Parašė Mantukas05
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąGalbūt Mantas, kalbėdamas apie saugumą, turėjo omeny ne eismo įvykius, o "smagius" pakeleivius.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąKad juos apkarpė aišku labai gerai. Mano nuomonę reikėjo tuometinius maršrutus pratesti 3metam, o paskui išspirti lauk. Aišku autobusų ir troleibusų kiekį atitinkamai padidinus palaipsniui. Dabar gavosi, kad tiek mikriukai tiek autobusai su troleibusais nepakankamai dažnai kursuoja, kad įtiktų daliai keleivių, kuriem ne problema nusipirkti ir išlaikyti privatų automobilį.
O antra parkai neturi pakankamai autobusų padengti grafikus jei padaugėtų grafikų.
O trečia nėra pakankamai darbuotojų kam dirbti.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąiš kur bus tankinamas autobusų troleibusų dažnumas jei nesugeba savivaldybė sumokėti pinigus parkui su dabartiniu grafikų kiekiu.
O antra parkai neturi pakankamai autobusų padengti grafikus jei padaugėtų grafikų.
O trečia nėra pakankamai darbuotojų kam dirbti.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąi
O trečia nėra pakankamai darbuotojų kam dirbti.
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąSavivaldybės nemokumo problema eiliniam keleiviui neturi rūpėti ta prasme, kad jie nuolaidžiautų ir mažintų lūkesčius ir reikalavimus. Atvirkščiai, dėl nemokumo keleiviai turi reikšti vis didesnį nepasitenkinimą, nes dabartinis politinis dėmesys VT yra apgailėtinas, labai epizodiškas. To negana!
Comment
-
[QUOTE=Al1;909192]Yra tų darbuotojų. Tik mokėti reikia normalią algą. Darbo jėgos Lietuvoje netrūksta, kas sako, kad trūksta, naglai meluoja arba kartoja šablonišką įkaltą frazę.
Darbdaviam trūksta darbo jėgos nes nori kad dirbtų už 400 E o darbuotojai nori bent 700 E.
Darbo jėgos netrūksta bet už pasiūlomą atlyginimą mažai kas nori dirbti. Nes koks nelegalus darbelis ir bedarbio pašalpa yra didesnė negu legalaus darbo.
Comment
-
Todėl ir sakau, kad tie, kas sako, kad trūksta darbo jėgos, arba meluoja, arba patys nesupranta, ką jiems įkalė propaganda, ir nuolat kartoja. Čia tas ne tik Lietuvą liečia. Galiausiai visa tai politika privedė prie dykaduonių armijos atsiradimo V. Europoje, kur mokamos geros pašalpos ir masinės emigracijos iš R. Europos... Bet čia jau nukrypta nuo temos.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTodėl ir sakau, kad tie, kas sako, kad trūksta darbo jėgos, arba meluoja, arba patys nesupranta, ką jiems įkalė propaganda, ir nuolat kartoja. Čia tas ne tik Lietuvą liečia. Galiausiai visa tai politika privedė prie dykaduonių armijos atsiradimo V. Europoje, kur mokamos geros pašalpos ir masinės emigracijos iš R. Europos... Bet čia jau nukrypta nuo temos.
Į šitą temą neapsimoka gilintis nes suprantama kas čia vyksta nes jiem vienodai ant keleivių ir ant darbo.
Comment
-
Pvž. Kautra bent šiuo metu siūlo darbą ir net patys siunčia žmones įgyti D kategorijos , tą 95 - tą kodą , kad tik ateitų dirbti , nes kaita žmonių pas juos milžiniška , kadangi ten vyrai (moters neteko matyti vairuojančios) nesusitbvarko su %. Ankščiau paleisdavo namo išsivėdyti , o dabar iškart atleidžia. Žmonės dėja skersą už tokius pinigus baronką sukioti po 8 - 10 - 12 h.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąYra tų darbuotojų. Tik mokėti reikia normalią algą. Darbo jėgos Lietuvoje netrūksta, kas sako, kad trūksta, naglai meluoja arba kartoja šablonišką įkaltą frazę.
