Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
    Sutinku, kad turi būti normali alga, kaip sakai, europinė. Tada atsakyk į klausimą pasvarstęs su savimi, kaip pasiekti tokį tikslą - kad alga LT būtų normali?

    Dėl atsakomybės aš suprantu, galima ir etiškiau pasakyti. Vairuotojai nėra šventi, yra ir kitų darbų LT su didele atsakomybe ir rizika bei maža alga. Čia šiuo atveju ne kažkokia išimtis.

    Jei būtų visi vairuotojai protingi, nereikėtų 95, bet, kaip matome, protingų yra vienetai.
    LT algos niekada nebuvo normalios. Pats jug žinai. Nėrą ką čia svarstyti , visi žino , kad LT yra bananų šalis. Nebuvo niekada normalios algos čia LT.
    Neskubėk ir nespėsi.

    Comment


      Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
      LT algos niekada nebuvo normalios. Pats jug žinai. Nėrą ką čia svarstyti , visi žino , kad LT yra bananų šalis. Nebuvo niekada normalios algos čia LT.
      Burbuliuoji tik tam, kad paburbuliuotum, bet net nepamąstai ir nepadiskutuoji, kodėl taip yra. Tada būtų lengviau su tavimi man diskutuoti, o dabar tik gaištu laiką.
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
        Tam tikras įsiskolinimo lygis dabartinėje ekonomikos sistemoje nėra blogai, netgi geriau negu tos skolos nebūtų, nes tie skolinti pinigai vienaip ar kitaip skatina ekonomiką. Yra ir daugiau negu Lietuva įsiskolinusių šalių, ir jos nebūtinai gyvena prasčiau. Esmė ne skolose, o jų valdyme.

        ...bet aš vis vien laikausi nuomonės, kad dabar dėmesys VT yra per menkas ir lėšų VT skirti galima. Dabar lėšų perskirtymui tikrai dar yra vietos pasireikšti.
        Liberalų sukurtos pasakos. Skola yra blogis, o skolų valdymas yra mitas, nes visada yra skolininkas valdomas to, kas skolina pinigus. Visada, daugiau ar mažiau, bet jis diktuoja sąlygas, o ne skolininkas. Skolininkas nieko nediktuoja, tik turi dar labiau lenkti kuprą. Amžinai skolon gyventi negalima ir anksčiau ar vėliau reikės už jas susimokėti. Vakarams tas terminas jau ateina ir jis baigsis kraujo nuleidimu. Kaip visada, eiliniams žmonėms.

        Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
        Nemanau, kad padidinus algą vairuotojai stebuklingai taptų mandagūs. Čia didelę dalį sudaro žmonių asmeninės savybės, išsilavinimas, išsiauklėjimas, vidinė kultūra. Todėl vežėjai stengiasi darbuotojus apmokyti, skatinti darbuotojus keltis kvalifikaciją. Ypač teigiamai vertinu 95 kodo įvedimą ES. Problema, kad ta sovietinė lietuvių karta nenori tobulėti ir sunkiai gaudosi dabartiniame gyvenime.
        Jo, tuoj kaip Vakaruose santechnikui, kuris unitazus valo ir kranus keičia, reikės licenzijos ar kažko panašaus, o lemputę namuose irgi keis toks pats elektrikas su licenzija...


        Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
        Tai normali turi būti europinė alga. O ne grąščiai.
        Visi ir visur staugia apie Europą, jos "vertybes", kainų priartėjimą (ir viršijimą) prie europinių, užmiršdami vieną - algas.

        Comment


          Nuvažiavot į lankas. Ne taip greitai pasikeis visuomenė, aš žiurėčiau į viską pozityviai, su kiekvienais metais bent jau aš matau žingsnius į priekį, svarbu nenuleist rankų.

          Comment


            Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
            Pvž. Kautra bent šiuo metu siūlo darbą ir net patys siunčia žmones įgyti D kategorijos , tą 95 - tą kodą , kad tik ateitų dirbti , nes kaita žmonių pas juos milžiniška , kadangi ten vyrai (moters neteko matyti vairuojančios) nesusitbvarko su %. Ankščiau paleisdavo namo išsivėdyti , o dabar iškart atleidžia. Žmonės dėja skersą už tokius pinigus baronką sukioti po 8 - 10 - 12 h.
            VVT jau seniai taip yra - apmoko visko ko reikia, svarbu tik kad B kategoriją turėtum. O paskui jau "atidirbi" per kažkiek laiko už tuos apmokymus. Be to, Kautroje tikrai yra bent kelios moterys. Ir ten jiems trūksta ne tik vairuotojų, bet ir autobusų, nes pas juos visada labai daug užsakomųjų reisų.
            Be to, nesutinku, kad "baronką sukioja 8-10-12h". Tavo diena darbe gali tiek trukti, tačiau gryno vairavimo tikrai nebus tiek - atstovos tarp reisų būna ir 5 val.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Nuo šiandienos 105A maršrutinis taksi apjungtas su 105. Faktiškai 105A niekuo nesiskyrė nuo 105, tik tiek kad ryte 1 reisu užsukdavo į Kriaušių g. Jonučiuose bei po kartą ryte ir popiet - į Kalinavą. Dabar tuos reisus atliks 105 numerio mikriukai.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                Nuo šiandienos 105A maršrutinis taksi apjungtas su 105. Faktiškai 105A niekuo nesiskyrė nuo 105, tik tiek kad ryte 1 reisu užsukdavo į Kriaušių g. Jonučiuose bei po kartą ryte ir popiet - į Kalinavą. Dabar tuos reisus atliks 105 numerio mikriukai.
                Mano manymu, nuo pagrindinio maršruto nukrypstantys atskiri reisai turėtų būti papildyti raidėmis.

