Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Gintaras663
    O dėl Parodos gatvės atidarymo troleibusų eismo bus rimtas pokalbis dėl melaginos informacijos skelidmo(Su atitinkamais žmonėmis) nes atidarius kalną buvo rašoma kad: PRADĖJUS VAŽIUOTI TROLEIBUSAM PARODOS G. BUS GALIMĄ SUMAŽINT AUTOBUSŲ SKAIČIŲ ŠIA GATVE. Tai reiškias retint autobusų maršrutus šia gatve, o kas įvyko, autobusų skaičius tik padidėjo, padažnėjo 3,6,10,37,38,43 .
    Tai, kad visiška nesąmonė padaryta buvo su troleibusų maršrutais Parodos gatve. Iki šiol nė kart jais nevažiavau nors po langais stotelė ir dirbu centre. Todėl, kad į viršų kyla tik vienas maršrutas ir tas tik iš stoties, kuomet turbūt didžiausius srautus kylant Parodos kalnu sudaro studentai, kuriem tas troleibusas visiškai netinka. Turėjo būti paleisti troleibusai iš Donelaičio gatvės - tuomet būtų bent dalinai galima kompensuot 6, 10, 37. Bet ir tai tik dalinai, nes tam, kad sumažint 10 ir 37 reikia, kad troleibusai ne tik Donelaičio gatve važiuotų, bet ir Vydūno, Baranausko g. kas neįmanoma be milžiniškų investicijų.

    Comment


      Parašė Gintaras663
      visiškas MELAS troleibusas per visą pamainą išnaudoja elektros už maždaug 30 eurų o autobusas dyzelinism išnauodja kuro mazdaug už 80-160 eurų prikluso nuo TP , ka jau kalbėti apie remonto išlaidas apie 80% gedimų troleibusus pataiso vietoje , nereikia tempti i parką , o autobusus atvirksčiai nes būna dažniausiai variklio bėdos . Dėja kad ir sudėjus visus išvardintus tavo dalykus angliukus ir t.t. nesigaus daugiau už autobusų išnaudojamą kurą per dieną, .
      jeigu pradedam diskusiją kas pigiau autobusu važiuot ar troleibusu galima paskaičiuot apytiksliai.
      Naujas autobusas kainuoja daugmaž 300000 eurų kai troleibusas bent dvigubai brangiau.
      Nežinau ar čia pinigų plovimas ar tiesa sako kad per mėnesį troleibusų kontaktinio tinklo priežiūrai išleidžiama apie 15000 eurų.

