Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
    Man asmeniškai naudotis VT nėra patogu.
    Vien dėl ir intervalų , bei saugumo , bei kelionės laiko.
    Saugumo? Didesnė tikimybė galą gauti važiuojant automobiliu, o ne VT? Kiek per 25 metus žmonių žuvo ar buvo sunkiai sužeista įvykiuose su VT ir su lengvaisiais automobiliais?

    Comment


      Galbūt Mantas, kalbėdamas apie saugumą, turėjo omeny ne eismo įvykius, o "smagius" pakeleivius.
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
        Galbūt Mantas, kalbėdamas apie saugumą, turėjo omeny ne eismo įvykius, o "smagius" pakeleivius.
        ir prasideda nuo tokių "smagių" keleivių kurie nemoka dauguma, plius dar vėluojančios dotacijos iš savivaldybės. O žmonės dar kažką svajoja apie naujus autobusus ar troleibusus. Pagal dabartinę situaciją kurie autobusai nepataisomai suges tol bus lopomi ir leidžiami į liniją.

        Comment


          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
          Kad juos apkarpė aišku labai gerai. Mano nuomonę reikėjo tuometinius maršrutus pratesti 3metam, o paskui išspirti lauk. Aišku autobusų ir troleibusų kiekį atitinkamai padidinus palaipsniui. Dabar gavosi, kad tiek mikriukai tiek autobusai su troleibusais nepakankamai dažnai kursuoja, kad įtiktų daliai keleivių, kuriem ne problema nusipirkti ir išlaikyti privatų automobilį.
          iš kur bus tankinamas autobusų troleibusų dažnumas jei nesugeba savivaldybė sumokėti pinigus parkui su dabartiniu grafikų kiekiu.
          O antra parkai neturi pakankamai autobusų padengti grafikus jei padaugėtų grafikų.
          O trečia nėra pakankamai darbuotojų kam dirbti.

          Comment


            Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
            iš kur bus tankinamas autobusų troleibusų dažnumas jei nesugeba savivaldybė sumokėti pinigus parkui su dabartiniu grafikų kiekiu.
            O antra parkai neturi pakankamai autobusų padengti grafikus jei padaugėtų grafikų.
            O trečia nėra pakankamai darbuotojų kam dirbti.
            Savivaldybės nemokumo problema eiliniam keleiviui neturi rūpėti ta prasme, kad jie nuolaidžiautų ir mažintų lūkesčius ir reikalavimus. Atvirkščiai, dėl nemokumo keleiviai turi reikšti vis didesnį nepasitenkinimą, nes dabartinis politinis dėmesys VT yra apgailėtinas, labai epizodiškas. To negana!
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
              i
              O trečia nėra pakankamai darbuotojų kam dirbti.
              Yra tų darbuotojų. Tik mokėti reikia normalią algą. Darbo jėgos Lietuvoje netrūksta, kas sako, kad trūksta, naglai meluoja arba kartoja šablonišką įkaltą frazę.

              Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
              Savivaldybės nemokumo problema eiliniam keleiviui neturi rūpėti ta prasme, kad jie nuolaidžiautų ir mažintų lūkesčius ir reikalavimus. Atvirkščiai, dėl nemokumo keleiviai turi reikšti vis didesnį nepasitenkinimą, nes dabartinis politinis dėmesys VT yra apgailėtinas, labai epizodiškas. To negana!
              Jei tik VT būtų ta sritis, kur pasireiškia savivaldybės nemokumas. Savivaldybės nemokios bendrai paėmus viskam. O tai jau sisteminis ir valstybinio lygio dalykas. Bet kad ir valstybė nemoki ir prasiskolinusi.

              Comment


                [QUOTE=Al1;909192]Yra tų darbuotojų. Tik mokėti reikia normalią algą. Darbo jėgos Lietuvoje netrūksta, kas sako, kad trūksta, naglai meluoja arba kartoja šablonišką įkaltą frazę.

                Darbdaviam trūksta darbo jėgos nes nori kad dirbtų už 400 E o darbuotojai nori bent 700 E.
                Darbo jėgos netrūksta bet už pasiūlomą atlyginimą mažai kas nori dirbti. Nes koks nelegalus darbelis ir bedarbio pašalpa yra didesnė negu legalaus darbo.

