Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    A15 iš tiesų nieko nevežtų, jis tik privežtų Gričiupio ir Dainavos gyventojus prie naujos parduotuvės. Manau A28 geresnis variantas, bėda, kad nekursuoja savaitgaliais, o paleisti tomis dienomis jo eismą be „Banginio" finansavimo neapsimokėtų.

    Nuo centro „Banginį" nesunku pasiekti jau esamais T15, T16 maršrutais be jokių pakeitimų, reikėtų tik stoteles patraukti arčiau sankryžos ir viskas.

    O kad jau kai kurie čia labai taip nori eismo Pramonės pr. toje dalyje, kur tik mikroautobusai dabar kursuoja, tai ir pasiūliau paleisti kokį vieną autobusų maršrutą. Būtų naudinga ten esančioms įmonėmis.

    E. bilietu naudojasi ir persėda ketvirtadalis-trečdalis žmonių - tokia realybė. Žmonės prie to pradeda priprasti ir pripras, tai jokia tragedija. Priimtinas, neskleisk erezijų

    Ne Onemillion, o aš sakiau, kad po švenčių srautai bus kitokie, Onemillion siūlė nekeist T6 trasos - palaukti Parodos g. elektros.

    Sankryžoje transporto pakanka, bet baisiai nepatogu pėsčiomis pasiekti „Prismą".
    as anksciau apie tai rasiau, kad sumazes pirkeju ir nereik cia jokiu stoteliu perkelimu ir liniju tiesimu...perfrazavai ir viskas po nauju metu viskas bus taip lyg tos prismos niekada nebuvo...pamatysite

    Comment


      #22
      Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
      as anksciau apie tai rasiau, kad sumazes pirkeju ir nereik cia jokiu stoteliu perkelimu ir liniju tiesimu...perfrazavai ir viskas po nauju metu viskas bus taip lyg tos prismos niekada nebuvo...pamatysite
      Gal ir rašei, nebepamenu... Žodžiu, mūsų mintys sutapo.

      Po metų srautai padidės, nes „Banginis" paaugs jau po pusmečio.
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        #23
        Parašė amiko Rodyti pranešimą
        A15 iš tiesų nieko nevežtų, jis tik privežtų Gričiupio ir Dainavos gyventojus prie naujos parduotuvės. Manau A28 geresnis variantas, bėda, kad nekursuoja savaitgaliais, o paleisti tomis dienomis jo eismą be „Banginio" finansavimo neapsimokėtų.

        Nuo centro „Banginį" nesunku pasiekti jau esamais T15, T16 maršrutais be jokių pakeitimų, reikėtų tik stoteles patraukti arčiau sankryžos ir viskas.

        O kad jau kai kurie čia labai taip nori eismo Pramonės pr. toje dalyje, kur tik mikroautobusai dabar kursuoja, tai ir pasiūliau paleisti kokį vieną autobusų maršrutą. Būtų naudinga ten esančioms įmonėmis.

        E. bilietu naudojasi ir persėda ketvirtadalis-trečdalis žmonių - tokia realybė. Žmonės prie to pradeda priprasti ir pripras, tai jokia tragedija. Priimtinas, neskleisk erezijų

        Ne Onemillion, o aš sakiau, kad po švenčių srautai bus kitokie, Onemillion siūlė nekeist T6 trasos - palaukti Parodos g. elektros.

        Sankryžoje transporto pakanka, bet baisiai nepatogu pėsčiomis pasiekti „Prismą".

        Pirmiausia reikia ne kitiem galvot, o pačio Banginio savininkams. Kadangi pertvarkant sankryžą ir Banginio apylinkes buvo įrengta šviesoforų ir visai nenumatyta vieta stotelei, galima spręsti, kad Banginio savininkai nelaukia VT keleivių.
        Antra nukreipus tiek A15, tiek A28 pro Banginį, t.y. Pramonės prospektu, būtų žengtas pirmas žingsnis šių maršrutų uždarymo link. Vienintelis svarstytinas variantas gali būt A41, nors vakare jis daug keleivių perveža nuo Chemijos g. gamyklų iki Girstučio, toliau vėl rieda pustuštis iki Urmo. Dėl T6 manau visai tiktų jį derint su T15,T16 ir leist Pramonės prospektu pro Urmą, o ne pro Pasimatymą.