      Comment


        Parašė mskapss Rodyti pranešimą
        Vilniaus mieste troleibusų 1km savikaina (2014m) yra 5.71 lt/km, autobusų 4.96lt/km. Skaičiuojant tik kuro kainas, dyzelinių autobusų savikaina 1.58 Lt/km, dujinių - 0.81 Lt/km, elektros - 0.71 Lt/km (pagal nurodytą dyzelino kaina, sumos su PVM). Palyginimui, už 40 ir 56 maršrutą meteorit turui mokama 4.34 Lt/km be PVM, kas su PVM yra 4.73 Lt/km. Visa informacija paimta iš VVT metinio pranešimo
        Faktas, kad maršrutus aptarnauti troleibusais yra pigiausia, išliko. Nieko naujo. Tik atsiranda šaltanų, kurie slapukaudami bando sakyti, jog yra atvirkščiai ir vien todėl, kad neatskleidžia skaičiavimo sudėtinių dalių. Kai daug metų KT neatnaujinamas, o troleibusų reisų skaičius maršrutuose mažinamas, natūraliai išlenda negatyvūs faktoriai. Bet taip yra tik dėl nevalyvos valdybos. Be to, tema apie Kauną, o tamsta numetėte Vilniaus informaciją. Kuo tai susiję su Kaunu?
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
          jeigu pradedam diskusiją kas pigiau autobusu važiuot ar troleibusu galima paskaičiuot apytiksliai.
          Naujas autobusas kainuoja daugmaž 300000 eurų kai troleibusas bent dvigubai brangiau.
          Nežinau ar čia pinigų plovimas ar tiesa sako kad per mėnesį troleibusų kontaktinio tinklo priežiūrai išleidžiama apie 15000 eurų.
          Troleibusai brangesni, nes jų rinka perkama mažiau. KT tinklo priežiūra gali būti ir pigesnė. Daug kas priklauso nuo vadybos ir geranoriškumo (arba godumo). Jau po kelerių metų autobusas netenka dalies ekologiško Euro variklio savybių ir į aplinką išmeta kasmet vis daugiau teršalų. Autobusai genda žymiai dažniau, jiems reikia tepalų, degalų - visa tai teršia aplinką. Troleibuso gali pasenti dizainas, po kažkiek laiko gali reikėti atnaujinti saloną, bet po kapitalinio remonto sėkmingai gali dirbti, o autobusai jau būna nudėvėti. Troleibusų variklis genda žymiai rečiau negu autobusų.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
            Troleibusai brangesni, nes jų rinka perkama mažiau. KT tinklo priežiūra gali būti ir pigesnė. Daug kas priklauso nuo vadybos ir geranoriškumo (arba godumo). Jau po kelerių metų autobusas netenka dalies ekologiško Euro variklio savybių ir į aplinką išmeta kasmet vis daugiau teršalų. Autobusai genda žymiai dažniau, jiems reikia tepalų, degalų - visa tai teršia aplinką. Troleibuso gali pasenti dizainas, po kažkiek laiko gali reikėti atnaujinti saloną, bet po kapitalinio remonto sėkmingai gali dirbti, o autobusai jau būna nudėvėti. Troleibusų variklis genda žymiai rečiau negu autobusų.

            bet jei elektrinis variklis sugenda dažniausiai būna beveik nepataisomas.
            beje Skodom dalių turi o Solariam išvis nėra net sandėlyje.

            Comment


              Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
              Faktas, kad maršrutus aptarnauti troleibusais yra pigiausia, išliko. Nieko naujo. Tik atsiranda šaltanų, kurie slapukaudami bando sakyti, jog yra atvirkščiai ir vien todėl, kad neatskleidžia skaičiavimo sudėtinių dalių. Kai daug metų KT neatnaujinamas, o troleibusų reisų skaičius maršrutuose mažinamas, natūraliai išlenda negatyvūs faktoriai. Bet taip yra tik dėl nevalyvos valdybos. Be to, tema apie Kauną, o tamsta numetėte Vilniaus informaciją. Kuo tai susiję su Kaunu?
              Arba aš nemoku skaičiuoti, arba Jūs - taip, KURAS troleibusams pigesnis, bet 1km savikaina (įskaičiavus TP kainą, kontaktinį tinklą ir t.t.) - yra didesnė - kaip ir VVT pateiktuose skaičiuose 4.96 lt/km ir 5.71. Autobusams dar galima papildomai atsižvelgti į faktą, kad yra didelė dalis sujungtinių autobusų, kurie natūralu, kad irkuro naudoja, ir kainuoja daugiau, kai Vilniuje tėra 4 sujungtiniai troleibusai ir 45 15m solariai. Gi ilgų autobusų yra >120 (grubiai kas 3). Beje, tame pačiame metiniame pranešime nurodoma, kad sumažinus troleibusų ridą ~20%, troleibusų 1km savikaina ne tik kad nepakilo (kas būtų logiška tinklo išlaikymo sąnaudas perkeliant ant mažiau km), o netgi šiek tiek sumažėjo.

              Vilniaus duomenis įmečiau dėl to kad kaunietiškųjų neturiu, o diskusija autobusai vs. troleibusai vyksta gana analogiška.

