Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Jei jau prie kitų pereiti tai kodėl turėtų vis tiek būti būtent Škoda? Kodėl ne Solaris?
    Todėl, kad dar jie per nauji, kad kas nors išpardavinėtų.

    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Arba Berkhof su VanHool. Tokių dar yra KA mylimoj Olandijoj, taip pat Vokietijoje ir Austrijoje. O 10 metų senumo Solarių galima rasti Šveicarijoje.
    Bet kokiu atveju tai būtų kito modelio troleibusai, kas nieko gero eksploataciniu požiūriu neduotų.
    Ką greičiausiai nurašinės, tai tikriausiai Zalcburge Gräf & Stift troleibusus. Tik bėda tame, kad visi dvigubi, o mūsiškiai tokių didesnio kiekio gal ir nepanorės, jei iš viso norės.
    Dar vienas variantas yra pirkti padėvėtus autobusus ir iš jų daryti troleibusus patiems, naudojant senų Škodų elektrinę įrangą. Lenkai Gdynėje tą gan sėkmingai darė ir ten ir dabar važinėja apie 30 tokių troleibusų, perdarytų daugiausiai iš MB O405 serijos autobusų, o jau nurašyti ir iš Ikarus 280, ir iš Jelcz'ų padaryti... Tiesa, elektrinė įranga ten pas juos ne iš senų troleibusų, tačiau dalis tos įrangos buvo išimama iš vienų perdarytų troleibusų ir dedama į kitus, naujai perdaromus.

    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
    Nesąmonė kiekvieną smulkmeną stengtis susieti su Tarybine santvarka ir sakyti, kad čia negerai, nes taip buvo Tarybų Sąjungoje. Ne viskas gerai, bet ir ne viskas blogai ten buvo, ir pats tai žinai, neapsimetinėk kvaileliu.
    Pats neapsimetinėk. Pats susiejai paminėdamas mąstymą. Būtent buržujų santvarkoje teisiama už tai, ko žmogus nepadarė, o tik galbūt galėjo padaryti ir reikalaujama kompensacijų už tai, ko nebuvo, bet tik galėjo būti, o galėjo ir nebūti...
    Paskutinis taisė Al1; 2015.08.16, 17:38.

    Comment


      Aš nesuprantu, o kodėl negalima pirkti naujų Bogdanų, Trolzų arba MAZų, ar čia nepirks tik dėlto, kad tai ne europietiška technika? Na arba galima dėvėtų ЗИУ dar.

      Comment


        Nepirks niekas rusiško ir ukrainietško šlamšto ir neperdarinės tikrai autobusų, būkit ramūs. Arba naikins etapais troleibusus, o jei nuspres palikti, pirks kokius Soliarius. Na dar lieka Talinas, kuris apsiskelbė, kad naikins troleibusus, o pas juos ten daug Soliariu.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą

          Pats neapsimetinėk. Pats susiejai paminėdamas mąstymą. Būtent buržujų santvarkoje teisiama už tai, ko žmogus nepadarė, o tik galbūt galėjo padaryti ir reikalaujama kompensacijų už tai, ko nebuvo, bet tik galėjo būti, o galėjo ir nebūti...
          Pritariu A|1 , čia Lietuvoje ne vietoje ir ne laiku pirstelk - ir jau TU esi teisme.
          Neskubėk ir nespėsi.

          Comment


            Nepirks niekas rusiško ir ukrainietško šlamšto ir neperdarinės tikrai autobusų, būkit ramūs. Arba naikins etapais troleibusus, o jei nuspres palikti, pirks kokius Soliarius. Na dar lieka Talinas, kuris apsiskelbė, kad naikins troleibusus, o pas juos ten daug Soliariu.
            Na šeip šlamštu galima vadinti nebent ЗИУ, ir tai, nes jie yra seni. Dar su baltarusiškais БКМ nelabai kaip yra. O Trolzos Megapolis, Bogdano arba MAZo liežuvis nepasiverčia pavadinti šlamštu.

            Comment


              Nežinau iš kur yra ištraukta, kad Soliariai už juos geresni yra, nebent nes jie gi yra "Soliariai".

