Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ką siūlau dėl aptariamų reikalų;

    1) Jokio T6 maršruto grąžinimo.
    2) T8 ir T10 galima apjungti paliekant vieną maršrutą Varnių g. - Nuokalnės g. - V.Krėvės pr. - Partizanų g., nesvarbu koks jau ten liks tas numeris.
    3) Draugystės g. grąžinti T3, tačiau ne tokį, koks buvo, o nukreipiant link Kauno pilies: Draugystės g. - Taikos - Savanorių - Šauklių - K.Pilis. Taip bus išlaikytas patenkinamas susisiekimas tarp K.Pilies - Savanorių pr. ir Taikos pr.

    Šių siūlymų esmė - tiesūs maršrutai iš taško A į tašką B, užtikrinamas troleibusų susisiekimas tarp svarbiausių taškų, ir ten, kur yra realūs keleivių srautai. Taip matau daugiau racijos duoti daugiau troleibusų Taikos prospektui, o ne Šančiams - Panemunei.
    Paskutinis taisė disident; 2015.10.08, 13:19.

    Comment


      Ar ne panašiai kartais kursavo T3, kai galinis punktas buvo Kęstučio gatvė?
      Daugiau mano nuotraukų >>
      Mano rajonas ir apylinkės >>

      Comment


        Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
        Ar ne panašiai kartais kursavo T3, kai galinis punktas buvo Kęstučio gatvė?
        Lygiai taip pat, tačiau dabar vietoj Centro - Kęstučio g. siūlyčiau nukreipti jį į Pilį, nes ten labiau trūksta transporto.

        Comment


          Parašė disident Rodyti pranešimą
          Lygiai taip pat, tačiau dabar vietoj Centro - Kęstučio g. siūlyčiau nukreipti jį į Pilį, nes ten labiau trūksta transporto.
          Nebūčiau prieš dėl T3 nukreipimo į Kauno pilį, bet nesinorėtų sutikti, kad Senamiestyje keleivinio transporto trūksta. Jo gal ir nėra perdaug, bet ir nėra tiek daug gyventojų, nėra tiek keleivių traukos centrų kiek Laisvės alėjoje ir jos prieigose.
          Kažkur 1972 metais T3 maršrutas toks ir buvo (tada beveik visų troleibusų ir didelės dalies autobusų paskutinė stotelė buvo Kauno pilis, vėliau miesto valdžia ėmėsi žygių tą transporto mazgą "išsklaidyti"...
          Dar pasikartosiu, kad T6 tikrai nereikia: tiek maršruto numerio (kadangi yra A6), tiek paties maršruto iš Panemunės-Šančių pro "Molą"
          Paskutinis taisė Vitas; 2015.10.08, 13:34.

          Comment


            Parašė Vitas Rodyti pranešimą
            Nebūčiau prieš dėl T3 nukreipimo į Kauno pilį, bet nesinorėtų sutikti, kad Senamiestyje keleivinio transporto trūksta. Jo gal ir nėra perdaug, bet ir nėra tiek daug gyventojų, nėra tiek keleivių traukos centrų kiek Laisvės alėjoje ir jos prieigose.
            Traukos centras yra pati K.Pilies stotelė kaip persėdimo hub'as į daugelį kitų maršrutų. Norint nuvažiuoti iš Savanorių pr. į Pilį jau dabar tenka susidurti su nelabai kokiais troleibusų intervalais. Taip pat neišeina ir persėsti kalno apačioje - išlipus Ožeškienės, belieka arba eiti pėsčiomis iki pačios Pilies, arba persėsti į tuos pačius T10, T11. Eiti iki Muzikinio, ar Nemuno g. yra per didelis laiko švaistymas. Grįžtant atgal - problemos nėra visiškai. Prisideda ir T2, taip yra patogu ir visai netoli nuo Ožeškienės st. paeiti iki Savanorių pr. esančios Laisvės al. stotelės.