                Comment


                  Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                  Mano manymu, nuo pagrindinio maršruto nukrypstantys atskiri reisai turėtų būti papildyti raidėmis.
                  Aš irgi taip manau. O dabar kiekvienoje savivaldybėje skirtingai, kaip šaunu galvą "spycelystams".
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                    Pvž. Kautra bent šiuo metu siūlo darbą ir net patys siunčia žmones įgyti D kategorijos , tą 95 - tą kodą , kad tik ateitų dirbti , nes kaita žmonių pas juos milžiniška , kadangi ten vyrai (moters neteko matyti vairuojančios) nesusitbvarko su %. Ankščiau paleisdavo namo išsivėdyti , o dabar iškart atleidžia. Žmonės dėja skersą už tokius pinigus baronką sukioti po 8 - 10 - 12 h.
                    As negirdejau kad kautra siustu mokytis D kategorijos, kiek zinau per birza .siuncia ji ir apmoka, o kautra tik prima dirbt. Beje kautroje alkogolikai netoleruojami, kaip tai buvo anksciau marsrutinese firmose kurie buvo ten gerbiami , kada galejo lipt jiem ant galvos nes i prasikaltes ir turi sutikt vergaut po 16 valandu per diena. Kautroje taip nera kiek zinau, vairuoja po 8-9 valandas per diena pamaininiai, aisku yra ir vienpamaininiu grafiku po 13 valandu kazkur, bet tas pats zmogus nedirba menesiais tuo paciu pamaininiu

                    Comment


                      Su tomis A raidėmis galima ir prisižaisti. Kauno rajone yra tokių maršrutų, kurie turi kokius 6-7 reisus ir visi jie važiuoja skirtinga trasa. Jau nekalbu apie 150, kuris turi 14!!!! skirtingų trasų variacijų.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                        Su tomis A raidėmis galima ir prisižaisti. Kauno rajone yra tokių maršrutų, kurie turi kokius 6-7 reisus ir visi jie važiuoja skirtinga trasa. Jau nekalbu apie 150, kuris turi 14!!!! skirtingų trasų variacijų.
                        Su rajonu reikėtų ką nors kitką mąstyti. Čia, kaip supratau, buvo mintis dėl miesto.
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          105 mikriukas yra rajono.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                            105 mikriukas yra rajono.
                            Žinau ir pats žinai, kad žinau ne taip supratai mano mintį. Sakau, kad išketa mintis trasoms skirti numerį su raide yra, mano nuomone, geras siūlymas, bet įgyvendintinas miestuose, nes rajonuose, kaip sakei, trasų yra tiesiog per daug. Tad rajonuose ir miestuose geriau būtų skirtinga tvarka. Bet dabar tos tvarkos išvis nėra, nes savivaldybėms duota visiška laisvė daryti, ką nori, nepaisant, kad rajonai net neturi VT specialistų.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Panemunės tilto atidarymas jau šio mėnesio gale ?
                              Attached Files

                              Comment


                                Dar keli neegzistuojantis maršrutai. Laikraštis "Kauno diena" 1993 m. birželis.

                                Comment


                                  Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                  Retas valingas savarankiškai sėsti pasikartoti KET, pasidomėti apie naujoves ir pan. Todėl
                                  Turi būti reguliarūs egzaminai, kontroliniai važiavimai ir pan., kaip yra daroma geležinkeliuose.

                                  Comment


                                    Geriau jus man pasakykit kodel truliku vairuotojai taip idiotiskai vaziuoja... va vakar teko vaziuot tai net nesusilaikiau pasakiau bet kaip supratau jis mane pasiunte.... zodziu pradedamas vaziuot iskart dugna spaudzia kad puse autiko griut pradeda o ties sankryza stabdo paskutine sekunde staigiai tai visi tada atgal sukrenta i prieki.... nesuprantu kaip taip daryt ar jis tu pedalu nejaucia ar kaip

                                    Comment


                                      Parašė Krokas Rodyti pranešimą
                                      Geriau jus man pasakykit kodel truliku vairuotojai taip idiotiskai vaziuoja... va vakar teko vaziuot tai net nesusilaikiau pasakiau bet kaip supratau jis mane pasiunte.... zodziu pradedamas vaziuot iskart dugna spaudzia kad puse autiko griut pradeda o ties sankryza stabdo paskutine sekunde staigiai tai visi tada atgal sukrenta i prieki.... nesuprantu kaip taip daryt ar jis tu pedalu nejaucia ar kaip
                                      Šiaip tai jie turi tokį dalyką kaip grafikas.

                                      Comment


                                        Ne grafike esmė. Dalis vairuotojų net su kryžmėmis ir tinklo užlinkimais važiuoja tolygiai. Dalis greitina tiesiojoje ir stabdo ties iešmais ir linkiais, ir taip daro prieš kiekvieną linkį, net jei "telpa" į grafiką. Pvz. Pagreitina po iešmo, pavažiuoja keliolika metrų, staigia lėtina prieš linkį, vėl pagreitina, kitas linkis, vėl staigiai sulėtina ir t.t.

                                        Comment


                                          Man irgi paaiškinkite, kodėl jau suremontuotoje Baršausko gatvėje troleibusai (bent jau dalis) važiuoja antra juosta? Toks vaizdas, kad pirma juosta skirta neįgaliesiems ar pabėgėliams, nežinau.
                                          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                          Comment

                                          Working...
                                          X