Parašė Gintaras663
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
-
Parašė Gintaras663visiškas MELAS troleibusas per visą pamainą išnaudoja elektros už maždaug 30 eurų o autobusas dyzelinism išnauodja kuro mazdaug už 80-160 eurų prikluso nuo TP , ka jau kalbėti apie remonto išlaidas apie 80% gedimų troleibusus pataiso vietoje , nereikia tempti i parką , o autobusus atvirksčiai nes būna dažniausiai variklio bėdos . Dėja kad ir sudėjus visus išvardintus tavo dalykus angliukus ir t.t. nesigaus daugiau už autobusų išnaudojamą kurą per dieną, .
Naujas autobusas kainuoja daugmaž 300000 eurų kai troleibusas bent dvigubai brangiau.
Nežinau ar čia pinigų plovimas ar tiesa sako kad per mėnesį troleibusų kontaktinio tinklo priežiūrai išleidžiama apie 15000 eurų.
Comment
-
Parašė mskapss Rodyti pranešimąVilniaus mieste troleibusų 1km savikaina (2014m) yra 5.71 lt/km, autobusų 4.96lt/km. Skaičiuojant tik kuro kainas, dyzelinių autobusų savikaina 1.58 Lt/km, dujinių - 0.81 Lt/km, elektros - 0.71 Lt/km (pagal nurodytą dyzelino kaina, sumos su PVM). Palyginimui, už 40 ir 56 maršrutą meteorit turui mokama 4.34 Lt/km be PVM, kas su PVM yra 4.73 Lt/km. Visa informacija paimta iš VVT metinio pranešimowww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąjeigu pradedam diskusiją kas pigiau autobusu važiuot ar troleibusu galima paskaičiuot apytiksliai.
Naujas autobusas kainuoja daugmaž 300000 eurų kai troleibusas bent dvigubai brangiau.
Nežinau ar čia pinigų plovimas ar tiesa sako kad per mėnesį troleibusų kontaktinio tinklo priežiūrai išleidžiama apie 15000 eurų.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąTroleibusai brangesni, nes jų rinka perkama mažiau. KT tinklo priežiūra gali būti ir pigesnė. Daug kas priklauso nuo vadybos ir geranoriškumo (arba godumo). Jau po kelerių metų autobusas netenka dalies ekologiško Euro variklio savybių ir į aplinką išmeta kasmet vis daugiau teršalų. Autobusai genda žymiai dažniau, jiems reikia tepalų, degalų - visa tai teršia aplinką. Troleibuso gali pasenti dizainas, po kažkiek laiko gali reikėti atnaujinti saloną, bet po kapitalinio remonto sėkmingai gali dirbti, o autobusai jau būna nudėvėti. Troleibusų variklis genda žymiai rečiau negu autobusų.
bet jei elektrinis variklis sugenda dažniausiai būna beveik nepataisomas.
beje Skodom dalių turi o Solariam išvis nėra net sandėlyje.
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąFaktas, kad maršrutus aptarnauti troleibusais yra pigiausia, išliko. Nieko naujo. Tik atsiranda šaltanų, kurie slapukaudami bando sakyti, jog yra atvirkščiai ir vien todėl, kad neatskleidžia skaičiavimo sudėtinių dalių. Kai daug metų KT neatnaujinamas, o troleibusų reisų skaičius maršrutuose mažinamas, natūraliai išlenda negatyvūs faktoriai. Bet taip yra tik dėl nevalyvos valdybos. Be to, tema apie Kauną, o tamsta numetėte Vilniaus informaciją. Kuo tai susiję su Kaunu?
Vilniaus duomenis įmečiau dėl to kad kaunietiškųjų neturiu, o diskusija autobusai vs. troleibusai vyksta gana analogiška.
Comment
-
Parašė mskapss Rodyti pranešimąArba aš nemoku skaičiuoti, arba Jūs - taip, KURAS troleibusams pigesnis, bet 1km savikaina (įskaičiavus TP kainą, kontaktinį tinklą ir t.t.) - yra didesnė - kaip ir VVT pateiktuose skaičiuose 4.96 lt/km ir 5.71. Autobusams dar galima papildomai atsižvelgti į faktą, kad yra didelė dalis sujungtinių autobusų, kurie natūralu, kad irkuro naudoja, ir kainuoja daugiau, kai Vilniuje tėra 4 sujungtiniai troleibusai ir 45 15m solariai. Gi ilgų autobusų yra >120 (grubiai kas 3). Beje, tame pačiame metiniame pranešime nurodoma, kad sumažinus troleibusų ridą ~20%, troleibusų 1km savikaina ne tik kad nepakilo (kas būtų logiška tinklo išlaikymo sąnaudas perkeliant ant mažiau km), o netgi šiek tiek sumažėjo.
Vilniaus duomenis įmečiau dėl to kad kaunietiškųjų neturiu, o diskusija autobusai vs. troleibusai vyksta gana analogiška.
