yra tiesiog sovietiniai bezdaliai, veikiantys kaip politikų prostitutės. Tad problema yra politikų mąstymas ir visuomenės požiūris bei toleravimas būtent tokios sistemos ir tokių politikų. Visuomenė mano, kad pasikeis, pagerės pakeitus galvą, bet taip nebus, nes yra susiformavusios tam tikros politinės-socialinės tradicijos, nusistovėjusi tvarka, pagal kurią ir rutuliojasi Lietuvos politiniai veiksmai. Todėl, pirmiausia, pati visuomenė turėtų būti vieningesnė ir labai gerai žinoti, ko nori ir kaip nori tai gauti. Bėda dar viena - mūsų visuomenė yra asociali, nepilietiška ir beveik nemoka identifikuoti politinių ir socialinių problemų.
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                      Na, tame kontekste, kad jis turi automobilį ir tąkart nusprendė juo nevažiuoti, vertinti galima ir kitaip. Natūralu, kad tokiu atveju žmogus nori ir tikisi daugiau ir geriau negu VT sistema šiuo metu gali pasiūlyti. Bet tokius poreikius būtų gerai reikšti ir garsinti visuomenei bei pateikti savivaldybei. Kitaip tariant, bėdavojimasis ir VT entuziastų tarpusavio nesutarimai yra ideali terpė savivaldybei, kada jie tiesiog mano ir įsitikinę, kad viskas yra gerai, o "jie ten tarpusavyje tegul pjudosi patys nežinodami ko nori". O paprasti gyventojai išvis tyliai ramiai sau pasirenka kas jiems patogiau ir per daug triukšmo dėl sistemos nekelia, nes nenusimano ir to nelabai stebi. Jie dažniausiai skundžiasi dėl privačių interesų - man tas anas maršrutas, tas anas grafikas, ta ana stotelė ir t.t.

                                      Tiesiog sakau, kad net ir čia komentuojantieji yra žiauriai pasyvūs ir neorganizuoti, o dėl VT sistemos gerinimo nieko nedaro. Paburbuliuoja, pavaidina protingus, dar mat sugeba NVTKA kartais užsipult, pareguliuot, pamokyt, bet patys nė piršto nepajudina. Tai apie kokį mes progresą galime kalbėti?

                                      Kas, kad yra nauji autobusai, per 10 metų pastatoma keliolika suoliukų ar paviljonų stotelėse... Per iš esmės pačioje VT sistemoje niekas nesikeičia. Netgi, manau, stebėdamas situaciją daugelį metų, ji ryškiai ir sparčiai blogėja. Politinių impotentų požiūrio į VT išvis nėra. O su tuo turintys tiesiogiai dirbti (sisteminėje aplinkoje) yra tiesiog sovietiniai bezdaliai, veikiantys kaip politikų prostitutės. Tad problema yra politikų mąstymas ir visuomenės požiūris bei toleravimas būtent tokios sistemos ir tokių politikų. Visuomenė mano, kad pasikeis, pagerės pakeitus galvą, bet taip nebus, nes yra susiformavusios tam tikros politinės-socialinės tradicijos, nusistovėjusi tvarka, pagal kurią ir rutuliojasi Lietuvos politiniai veiksmai. Todėl, pirmiausia, pati visuomenė turėtų būti vieningesnė ir labai gerai žinoti, ko nori ir kaip nori tai gauti. Bėda dar viena - mūsų visuomenė yra asociali, nepilietiška ir beveik nemoka identifikuoti politinių ir socialinių problemų.
                                      o jei nesikeis taip ir toliau finansavimas iš savivaldybės vėlavimas sumokėt už nuvažiuotus kilometrus ir grąžinimas pinigų už lengvatinius bilietus artimu laiku galima laukti labai smarkiai praretėjusių grafikų. Kaip sakai seniau būdavo geriau jei į pusvalandį ar valandą pravažiuodavo autobusas dešimties minučių tikslumu (būdavo aiškus vairuotojui tik išvažiavimo laikas ir galutinės stotelės laikai).

                                      Comment


                                        Vakar į parką atvarė paskutinius 3 Vanhool A300 autobusus (859, 860, 861) visi jie buvę kaip mokomieji.

                                        Comment


                                          Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                          Na, tame kontekste, kad jis turi automobilį ir tąkart nusprendė juo nevažiuoti, vertinti galima ir kitaip. Natūralu, kad tokiu atveju žmogus nori ir tikisi daugiau ir geriau negu VT sistema šiuo metu gali pasiūlyti. Bet tokius poreikius būtų gerai reikšti ir garsinti visuomenei bei pateikti savivaldybei. Kitaip tariant, bėdavojimasis ir VT entuziastų tarpusavio nesutarimai yra ideali terpė savivaldybei, kada jie tiesiog mano ir įsitikinę, kad viskas yra gerai, o "jie ten tarpusavyje tegul pjudosi patys nežinodami ko nori". O paprasti gyventojai išvis tyliai ramiai sau pasirenka kas jiems patogiau ir per daug triukšmo dėl sistemos nekelia, nes nenusimano ir to nelabai stebi. Jie dažniausiai skundžiasi dėl privačių interesų - man tas anas maršrutas, tas anas grafikas, ta ana stotelė ir t.t.

                                          Tiesiog sakau, kad net ir čia komentuojantieji yra žiauriai pasyvūs ir neorganizuoti, o dėl VT sistemos gerinimo nieko nedaro. Paburbuliuoja, pavaidina protingus, dar mat sugeba NVTKA kartais užsipult, pareguliuot, pamokyt, bet patys nė piršto nepajudina. Tai apie kokį mes progresą galime kalbėti?

                                          Kas, kad yra nauji autobusai, per 10 metų pastatoma keliolika suoliukų ar paviljonų stotelėse... Per iš esmės pačioje VT sistemoje niekas nesikeičia. Netgi, manau, stebėdamas situaciją daugelį metų, ji ryškiai ir sparčiai blogėja. Politinių impotentų požiūrio į VT išvis nėra. O su tuo turintys tiesiogiai dirbti (sisteminėje aplinkoje) yra tiesiog sovietiniai bezdaliai, veikiantys kaip politikų prostitutės. Tad problema yra politikų mąstymas ir visuomenės požiūris bei toleravimas būtent tokios sistemos ir tokių politikų. Visuomenė mano, kad pasikeis, pagerės pakeitus galvą, bet taip nebus, nes yra susiformavusios tam tikros politinės-socialinės tradicijos, nusistovėjusi tvarka, pagal kurią ir rutuliojasi Lietuvos politiniai veiksmai. Todėl, pirmiausia, pati visuomenė turėtų būti vieningesnė ir labai gerai žinoti, ko nori ir kaip nori tai gauti. Bėda dar viena - mūsų visuomenė yra asociali, nepilietiška ir beveik nemoka identifikuoti politinių ir socialinių problemų.
                                          Džiaugiuosi , kad stengiates dėl keleivių ,bet nereikia čia ir politikuoti , kiek žmonės renka ,vistiek tie patys "snukiai" ten sedi.

                                          Taip , aš noriu patogumo , Kaune mokėdamas 70 eur c už kelionę noriu pasiekti tikslą greitai ir patogiai. Nesakau , kad 14TR nepatogios, man asmeniškai su jom dar smagiau važiuoti , bet laukti paprasto troleibuso 20 min.(autobusas nuo manes ten neveža) yra absurdas. Yra žmonės kurie skaičiuoja keleivių srautus ir pan. Tai gal derėtų jiems pasiūlyti peržiūrėti ir pan. viską? Paskui mūsų valdžiai?
                                          Neskubėk ir nespėsi.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X