              Comment


                Parašė mskapss Rodyti pranešimą
                Arba aš nemoku skaičiuoti, arba Jūs - taip, KURAS troleibusams pigesnis, bet 1km savikaina (įskaičiavus TP kainą, kontaktinį tinklą ir t.t.) - yra didesnė - kaip ir VVT pateiktuose skaičiuose 4.96 lt/km ir 5.71. Autobusams dar galima papildomai atsižvelgti į faktą, kad yra didelė dalis sujungtinių autobusų, kurie natūralu, kad irkuro naudoja, ir kainuoja daugiau, kai Vilniuje tėra 4 sujungtiniai troleibusai ir 45 15m solariai. Gi ilgų autobusų yra >120 (grubiai kas 3). Beje, tame pačiame metiniame pranešime nurodoma, kad sumažinus troleibusų ridą ~20%, troleibusų 1km savikaina ne tik kad nepakilo (kas būtų logiška tinklo išlaikymo sąnaudas perkeliant ant mažiau km), o netgi šiek tiek sumažėjo.

                Vilniaus duomenis įmečiau dėl to kad kaunietiškųjų neturiu, o diskusija autobusai vs. troleibusai vyksta gana analogiška.
                Solaris urbino 12 autobusas naudoja nuo maršruto sunkumo apie 30-35 litrus, DAF, DEN, Volvo, Vanhool naudoja 40-45 litrus, sudvejinti DEN 45-50, Vanhool trigubas 60-65 litrus. Solaris dujinis naudoja 55-65 kubinius metrus dujų, Castrosua 40-45 kubinius metrus dujų.

                Comment


                  Parašė mskapss Rodyti pranešimą
                  Arba aš nemoku skaičiuoti, arba Jūs - taip, KURAS troleibusams pigesnis, bet 1km savikaina (įskaičiavus TP kainą, kontaktinį tinklą ir t.t.) - yra didesnė - kaip ir VVT pateiktuose skaičiuose 4.96 lt/km ir 5.71. Autobusams dar galima papildomai atsižvelgti į faktą, kad yra didelė dalis sujungtinių autobusų, kurie natūralu, kad irkuro naudoja, ir kainuoja daugiau, kai Vilniuje tėra 4 sujungtiniai troleibusai ir 45 15m solariai. Gi ilgų autobusų yra >120 (grubiai kas 3). Beje, tame pačiame metiniame pranešime nurodoma, kad sumažinus troleibusų ridą ~20%, troleibusų 1km savikaina ne tik kad nepakilo (kas būtų logiška tinklo išlaikymo sąnaudas perkeliant ant mažiau km), o netgi šiek tiek sumažėjo.

                  Vilniaus duomenis įmečiau dėl to kad kaunietiškųjų neturiu, o diskusija autobusai vs. troleibusai vyksta gana analogiška.
                  Kai nenorite girdėti, kas yra sakoma, tai ir toliau pilate savo kataklizmas prieš troleibusus, taip? Įsisukęs Vilniaus temoje bent jau ten ir apsiribotumėte smegenų plovimu pamazgomis.

                  Km kainą sudaro daug sudedamųjų. Kuo mažiau reisų, tuo troleibusų km savikaina tampa didesnė, ir tai tik viena sudedamųjų. Pvz., jei KT būtų atnaujinamas ir prižiūrimas tvarkingai ir be perstojo, tai dabar jo išlaikymas nekainuotų tiek daug ir tai nedarytų tokios didelės įtakos km savikainai. O iš kabinetinės kasdinės kavos tirščių spėlioti, kaip Kaune, nežinant, bet atseit panašiai, kaip Vilniuje... Na gal nereikia čia juokinti žmonių?