                Comment


                  Todėl ir sakau, kad tie, kas sako, kad trūksta darbo jėgos, arba meluoja, arba patys nesupranta, ką jiems įkalė propaganda, ir nuolat kartoja. Čia tas ne tik Lietuvą liečia. Galiausiai visa tai politika privedė prie dykaduonių armijos atsiradimo V. Europoje, kur mokamos geros pašalpos ir masinės emigracijos iš R. Europos... Bet čia jau nukrypta nuo temos.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Todėl ir sakau, kad tie, kas sako, kad trūksta darbo jėgos, arba meluoja, arba patys nesupranta, ką jiems įkalė propaganda, ir nuolat kartoja. Čia tas ne tik Lietuvą liečia. Galiausiai visa tai politika privedė prie dykaduonių armijos atsiradimo V. Europoje, kur mokamos geros pašalpos ir masinės emigracijos iš R. Europos... Bet čia jau nukrypta nuo temos.
                    tiksliau čia yra tokia "grandinė" vairuotojai blogai aptarnauja keleivius nes blogos sąlygos mažas atlyginimas ir t.t. darbdavys negali suteikt geresnių sąlygų nes neturi tam lėšų.
                    Į šitą temą neapsimoka gilintis nes suprantama kas čia vyksta nes jiem vienodai ant keleivių ir ant darbo.

                    Comment


                      Pvž. Kautra bent šiuo metu siūlo darbą ir net patys siunčia žmones įgyti D kategorijos , tą 95 - tą kodą , kad tik ateitų dirbti , nes kaita žmonių pas juos milžiniška , kadangi ten vyrai (moters neteko matyti vairuojančios) nesusitbvarko su %. Ankščiau paleisdavo namo išsivėdyti , o dabar iškart atleidžia. Žmonės dėja skersą už tokius pinigus baronką sukioti po 8 - 10 - 12 h.
                      Neskubėk ir nespėsi.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Yra tų darbuotojų. Tik mokėti reikia normalią algą. Darbo jėgos Lietuvoje netrūksta, kas sako, kad trūksta, naglai meluoja arba kartoja šablonišką įkaltą frazę.



                        Jei tik VT būtų ta sritis, kur pasireiškia savivaldybės nemokumas. Savivaldybės nemokios bendrai paėmus viskam. O tai jau sisteminis ir valstybinio lygio dalykas. Bet kad ir valstybė nemoki ir prasiskolinusi.
                        Tam tikras įsiskolinimo lygis dabartinėje ekonomikos sistemoje nėra blogai, netgi geriau negu tos skolos nebūtų, nes tie skolinti pinigai vienaip ar kitaip skatina ekonomiką. Yra ir daugiau negu Lietuva įsiskolinusių šalių, ir jos nebūtinai gyvena prasčiau. Esmė ne skolose, o jų valdyme.

                        ...bet aš vis vien laikausi nuomonės, kad dabar dėmesys VT yra per menkas ir lėšų VT skirti galima. Dabar lėšų perskirtymui tikrai dar yra vietos pasireikšti.
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                          tiksliau čia yra tokia "grandinė" vairuotojai blogai aptarnauja keleivius nes blogos sąlygos mažas atlyginimas ir t.t. darbdavys negali suteikt geresnių sąlygų nes neturi tam lėšų.
                          Į šitą temą neapsimoka gilintis nes suprantama kas čia vyksta nes jiem vienodai ant keleivių ir ant darbo.
                          Nemanau, kad padidinus algą vairuotojai stebuklingai taptų mandagūs. Čia didelę dalį sudaro žmonių asmeninės savybės, išsilavinimas, išsiauklėjimas, vidinė kultūra. Todėl vežėjai stengiasi darbuotojus apmokyti, skatinti darbuotojus keltis kvalifikaciją. Ypač teigiamai vertinu 95 kodo įvedimą ES. Problema, kad ta sovietinė lietuvių karta nenori tobulėti ir sunkiai gaudosi dabartiniame gyvenime.
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                            Pvž. Kautra bent šiuo metu siūlo darbą ir net patys siunčia žmones įgyti D kategorijos , tą 95 - tą kodą , kad tik ateitų dirbti , nes kaita žmonių pas juos milžiniška , kadangi ten vyrai (moters neteko matyti vairuojančios) nesusitbvarko su %. Ankščiau paleisdavo namo išsivėdyti , o dabar iškart atleidžia. Žmonės dėja skersą už tokius pinigus baronką sukioti po 8 - 10 - 12 h.
                            Lietuvoj vairuotojų darbo valandos tikrai nenormaliai ilgos. Kita vertus, nėra čia ko išnaglėti, algos didesnės negu vidurkis.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                              Nemanau, kad padidinus algą vairuotojai stebuklingai taptų mandagūs. Čia didelę dalį sudaro žmonių asmeninės savybės, išsilavinimas, išsiauklėjimas, vidinė kultūra. Todėl vežėjai stengiasi darbuotojus apmokyti, skatinti darbuotojus keltis kvalifikaciją. Ypač teigiamai vertinu 95 kodo įvedimą ES. Problema, kad ta sovietinė lietuvių karta nenori tobulėti ir sunkiai gaudosi dabartiniame gyvenime.
                              Bet tas 95 kodas yra pasipelnymas , jug ar tu jį turi , ar ne , vistiek vienodai važiuoji.
                              Neskubėk ir nespėsi.