            Visa tai atrodytų nesvarbios smulkmenos jei kalbėtume apie vieno kurio rajono susisiekimą, tačiau manau, kad tokia VT arterija kaip Savanoriai turėtų būti gerai sujungti su tokiu rimtu persėdimo tašku kaip Pilis.

            Šiuo metu, esant e-bilietui ir nemokamo persėdimo galimybei, būtų racionalu atkurti tą didelį K. Pilies mazgą.

            Comment


              Parašė Vitas Rodyti pranešimą
              Nebūčiau prieš dėl T3 nukreipimo į Kauno pilį, bet nesinorėtų sutikti, kad Senamiestyje keleivinio transporto trūksta. Jo gal ir nėra perdaug, bet ir nėra tiek daug gyventojų, nėra tiek keleivių traukos centrų kiek Laisvės alėjoje ir jos prieigose.
              Kažkur 1972 metais T3 maršrutas toks ir buvo (tada beveik visų troleibusų ir didelės dalies autobusų paskutinė stotelė buvo Kauno pilis, vėliau miesto valdžia ėmėsi žygių tą transporto mazgą "išsklaidyti"...
              Dar pasikartosiu, kad T6 tikrai nereikia: tiek maršruto numerio (kadangi yra A6), tiek paties maršruto iš Panemunės-Šančių pro "Molą"
              nežinau kaip važiavo senasis 6 troleibusas bet jei bus naujas važiuos taip : iš draugystės gatvės kaip 8 troleibusas (pramonės pr. krevės pr. birželio 23-osios, taikos pr.) bet suks į savanorių pr. po to Donelaičio gatve pro centrą juozapavičiaus gatve ir vaidoto gatve.
              Kabo toks popiergalis troleibusų parke apie planuojamus maršrutus.

              Comment


                Parašė Garbanele Rodyti pranešimą
                Atsisakyti troleibusų ir grįžti prie mikriukų? Ar jūs matėte nors vienoje civilizuotoje vakarų valstybėje, kad miestų viešasis transportas būtų mikriukai? Čia nebent kokioje Rusijoje Grįžimas prie mikriukų būtų didelis žingsnis atgal, o ne į priekį viešojo transporto vystyme. Ypač nesuprantama, kad net ir net ir tie patys Kauno autobusai keleivius vežioja mikriukais... Keleivių komfortas važiuojant mikriuku lygus 0...
                nes pvz 44 maršrutą ir negali aptarnauti kažkas panašaus į autobusą nes puikiai žinot kaip atrodo aukštutinių kaniūkų gatvė. 33 maršrute leist autobusą dėl kelių bobučių? O 19 maršrute normalus autobusas nepravažiuos Lukšos-Daumanto gatvės.

                Comment


                  Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                  nežinau kaip važiavo senasis 6 troleibusas bet jei bus naujas važiuos taip : iš draugystės gatvės kaip 8 troleibusas (pramonės pr. krevės pr. birželio 23-osios, taikos pr.) bet suks į savanorių pr. po to Donelaičio gatve pro centrą juozapavičiaus gatve ir vaidoto gatve.
                  Kabo toks popiergalis troleibusų parke apie planuojamus maršrutus.
                  Modifikuotas labai seno T3 maršruto (kai jis dar važiavo į Panemunę) variantas. Gal ir neblogai, tik klausimas, ar tikrai Juozapavičiaus pr. reikia tiek transporto (turėkime omenyje, kad T1 važiuoja dažnai + T4 + likę A)?
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                    Modifikuotas labai seno T3 maršruto (kai jis dar važiavo į Panemunę) variantas. Gal ir neblogai, tik klausimas, ar tikrai Juozapavičiaus pr. reikia tiek transporto (turėkime omenyje, kad T1 važiuoja dažnai + T4 + likę A)?
                    prie esamų 28 ir 43 maršruto dasidės dar 23, 46. 43 važiuos tikrai į vičiūnus jei kažko nepergalvos naujai, ir nedarys rato vokiečių gatve o važiuos abejomis kryptimis. pagal tilto gatvės rausinėjimus galima suprast kad bus neįmanomas posūkis tiksliau apsisukimas kaip seniai 3 autobusas apsisukdavo ir važiuodavo link smetonos alėjos aišku dar sunku ką ten suprast. Tai mažum pildosi mano pranašystė dėl 3 maršruto palikimo piliakalnio gatve važiuot.