Comment
-
Parašė mskapss Rodyti pranešimąArba aš nemoku skaičiuoti, arba Jūs - taip, KURAS troleibusams pigesnis, bet 1km savikaina (įskaičiavus TP kainą, kontaktinį tinklą ir t.t.) - yra didesnė - kaip ir VVT pateiktuose skaičiuose 4.96 lt/km ir 5.71. Autobusams dar galima papildomai atsižvelgti į faktą, kad yra didelė dalis sujungtinių autobusų, kurie natūralu, kad irkuro naudoja, ir kainuoja daugiau, kai Vilniuje tėra 4 sujungtiniai troleibusai ir 45 15m solariai. Gi ilgų autobusų yra >120 (grubiai kas 3). Beje, tame pačiame metiniame pranešime nurodoma, kad sumažinus troleibusų ridą ~20%, troleibusų 1km savikaina ne tik kad nepakilo (kas būtų logiška tinklo išlaikymo sąnaudas perkeliant ant mažiau km), o netgi šiek tiek sumažėjo.
Vilniaus duomenis įmečiau dėl to kad kaunietiškųjų neturiu, o diskusija autobusai vs. troleibusai vyksta gana analogiška.
Km kainą sudaro daug sudedamųjų. Kuo mažiau reisų, tuo troleibusų km savikaina tampa didesnė, ir tai tik viena sudedamųjų. Pvz., jei KT būtų atnaujinamas ir prižiūrimas tvarkingai ir be perstojo, tai dabar jo išlaikymas nekainuotų tiek daug ir tai nedarytų tokios didelės įtakos km savikainai. O iš kabinetinės kasdinės kavos tirščių spėlioti, kaip Kaune, nežinant, bet atseit panašiai, kaip Vilniuje... Na gal nereikia čia juokinti žmonių?
Gal laikas neveikliems pirdaliams prisiimti atsakomybę už veiklos iliuzijų kūrimą, ar ir toliau juos vadinti iliuzionistais pirdaliais?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Almo Rodyti pranešimąPrie to paties noriu paklausti, kur pradingo Solaris Trollino 018, kad jau daugiau negu pusę metų nesirodo gatvėse?
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąbet jei elektrinis variklis sugenda dažniausiai būna beveik nepataisomas.
beje Skodom dalių turi o Solariam išvis nėra net sandėlyje.
Škodos 14Tr dauguma dalių remontuojamos vietoje, išskyrus vairo kolonėles, smulkios dalys gaminamos, kitos užsakomos. Solaris dalių atsargas sudaro einamojo remonto detalės: pakabos, važiuoklės, smulkios elektronikos, kėbulo. Specifinių gedimų atveju detalės užsakomos, tuomet remontas trunka ilgai.
Comment
-
Parašė Raivo Rodyti pranešimąSolaris Nr. 018 žiemą sustojo dėl galinio tilto gedimo, kuris buvo išvežtas remontuoti. Per tą laiką stovintis troleibusas tapo detalių "donoru" kitiems troleibusams. Rugsėjo mėnesį tiltas buvo atvežtas, įstatytas, troleibusas po truputį sukomplektuotas. Per stovėjimo laiką baigėsi TA galiojimas ir troleibusas buvo išregistruotas, šiuo metu TA atlikta. Praėjusią savaitę sustabdytas Nr. 040 dėl galinio tilto gedimo, neišsprendžiamos Nr. 027 elektronikos problemos. Kam šiek tiek įdomi techninė informacija, dalinai atliekami kėbulo remonto darbai Škoda 14Tr troleibusams: Nr. 277 (po remonto nudažytas ir surinkinėjamas) , Nr. 238 (išardytas, atliekami suvirinimo darbai) , Nr. 355 (kėbulas suremontuotas, dažomas) , Nr. 232 (pilnas kapitalinis). Apmaudu, kad investuojama į tokias atgyvenas, bet dažnai po darbo dienos net nelieka laisvų troleibusų parke keitimams kitai dienai, kitais atvejais lieka vienas, du laisvi rezerviniai troleibusai.
Comment
-
Parašė Raivo Rodyti pranešimąSolaris Nr. 018 žiemą sustojo dėl galinio tilto gedimo, kuris buvo išvežtas remontuoti. Per tą laiką stovintis troleibusas tapo detalių "donoru" kitiems troleibusams. Rugsėjo mėnesį tiltas buvo atvežtas, įstatytas, troleibusas po truputį sukomplektuotas.
Comment
-
Nežinau, kaip vertinti gandus dėl T6 atkūrimo ir T8, T10 korekcijų. Iš šių maršrutų labiausiai vertingas dabartinis T10. Jį pakeitus, labai suprastėtų Savanorių pr. susisiekimas su Kauno pilimi. Tam liktų vienintelis T11, kurio intervalas nėra labai geras. Pilies pasiekimas iš Savanorių pr. jau dabar yra prastas dėl pakeisto T2.