                  Gal laikas neveikliems pirdaliams prisiimti atsakomybę už veiklos iliuzijų kūrimą, ar ir toliau juos vadinti iliuzionistais pirdaliais?
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    Parašė Almo Rodyti pranešimą
                    Prie to paties noriu paklausti, kur pradingo Solaris Trollino 018, kad jau daugiau negu pusę metų nesirodo gatvėse?
                    Solaris Nr. 018 žiemą sustojo dėl galinio tilto gedimo, kuris buvo išvežtas remontuoti. Per tą laiką stovintis troleibusas tapo detalių "donoru" kitiems troleibusams. Rugsėjo mėnesį tiltas buvo atvežtas, įstatytas, troleibusas po truputį sukomplektuotas. Per stovėjimo laiką baigėsi TA galiojimas ir troleibusas buvo išregistruotas, šiuo metu TA atlikta. Praėjusią savaitę sustabdytas Nr. 040 dėl galinio tilto gedimo, neišsprendžiamos Nr. 027 elektronikos problemos. Kam šiek tiek įdomi techninė informacija, dalinai atliekami kėbulo remonto darbai Škoda 14Tr troleibusams: Nr. 277 (po remonto nudažytas ir surinkinėjamas) , Nr. 238 (išardytas, atliekami suvirinimo darbai) , Nr. 355 (kėbulas suremontuotas, dažomas) , Nr. 232 (pilnas kapitalinis). Apmaudu, kad investuojama į tokias atgyvenas, bet dažnai po darbo dienos net nelieka laisvų troleibusų parke keitimams kitai dienai, kitais atvejais lieka vienas, du laisvi rezerviniai troleibusai.

                    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                    bet jei elektrinis variklis sugenda dažniausiai būna beveik nepataisomas.
                    beje Skodom dalių turi o Solariam išvis nėra net sandėlyje.
                    Traukos variklio gedimas labai retas, dažniausiai Škodos 14 Tr variklio gedimas įvyksta važiuojant šlapia kelio danga, kai variklis stipriai užliejamas. Visi traukos varikliai remontuojami.
                    Škodos 14Tr dauguma dalių remontuojamos vietoje, išskyrus vairo kolonėles, smulkios dalys gaminamos, kitos užsakomos. Solaris dalių atsargas sudaro einamojo remonto detalės: pakabos, važiuoklės, smulkios elektronikos, kėbulo. Specifinių gedimų atveju detalės užsakomos, tuomet remontas trunka ilgai.

                    Comment


                      Parašė Raivo Rodyti pranešimą
                      Solaris Nr. 018 žiemą sustojo dėl galinio tilto gedimo, kuris buvo išvežtas remontuoti. Per tą laiką stovintis troleibusas tapo detalių "donoru" kitiems troleibusams. Rugsėjo mėnesį tiltas buvo atvežtas, įstatytas, troleibusas po truputį sukomplektuotas. Per stovėjimo laiką baigėsi TA galiojimas ir troleibusas buvo išregistruotas, šiuo metu TA atlikta. Praėjusią savaitę sustabdytas Nr. 040 dėl galinio tilto gedimo, neišsprendžiamos Nr. 027 elektronikos problemos. Kam šiek tiek įdomi techninė informacija, dalinai atliekami kėbulo remonto darbai Škoda 14Tr troleibusams: Nr. 277 (po remonto nudažytas ir surinkinėjamas) , Nr. 238 (išardytas, atliekami suvirinimo darbai) , Nr. 355 (kėbulas suremontuotas, dažomas) , Nr. 232 (pilnas kapitalinis). Apmaudu, kad investuojama į tokias atgyvenas, bet dažnai po darbo dienos net nelieka laisvų troleibusų parke keitimams kitai dienai, kitais atvejais lieka vienas, du laisvi rezerviniai troleibusai.
                      Na, svarbiausia, kad sutaisytų, nes Solaris troleibusai sąlyginai nauji, nesinorėtų, kad jie būtų nurašyti ir taptų "donorais". Ačiū už informaciją

                      Comment


                        Parašė Raivo Rodyti pranešimą
                        Solaris Nr. 018 žiemą sustojo dėl galinio tilto gedimo, kuris buvo išvežtas remontuoti. Per tą laiką stovintis troleibusas tapo detalių "donoru" kitiems troleibusams. Rugsėjo mėnesį tiltas buvo atvežtas, įstatytas, troleibusas po truputį sukomplektuotas.
                        O kas nutiko tiltui? Ar tiltas ZF? Na būna ZF'am, kad maunant stebulę vidinis guolis maunasi su visa oboima, ir sugadina rankovę, bet didesni gedimai labai reti.. Nors 621 stovi išimtu tiltu, neaiškios kilmės bildesys.