Jei tik VT būtų ta sritis, kur pasireiškia savivaldybės nemokumas. Savivaldybės nemokios bendrai paėmus viskam. O tai jau sisteminis ir valstybinio lygio dalykas. Bet kad ir valstybė nemoki ir prasiskolinusi.
...bet aš vis vien laikausi nuomonės, kad dabar dėmesys VT yra per menkas ir lėšų VT skirti galima. Dabar lėšų perskirtymui tikrai dar yra vietos pasireikšti.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimątiksliau čia yra tokia "grandinė" vairuotojai blogai aptarnauja keleivius nes blogos sąlygos mažas atlyginimas ir t.t. darbdavys negali suteikt geresnių sąlygų nes neturi tam lėšų.
Į šitą temą neapsimoka gilintis nes suprantama kas čia vyksta nes jiem vienodai ant keleivių ir ant darbo.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąPvž. Kautra bent šiuo metu siūlo darbą ir net patys siunčia žmones įgyti D kategorijos , tą 95 - tą kodą , kad tik ateitų dirbti , nes kaita žmonių pas juos milžiniška , kadangi ten vyrai (moters neteko matyti vairuojančios) nesusitbvarko su %. Ankščiau paleisdavo namo išsivėdyti , o dabar iškart atleidžia. Žmonės dėja skersą už tokius pinigus baronką sukioti po 8 - 10 - 12 h.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąNemanau, kad padidinus algą vairuotojai stebuklingai taptų mandagūs. Čia didelę dalį sudaro žmonių asmeninės savybės, išsilavinimas, išsiauklėjimas, vidinė kultūra. Todėl vežėjai stengiasi darbuotojus apmokyti, skatinti darbuotojus keltis kvalifikaciją. Ypač teigiamai vertinu 95 kodo įvedimą ES. Problema, kad ta sovietinė lietuvių karta nenori tobulėti ir sunkiai gaudosi dabartiniame gyvenime.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąLietuvoj vairuotojų darbo valandos tikrai nenormaliai ilgos. Kita vertus, nėra čia ko išnaglėti, algos didesnės negu vidurkis.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąAlga už pusantro etato varant - gaunasi vidurkis. O išnaglėjimas tame , kad niekas už dyką dirbti NENORI.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąBet tas 95 kodas yra pasipelnymas , jug ar tu jį turi , ar ne , vistiek vienodai važiuoji.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąTai tiesiai šviesiai sakyk kokia alga už kiek darbo valandų per savaitę (įskaitant sugaištą laiką ruošiant autobusą darbui).
O tas kodas , tai dėl nieko jug , kas iš to , kad jį turėt turi , jug protingai mąstantis vairuotojas ir taip supras , kad veža keleivius , pavojingą krovinį ir pan.Paskutinis taisė Mantukas05; 2015.09.30, 15:12.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąViskas keičiasi, o šiais laikais - greitai. Retas valingas savarankiškai sėsti pasikartoti KET, pasidomėti apie naujoves ir pan. Todėl aš labai teigiamau vertinu tokius priverstinius kursus. O jei netenkina jų kokybė, turi teisę skųsti, teikti siūlymus. Ar tai darei?Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąTai normali turi būti europinė alga. O ne grąščiai. Vairuotojas prisiima visą atsokomybę už save ir visus kitus. Apie tai negalvojote tamsta? Kad už avariją , ar pan. galima visą gyvenimą praleisti tiurmoje?
O tas kodas , tai dėl nieko jug , kas iš to , kad jį turėt turi , jug protingai mąstantis vairuotojas ir taip supras , kad veža keleivius , pavojingą krovinį ir pan.
Dėl atsakomybės aš suprantu, galima ir etiškiau pasakyti. Vairuotojai nėra šventi, yra ir kitų darbų LT su didele atsakomybe ir rizika bei maža alga. Čia šiuo atveju ne kažkokia išimtis.
Jei būtų visi vairuotojai protingi, nereikėtų 95, bet, kaip matome, protingų yra vienetai.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment