Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Komandoras Rodyti pranešimą
    Gal kas iš parko nuotrauką padarytų prie progos?
    nelabai išeina padaryt nes jau keli ruošiami technikinei varyt žiūroma važiuoklė ir t.t. jau viso yra 8 parvaryti autobusai.

    Comment


      Parašė Tautvis Rodyti pranešimą
      Kaip supratau greitasis 27 autobuso maršrutas panaikintas, kad http://www.stops.lt/kaunas/ tinklalapyje nebėra.?
      www.marsrutai.info/kaunas/ 27 yra. Jei būtų panaikinę, keistusi 3-io tvarkaraščiai

      Comment


        Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimą
        www.marsrutai.info/kaunas/ 27 yra. Jei būtų panaikinę, keistusi 3-io tvarkaraščiai
        Nėra. http://www.marsrutai.info/kaunas/?a=...7&t=xhtml&l=lt

        Gal tik vasarai?
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Kad vasarai kaip tik vienas 3-io žemagrindis grafikas buvo su 27 sujungtas. O ir kam vasarai naikint maršrutą, kuris daugiausiai skirtas dirbantiems Onkologijos ligoninėje? Ligoninė gi ne mokykla

          Comment


            Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimą
            Kad vasarai kaip tik vienas 3-io žemagrindis grafikas buvo su 27 sujungtas. O ir kam vasarai naikint maršrutą, kuris daugiausiai skirtas dirbantiems Onkologijos ligoninėje? Ligoninė gi ne mokykla
            Vadinasi, patyliukais panaikino. Juk Kaune labai įprasta nepranešus viską daryti.
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimą
              www.marsrutai.info/kaunas/ 27 yra. Jei būtų panaikinę, keistusi 3-io tvarkaraščiai
              Yra, bet paspaudus ant tvarkaraščio išmeta "Klaida".

              Comment


                Šiuo metu KVT realiu laiku 27ame rodo dirbant 1643, tai matyt tvarkaraščiuose klaida

                Comment


                  Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                  Nemanau, kad užsikimšimas bus, nes planuojama, kad Griunvaldo bus vienpusio eismo, o Gedimino dalis ties stotimi, kaip supratau, bus irgi vienpusio eismo. Gedimino g. dalis ties laikinąja yra gan plati - trijų juostų + parkavimo vietos - tai gal netgi bus ir dvipusio eismo, nors tuo abejočiau.

                  Siūlyčiau autobusus, kurie eina nuo Kęstučio stotelės link geležinkelio stoties, leisti Vytauto pr., stoti Griunvaldo st., tada į Karo Ligoninės g., Kaunakiemio g., ten sustoti naujoje stotelėje, tada Karaliaus Mindaugo pr., Čiurlionio g. link gelež. stoties.

                  Atgal, idant norintys senosios stoties keleiviai patektų vežami į laikinąją, autobusai galėtų nuo gelež. stoties važiuoti Vytauto pr., Karo Ligoninės g., sustoti šalia naujosios stotelės arba toje pačioje, arba Gedimino gatvėje įrengtoje naujoje stotelėje, bet siūlyčiau įrengti 2 naujas, atskirtas kryptimis, stoteles, tada maršrutas eitų Gedimino g., Griunvaldo g., išlįstų Vytauto pr. prie Griunvaldo st.

                  Naujo maršruto kurti nesiūlyčiau, nes per daug kaštuotų, galima drąsiai išsiversti esamais, juoba ir keleivių srautas senoje aut. st. būtų minimalus.

                  Tatai būtų galima:
                  A3 (Studentai, Onkologinis), 18 (centras), 29 (oro uostas, centras, Kalniečiai), 34 (2 lig., dalis Vilijampolės, Klinikos), 38 (Šilainiai), 43 (Šiaurė, Klinikos) nukreipti minėtu keliu - link gel. st. pro Karo Ligoninės ir Karaliaus Mindaugo. Atgal - pro Vytauto pr., Karo Ligoninės, Gedimino, Griunvaldo, Vytauto.