                        Comment


                          Nežinau, kaip vertinti gandus dėl T6 atkūrimo ir T8, T10 korekcijų. Iš šių maršrutų labiausiai vertingas dabartinis T10. Jį pakeitus, labai suprastėtų Savanorių pr. susisiekimas su Kauno pilimi. Tam liktų vienintelis T11, kurio intervalas nėra labai geras. Pilies pasiekimas iš Savanorių pr. jau dabar yra prastas dėl pakeisto T2.
                          T6 iš esmės dubliuos esamus maršrutus. Panemunei per daug 3 troleibusų maršrutų. Baršausko g. troleibusų pakanka. Draugystės gatvei gal patogesnis, nes greičiau padės pasiekti persėdimo taškus, nei dabartinis T8, tai toks čia ir pliusas.
                          Atrodo, kad maršrutai daromi bele kad kažkas kažkur važiuotų, o ne norint patenkinti keleivių srautus.

                          Comment


                            Parašė disident Rodyti pranešimą
                            Nežinau, kaip vertinti gandus dėl T6 atkūrimo ir T8, T10 korekcijų. Iš šių maršrutų labiausiai vertingas dabartinis T10. Jį pakeitus, labai suprastėtų Savanorių pr. susisiekimas su Kauno pilimi. Tam liktų vienintelis T11, kurio intervalas nėra labai geras. Pilies pasiekimas iš Savanorių pr. jau dabar yra prastas dėl pakeisto T2.
                            T6 iš esmės dubliuos esamus maršrutus. Panemunei per daug 3 troleibusų maršrutų. Baršausko g. troleibusų pakanka. Draugystės gatvei gal patogesnis, nes greičiau padės pasiekti persėdimo taškus, nei dabartinis T8, tai toks čia ir pliusas.
                            Atrodo, kad maršrutai daromi bele kad kažkas kažkur važiuotų, o ne norint patenkinti keleivių srautus.
                            Kaip ir ką siūlytum?
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Parašė disident Rodyti pranešimą
                              Nežinau, kaip vertinti gandus dėl T6 atkūrimo ir T8, T10 korekcijų. Iš šių maršrutų labiausiai vertingas dabartinis T10. Jį pakeitus, labai suprastėtų Savanorių pr. susisiekimas su Kauno pilimi. Tam liktų vienintelis T11, kurio intervalas nėra labai geras. Pilies pasiekimas iš Savanorių pr. jau dabar yra prastas dėl pakeisto T2.
                              Visiškai pritariu. T10 judint negalima. Tuomet tik beliks nukabint KT Nuokalnės g. ir Varnių tilte, nes nebevažiuos šioje atkarpoje joks troleibusas. Dar anksčiau galvojau, kad būtų galima 5 maršrutą paverst žiediniu (kita puse važiuotų koks 3) maždaug tokia trasa : T. Masiulio g. Kalantos g. Baršausko g. Tunelio g. Vytauto pr. Kęstučio g. Nemuno g. Pilis, Neries kr. Varnių g. Nuokalnės g. Utenos g., Petrausko g. Parodos g. Vytauto pr. Ir toliau jau turbūt aiški trasa. Bet ši idėja turbūt neįgyvendinama, nes yra troleibusų trūkumas + 34, 38 autobusas nuo Geležinkelio stoties iki Panerių g. Dubliuotų trasą.
                              Paskutinis taisė Almo; 2015.10.08, 00:38.

                              Comment


                                Jei naikinti T8, tai tik darbo dienomis, sudažninant A17 (o ne A17G, kuris stoja ne visose stotelėse). Palikti T8 savaitgaliais, nes tikėtina, jog T6 jais nevažiuos, o nei vienas 17 savaitgaliais nevažiuoja. Be to, labai abejoju, jog išmontuotų KT nuokalnės g., jis sąlyginai naujas.
                                Turėjau dar vieną mintį: paleisti T10 iki Kauno pilies ar Kėdainių g. per Tvirtovės al., Nuokalnės g., Neries krantinę, naikinant T8.