        Comment


          #24
          Parašė Aisttiiss Rodyti pranešimą
          Pirmiausia reikia ne kitiem galvot, o pačio Banginio savininkams. Kadangi pertvarkant sankryžą ir Banginio apylinkes buvo įrengta šviesoforų ir visai nenumatyta vieta stotelei, galima spręsti, kad Banginio savininkai nelaukia VT keleivių.
          Antra nukreipus tiek A15, tiek A28 pro Banginį, t.y. Pramonės prospektu, būtų žengtas pirmas žingsnis šių maršrutų uždarymo link. Vienintelis svarstytinas variantas gali būt A41, nors vakare jis daug keleivių perveža nuo Chemijos g. gamyklų iki Girstučio, toliau vėl rieda pustuštis iki Urmo. Dėl T6 manau visai tiktų jį derint su T15,T16 ir leist Pramonės prospektu pro Urmą, o ne pro Pasimatymą.
          Pritariu.

          A15 keisti trasos neapsimoka, bet dėl A28 nesutinku. Jo pakeista trasa neprivestų prie maršruto žlugdymo, o tik pagerintų susisiekimą, kadangi pro tą vietą pravažiuoja M15, kuris keliauja į Chemijos g. ir M54, važiuojantis į Kauno ligoninę, o į kitą pusę - Savanorių prospektu į Šilainius.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            #25
            chebra, gana rupintis oligarchu gerove patys tegul suka galvas del privaziavimu gi yra kur kas svarbesniu problemu musu mieste paziurekit vilniuje Ozas kok didelis ir jo prisma tuscia visada...ir privaziavimas superinis,aplinik miegamieji rajonai ir srautai dideli o cia kazkoki angara pastate kur kosmones kainos, o kitapus parduotuve visada pilna pirkeju baikime sia tema
            Paskutinis taisė OneMillion; 2010.12.16, 17:36.

            Comment


              #26
              Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
              chebra, gana rupintis oligarchu gerove patys tegul suka galvas del privaziavimu gi yra kur kas svarbesniu problemu musu mieste paziurekit vilniuje Ozas kok didelis ir jo prisma tuscia visada...ir privaziavimas superinis,aplinik miegamieji rajonai ir srautai dideli o cia kazkoki angara pastate kur kosmones kainos, o kitapus parduotuve visada pilna pirkeju baikime sia tema
              Jei pakrapštytum galvą, tai suprastum, kad VT besidomintiems ĮDOMU mąstyti, diskutuoti, kaip pagerinti susisiekimą atsiradus mieste naujam objektui, darančiam įtaką srautų keitimuisi mieste. T.y., kaip reaguoti į pokyčius... O tu regi tik bandymą padėti oligarchui.
              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

              Comment


                #27
                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                Turbūt juokauji
                1. Naująja linija neatvažiuotų tiek pirkėjų, kad tai padengtų išlaidas linijos tiesimui. Atsiperkamumas ilgas ir nuobodus. Linijos tiesimo išlaidos - apie milijonas litų (2,5 mln. kainavo Neries kr., Nuokalnės ir Varnių g. linija).

                Kam mąstyti kažkokius utopinius nuostolingus ir neracionalius projektus, jei galima esamomis priemonės išsiversti???

                Geriau jau „Banginis" pasirūpintų mažesniais, bet vertingesniais darbais: patraukti stotelę „Pramonės pr.", esančią Draugystės g. link galinio Draugystės g. punkto arčiau sankryžos, patraukti arčiau tos pačios sankryžos abi stoteles „Kauno gelžbetonis".

