Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Galbūt galit pasidalinti visų tvarkaraščių nuotrauka (ar skanu) iš tos dienos laikraščio?
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Parašė Mettal Rodyti pranešimą
      Galbūt galit pasidalinti visų tvarkaraščių nuotrauka (ar skanu) iš tos dienos laikraščio?
      Būtinai pasidalinsiu, bet viso tvarkaraščio iškart įdėti neišeina, nes nieko nesimato. Įdėsiu dalimis.

      Comment


        Dar keli neegzistuojantis maršrutai. Laikraštis "Kauno diena" 1993 m. birželis.





        Comment


          KA planuoja pirkti 5 18 m ilgio autobusus, pagamintus ne seniau, nei 2006. Apibendrinant, KA šiuo metu perka 15 trumpų ir 5 sudvejintus 10 metų amžiaus autobusus.

          Comment


            Geros žinios. Kaip minėjau, man atrodo, kad per paskutinius metus labai padidėjo automobilių srautai ir kamščiai Kaune. Mikriukų panaikinimas visgi manau nebuvo gerai apgalvotas.

            Comment


              Tai, kad tie, kas naudojosi mikrobais ir taip mašinų neturėjo. Pagalvinis persėdimas į automobilius įvyko kur kas anksčiau.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Tai, kad tie, kas naudojosi mikrobais ir taip mašinų neturėjo. Pagalvinis persėdimas į automobilius įvyko kur kas anksčiau.
                Sunku atsakyt, visgi manau, kad dalis visgi persėdo. Kiek dabar matau, dabartiniai Kautros mikrobai pilni nelabai važinėja, ko ne pasakytum apie buvusius legendinius 30, 24, 42, 97, 99

                Comment


                  Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                  Sunku atsakyt, visgi manau, kad dalis visgi persėdo. Kiek dabar matau, dabartiniai Kautros mikrobai pilni nelabai važinėja, ko ne pasakytum apie buvusius legendinius 30, 24, 42, 97, 99
                  Galima butu ginčytis bet tingiu. Esu mates ne karta prieš/po darbo 55 su stovinčiais keleiveis. Taip pat 51 pilna.
                  Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                  Comment


                    Parašė rytis001 Rodyti pranešimą
                    Galima butu ginčytis bet tingiu. Esu mates ne karta prieš/po darbo 55 su stovinčiais keleiveis. Taip pat 51 pilna.
                    Esu matęs ir aš, bet esu matęs ir piko metu su 3-4keleiviais. Neskaitant retesnio kursavimo, nei prieš tai buvusių. O mašinų gatvėse pastebimai padaugėjo.

                    Comment


                      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                      Esu matęs ir aš, bet esu matęs ir piko metu su 3-4keleiviais. Neskaitant retesnio kursavimo, nei prieš tai buvusių. O mašinų gatvėse pastebimai padaugėjo.
                      Iš kur duomenys, kad padaugėjo? Iš akies žiūrint tai sumažėjo - bent jau kamščių. Net nepamenu kada kokiam pakliuvęs buvau...

                      Comment


                        Parašė evil Rodyti pranešimą
                        Iš kur duomenys, kad padaugėjo? Iš akies žiūrint tai sumažėjo - bent jau kamščių. Net nepamenu kada kokiam pakliuvęs buvau...
                        Na kartais tenka nuo Romainių iki Klinikų ir atgal pavažinėt, tai mano pusėje labai smarkiai padaugėjo.

                        Comment


                          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                          Na kartais tenka nuo Romainių iki Klinikų ir atgal pavažinėt, tai mano pusėje labai smarkiai padaugėjo.
                          Tai labai subjektyvu. Nemanau, kad kas nors objektyviai ima ir skaičiuoja, todėl vienam atrodo, jog mažėja, o kitam, kad didėja. Realiai manau, kad nedidėja, o tik persiskirsto srautai. Iš mano pusės žiūrint tai eismas sumažėjo, bet tą turbūt nulėmė atidaryta Savanorių įkalnė. Romainiuose gal padaugėjo, nes ten link plečiasi miestas.

                          Kas liečia viešąjį transportą Kaune tai pokyčius matau į gerą pusę. Šiemet netgi įsigyjau miestiečio kortelę ir dažniau iš automobilio persėdu į viešąjį transportą. Nes man jis tapo patrauklesnis. Dar jei taksi Kaune būtų civilizuotas išvis atsisakyčiau autombilio.

                          Comment


                            Parašė evil Rodyti pranešimą
                            Tai labai subjektyvu. Nemanau, kad kas nors objektyviai ima ir skaičiuoja, todėl vienam atrodo, jog mažėja, o kitam, kad didėja. Realiai manau, kad nedidėja, o tik persiskirsto srautai. Iš mano pusės žiūrint tai eismas sumažėjo, bet tą turbūt nulėmė atidaryta Savanorių įkalnė. Romainiuose gal padaugėjo, nes ten link plečiasi miestas.

