Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
    Nuo liepos mėn. 1 d., didėjo MMA ir valandinis atlygis. MMA ant popieriaus yra 325€, o valandinis 1.97€.
    http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpai...043733&p_tr2=2
    Štai ir argumentas. Tokiu atveju bilietų kainų kilimu reikia džiaugtis, nes infliacija spartina ekonomiką.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Kaip suprantu, peržiūrėtos visų maršrutų kainos. Į Jonavą bilietas kainavo 2.30 Eur, dabar jau 2.40 Eur

      Comment


        Parašė Naujaneriai Rodyti pranešimą
        Nuo liepos mėn. 1 d., didėjo MMA ir valandinis atlygis. MMA ant popieriaus yra 325€, o valandinis 1.97€.
        http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpai...043733&p_tr2=2
        Kas Kautroje gauna minimalias algas?

        Comment


          Parašė Gator Rodyti pranešimą
          Kas Kautroje gauna minimalias algas?
          Paprastai kylant minimumui, su laiku ar net iš karto keliamos ir kitos algos.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Susidarė įspūdis, kad Kauno autobusų stočiai persikėlus į laikinąją (bent pusantrų metų) vietą prie "Akropolo" Vytauto prospekte pasidarė nereikalinga miesto autobusų ir troleibusų stotelė "Autobusų stotis". Dabar joje keleivių beveik nebėna, netoli yra stotelės "Geležinkelio stotis" (prie buvusio "Planetos" kinkteatro, "Grunvaldo gatve", tai autobusui ar troleibusui stabtelėjimas yra kaip bereikalingas trukdymasis. O tų trukdymųsi nuo geležinkelio stoties iki Kauno pileis ir taip netrūksta, neveltui šiuo maršrutu važiuodamas renkuosi 13-ą autobusą (Minkovskių gatve).

            Comment


              Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
              Štai ir argumentas. Tokiu atveju bilietų kainų kilimu reikia džiaugtis, nes infliacija spartina ekonomiką.
              O prie ko džiaugtis , kad kyla? Pakėlė MMA , pakėlė kainas , tai taip išeina , kad "davė" ir "atemė".
              Neskubėk ir nespėsi.

              Comment


                Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                O prie ko džiaugtis , kad kyla? Pakėlė MMA , pakėlė kainas , tai taip išeina , kad "davė" ir "atemė".
                Kai turėsi ekonomikos pamokas, suprasi ilgai reikėtų aiškinti, kol nėra ekonomikos žinių pagrindų... O ir tema ne tam skirta Ir darbo rinkoje nėra tokio dalyko, kaip duoda-atima. Taip tik neišsilavinę žmonės kalba, kurie nesupranta ekonomikos procesų.
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                  Kai turėsi ekonomikos pamokas, suprasi ilgai reikėtų aiškinti, kol nėra ekonomikos žinių pagrindų... O ir tema ne tam skirta Ir darbo rinkoje nėra tokio dalyko, kaip duoda-atima. Taip tik neišsilavinę žmonės kalba, kurie nesupranta ekonomikos procesų.
                  Aš ne apie bendrą rinką turiu omenyje , o apie VT pavyzdį kurį pasakiai.
                  O džiaugiasi tie ,kuriems biški trūksta
                  Neskubėk ir nespėsi.

                  Comment


                    Parašė Gator Rodyti pranešimą
                    Kas Kautroje gauna minimalias algas?
                    kautroje kiek girdejau minimali alga yra 550 auru ir ne maziau .

                    Comment


                      Parašė uksas Rodyti pranešimą
                      kautroje kiek girdejau minimali alga yra 550 auru ir ne maziau .
                      tai yra toks KVT vidutinis atlyginimas į rankas
                      dėlto ir dirba dauguma vairuotojų atsipalaidavę į daug ką nekreipdami dėmesio

                      Comment


                        Va todėl ir tikiuosi KA valdžia priims sprendimą , kad autobusų vairuotojai turės atsistažuoti ant troleibusų, nes autobusas tas pats ir gabaritai tik + usai ir daugiau aplinkos stebėjimo. tai po viso šito žiurėsim kaip autobusistai žiurės į troleibusus.