              Comment


                Parašė Petr Rodyti pranešimą
                Nežinau iš kur yra ištraukta, kad Soliariai už juos geresni yra, nebent nes jie gi yra "Soliariai".
                Solariai gal ir nėra žiauriai geresni už Rytų šalių troleibusus, visdėlto dabar gaminami beveik identiškos konstrukcijos troleibusai, besiskiriantys daugiausiai tik dizainu. Šiaip Kaunas turėjo(o gal dar turi)gerą progą šių metų pradžioje, kai Ryga nusipirko 125 Solarius ir nurašė visas 1998-2000 m. Škodas 14/15 TrM. Dabar arba ieškot naujų, arba laukt kitos progos nupirkt naudotų partiją. Šiaip kai važiavau Bogdanu man jis nepasirodė prastesnis už Solarį, o ir kaina tikrai mažesnė, tai jei jau pirkt naujus, tai gal geriau pirkt Bogdanus, kurie laikys 10-15 m. bet bus dvigubai pigesni nei Solariai, kurie laikys gal 5 m. ilgiau bet kainuos dvigubai brangiau.

                Comment


                  Bogdanai yra tikrai geri, tai geriausia iš to, kas gaminama buv. TSRS, nes komplektuojančios dalys praktiškai visos vakarietiškos, ukrainietiškas tik kėbulas su jo dalimis ir surinkimas. Todėl gal tik reikėtų šiek tiek pakontroliuoti galutinį surinkimą arba jį atlikti Lietuvoje. Po to mano subjektyvia nuomone eina nauji baltarusiški BKM 321. Irgi naudojama dalis vakarietiškų dalių. Aišku, kai kam jų priekio dizainas gali nepatikti, Bogdanų geresnis. Kitas dalykas tame, kad Lietuvoje valdžios požiūris į VT yra kaip į lochovozus, o lochams ir mikruškės turi sueiti, kokie dar troleibusai...

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Bogdanai yra tikrai geri, tai geriausia iš to, kas gaminama buv. TSRS, nes komplektuojančios dalys praktiškai visos vakarietiškos, ukrainietiškas tik kėbulas su jo dalimis ir surinkimas. Todėl gal tik reikėtų šiek tiek pakontroliuoti galutinį surinkimą arba jį atlikti Lietuvoje. Po to mano subjektyvia nuomone eina nauji baltarusiški BKM 321. Irgi naudojama dalis vakarietiškų dalių. Aišku, kai kam jų priekio dizainas gali nepatikti, Bogdanų geresnis. Kitas dalykas tame, kad Lietuvoje valdžios požiūris į VT yra kaip į lochovozus, o lochams ir mikruškės turi sueiti, kokie dar troleibusai...
                    Tai aš lochas man pvž.tos Kautros mikrės nepatinka , nepatogu ,turėklai aukštai (jokio stabilumo nėra kai rauna), sėdynės kietos , geriau tie geltoni tranzitai buvo.
                    Apskritai aš jau po visko nebesinaudoju VT , tik su savo auto , nebent tam tikros priežastys nulemia , tada naudojuosiu ir troliku ir autobusu ir mikru.
                    Neskubėk ir nespėsi.

                    Comment


                      Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                      Pritariu A|1 , čia Lietuvoje ne vietoje ir ne laiku pirstelk - ir jau TU esi teisme.
                      Cha! Lyg to nebūtų JAV!
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                        Cha! Lyg to nebūtų JAV!
                        JAV krikšto mama mano gyvena , tad žinau kaip kas ten yra.
                        Neskubėk ir nespėsi.

                        Comment


                          Parašė Petr Rodyti pranešimą
                          Na šeip šlamštu galima vadinti nebent ЗИУ, ir tai, nes jie yra seni. Dar su baltarusiškais БКМ nelabai kaip yra. O Trolzos Megapolis, Bogdano arba MAZo liežuvis nepasiverčia pavadinti šlamštu.
                          Pirkti ZiU yra tas pats, kas pirkti Škoda 14Tr (paprastus, ne TrM) - nei vieno, nei kito dabar negamina. Be to, ZiU yra ta pati Trolza.
                          Esminė problema su rytietiška technika net ne jos kokybė, o politiniai santykiai.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Tai kad naujų Škodų 14 TrM buvo pagaminta palyginti labai nedaug. Nereikia painioti su giliai modernizuotimis maždaug 87-91 metų 14 Tr ir 15 Tr Škodomis, kurioms priskirtas indeksas M. Tokių Čekijoje yra.
                            Paskutinis taisė Al1; 2015.08.16, 22:07.