                            Kas liečia viešąjį transportą Kaune tai pokyčius matau į gerą pusę. Šiemet netgi įsigyjau miestiečio kortelę ir dažniau iš automobilio persėdu į viešąjį transportą. Nes man jis tapo patrauklesnis. Dar jei taksi Kaune būtų civilizuotas išvis atsisakyčiau autombilio.
                            Na, Neries krantinėje ir Nuokalnės gatvėje tikrai nebūdavo tiek automobilių. Kolegos tą patį sako. Ką kiti galvoja?

                            Comment


                              Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                              Na, Neries krantinėje ir Nuokalnės gatvėje tikrai nebūdavo tiek automobilių. Kolegos tą patį sako. Ką kiti galvoja?
                              Kolegai Garbaniui visiškai pritariu. Automobilių Kauno mieste kaip mat padaugėjo panaikinus "mikrobus". Tiems kam nepatinka , galit patys mėginti sėsti į auto ir stovėti kamščiuose tokiuose - kurių nebuvo , vistiek kelionės tikslą pasieksit greičiau ir ekonomiškiau (jei dyzelis(. Pvž.pastoviai užsikemša Karaliaus Mindaugo pr. nuo Aleksoto tilto ir vieno didžiausio prekybos centro pusės , bei aplinkinės gatvės(nenoriu reklamuoti jo) sukant į Vilniaus , Birštono gatves. Ir apskritai piko valandomis automobilių yra belekiek daug. Aš asmeniškai po Kauną ir jo rajoną su auto per savaitę prasuku ~1000 km , viešasis transportas yra labai nepatogus , dažnai tenka važinėti į Kauno raj. , be mašinos man būtų prapultis.
                              Neskubėk ir nespėsi.

                              Comment


                                Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                Sunku atsakyt, visgi manau, kad dalis visgi persėdo. Kiek dabar matau, dabartiniai Kautros mikrobai pilni nelabai važinėja, ko ne pasakytum apie buvusius legendinius 30, 24, 42, 97, 99
                                Garbaniau , tavo minėtų "buvusių" mikriukų intervalai buvo labai patogūs kiekvienam
                                Kautros busams toli iki šio reikalo.
                                Neskubėk ir nespėsi.

                                Comment


                                  Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                                  Garbaniau , tavo minėtų "buvusių" mikriukų intervalai buvo labai patogūs kiekvienam
                                  Kautros busams toli iki šio reikalo.
                                  Tai va, o kur tie žmonės dingo? Man tai akivaizdu

                                  Comment


                                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                    Tai va, o kur tie žmonės dingo? Man tai akivaizdu
                                    Ne tau vienam jie dingo Akivaizdu tai , kad jie jau sėdi savo automobiliuose
                                    Taip susidaro kamščiai ir kiti nepatogumai. Kažkada rodžiau savo priešišką poziciją čia forume dėl mikriukų naikinimo, bet prieš malūną nepapusi jug...
                                    Neskubėk ir nespėsi.

                                    Comment


                                      Kad juos apkarpė aišku labai gerai. Mano nuomonę reikėjo tuometinius maršrutus pratesti 3metam, o paskui išspirti lauk. Aišku autobusų ir troleibusų kiekį atitinkamai padidinus palaipsniui. Dabar gavosi, kad tiek mikriukai tiek autobusai su troleibusais nepakankamai dažnai kursuoja, kad įtiktų daliai keleivių, kuriem ne problema nusipirkti ir išlaikyti privatų automobilį.

                                      Comment


                                        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                        Kad juos apkarpė aišku labai gerai. Mano nuomonę reikėjo tuometinius maršrutus pratesti 3metam, o paskui išspirti lauk. Aišku autobusų ir troleibusų kiekį atitinkamai padidinus palaipsniui. Dabar gavosi, kad tiek mikriukai tiek autobusai su troleibusais nepakankamai dažnai kursuoja, kad įtiktų daliai keleivių, kuriem ne problema nusipirkti ir išlaikyti privatų automobilį.
                                        Manau trolikų ir autobusų kiekį reikėjo didinti ,ar apie tai pagalvoti prieš mikrobų naikinimą , bei dažninant jų(trolikų , autobūsų) intervalus. Man asmeniškai naudotis VT nėra patogu.
                                        Vien dėl ir intervalų , bei saugumo , bei kelionės laiko.
                                        Dėl auto , jug skelbimuose galima už ~300 eur pasiimti kokį tai dyzeliuką , kuris turi tech.apžiūrą 2 metam , mieste valgo ~ 6 dyzelio 100 km , tai jug ir pigiau važiuoti , bei patogiau , štai ta realybė aišku reik mokėt ieškoti
                                        Neskubėk ir nespėsi.

                                        Comment


                                          Tuoj auto mokestis apkarpys tuos dyzeliukus

                                          Comment

                                          Working...
                                          X