                        Comment


                          Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                          tai yra toks KVT vidutinis atlyginimas į rankas
                          dėlto ir dirba dauguma vairuotojų atsipalaidavę į daug ką nekreipdami dėmesio
                          Tikiuosi, kad ne vidutinis, o minimalus. Vairuotojo darbas yra sunkus ir atsakingas, beveik visose šalyse apmokamas dosniau negu vidutinė šalies alga. O dėl vairuotojų atsipalaudavimoz neva tai yra algos dydžio priežastis, tai nesutinku. Manyčiau, tai susiję su charakteriu.

                          Vairuotojai ir neturi būti įsitempę. Bet čia, turbūt, turėjai omenyje kai kuriems būdingą atsainumą, prastą keleivių aptarnavimo kokybę, o ne atsipalaidavimą
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                            Tikiuosi, kad ne vidutinis, o minimalus. Vairuotojo darbas yra sunkus ir atsakingas, beveik visose šalyse apmokamas dosniau negu vidutinė šalies alga. O dėl vairuotojų atsipalaudavimoz neva tai yra algos dydžio priežastis, tai nesutinku. Manyčiau, tai susiję su charakteriu.

                            Vairuotojai ir neturi būti įsitempę. Bet čia, turbūt, turėjai omenyje kai kuriems būdingą atsainumą, prastą keleivių aptarnavimo kokybę, o ne atsipalaidavimą
                            tai žinok čia yra vidutinis toks atlyginimas ir niekas nežada jo kelti jis taip ir svyruoja nuo kažkur 500 iki 600 eurų. Todėl ir neužsilaiko ten žmonės per metus apie 100 vairuotojų pasikeičia.

                            Comment


                              Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą
                              Va todėl ir tikiuosi KA valdžia priims sprendimą , kad autobusų vairuotojai turės atsistažuoti ant troleibusų, nes autobusas tas pats ir gabaritai tik + usai ir daugiau aplinkos stebėjimo. tai po viso šito žiurėsim kaip autobusistai žiurės į troleibusus.
                              kaip neturint troleibuso kategorijos galės eit stažuotis. Beje eina iš troleibusų parko vairuotojai į autobusų parką.

                              Comment


                                Atsistažavus būtų įgyta, kategorija kadangi troleibusas ir autobusas yra praktiškai tas pats tik troleibusas su štangom ir ribotas jų judėjimas. Butų lanktesnis vairuotojų skirstymas po transporto priemones , jei būtų trukūmas troleibusų vairuotojų kažkuri dalis pereitu autobusų vairuotojų + autobusistai visai išmandėja ir įgautu supratima kas yra troleibusas o be lenktu kaip papuola ir landžiotu trikdydami troleibusams važiuoti, taip ir nukapotu sparnus.
                                Paskutinis taisė Gintaras663; 2015.08.07, 17:42.

                                Comment


                                  Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                                  tai yra toks KVT vidutinis atlyginimas į rankas
                                  dėlto ir dirba dauguma vairuotojų atsipalaidavę į daug ką nekreipdami dėmesio
                                  NI XRIENA SIBE!?!?!
                                  Čia skaitosi mažai???
                                  Aš su aukštuoju išsilavinimu, dirbu kvalifikuotą atsakingą darbą ir gaunu panašų į nurodytą (~550 Eur) atlyginimą. Ir mums vis aiškina, kad tai "daug", "gerai" ir reikia vos ne melstis ir dėkoti iki grabo lentos už tokį "atlyginimą"! Ir "atsipalaiduoti" niekas neleidžia.
                                  Aš nenoriu nuvertinti vairuotojų darbo ir pasakyti, kad jie turi uždirbti mažai. Tiesiog piktina požiūris, kad vieniems toks atlyginimas mažas ir jie dėl to gali dirbti blogai, o kitiems pats tas; piktina išsilavinimo, patirties ir žinių reikalaujančių darbų nuvertinimas (atlyginimo prasme).
                                  Veiksmas vienoje "rimtoje" ir "garbingoje" valstybinėje įstaigoje. Pavadinimo rašyti nenoriu, nes gali pripaišyti kokį nors "imydžo menkinimą". Mokėti tokius "atlyginimus" ne menkinimas, o atvirai apie tai pasakyti - jau menkinimas...