                            Comment


                              Pirkti ZiU yra tas pats, kas pirkti Škoda 14Tr (paprastus, ne TrM) - nei vieno, nei kito dabar negamina. Be to, ZiU yra ta pati Trolza.
                              Esminė problema su rytietiška technika net ne jos kokybė, o politiniai santykiai.
                              Jo, Trolza yra tas pats, bet modeliai gan skiriasi. Pavyzdžiui Trolza Optima pagal mane yra nevykęs troleibusas, užtat Megapolis yra gan kokybiškas ir patogus. Beje jie neseniai pradėjo gaminti troleibusus su autonomine eiga.
                              Dėl politinių santykių sutinku, tai yra didžausia problema. Bet parkai gal ją ir apeiti gali, nemanau, kad daug kliūčių būtų. Na o pačiam keleiviui manau nėra skirtumo, ar rusiška Trolza gatvėmis važinės, ar lenkiškas Solaris.

                              Comment


                                Politiniai dalykai apeinami perkant baltarusiškus BKM 321 ar ukrainietiškus Bogdanus. Ypač pastaruosius. Išbandžiau abu kaip keleivis, tikrai neblogi. Darant galutinį surinkimą Lietuvoje, kai kurios surinkimo problemėlės, bet tik tiek, kiek pastebėta iš keleivio pusės, būtų sutvarkytos. Dar yra MAZ Eton variantas. Bet kažkodėl pačioje Baltarusijoje BKM labiau paplitę ir daugiau eksportuojami.
                                Paskutinis taisė Al1; 2015.08.16, 22:36.

                                Comment


                                  Kaip čia visi praleido naujieną, kad uždarytas nemokamas Kautros maršrutas Autobusų stotis - Laikinoji autobusų stotis, pakursavęs tik 3 dienas?
                                  Daugiau mano nuotraukų >>
                                  Mano rajonas ir apylinkės >>

                                  Comment


                                    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                                    Kaip čia visi praleido naujieną, kad uždarytas nemokamas Kautros maršrutas Autobusų stotis - Laikinoji autobusų stotis, pakursavęs tik 3 dienas?
                                    Maršrutas ir buvo laikinasis. Jo atidarymo metu, pirmąją laikinosios stoties atidarymo dieną, Linas Skardžiukas žiniasklaida minėjo, kad maršrutas dirbs tiek, kiek bus poreikis. Reguliarūs keleiviai per tas kelias dienas priprato ir sužinojo, o atsitiktiniai susižinos metų eigoje. Atstumas nėra didelis paeiti ar pavažiuoti įprastiniu viešuoju transportu. Tai nuo pat pradžių buvo žinoma, kad maršrutas bus tik kelioms dienoms.
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      Dar neaišku, kaip bus. Jei bus skundų, pageidavimų, ypač po rugsėjo 1 d., tai gali būti organizuojamas arba naujas KA maršrutas pro laikiną stotį, arba nukreipiami kai kurie iš esamų.

                                      Comment


                                        NVTKA parengė siūlymus Kauno miesto savivaldybei, kaip pagerinti Kauno viešąjį transportą. „Stebėdami situaciją, kaupdami informaciją ir žinodami Kauno miesto viešojo transporto problemas, šiuo kreipimosi tekstu siekiame atkreipti dėmesį į svarbiausias problemas ir siūlome būdus, kaip jas spręsti. Atlikę keletą veiksmų jau šiandien galime pagerinti susisiekimą su sutaupyti dalį biudžeto lėšų“, - sako Nacionalinės viešojo transporto keleivių asociacijos (NVTKA) Pirmininkas Julius Majauskas.

                                        Pasiūlymus, atsižvelgę į keleivių poreikius ir pageidavimus, sudarė ilgametę Kauno miesto viešojo transporto sistemos analizės patirtį sukaupę nariai; taip konsultuotasi ir su asociacijos Vilniuje nariais. „Bet dar tikrai nėra vėlu reikšti ir savo nuomonę, būtinai išklausysime visų nuomonių ir galutinį siūlymo variantą teiksimę tik išklausę ir įvertinę visas nuomones“, - pridūrė pirmininkas.