                              Comment


                                Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                Lietuvoj vairuotojų darbo valandos tikrai nenormaliai ilgos. Kita vertus, nėra čia ko išnaglėti, algos didesnės negu vidurkis.
                                Alga už pusantro etato varant - gaunasi vidurkis. O išnaglėjimas tame , kad niekas už dyką dirbti NENORI.
                                Neskubėk ir nespėsi.

                                Comment


                                  Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                                  Alga už pusantro etato varant - gaunasi vidurkis. O išnaglėjimas tame , kad niekas už dyką dirbti NENORI.
                                  Tai tiesiai šviesiai sakyk kokia alga už kiek darbo valandų per savaitę (įskaitant sugaištą laiką ruošiant autobusą darbui).
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                                    Bet tas 95 kodas yra pasipelnymas , jug ar tu jį turi , ar ne , vistiek vienodai važiuoji.
                                    Viskas keičiasi, o šiais laikais - greitai. Retas valingas savarankiškai sėsti pasikartoti KET, pasidomėti apie naujoves ir pan. Todėl aš labai teigiamau vertinu tokius priverstinius kursus. O jei netenkina jų kokybė, turi teisę skųsti, teikti siūlymus. Ar tai darei?
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                      Tai tiesiai šviesiai sakyk kokia alga už kiek darbo valandų per savaitę (įskaitant sugaištą laiką ruošiant autobusą darbui).
                                      Tai normali turi būti europinė alga. O ne grąščiai. Vairuotojas prisiima visą atsokomybę už save ir visus kitus. Apie tai negalvojote tamsta? Kad už avariją , ar pan. galima visą gyvenimą praleisti tiurmoje?
                                      O tas kodas , tai dėl nieko jug , kas iš to , kad jį turėt turi , jug protingai mąstantis vairuotojas ir taip supras , kad veža keleivius , pavojingą krovinį ir pan.
                                      Paskutinis taisė Mantukas05; 2015.09.30, 15:12.
                                      Neskubėk ir nespėsi.

                                      Comment


                                        Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                        Viskas keičiasi, o šiais laikais - greitai. Retas valingas savarankiškai sėsti pasikartoti KET, pasidomėti apie naujoves ir pan. Todėl aš labai teigiamau vertinu tokius priverstinius kursus. O jei netenkina jų kokybė, turi teisę skųsti, teikti siūlymus. Ar tai darei?
                                        Aš profesionalo teisių neturiu ir to kodo , tai nieko ir nedariau.
                                        Neskubėk ir nespėsi.

                                        Comment


                                          Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                                          Tai normali turi būti europinė alga. O ne grąščiai. Vairuotojas prisiima visą atsokomybę už save ir visus kitus. Apie tai negalvojote tamsta? Kad už avariją , ar pan. galima visą gyvenimą praleisti tiurmoje?
                                          O tas kodas , tai dėl nieko jug , kas iš to , kad jį turėt turi , jug protingai mąstantis vairuotojas ir taip supras , kad veža keleivius , pavojingą krovinį ir pan.
                                          Sutinku, kad turi būti normali alga, kaip sakai, europinė. Tada atsakyk į klausimą pasvarstęs su savimi, kaip pasiekti tokį tikslą - kad alga LT būtų normali?

                                          Dėl atsakomybės aš suprantu, galima ir etiškiau pasakyti. Vairuotojai nėra šventi, yra ir kitų darbų LT su didele atsakomybe ir rizika bei maža alga. Čia šiuo atveju ne kažkokia išimtis.

                                          Jei būtų visi vairuotojai protingi, nereikėtų 95, bet, kaip matome, protingų yra vienetai.
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X