                  Manyčiau, tokio dažnio užtektų. Gal netgi per daug ir galima kažko atsisakyti, pvz., jei užsuktų M52, 53, 57, gali neužsukti A34 arba 38.
                  Papildomo maršruto reikėtų, nes esamų grafikai skysti. Ne dėl to, kad žmonių iš dabartinės stoties į laikiną nebūtų tiek daug. Juk žmonės į stotį važiuoja iš viso miesto, todėl kai kurias skylės sudėtiniame visų autobusų, važiuojančių pro laikiną stotį grafike turėtų užkamšyti papildomas maršrutas. Ypač tai aktualu ne piko metu, anksti ryte, vakare ir poilsio dienomis. Tai nieko daug nekainuotų. Galima būtų šiek tiek praretinti vieno ar dviejų pro stotį važiuojančių troleibusų maršrutus.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Papildomo maršruto reikėtų, nes esamų grafikai skysti. Ne dėl to, kad žmonių iš dabartinės stoties į laikiną nebūtų tiek daug. Juk žmonės į stotį važiuoja iš viso miesto, todėl kai kurias skylės sudėtiniame visų autobusų, važiuojančių pro laikiną stotį grafike turėtų užkamšyti papildomas maršrutas. Ypač tai aktualu ne piko metu, anksti ryte, vakare ir poilsio dienomis. Tai nieko daug nekainuotų. Galima būtų šiek tiek praretinti vieno ar dviejų pro stotį važiuojančių troleibusų maršrutus.
                    kad ilgas reikalas nuo tada kai savivaldybėje maršrutų planavimo skyrius įgyvendina naujo maršrutą jį patvirtina iki tada kada privalo autobusai jį aptarnauti. Žinant savivaldybės skolas parkui nereik kažko tikėtis kad bus daugiau autobusų

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Papildomo maršruto reikėtų, nes esamų grafikai skysti. Ne dėl to, kad žmonių iš dabartinės stoties į laikiną nebūtų tiek daug. Juk žmonės į stotį važiuoja iš viso miesto, todėl kai kurias skylės sudėtiniame visų autobusų, važiuojančių pro laikiną stotį grafike turėtų užkamšyti papildomas maršrutas. Ypač tai aktualu ne piko metu, anksti ryte, vakare ir poilsio dienomis. Tai nieko daug nekainuotų. Galima būtų šiek tiek praretinti vieno ar dviejų pro stotį važiuojančių troleibusų maršrutus.
                      Troleibusai aptarnauja ne stotį, o miestą. Jų maršrutai ilgi, gyventojų daug. Jei retintume, jie patirtų daug nepatogumų. Siūlymas yra žioplas.

                      Naujas maršrutas gali būti, bet jis būtų labai nuostolingas, o sprendimas būtų tik politinis. Aš esu labiau už esamų maršrutų išnaudojimą. Kita vertus, reikėtų paskaičiuoti, nes gali būti, kad esamų maršrutų trasų prailgėjimas būtų brangesnis negu laikinasis maršrutas kas pvz., d.d. kas 15-20 min., o š.s. kas 20-25 min. Na gerai, tokį skurdų intervalą galima užkamšyti kokiu vienu esamu maršrutu.
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Na, jei Gedimino ir Griunvaldo g. bus vienpusis eismas, tada laikinojo maršruto trasa galėtų būt tokia, įrengiant laikiną stotelę čia. Atgal maršrutas būtų toks pat, kokį siūliau ankstesniam pranešime. Aišku, būtų galima paleist ir kokį nors esamą maršrutą,pvz. 23 tada būtų galima rečiau leist laikinąjį, kurio tvarkaraščio skyles užkamšytų 23. Būtent 23 siūlau dėl to, kad su juo beveik visa savo trasa dubliuotųsi laikinasis, kuris taptų 23 papildiniu centre- 23A. Klausimas kokia eismo schema ten geriau- mano ar Ametisto siūloma.

                        Comment


                          Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                          kad ilgas reikalas nuo tada kai savivaldybėje maršrutų planavimo skyrius įgyvendina naujo maršrutą jį patvirtina iki tada kada privalo autobusai jį aptarnauti. Žinant savivaldybės skolas parkui nereik kažko tikėtis kad bus daugiau autobusų
                          O ar žinai, gal jau seniai tai sprendžiama ir bus paskelbta kitos savaitės pradžioje. Kai reikia greitai pakeisti, tai pakeičia ir naują laikiną maršrutą paleidžia.

                          Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                          Troleibusai aptarnauja ne stotį, o miestą. Jų maršrutai ilgi, gyventojų daug. Jei retintume, jie patirtų daug nepatogumų. Siūlymas yra žioplas.

                          Naujas maršrutas gali būti, bet jis būtų labai nuostolingas, o sprendimas būtų tik politinis. Aš esu labiau už esamų maršrutų išnaudojimą. Kita vertus, reikėtų paskaičiuoti, nes gali būti, kad esamų maršrutų trasų prailgėjimas būtų brangesnis negu laikinasis maršrutas kas pvz., d.d. kas 15-20 min., o š.s. kas 20-25 min. Na gerai, tokį skurdų intervalą galima užkamšyti kokiu vienu esamu maršrutu.
                          Gyventojai visuomet patiria nepatogumų, kai keičiami tvarkaraščiai. Visas VT nuostolingas ir jei tik taip žiūrėti, jį visiškai reikėtų likviduoti, paliekant tai, kas pelninga privatininkams. Be abejo, optimaliausias variantas, kad dalis esamų autobusų maršrutų eitų pro laikiną stotį. Su laikinu maršrutu, jei tik jį vieną paleisti, tai būtų sudėtinga. Reikėtų padoraus intervalo. 15 min netinka. Reikia 7-10 min. ir 10-12 ne piko metu bei poilsio dienomis. O tam jau prireiktų bent 4 autobusų. Gal ir 5.