                                Comment


                                  Parašė Lich Rodyti pranešimą
                                  Turėjau dar vieną mintį: paleisti T10 iki Kauno pilies ar Kėdainių g. per Tvirtovės al., Nuokalnės g., Neries krantinę, naikinant T8.
                                  Tokiu atveju, nukentėtų atkarpa nuo Kauno silpnaregių centro iki pilies, nes liktų vienas vienintelis T11, nes pakeista T2 trasa. Išvis man T6 atrodo nereikalingas maršrutas, nes norint pasiekti Panemunę, Geležinkelio stotyje laisvai galima persėsti į 1,4 maršrutus, kurie dažnai kursuoja, o iki Geležinkelio stoties nuo Molo pusės yra daug transporto. Kiek pamenu prieš T6 panaikinimą, tai šis maršrutas kursuodavo tik piko metu

                                  Comment


                                    Parašė Lich Rodyti pranešimą
                                    (...)
                                    Turėjau dar vieną mintį: paleisti T10 iki Kauno pilies ar Kėdainių g. per Tvirtovės al., Nuokalnės g., Neries krantinę, naikinant T8.
                                    Parašė Almo Rodyti pranešimą
                                    Tokiu atveju, nukentėtų atkarpa nuo Kauno silpnaregių centro iki pilies, nes liktų vienas vienintelis T11, nes pakeista T2 trasa. Išvis man T6 atrodo nereikalingas maršrutas, nes norint pasiekti Panemunę, Geležinkelio stotyje laisvai galima persėsti į 1,4 maršrutus, kurie dažnai kursuoja, o iki Geležinkelio stoties nuo Molo pusės yra daug transporto. Kiek pamenu prieš T6 panaikinimą, tai šis maršrutas kursuodavo tik piko metu
                                    Aš maršruto Tvirtovės alėja ir Neries krantine iki Kauno pilies mintį turiu seniai. Tai beveik kaip greitasis troleibusų maršrutas (visgi ne Savanorių prospekto reguliuojamas sankryžas gautųsi). Nemanau, kad Savanorių prospektas (Žaliakalnis) daug nukentėtų - minimoje prospekto dalyje troleibusų daug, pagaliau dar 16 autobusas važiuoja, na ir tas T2 nuo Pilies link Klinikų važiuoja Savanorių prospektu.
                                    Kad T6 iš Panemunės K.Baršausko gatve būtų nereikalingas, pilnai pritariu. Persėdimus vertinu atsargiai, bet vis tik šį maršrutą kažkiek padubliuotų A28.

                                    Comment


                                      Mano manymu reikia isvis panaikint tuos troleibusus , o paleist mikriukus .Tada tvarka tikrai butu ir sanaudos na butu daug mazesnes , bet tiktai ne xozeinu is garliavos , bet savivaldybes imones kur butu mokama rimta alga

                                      Comment


                                        Parašė uksas Rodyti pranešimą
                                        Mano manymu reikia isvis panaikint tuos troleibusus , o paleist mikriukus .Tada tvarka tikrai butu ir sanaudos na butu daug mazesnes , bet tiktai ne xozeinu is garliavos , bet savivaldybes imones kur butu mokama rimta alga
                                        Kurios sąnaudos būtų mažesnės ir kuo remdamasis taip sakai? Kuriuo aspektu būtų tvarka?

                                        Faktas vienas, ir labai aiškus, kad tarša mieste padidėtų labai žymiai. Ar to nori?
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Atsisakyti troleibusų ir grįžti prie mikriukų? Ar jūs matėte nors vienoje civilizuotoje vakarų valstybėje, kad miestų viešasis transportas būtų mikriukai? Čia nebent kokioje Rusijoje Grįžimas prie mikriukų būtų didelis žingsnis atgal, o ne į priekį viešojo transporto vystyme. Ypač nesuprantama, kad net ir net ir tie patys Kauno autobusai keleivius vežioja mikriukais... Keleivių komfortas važiuojant mikriuku lygus 0...
                                          Paskutinis taisė Garbanele; 2015.10.08, 13:21.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X