Keista praktika Kaune ženklus kabinti ant kolonų ir apšvietimo stulpų. Čia kažkoks taupumas, ar visai estetikos neišmanymas?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąKeista praktika Kaune ženklus kabinti ant kolonų ir apšvietimo stulpų. Čia kažkoks taupumas, ar visai estetikos neišmanymas?
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimątik taupumas nes 29 marsrute link oro uosto važiuojant nuo muravos sustojimo nėra ir niekad nebuvo grafikų iškabinta aplamai nes ten jau ne Kauno ribos.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąRibos ar ne ribos, nesvarbu. Viskas yra suderinta, miesto VT grafikai turi būti ir rajono ribose, ten kur važiuoja autobusai. Ir jei jų nėra, tai tik aplaidumas ar nenoras kabinti iš atsakingos už grafikų pakabinimą įmonės pusės.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąKuo remdamasis taip teigi?
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąLogika. Stotelių ženklai yra, autobusas - yra, kodėl tvarkaraščių nėra? Vienintelė kliūtis yra valdininkų neveiklumas.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąKauno autobusai yra atsakingi tik už autobusus o už tvarkaraščius sustojimo ženklus ar pačias sustojimo vietas atsakinga Kauno miesto savivaldybė.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąTai ir turėjau omenyje. Kauno savivaldybė grafikus pakabino, o už miesto jau rajono savivaldybės ribos, ir nors vežėjas miesto, bet grafikus kabinti stotelėse turi teritorijos savivaldybė. Šitas reikalavimas tik negalioja tarpmiestiniams maršrutams ne stotyse - ten kabina vežėjas stotelėse grafikus.
Kitas dalykas, kad vis vien savivaldybės kompetencija prieš paleidžiant maršrutą buvo susitarti su rajono kas ir kaip skelbs informaciją stotelėse. Aišku jeigu maršrutą prašo leisti rajono savivaldybė, tai ta pareiga būtų kaip ir jų. Tačiau jeigu miesto savivaldybės iniciatyva paleistas maršrutas, tai jos iniciatyva ir turėtų būti sprendžiamas klausimas kad iškabins informaciją.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąTik toks dalykas, kad vietinės reikšmės keliuose stoteles, kaip ir pačius kelius, prižiūri savivaldybės. Jeigu autobusas stoja valstybinės reikšmės keliuose įrengtose stotelės, tai tas stoteles (ženklus, paviljonus ir kt.) prižiūri ir įrengia kažkuri iš regioninių kelių valstybinių įmonių. Ši įmonė tvarkaraščių skelbimu tikrai neužsiima.
Kitas dalykas, kad vis vien savivaldybės kompetencija prieš paleidžiant maršrutą buvo susitarti su rajono kas ir kaip skelbs informaciją stotelėse. Aišku jeigu maršrutą prašo leisti rajono savivaldybė, tai ta pareiga būtų kaip ir jų. Tačiau jeigu miesto savivaldybės iniciatyva paleistas maršrutas, tai jos iniciatyva ir turėtų būti sprendžiamas klausimas kad iškabins informaciją.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąTik toks dalykas, kad vietinės reikšmės keliuose stoteles, kaip ir pačius kelius, prižiūri savivaldybės. Jeigu autobusas stoja valstybinės reikšmės keliuose įrengtose stotelės, tai tas stoteles (ženklus, paviljonus ir kt.) prižiūri ir įrengia kažkuri iš regioninių kelių valstybinių įmonių. Ši įmonė tvarkaraščių skelbimu tikrai neužsiima.
Kitas dalykas, kad vis vien savivaldybės kompetencija prieš paleidžiant maršrutą buvo susitarti su rajono kas ir kaip skelbs informaciją stotelėse. Aišku jeigu maršrutą prašo leisti rajono savivaldybė, tai ta pareiga būtų kaip ir jų. Tačiau jeigu miesto savivaldybės iniciatyva paleistas maršrutas, tai jos iniciatyva ir turėtų būti sprendžiamas klausimas kad iškabins informaciją.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Neįpirks tu elektrobusų , o jei ir naikins troleibusus tai tiesiog nesugebės užtikrinti troleibusų esamo intervalo su autobusais tuo pačiu ir brangs bilietų kainos nes padidės kilometro kaina nes šiuo metu troleibuso kilometro kaina yra 3 kart mažesnė nei CNG varomo autobuso. Ir taip dar daugiau persės i automobilius.
Comment
-
Parašė Litch Rodyti pranešimąSu troleibusais yra savu niuansu, juos norima po truputi numarinti ir tada juos pakeisti elektriniais autobusais, kas mano nuomone daroma vien tam, kad kazkam gerai nuybretu i kisene.
Comment
Comment