Parašė Komandoras
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Tautvis Rodyti pranešimąKaip supratau greitasis 27 autobuso maršrutas panaikintas, kad http://www.stops.lt/kaunas/ tinklalapyje nebėra.?
Comment
-
Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimąwww.marsrutai.info/kaunas/ 27 yra. Jei būtų panaikinę, keistusi 3-io tvarkaraščiai
Gal tik vasarai?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimąKad vasarai kaip tik vienas 3-io žemagrindis grafikas buvo su 27 sujungtas. O ir kam vasarai naikint maršrutą, kuris daugiausiai skirtas dirbantiems Onkologijos ligoninėje? Ligoninė gi ne mokyklawww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimąwww.marsrutai.info/kaunas/ 27 yra. Jei būtų panaikinę, keistusi 3-io tvarkaraščiai
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąNemanau, kad užsikimšimas bus, nes planuojama, kad Griunvaldo bus vienpusio eismo, o Gedimino dalis ties stotimi, kaip supratau, bus irgi vienpusio eismo. Gedimino g. dalis ties laikinąja yra gan plati - trijų juostų + parkavimo vietos - tai gal netgi bus ir dvipusio eismo, nors tuo abejočiau.
Siūlyčiau autobusus, kurie eina nuo Kęstučio stotelės link geležinkelio stoties, leisti Vytauto pr., stoti Griunvaldo st., tada į Karo Ligoninės g., Kaunakiemio g., ten sustoti naujoje stotelėje, tada Karaliaus Mindaugo pr., Čiurlionio g. link gelež. stoties.
Atgal, idant norintys senosios stoties keleiviai patektų vežami į laikinąją, autobusai galėtų nuo gelež. stoties važiuoti Vytauto pr., Karo Ligoninės g., sustoti šalia naujosios stotelės arba toje pačioje, arba Gedimino gatvėje įrengtoje naujoje stotelėje, bet siūlyčiau įrengti 2 naujas, atskirtas kryptimis, stoteles, tada maršrutas eitų Gedimino g., Griunvaldo g., išlįstų Vytauto pr. prie Griunvaldo st.
Naujo maršruto kurti nesiūlyčiau, nes per daug kaštuotų, galima drąsiai išsiversti esamais, juoba ir keleivių srautas senoje aut. st. būtų minimalus.
Tatai būtų galima:
A3 (Studentai, Onkologinis), 18 (centras), 29 (oro uostas, centras, Kalniečiai), 34 (2 lig., dalis Vilijampolės, Klinikos), 38 (Šilainiai), 43 (Šiaurė, Klinikos) nukreipti minėtu keliu - link gel. st. pro Karo Ligoninės ir Karaliaus Mindaugo. Atgal - pro Vytauto pr., Karo Ligoninės, Gedimino, Griunvaldo, Vytauto.
Manyčiau, tokio dažnio užtektų. Gal netgi per daug ir galima kažko atsisakyti, pvz., jei užsuktų M52, 53, 57, gali neužsukti A34 arba 38.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPapildomo maršruto reikėtų, nes esamų grafikai skysti. Ne dėl to, kad žmonių iš dabartinės stoties į laikiną nebūtų tiek daug. Juk žmonės į stotį važiuoja iš viso miesto, todėl kai kurias skylės sudėtiniame visų autobusų, važiuojančių pro laikiną stotį grafike turėtų užkamšyti papildomas maršrutas. Ypač tai aktualu ne piko metu, anksti ryte, vakare ir poilsio dienomis. Tai nieko daug nekainuotų. Galima būtų šiek tiek praretinti vieno ar dviejų pro stotį važiuojančių troleibusų maršrutus.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPapildomo maršruto reikėtų, nes esamų grafikai skysti. Ne dėl to, kad žmonių iš dabartinės stoties į laikiną nebūtų tiek daug. Juk žmonės į stotį važiuoja iš viso miesto, todėl kai kurias skylės sudėtiniame visų autobusų, važiuojančių pro laikiną stotį grafike turėtų užkamšyti papildomas maršrutas. Ypač tai aktualu ne piko metu, anksti ryte, vakare ir poilsio dienomis. Tai nieko daug nekainuotų. Galima būtų šiek tiek praretinti vieno ar dviejų pro stotį važiuojančių troleibusų maršrutus.