                                        Rašto apimtis yra 13 lapų ir jį sudaro stambesnių keletas dalių: Bendro pobūdžio problemos ir siūlymai; Specifinio pobūdžio problemos ir siūlymai.

                                        Bendro pobūdžio problemų ir siūlymų skyriume apžvelgiame Kauno VT sistemą, troleibusų vaidmenį joje, teikiame siūlymus dėl stotelių, transporto parko (su detalesnėmis apžvalgomis, kokios šiuo metu yra realios galimybės atnaujinti transporto parką naujesniais troleibusais).

                                        Skyriuje specifinėms problemoms ir siūlymams aptariame galimybes koreguoti troleibusų maršrutus, kad elektrifikuota nuostolinga Ašigalio g. atkarpa taptų mažiau nuostolinga, o troleibusai geriau ne tušti važinėtų minėta gatve, bet kitomis atkarpomis dažniau vežtų keleivius. „Kitaip tariant, siūlome, kad troleibusai važinėtų ten, kur keleiviams reikia, o ne ten, kur keleivių yra vos keletas per dieną“, - patikslina J. Majauskas, NVTKA pirmininkas.

                                        Minėtame skyriume aptariama ir tvarkaraščių derinimo problema su konkrečiais pavydžiais ir siūlymais. Taip pat siūloma keisti stotelių išdėstymą LSMU Klinikose, kur šiuo metu stotelės paskirstytos pagal transporto priemonių rūšis, nors keleiviams būtų patogiau, kad stotelės būtų paskirstytos pagal transporto važiavimo kryptį. Be to, dabar autobusų stotelė įrengta visiškai kampe taip, kad transporto priemonėms fiziškai neįmanoma privažiuoti prie stotelės bordiūro - įlipti ir išlipti iš transporto yra nepatogu ir nesaugu.
                                        Plačiau: http://tinklarastis.nvtka.lt/2015/8/...-2015plus.aspx
                                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                        Comment


                                          Įdomūs pasiūlymai. Pateiksiu porą savo:
                                          1. Stotelės pagal pareikalavimą galėtų būti: Dainų slėnis, Viadukas, Nuokalnės g., Jonavos g. Kokiose dar stotelėse maži keleivių srautai?
                                          2. 18m troleibusus galima pirkt ir naudotus, tačiau 12m reikia naujų. Surinkinėjimo vietoje idėja irgi nebloga, bet su kuo tai apsiimti? Škodos arba Solariai būtų geriausias variantas, bet viskas atsiremia į kainą. Tokiu atveju galima apsiimt su MAZ(kaip Vilnius bandė), BKM arba Bogdanais.
                                          3. Jeigu būtų įrengtas apsisukimas Šiaurės pr. stotelėje, tai kam išvis Ašigalio g. reikalinga troleibusų linija? Tiesiog kirpt T13 ir T14 iki Šiaurės pr. stotelės ir viskas. Pro Ašigalio g. galima būtų nukreipt A19, nors nuo ten ir taip netoli paeit iki Šiaurės pr.
                                          4. T4 turi didesnę dubliavimosi problemą su A43, negu su T1. Tačiau A43 daug kur yra labai reikalingas. Į Vokiečių g. pratęsus kokį maršrutą nuo Stoties, pro Žeimenos g. A20, Šiaurės pr. atkarpoje nuo S.Žukausko g. iki Savanorių pr. sukūrus maršrutą, identišką A29-am iki 2005 m., o A17 paleidus savaitgaliais sutrumpinta trasa iki Biruliškių būtų galima mąstyt apie A43 naikinimą. Tada T4 būtų rentabilus. Išvis ta troleibusų eismo schema po K.Petrausko g. linijos atidarymo debiliška, kažką žadėjo, kad po Naujųjų turėjo įrengti įsukimą iš K.Donelaičio g. į Parodos g. ir paleist T2 abiejom kryptim ta pačia trasa, bet pažadai liko pažadais. Pagalvokite ir apie tos linijos pilną išnaudojimą, o ne 2 tušti, kitus dubliuojantys maršrutai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X