Parašė Gator
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė uksas Rodyti pranešimąTai tu paziurek kieno mikriukais vazineja autobusu parkas , sudroztais MB ,tik perdazytais , o jie anksciau vazinejo 11 ir 43 marsrute . o kur bulve jei runkeli matai ?
Comment
-
Parašė uksas Rodyti pranešimąTai tu paziurek kieno mikriukais vazineja autobusu parkas , sudroztais MB ,tik perdazytais , o jie anksciau vazinejo 11 ir 43 marsrute . o kur bulve jei runkeli matai ?
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąKuris autobusų parkas čia turimas minty? KAUTRA ar KAUNO AUTOBUSAI?
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąsunkūs laikai Kauno autobusuose tai perka ką išgali jų kišenėwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąO kada tiem Kauno autobusams nebuvo sunkūs laikai. Kauno m. savivaldybė, panaikindama mikriukų maršrutus ir kelis naujus perduodama Kautrai padarė didžiulę klaidą, kai dėl pasikeitusių keleivių srautų padidėjo autobusų poreikis, bet savivaldybė neprisidėjo prie autobusų įsigijimo. Tiesiog savivaldybė atsikratė savo vežėjo konkurentų pasinaudojusi savo įgaliojimais. Bet problema neišspręsta - gyventojų Kauno VT netenkina, todėl normalu, kad dalis jų atsisakė VT paslaugų visai. O savivaldybė ir toliau durnių volioja.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąO kuriam Lietuvos mieste jis geras? Neturim tokių biudžetų, kad galėtume sau leist pažangų VT. Pas mus kitur prioritetinės lėšos skiriamos.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąPagaliau pripažinote tą , kad Kaune yra blogai ir Kauno gyventojų VT netenkina.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąTai vat. Pvž. praėjusiį ketvirtadienį sumaščiau iš Krėvės pr. nuvažiuoti iki Savanorių pr. pradžios (buvusios skalsos) su 10 troleibuso maršrutu , aišku nežiūrėjau kada atvažiuoja jis , atėjau į stotelę , tai troleibusas nuvažiavo prieš 1 minutę , kito laukiau beveik 20 minučiu. Kelionė truko apie 25 min , bet ir tai vairuotojas spaudė. Čia tik pavyzdys. Kažką keisti , reguliuoti galbūt reikėtų.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąO kada tai neigiau?Parašė Ametistas Rodyti pranešimąPradžiai tai reikėtų suvokimo, kad prieš planuojant kelionę ir einant į stotelę verta pirmiau pasižiūrėti tvarkaraštį, o į stotelę ateiti, kaip reikalauja etiketas, iki transporto išvykimo iš stotelės likus 5 min.
Jug Virtęs Pelenais aiškiai pasakė savo poziciją dėl VT. Aš panašiai taip pat , bet nesupratote mano minties ,vis kažką "įkišti" reikėjo.Paskutinis taisė Mantukas05; 2015.10.12, 22:53.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąPradžiai tai reikėtų suvokimo, kad prieš planuojant kelionę ir einant į stotelę verta pirmiau pasižiūrėti tvarkaraštį, o į stotelę ateiti, kaip reikalauja etiketas, iki transporto išvykimo iš stotelės likus 5 min.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąPastoviai į mano argumentus prašėte argumentų. Dabar vėl tai bandote įrodyti. Jūs kaip suprantu kažką atstovaujate , tai kodėl čia būnate , o ne dėl keleivių labui kažką darote?
Jug Virtęs Pelenais aiškiai pasakė savo poziciją dėl VT. Aš panašiai taip pat , bet nesupratote mano minties ,vis kažką "įkišti" reikėjo.
Čia būdamas ir stebėdamas nuomones bei komentuodamas taip pat darau "kažką" keleivių labui. Kad suprastumei - ką, kaip ir kodėl - teks tamstai pasukti gerokai smegenėles.
Dėl atstovavimo - esu NVTKA narys. Nė cento negaunu už VT populiarinimą, skatinimą, VT problemų nagrinėjimą, socialinių problemų kėlimą, visuomenės švietimą ir t.t.
Aš tamstos mintį supratau taip, kaip supratau. Bet ir jūs mano mintį supratote taip, kaip jūs sugebėjote suprasti.
