Parašė Ametistas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąLT algos niekada nebuvo normalios. Pats jug žinai. Nėrą ką čia svarstyti , visi žino , kad LT yra bananų šalis. Nebuvo niekada normalios algos čia LT.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąTam tikras įsiskolinimo lygis dabartinėje ekonomikos sistemoje nėra blogai, netgi geriau negu tos skolos nebūtų, nes tie skolinti pinigai vienaip ar kitaip skatina ekonomiką. Yra ir daugiau negu Lietuva įsiskolinusių šalių, ir jos nebūtinai gyvena prasčiau. Esmė ne skolose, o jų valdyme.
...bet aš vis vien laikausi nuomonės, kad dabar dėmesys VT yra per menkas ir lėšų VT skirti galima. Dabar lėšų perskirtymui tikrai dar yra vietos pasireikšti.
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąNemanau, kad padidinus algą vairuotojai stebuklingai taptų mandagūs. Čia didelę dalį sudaro žmonių asmeninės savybės, išsilavinimas, išsiauklėjimas, vidinė kultūra. Todėl vežėjai stengiasi darbuotojus apmokyti, skatinti darbuotojus keltis kvalifikaciją. Ypač teigiamai vertinu 95 kodo įvedimą ES. Problema, kad ta sovietinė lietuvių karta nenori tobulėti ir sunkiai gaudosi dabartiniame gyvenime.
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąTai normali turi būti europinė alga. O ne grąščiai.
Comment
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąPvž. Kautra bent šiuo metu siūlo darbą ir net patys siunčia žmones įgyti D kategorijos , tą 95 - tą kodą , kad tik ateitų dirbti , nes kaita žmonių pas juos milžiniška , kadangi ten vyrai (moters neteko matyti vairuojančios) nesusitbvarko su %. Ankščiau paleisdavo namo išsivėdyti , o dabar iškart atleidžia. Žmonės dėja skersą už tokius pinigus baronką sukioti po 8 - 10 - 12 h.
Be to, nesutinku, kad "baronką sukioja 8-10-12h". Tavo diena darbe gali tiek trukti, tačiau gryno vairavimo tikrai nebus tiek - atstovos tarp reisų būna ir 5 val.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąNuo šiandienos 105A maršrutinis taksi apjungtas su 105. Faktiškai 105A niekuo nesiskyrė nuo 105, tik tiek kad ryte 1 reisu užsukdavo į Kriaušių g. Jonučiuose bei po kartą ryte ir popiet - į Kalinavą. Dabar tuos reisus atliks 105 numerio mikriukai.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąMano manymu, nuo pagrindinio maršruto nukrypstantys atskiri reisai turėtų būti papildyti raidėmis.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąPvž. Kautra bent šiuo metu siūlo darbą ir net patys siunčia žmones įgyti D kategorijos , tą 95 - tą kodą , kad tik ateitų dirbti , nes kaita žmonių pas juos milžiniška , kadangi ten vyrai (moters neteko matyti vairuojančios) nesusitbvarko su %. Ankščiau paleisdavo namo išsivėdyti , o dabar iškart atleidžia. Žmonės dėja skersą už tokius pinigus baronką sukioti po 8 - 10 - 12 h.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąSu tomis A raidėmis galima ir prisižaisti. Kauno rajone yra tokių maršrutų, kurie turi kokius 6-7 reisus ir visi jie važiuoja skirtinga trasa. Jau nekalbu apie 150, kuris turi 14!!!! skirtingų trasų variacijų.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą105 mikriukas yra rajono.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąRetas valingas savarankiškai sėsti pasikartoti KET, pasidomėti apie naujoves ir pan. Todėl
Comment
-
Geriau jus man pasakykit kodel truliku vairuotojai taip idiotiskai vaziuoja... va vakar teko vaziuot tai net nesusilaikiau pasakiau bet kaip supratau jis mane pasiunte.... zodziu pradedamas vaziuot iskart dugna spaudzia kad puse autiko griut pradeda o ties sankryza stabdo paskutine sekunde staigiai tai visi tada atgal sukrenta i prieki.... nesuprantu kaip taip daryt ar jis tu pedalu nejaucia ar kaip
Comment
-
Parašė Krokas Rodyti pranešimąGeriau jus man pasakykit kodel truliku vairuotojai taip idiotiskai vaziuoja... va vakar teko vaziuot tai net nesusilaikiau pasakiau bet kaip supratau jis mane pasiunte.... zodziu pradedamas vaziuot iskart dugna spaudzia kad puse autiko griut pradeda o ties sankryza stabdo paskutine sekunde staigiai tai visi tada atgal sukrenta i prieki.... nesuprantu kaip taip daryt ar jis tu pedalu nejaucia ar kaip
Comment
-
Ne grafike esmė. Dalis vairuotojų net su kryžmėmis ir tinklo užlinkimais važiuoja tolygiai. Dalis greitina tiesiojoje ir stabdo ties iešmais ir linkiais, ir taip daro prieš kiekvieną linkį, net jei "telpa" į grafiką. Pvz. Pagreitina po iešmo, pavažiuoja keliolika metrų, staigia lėtina prieš linkį, vėl pagreitina, kitas linkis, vėl staigiai sulėtina ir t.t.
Comment
Comment