                Geriau jau pasisiūlytų iš dalies finansuoti nuostolingus A28 reisus ir jį paleisti mano minėta trasa.
                O Pramonės pr.-Draugystės g. sankryžos modernizavimas, šviesoforais reguliuojamų įvažiavimų įrengimas jiems kažkaip atsipirks?? O juk tai sankryžai jie skyrė 2,5 mln. litų- tiek pat, kiek ir linijos tiesimas kainuotų.
                Čia belieka pritarti Aisčiui, kad "Banginio" savininkai išties nepageidauja mažesnes pajamas gaunančių klientų (t.y. tų, kurie atvyks VT), o laukia tik storesnės piniginės šeimininkų.
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  #28
                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                  O Pramonės pr.-Draugystės g. sankryžos modernizavimas, šviesoforais reguliuojamų įvažiavimų įrengimas jiems kažkaip atsipirks?? O juk tai sankryžai jie skyrė 2,5 mln. litų- tiek pat, kiek ir linijos tiesimas kainuotų.
                  Čia belieka pritarti Aisčiui, kad "Banginio" savininkai išties nepageidauja mažesnes pajamas gaunančių klientų (t.y. tų, kurie atvyks VT), o laukia tik storesnės piniginės šeimininkų.
                  Žinoma atsipirks. Patogi infrastruktūra ir geras privažiavimas - potencialūs ratuoti pirkėjai. O patogus privažiavimas VT, kai objektas nėra miesto pakraštyje yra nuostolis, nes:
                  1. Nežinia, ar tavo kišami pinigai atsiperka, ar pusė keleivių pas tave net nevažiuoja, tik naudojasi.
                  2. VT atvykusių perkamoji galia iškart mažesnė.
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    #29
                    Nezinau,gal niekam ir nebus idom,gal zinios jau ir pasene,bet 16 marsrutiniam taksi pradejo kursuoti girobuso technika,uzvakar teko vaziuoti su sprinteriu matytu seniau 92 marsrute,dar vienas toks pats kursuoja tik be emblemu jokiu,bet numeriu serija ta pati.

                    Comment


                      #30
                      Parašė ikarusas Rodyti pranešimą
                      Nezinau,gal niekam ir nebus idom,gal zinios jau ir pasene,bet 16 marsrutiniam taksi pradejo kursuoti girobuso technika,uzvakar teko vaziuoti su sprinteriu matytu seniau 92 marsrute,dar vienas toks pats kursuoja tik be emblemu jokiu,bet numeriu serija ta pati.
                      Matyt, vienas iš vežėjų atsisakė savo veiklos ir perėmė „Girobusas". Arba pastarasis nuomoja savo mašinas kitiems vežėjams.
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        #31
                        Parašė amiko Rodyti pranešimą
                        Matyt, vienas iš vežėjų atsisakė savo veiklos ir perėmė „Girobusas". Arba pastarasis nuomoja savo mašinas kitiems vežėjams.
                        Aptarnauja ir senieji vezejai,kafra,litaksa,tiek kad jau kelias dienas kafros vienas sprinterijis vazineja nuluptom geltono juostom,tik su emblemom,stebesim pasikeitimus toliau,bet itariu bus kaip su 44 .

                        Comment


                          #32
                          Parašė ikarusas Rodyti pranešimą
                          Aptarnauja ir senieji vezejai,kafra,litaksa,tiek kad jau kelias dienas kafros vienas sprinterijis vazineja nuluptom geltono juostom,tik su emblemom,stebesim pasikeitimus toliau,bet itariu bus kaip su 44 .
                          Kad 16-ame užtenka keleivių, nepasakyčiau, kad bus kaip su 44-u. Be to, 44-ajame dirba tik vienas vežėjas.
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            #33
                            Mano kaimynas kaip tik 16 mikriuko vairuotojas ir vakar maciau jau geltonaji Sprinteri jo kieme.Siap nieko naujo. Po to,kaip isejo is 44marsuto,16 jau gal gal su 4nauju Sprintu ar LT vazineja..

                            Comment


                              #34
                              Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                              Čia belieka pritarti Aisčiui, kad "Banginio" savininkai išties nepageidauja mažesnes pajamas gaunančių klientų (t.y. tų, kurie atvyks VT), o laukia tik storesnės piniginės šeimininkų.
                              Ne visai taip. Tiesiog Banginis visa savo koncepcija orientuojasi į nuosavu autotransportu atvykstančius pirkėjus.