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąIr nereikia etiketo , nes VT turi būti patogus kiekvienam , o ne taip , kad potencialus keleivis rinktusi savo transportą vietoje VT.Paskutinis taisė Ametistas; 2015.10.13, 00:02.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąIr nereikia etiketo , nes VT turi būti patogus kiekvienam , o ne taip , kad potencialus keleivis rinktusi savo transportą vietoje VT.
Nesakau, kad VT Kaune idealus, bet 20 minučių intervalu skųstis tai čia jau išpindėjimas, pagyventum Šilainiuose, kai tenka tinkamo autobuso po valandą laukt, tai nebesiskųstum
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimąPatogus VT kiekvienam yra vadinamas taksi. Važiuoja kai tau patogu ir kaip tau patogu, nors Kaune jis nei patogus nei ką, o ir laukti tenka kartais ilgiau nei troleibuso. 20 minučių intervalas tarp reisų ne centre yra visai pakenčiamas, nebent tai yra pikas ir jis važiuoja sausakimšas. Savas transportas visada bus patogiau, nebent smarkiai apribojus įvažiavimą į centrą, parkingą ir pripaišius krūvą "A" juostų.
Nesakau, kad VT Kaune idealus, bet 20 minučių intervalu skųstis tai čia jau išpindėjimas, pagyventum Šilainiuose, kai tenka tinkamo autobuso po valandą laukt, tai nebesiskųstum
Tiesiog sakau, kad net ir čia komentuojantieji yra žiauriai pasyvūs ir neorganizuoti, o dėl VT sistemos gerinimo nieko nedaro. Paburbuliuoja, pavaidina protingus, dar mat sugeba NVTKA kartais užsipult, pareguliuot, pamokyt, bet patys nė piršto nepajudina. Tai apie kokį mes progresą galime kalbėti?
Kas, kad yra nauji autobusai, per 10 metų pastatoma keliolika suoliukų ar paviljonų stotelėse... Per iš esmės pačioje VT sistemoje niekas nesikeičia. Netgi, manau, stebėdamas situaciją daugelį metų, ji ryškiai ir sparčiai blogėja. Politinių impotentų požiūrio į VT išvis nėra. O su tuo turintys tiesiogiai dirbti (sisteminėje aplinkoje) yra tiesiog sovietiniai bezdaliai, veikiantys kaip politikų prostitutės. Tad problema yra politikų mąstymas ir visuomenės požiūris bei toleravimas būtent tokios sistemos ir tokių politikų. Visuomenė mano, kad pasikeis, pagerės pakeitus galvą, bet taip nebus, nes yra susiformavusios tam tikros politinės-socialinės tradicijos, nusistovėjusi tvarka, pagal kurią ir rutuliojasi Lietuvos politiniai veiksmai. Todėl, pirmiausia, pati visuomenė turėtų būti vieningesnė ir labai gerai žinoti, ko nori ir kaip nori tai gauti. Bėda dar viena - mūsų visuomenė yra asociali, nepilietiška ir beveik nemoka identifikuoti politinių ir socialinių problemų.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąNa, tame kontekste, kad jis turi automobilį ir tąkart nusprendė juo nevažiuoti, vertinti galima ir kitaip. Natūralu, kad tokiu atveju žmogus nori ir tikisi daugiau ir geriau negu VT sistema šiuo metu gali pasiūlyti. Bet tokius poreikius būtų gerai reikšti ir garsinti visuomenei bei pateikti savivaldybei. Kitaip tariant, bėdavojimasis ir VT entuziastų tarpusavio nesutarimai yra ideali terpė savivaldybei, kada jie tiesiog mano ir įsitikinę, kad viskas yra gerai, o "jie ten tarpusavyje tegul pjudosi patys nežinodami ko nori". O paprasti gyventojai išvis tyliai ramiai sau pasirenka kas jiems patogiau ir per daug triukšmo dėl sistemos nekelia, nes nenusimano ir to nelabai stebi. Jie dažniausiai skundžiasi dėl privačių interesų - man tas anas maršrutas, tas anas grafikas, ta ana stotelė ir t.t.
Tiesiog sakau, kad net ir čia komentuojantieji yra žiauriai pasyvūs ir neorganizuoti, o dėl VT sistemos gerinimo nieko nedaro. Paburbuliuoja, pavaidina protingus, dar mat sugeba NVTKA kartais užsipult, pareguliuot, pamokyt, bet patys nė piršto nepajudina. Tai apie kokį mes progresą galime kalbėti?