                    Comment


                      Parašė Garbanele Rodyti pranešimą
                      Atsisakyti troleibusų ir grįžti prie mikriukų? .
                      Taigi čia runkelis toks mikriukinis, pažiūrėk vien į jo rašybą - "oirai", "xozeinai" ir tt
                      Į jo nuomonę kreipti dėmesį tai tas pats kas Lidl temoje kreipti dėmesį į rroomask

                      Comment


                        Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                        nežinau kaip važiavo senasis 6 troleibusas (...)
                        Aš dar prisimenu T6 maršrutą iš Panemunės (Tilto g.) į Klinikas (pro geležinkelio stotį, VI Fortą, "Girstupį"). Tik vėliau iš dabartinės Kovo 11-osios gatvės maršrutas buvo pasuktas į Draugystės gatvę. Kiek prisimenu, važinėjo tik darbo dienomis piko metu.

                        Comment


                          Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                          nežinau kaip važiavo senasis 6 troleibusas bet jei bus naujas važiuos taip : iš draugystės gatvės kaip 8 troleibusas (pramonės pr. krevės pr. birželio 23-osios, taikos pr.) bet suks į savanorių pr. po to Donelaičio gatve pro centrą juozapavičiaus gatve ir vaidoto gatve.
                          Kabo toks popiergalis troleibusų parke apie planuojamus maršrutus.
                          Čia šiek tiek kita situacija, bet.. Toks 6 siaubingai dubliuos T1. Tokiu atveju galbūt T1 paleis pro Parodos ir naikins T4 (tada ko gero reiktų grąžinti senąjį T2). Kitu atveju net neaišku iš kur reiktų paimti troleibusų, ir būtų neapgailėtinas košmaras su grafikų nesuderinimu.

                          Comment


                            Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                            nežinau kaip važiavo senasis 6 troleibusas bet jei bus naujas važiuos taip : iš draugystės gatvės kaip 8 troleibusas (pramonės pr. krevės pr. birželio 23-osios, taikos pr.) bet suks į savanorių pr. po to Donelaičio gatve pro centrą juozapavičiaus gatve ir vaidoto gatve.
                            Kabo toks popiergalis troleibusų parke apie planuojamus maršrutus.
                            O kas dar tame "popiergalyje" parašyta? Gal numatoma ir daugiau troleibusų maršrutų korekcijų?
                            Paskutinis taisė Almo; 2015.10.08, 17:37.

                            Comment


                              Parašė disident Rodyti pranešimą
                              Čia šiek tiek kita situacija, bet.. Toks 6 siaubingai dubliuos T1. Tokiu atveju galbūt T1 paleis pro Parodos ir naikins T4 (tada ko gero reiktų grąžinti senąjį T2). Kitu atveju net neaišku iš kur reiktų paimti troleibusų, ir būtų neapgailėtinas košmaras su grafikų nesuderinimu.
                              Tokiu atveju dubliuotų ne tik T1, bet ir T10. Toks T6 variantas dar blogesnis negu, kad būtų atnaujinta trasa pro "Molą". Tikiuosi čia tik galimi pasiūlymai ir transporto skyrius nepatvirtins tokios nesąmonės. Nereikėtų keleiviams vėl sukelti papildomos painiavos, nes kiek laiko praėjo, kol priprato prie naujo T4 ir pakeisto T2 maršruto. Kam kas metus radikaliai keisti troleibusų maršrutų trasas?
                              Paskutinis taisė Almo; 2015.10.08, 17:38.