                              paziurekit vilniuje Ozas kok didelis ir jo prisma tuscia visada...ir privaziavimas superinis,aplinik miegamieji rajonai ir srautai dideli o cia kazkoki angara pastate kur kosmones kainos, o kitapus parduotuve visada pilna pirkeju
                              Ne visi turi noro ir laiko grūstis Maximose. Aš pvz. į HyperMaximą koją keliu tik tada, kai nusimato max 7 prekių pirkimas ir kai galėsiu naudotis exspress kasomis. Nors nemanau, kad hypermarketo tikslinis pirkėjas yra toks kaip aš.
                              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                              Comment


                                #35
                                Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                Žinoma atsipirks. Patogi infrastruktūra ir geras privažiavimas - potencialūs ratuoti pirkėjai. O patogus privažiavimas VT, kai objektas nėra miesto pakraštyje yra nuostolis, nes:
                                1. Nežinia, ar tavo kišami pinigai atsiperka, ar pusė keleivių pas tave net nevažiuoja, tik naudojasi.
                                2. VT atvykusių perkamoji galia iškart mažesnė.
                                Nedaug investavus viso labo į 1-2 stotelių patraukimą arčiau PC, ratuoti klientai nepradings, užtat prie jų prisidės ir VT atvykę pirkėjai. Taip, jų perkamoji galia mažesnė, bet juk ir jie tam tikrą pelną verslui atneš.

                                Kas geriau- vien nuosavu transportu atvykstantys pirkėjai ar ir tokie, ir tokie (VT keleiviai)?. Atsakymas, manau, aiškus.
                                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                Comment


                                  #36
                                  Šiandien įdomus įvykis - 3 maršrutu triašis Saffle Pirma kartą per tris metus matau triašį autobusą, kuris važiuoja per Parodos kalną Ašigalio g. stotelė. P.S. Sorry už kokybę, labai artinta.
                                  Paskutinis taisė DGroove; 2010.12.17, 18:08.

                                  Comment


                                    #37
                                    Parašė DGroove Rodyti pranešimą
                                    Šiandien įdomus įvykis - 3 maršrutu triašis Saffle Pirma kartą per tris metus matau triašį autobusą, kuris važiuoja per Parodos kalną Ašigalio g. stotelė. P.S. Sorry už kokybę, labai artinta.
                                    http://img529.imageshack.us/i/dsc08589modified.jpg/
                                    Taip vaziavo is rezervo,tevas pasakojo,siandien dirbo taip pat 3,tai sake kad kai pamate savo akim napatikejo,pagal jo prisiminimus,3 triasis dirbo gal anta karta nuo jo paleidimo sia trasa. Aisku pasitaiko, per keturis beveik, metus darbo kontrolei,tai teko ir 12 prailginta matyt kur ora veza,ir dar kitokiu variantu.

                                    Comment


                                      #38
                                      Kokių dar yra pasitaikę tokių ''bajerių''?

                                      Comment


                                        #39
                                        esu vaziaves 10 marsutu Ikarus 280. Sita 3 irgi siandien maciau,pasirode keista,bet galvojau buna taip

                                        Comment


                                          #40
                                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                          Nedaug investavus viso labo į 1-2 stotelių patraukimą arčiau PC, ratuoti klientai nepradings, užtat prie jų prisidės ir VT atvykę pirkėjai. Taip, jų perkamoji galia mažesnė, bet juk ir jie tam tikrą pelną verslui atneš.

                                          Kas geriau- vien nuosavu transportu atvykstantys pirkėjai ar ir tokie, ir tokie (VT keleiviai)?. Atsakymas, manau, aiškus.
                                          Kokias jus cia nesamones rasinejat: ratuoti klientai, VT klientai. Jus paziurekit kiek keleiviu atvaziuoja,prie bazes ir visokiu prekybos centru,su viesuoju transportu.Ka jus cia lyginat. Ratuoti pirkejai,aisku masinu daug,bet kekvienoj masinoj po viena ar du pirkejus.Nezinau,man tai cia nerimta diskusija.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X