Naujas maršrutas gali būti, bet jis būtų labai nuostolingas, o sprendimas būtų tik politinis. Aš esu labiau už esamų maršrutų išnaudojimą. Kita vertus, reikėtų paskaičiuoti, nes gali būti, kad esamų maršrutų trasų prailgėjimas būtų brangesnis negu laikinasis maršrutas kas pvz., d.d. kas 15-20 min., o š.s. kas 20-25 min. Na gerai, tokį skurdų intervalą galima užkamšyti kokiu vienu esamu maršrutu.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Na, jei Gedimino ir Griunvaldo g. bus vienpusis eismas, tada laikinojo maršruto trasa galėtų būt tokia, įrengiant laikiną stotelę čia. Atgal maršrutas būtų toks pat, kokį siūliau ankstesniam pranešime. Aišku, būtų galima paleist ir kokį nors esamą maršrutą,pvz. 23 tada būtų galima rečiau leist laikinąjį, kurio tvarkaraščio skyles užkamšytų 23. Būtent 23 siūlau dėl to, kad su juo beveik visa savo trasa dubliuotųsi laikinasis, kuris taptų 23 papildiniu centre- 23A. Klausimas kokia eismo schema ten geriau- mano ar Ametisto siūloma.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąkad ilgas reikalas nuo tada kai savivaldybėje maršrutų planavimo skyrius įgyvendina naujo maršrutą jį patvirtina iki tada kada privalo autobusai jį aptarnauti. Žinant savivaldybės skolas parkui nereik kažko tikėtis kad bus daugiau autobusų
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąTroleibusai aptarnauja ne stotį, o miestą. Jų maršrutai ilgi, gyventojų daug. Jei retintume, jie patirtų daug nepatogumų. Siūlymas yra žioplas.
Naujas maršrutas gali būti, bet jis būtų labai nuostolingas, o sprendimas būtų tik politinis. Aš esu labiau už esamų maršrutų išnaudojimą. Kita vertus, reikėtų paskaičiuoti, nes gali būti, kad esamų maršrutų trasų prailgėjimas būtų brangesnis negu laikinasis maršrutas kas pvz., d.d. kas 15-20 min., o š.s. kas 20-25 min. Na gerai, tokį skurdų intervalą galima užkamšyti kokiu vienu esamu maršrutu.
Comment
-
Parašė Komandoras Rodyti pranešimąGal kas iš parko nuotrauką padarytų prie progos?
Comment
-
"Kautros" interneto puslapyje yra informacija apie stoties uždarymą ir laikiną stotį. Taip pat ir planas. Autobusai stos gatvėse - tarpmiestiniams bus įrengtas peronas Gedimino g., o priemiestiniams stotelės Griunvaldo g. Tarptautiniai stos stovėjimo aikštelėje prie Karmelitų bažnyčios. Kasa bus "Akropolyje".
Pačioje Kauno stotyje informacijos mažai. Tik stoties salėje stendas stovi ir prie kasų, informacijos yra lankstinukai. Lauke absoliučiai jokios informacijos apie stoties uždarymą. Taigi, kas neužeina į stoties salę, tas nieko ir nesužinos, apsilankęs stotyje.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą"Kautros" interneto puslapyje yra informacija apie stoties uždarymą ir laikiną stotį. Taip pat ir planas. Autobusai stos gatvėse - tarpmiestiniams bus įrengtas peronas Gedimino g., o priemiestiniams stotelės Griunvaldo g. Tarptautiniai stos stovėjimo aikštelėje prie Karmelitų bažnyčios. Kasa bus "Akropolyje".
Pačioje Kauno stotyje informacijos mažai. Tik stoties salėje stendas stovi ir prie kasų, informacijos yra lankstinukai. Lauke absoliučiai jokios informacijos apie stoties uždarymą. Taigi, kas neužeina į stoties salę, tas nieko ir nesužinos, apsilankęs stotyje.
Comment
-
Parašė Elis Rodyti pranešimąNa, jei Gedimino ir Griunvaldo g. bus vienpusis eismas, (...)
Deja, kelio ženklų reikalavimų masiškai nesilaikoma, o kelių policijos "nė kvapo" (kažkodėl nenorima žinoti, kiek pinigėlių galima prasigyventi iš vairuotojų žioplumo ir netikumo).
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKai reikės, tai ir sudės. Gedimino g. bus paversta autobusų stoties aikšte? Aišku ar ne? Kampu į šaligatvį sustos tarpmiestiniai autobusai, o keleivius išlaipins lygiagrečiai gatvei arčiau Karmelitų bažnyčios. Debilai su savo tačkėm tai labai pageidautini...
Kažkokie šlagbaumai dedami, bet ar jie bus tokie kokius tu įsivaiduoji -paversiantys visą gatvę autobusų stoties aikšte, neaišku.
Comment
Comment