                              Comment


                                Parašė Almo Rodyti pranešimą
                                O kas dar tame "popiergalyje" parašyta? Gal bus ir daugiau troleibusų maršrutų korekcijų?
                                tik apie 8 troleibuso maršruto naikinimą ir 6 maršruto atnaujinimą. Bet ten tik pasiūlymas savivaldybei kur laukiama jų patvirtinimo.

                                Comment


                                  Vėl raginu ne kalbėti būsimuoju laiku, bet naudoto tariamąją nuosaką. Ir ne dėl to, kad tai gramatiškai neteisinga, kaip kažkada mane pamokė Mettal, neva, čia netinkama tema mane to mokyti, bet todėl, kad jūs nežinote, kaip bus, todėl spėlionės ir turi likti spėlionėmis. Paskui per tą būsimąjį laiką susipainioja žmonės ir nukrypusi diskusija ima grybauti. Ir taip prireikė laiko, kad šitos VT temos apsivalė tuo vaikų, tai kam vėl čia patiems daryti jovalą dėl nesusikalbėjimo...

                                  Keista ir taip, kad labai čia skubama sakyti, kaip bus, neturint konkrečių įrodymų. Raštas, prašymas, planai ir ketinimai ir turi būti tokiais aiškiai įvardyti - neklaidinkime vieni kitų, kad po to nereikėtų rašinėti dešimtimis komentarų ne tik bandant užginčyti vienam kitą, bet ir netgi aiškinantis vienam kito mintis.
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Parašė Almo Rodyti pranešimą
                                    Na, svarbiausia, kad sutaisytų, nes Solaris troleibusai sąlyginai nauji, nesinorėtų, kad jie būtų nurašyti ir taptų "donorais". Ačiū už informaciją
                                    "Sąlyginai" nauji, daugumos rida perkopė 750 000km, šiuolaikinio lengvojo dyzelinio automobilio resursas būtų viršytas du kartus .

                                    Comment


                                      Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                      Vėl raginu ne kalbėti būsimuoju laiku, bet naudoto tariamąją nuosaką. Ir ne dėl to, kad tai gramatiškai neteisinga, kaip kažkada mane pamokė Mettal, neva, čia netinkama tema mane to mokyti, bet todėl, kad jūs nežinote, kaip bus, todėl spėlionės ir turi likti spėlionėmis. Paskui per tą būsimąjį laiką susipainioja žmonės ir nukrypusi diskusija ima grybauti. Ir taip prireikė laiko, kad šitos VT temos apsivalė tuo vaikų, tai kam vėl čia patiems daryti jovalą dėl nesusikalbėjimo...

                                      Keista ir taip, kad labai čia skubama sakyti, kaip bus, neturint konkrečių įrodymų. Raštas, prašymas, planai ir ketinimai ir turi būti tokiais aiškiai įvardyti - neklaidinkime vieni kitų, kad po to nereikėtų rašinėti dešimtimis komentarų ne tik bandant užginčyti vienam kitą, bet ir netgi aiškinantis vienam kito mintis.
                                      kad nedaug jau liko palaukt ir viskas bus aišku. Manau kad turėtų viską pakeist lapkričio vidurį, nes visi grafikai keisis į žiemos sezono visus lėtins.

                                      Comment


                                        Parašė Raivo Rodyti pranešimą
                                        "Sąlyginai" nauji, daugumos rida perkopė 750 000km, šiuolaikinio lengvojo dyzelinio automobilio resursas būtų viršytas du kartus .
                                        Lėktuvų ridas gal irgi su automobiliais lygini?
                                        Autobusų dyzelių lygintum su automobiliu tai dar dar

                                        Comment


                                          Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                          Lėktuvų ridas gal irgi su automobiliais lygini?
                                          Autobusų dyzelių lygintum su automobiliu tai dar dar
                                          Kai kada praleidžiame puikią progą patylėt, bet tai buvo tokia išimtis, kai tylėti nebuvo galima, reikėjo patikslinančio komentaro, nes visuomenė būtų suklaidinta abstrakčiais nesuprantamais palyginimais .

                                          Comment

                                          Working...
                                          X