Kas, kad yra nauji autobusai, per 10 metų pastatoma keliolika suoliukų ar paviljonų stotelėse... Per iš esmės pačioje VT sistemoje niekas nesikeičia. Netgi, manau, stebėdamas situaciją daugelį metų, ji ryškiai ir sparčiai blogėja. Politinių impotentų požiūrio į VT išvis nėra. O su tuo turintys tiesiogiai dirbti (sisteminėje aplinkoje) yra tiesiog sovietiniai bezdaliai, veikiantys kaip politikų prostitutės. Tad problema yra politikų mąstymas ir visuomenės požiūris bei toleravimas būtent tokios sistemos ir tokių politikų. Visuomenė mano, kad pasikeis, pagerės pakeitus galvą, bet taip nebus, nes yra susiformavusios tam tikros politinės-socialinės tradicijos, nusistovėjusi tvarka, pagal kurią ir rutuliojasi Lietuvos politiniai veiksmai. Todėl, pirmiausia, pati visuomenė turėtų būti vieningesnė ir labai gerai žinoti, ko nori ir kaip nori tai gauti. Bėda dar viena - mūsų visuomenė yra asociali, nepilietiška ir beveik nemoka identifikuoti politinių ir socialinių problemų.
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąNa, tame kontekste, kad jis turi automobilį ir tąkart nusprendė juo nevažiuoti, vertinti galima ir kitaip. Natūralu, kad tokiu atveju žmogus nori ir tikisi daugiau ir geriau negu VT sistema šiuo metu gali pasiūlyti. Bet tokius poreikius būtų gerai reikšti ir garsinti visuomenei bei pateikti savivaldybei. Kitaip tariant, bėdavojimasis ir VT entuziastų tarpusavio nesutarimai yra ideali terpė savivaldybei, kada jie tiesiog mano ir įsitikinę, kad viskas yra gerai, o "jie ten tarpusavyje tegul pjudosi patys nežinodami ko nori". O paprasti gyventojai išvis tyliai ramiai sau pasirenka kas jiems patogiau ir per daug triukšmo dėl sistemos nekelia, nes nenusimano ir to nelabai stebi. Jie dažniausiai skundžiasi dėl privačių interesų - man tas anas maršrutas, tas anas grafikas, ta ana stotelė ir t.t.
Tiesiog sakau, kad net ir čia komentuojantieji yra žiauriai pasyvūs ir neorganizuoti, o dėl VT sistemos gerinimo nieko nedaro. Paburbuliuoja, pavaidina protingus, dar mat sugeba NVTKA kartais užsipult, pareguliuot, pamokyt, bet patys nė piršto nepajudina. Tai apie kokį mes progresą galime kalbėti?
Kas, kad yra nauji autobusai, per 10 metų pastatoma keliolika suoliukų ar paviljonų stotelėse... Per iš esmės pačioje VT sistemoje niekas nesikeičia. Netgi, manau, stebėdamas situaciją daugelį metų, ji ryškiai ir sparčiai blogėja. Politinių impotentų požiūrio į VT išvis nėra. O su tuo turintys tiesiogiai dirbti (sisteminėje aplinkoje) yra tiesiog sovietiniai bezdaliai, veikiantys kaip politikų prostitutės. Tad problema yra politikų mąstymas ir visuomenės požiūris bei toleravimas būtent tokios sistemos ir tokių politikų. Visuomenė mano, kad pasikeis, pagerės pakeitus galvą, bet taip nebus, nes yra susiformavusios tam tikros politinės-socialinės tradicijos, nusistovėjusi tvarka, pagal kurią ir rutuliojasi Lietuvos politiniai veiksmai. Todėl, pirmiausia, pati visuomenė turėtų būti vieningesnė ir labai gerai žinoti, ko nori ir kaip nori tai gauti. Bėda dar viena - mūsų visuomenė yra asociali, nepilietiška ir beveik nemoka identifikuoti politinių ir socialinių problemų.
Taip , aš noriu patogumo , Kaune mokėdamas 70 eur c už kelionę noriu pasiekti tikslą greitai ir patogiai. Nesakau , kad 14TR nepatogios, man asmeniškai su jom dar smagiau važiuoti , bet laukti paprasto troleibuso 20 min.(autobusas nuo manes ten neveža) yra absurdas. Yra žmonės kurie skaičiuoja keleivių srautus ir pan. Tai gal derėtų jiems pasiūlyti peržiūrėti ir pan. viską? Paskui mūsų valdžiai?Neskubėk ir nespėsi.
Comment
Comment