T6 iš esmės dubliuos esamus maršrutus. Panemunei per daug 3 troleibusų maršrutų. Baršausko g. troleibusų pakanka. Draugystės gatvei gal patogesnis, nes greičiau padės pasiekti persėdimo taškus, nei dabartinis T8, tai toks čia ir pliusas.
Atrodo, kad maršrutai daromi bele kad kažkas kažkur važiuotų, o ne norint patenkinti keleivių srautus.
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąNežinau, kaip vertinti gandus dėl T6 atkūrimo ir T8, T10 korekcijų. Iš šių maršrutų labiausiai vertingas dabartinis T10. Jį pakeitus, labai suprastėtų Savanorių pr. susisiekimas su Kauno pilimi. Tam liktų vienintelis T11, kurio intervalas nėra labai geras. Pilies pasiekimas iš Savanorių pr. jau dabar yra prastas dėl pakeisto T2.
T6 iš esmės dubliuos esamus maršrutus. Panemunei per daug 3 troleibusų maršrutų. Baršausko g. troleibusų pakanka. Draugystės gatvei gal patogesnis, nes greičiau padės pasiekti persėdimo taškus, nei dabartinis T8, tai toks čia ir pliusas.
Atrodo, kad maršrutai daromi bele kad kažkas kažkur važiuotų, o ne norint patenkinti keleivių srautus.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąNežinau, kaip vertinti gandus dėl T6 atkūrimo ir T8, T10 korekcijų. Iš šių maršrutų labiausiai vertingas dabartinis T10. Jį pakeitus, labai suprastėtų Savanorių pr. susisiekimas su Kauno pilimi. Tam liktų vienintelis T11, kurio intervalas nėra labai geras. Pilies pasiekimas iš Savanorių pr. jau dabar yra prastas dėl pakeisto T2.Paskutinis taisė Almo; 2015.10.08, 00:38.
Comment
-
Jei naikinti T8, tai tik darbo dienomis, sudažninant A17 (o ne A17G, kuris stoja ne visose stotelėse). Palikti T8 savaitgaliais, nes tikėtina, jog T6 jais nevažiuos, o nei vienas 17 savaitgaliais nevažiuoja. Be to, labai abejoju, jog išmontuotų KT nuokalnės g., jis sąlyginai naujas.
Turėjau dar vieną mintį: paleisti T10 iki Kauno pilies ar Kėdainių g. per Tvirtovės al., Nuokalnės g., Neries krantinę, naikinant T8.
Comment
-
Parašė Lich Rodyti pranešimąTurėjau dar vieną mintį: paleisti T10 iki Kauno pilies ar Kėdainių g. per Tvirtovės al., Nuokalnės g., Neries krantinę, naikinant T8.
Comment
-
Parašė Lich Rodyti pranešimą(...)
Turėjau dar vieną mintį: paleisti T10 iki Kauno pilies ar Kėdainių g. per Tvirtovės al., Nuokalnės g., Neries krantinę, naikinant T8.Parašė Almo Rodyti pranešimąTokiu atveju, nukentėtų atkarpa nuo Kauno silpnaregių centro iki pilies, nes liktų vienas vienintelis T11, nes pakeista T2 trasa. Išvis man T6 atrodo nereikalingas maršrutas, nes norint pasiekti Panemunę, Geležinkelio stotyje laisvai galima persėsti į 1,4 maršrutus, kurie dažnai kursuoja, o iki Geležinkelio stoties nuo Molo pusės yra daug transporto. Kiek pamenu prieš T6 panaikinimą, tai šis maršrutas kursuodavo tik piko metu
Kad T6 iš Panemunės K.Baršausko gatve būtų nereikalingas, pilnai pritariu. Persėdimus vertinu atsargiai, bet vis tik šį maršrutą kažkiek padubliuotų A28.
Comment
-
Parašė uksas Rodyti pranešimąMano manymu reikia isvis panaikint tuos troleibusus , o paleist mikriukus .Tada tvarka tikrai butu ir sanaudos na butu daug mazesnes , bet tiktai ne xozeinu is garliavos , bet savivaldybes imones kur butu mokama rimta alga
Faktas vienas, ir labai aiškus, kad tarša mieste padidėtų labai žymiai. Ar to nori?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Atsisakyti troleibusų ir grįžti prie mikriukų? Ar jūs matėte nors vienoje civilizuotoje vakarų valstybėje, kad miestų viešasis transportas būtų mikriukai? Čia nebent kokioje Rusijoje Grįžimas prie mikriukų būtų didelis žingsnis atgal, o ne į priekį viešojo transporto vystyme. Ypač nesuprantama, kad net ir net ir tie patys Kauno autobusai keleivius vežioja mikriukais... Keleivių komfortas važiuojant mikriuku lygus 0...Paskutinis taisė Garbanele; 2015.10.08, 13:21.
Comment
Comment