                          Comment


                            Parašė Komandoras Rodyti pranešimą
                            Gal kas iš parko nuotrauką padarytų prie progos?
                            viena foto
                            Attached Files

                            Comment


                              "Kautros" interneto puslapyje yra informacija apie stoties uždarymą ir laikiną stotį. Taip pat ir planas. Autobusai stos gatvėse - tarpmiestiniams bus įrengtas peronas Gedimino g., o priemiestiniams stotelės Griunvaldo g. Tarptautiniai stos stovėjimo aikštelėje prie Karmelitų bažnyčios. Kasa bus "Akropolyje".
                              Pačioje Kauno stotyje informacijos mažai. Tik stoties salėje stendas stovi ir prie kasų, informacijos yra lankstinukai. Lauke absoliučiai jokios informacijos apie stoties uždarymą. Taigi, kas neužeina į stoties salę, tas nieko ir nesužinos, apsilankęs stotyje.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                "Kautros" interneto puslapyje yra informacija apie stoties uždarymą ir laikiną stotį. Taip pat ir planas. Autobusai stos gatvėse - tarpmiestiniams bus įrengtas peronas Gedimino g., o priemiestiniams stotelės Griunvaldo g. Tarptautiniai stos stovėjimo aikštelėje prie Karmelitų bažnyčios. Kasa bus "Akropolyje".
                                Pačioje Kauno stotyje informacijos mažai. Tik stoties salėje stendas stovi ir prie kasų, informacijos yra lankstinukai. Lauke absoliučiai jokios informacijos apie stoties uždarymą. Taigi, kas neužeina į stoties salę, tas nieko ir nesužinos, apsilankęs stotyje.
                                O tikrai mažai kas eina į tą salę, esant internetiniams bilietams bei labai gajai madai pirkti bilietą iš vairuotojo.

                                Comment


                                  Parašė Elis Rodyti pranešimą
                                  Na, jei Gedimino ir Griunvaldo g. bus vienpusis eismas, (...)
                                  Grunvaldo gatvėje jau yra "Plyta" vadimnamas ženklas, Vytauto prospekte atvažiavus nuo Laisvės alėjos prieš šią sankryžą - ženklas "Sukti į dešinę draudžiama". Iš Kaunakiemio g./Karaliaus Mindaugo pr. patekti į Gedimino gatvę taip pat neleidžia "Plyta".
                                  Deja, kelio ženklų reikalavimų masiškai nesilaikoma, o kelių policijos "nė kvapo" (kažkodėl nenorima žinoti, kiek pinigėlių galima prasigyventi iš vairuotojų žioplumo ir netikumo).

                                  Comment


                                    Kai atsidarys laikina stotis, tada bus ir policija. Galiausiai, įtariu, pastatys šlagbaumą, nes autobusams maišys bandantys pravažiuoti.

                                    Comment


                                      Aha, šlagbaumus miesto gatvėse sudės
                                      Niekas ten nemaišys vienpusiame eisme.

                                      Comment


                                        Kai reikės, tai ir sudės. Gedimino g. bus paversta autobusų stoties aikšte? Aišku ar ne? Kampu į šaligatvį sustos tarpmiestiniai autobusai, o keleivius išlaipins lygiagrečiai gatvei arčiau Karmelitų bažnyčios. Debilai su savo tačkėm tai labai pageidautini...

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Kai reikės, tai ir sudės. Gedimino g. bus paversta autobusų stoties aikšte? Aišku ar ne? Kampu į šaligatvį sustos tarpmiestiniai autobusai, o keleivius išlaipins lygiagrečiai gatvei arčiau Karmelitų bažnyčios. Debilai su savo tačkėm tai labai pageidautini...
                                          Tai jei gatvės nebūtų visai likę ir ji visa paversta autobusų stoties aikšte tai būtų sakę, kad eismas bus uždarytas, o ne kad eismas bus vienos krypties.

                                          Kažkokie šlagbaumai dedami, bet ar jie bus tokie kokius tu įsivaiduoji -paversiantys visą gatvę autobusų stoties aikšte, neaišku.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X