                                  Comment


                                    Parašė zn76 Rodyti pranešimą
                                    NI XRIENA SIBE!?!?!
                                    Čia skaitosi mažai???
                                    Aš su aukštuoju išsilavinimu, dirbu kvalifikuotą atsakingą darbą ir gaunu panašų į nurodytą (~550 Eur) atlyginimą. Ir mums vis aiškina, kad tai "daug", "gerai" ir reikia vos ne melstis ir dėkoti iki grabo lentos už tokį "atlyginimą"! Ir "atsipalaiduoti" niekas neleidžia.
                                    Aš nenoriu nuvertinti vairuotojų darbo ir pasakyti, kad jie turi uždirbti mažai. Tiesiog piktina požiūris, kad vieniems toks atlyginimas mažas ir jie dėl to gali dirbti blogai, o kitiems pats tas; piktina išsilavinimo, patirties ir žinių reikalaujančių darbų nuvertinimas (atlyginimo prasme).
                                    Veiksmas vienoje "rimtoje" ir "garbingoje" valstybinėje įstaigoje. Pavadinimo rašyti nenoriu, nes gali pripaišyti kokį nors "imydžo menkinimą". Mokėti tokius "atlyginimus" ne menkinimas, o atvirai apie tai pasakyti - jau menkinimas...
                                    Ar esi ką nors girdėjęs apie darbo rinką ir jos sąlygoms atitinkantį atlyginimą? Lyginti darbuotoją su darbuotojų ir algą su alga yra kvaila. Jei darbuotojai toje srityje yra paklausūs, tada ta suma bus maža, kuri kitoje srityje gali būti didelė. Gal jau ne tarybiniais laikais gyvename, planinės ekonomikos nėra seniai. O tavo piktinimasis su rusiškais pasisakymais verčia kilstelėti antakį ir keistai žvilgtelėti
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                      Ar esi ką nors girdėjęs apie darbo rinką ir jos sąlygoms atitinkantį atlyginimą? Lyginti darbuotoją su darbuotojų ir algą su alga yra kvaila. Jei darbuotojai toje srityje yra paklausūs, tada ta suma bus maža, kuri kitoje srityje gali būti didelė. Gal jau ne tarybiniais laikais gyvename, planinės ekonomikos nėra seniai. O tavo piktinimasis su rusiškais pasisakymais verčia kilstelėti antakį ir keistai žvilgtelėti
                                      Panašu, kad tu negirdėjai apie darbo rinką ir jos "sąlygoms" (turėtų būti - sąlygas) atitinkantį atlyginimą, antraip neteigtum, kad jeigu darbuotojai paklausūs, tai ta suma (reikia manyti atlyginimas) yra maža. Šiaip tai būna priešingai.

                                      Comment


                                        Dėl vairuotojų algų aš ir sutinku. Ne tiek mažai gydytojų gauna labai panašiai ir ką? Suprtantama, kad vairuotojo darbas sunkus, bet kur paprastas darbininkiškas darbas gerai apmokamas?

                                        Comment


                                          Parašė zn76 Rodyti pranešimą
                                          Panašu, kad tu negirdėjai apie darbo rinką ir jos "sąlygoms" (turėtų būti - sąlygas) atitinkantį atlyginimą, antraip neteigtum, kad jeigu darbuotojai paklausūs, tai ta suma (reikia manyti atlyginimas) yra maža. Šiaip tai būna priešingai.
                                          Ne taip supratai. Turėjau omenyje, kad suma (būtent ir parašiau specialiai ne atlyginimas, kad būtų aiškiau) žmogui psichologiškai atrodo maža, jei jis žino, kad jis rinkoje tuo metu paklausus ir vertas (galėtų kitur gauti) daugiau. Kad ir suma abiems būtų vienoda, bet vienam ji maža, o kitam didelė.
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X