Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Keista praktika Kaune ženklus kabinti ant kolonų ir apšvietimo stulpų. Čia kažkoks taupumas, ar visai estetikos neišmanymas?
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
      Keista praktika Kaune ženklus kabinti ant kolonų ir apšvietimo stulpų. Čia kažkoks taupumas, ar visai estetikos neišmanymas?
      tik taupumas nes 29 marsrute link oro uosto važiuojant nuo muravos sustojimo nėra ir niekad nebuvo grafikų iškabinta aplamai nes ten jau ne Kauno ribos.

      Comment


        Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
        tik taupumas nes 29 marsrute link oro uosto važiuojant nuo muravos sustojimo nėra ir niekad nebuvo grafikų iškabinta aplamai nes ten jau ne Kauno ribos.
        Ribos ar ne ribos, nesvarbu. Viskas yra suderinta, miesto VT grafikai turi būti ir rajono ribose, ten kur važiuoja autobusai. Ir jei jų nėra, tai tik aplaidumas ar nenoras kabinti iš atsakingos už grafikų pakabinimą įmonės pusės.

        Comment


          19 maršrute bus du grafikai bet važiuos mikriukai 325 ir 327.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Ribos ar ne ribos, nesvarbu. Viskas yra suderinta, miesto VT grafikai turi būti ir rajono ribose, ten kur važiuoja autobusai. Ir jei jų nėra, tai tik aplaidumas ar nenoras kabinti iš atsakingos už grafikų pakabinimą įmonės pusės.
            Kuo remdamasis taip teigi?
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
              Kuo remdamasis taip teigi?
              Logika. Stotelių ženklai yra, autobusas - yra, kodėl tvarkaraščių nėra? Vienintelė kliūtis yra valdininkų neveiklumas.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                Logika. Stotelių ženklai yra, autobusas - yra, kodėl tvarkaraščių nėra? Vienintelė kliūtis yra valdininkų neveiklumas.
                Kauno autobusai yra atsakingi tik už autobusus o už tvarkaraščius sustojimo ženklus ar pačias sustojimo vietas atsakinga Kauno miesto savivaldybė.

                Comment


                  Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                  Kauno autobusai yra atsakingi tik už autobusus o už tvarkaraščius sustojimo ženklus ar pačias sustojimo vietas atsakinga Kauno miesto savivaldybė.
                  Tai ir turėjau omenyje. Kauno savivaldybė grafikus pakabino, o už miesto jau rajono savivaldybės ribos, ir nors vežėjas miesto, bet grafikus kabinti stotelėse turi teritorijos savivaldybė. Šitas reikalavimas tik negalioja tarpmiestiniams maršrutams ne stotyse - ten kabina vežėjas stotelėse grafikus.
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                    Tai ir turėjau omenyje. Kauno savivaldybė grafikus pakabino, o už miesto jau rajono savivaldybės ribos, ir nors vežėjas miesto, bet grafikus kabinti stotelėse turi teritorijos savivaldybė. Šitas reikalavimas tik negalioja tarpmiestiniams maršrutams ne stotyse - ten kabina vežėjas stotelėse grafikus.
                    Tik toks dalykas, kad vietinės reikšmės keliuose stoteles, kaip ir pačius kelius, prižiūri savivaldybės. Jeigu autobusas stoja valstybinės reikšmės keliuose įrengtose stotelės, tai tas stoteles (ženklus, paviljonus ir kt.) prižiūri ir įrengia kažkuri iš regioninių kelių valstybinių įmonių. Ši įmonė tvarkaraščių skelbimu tikrai neužsiima.
                    Kitas dalykas, kad vis vien savivaldybės kompetencija prieš paleidžiant maršrutą buvo susitarti su rajono kas ir kaip skelbs informaciją stotelėse. Aišku jeigu maršrutą prašo leisti rajono savivaldybė, tai ta pareiga būtų kaip ir jų. Tačiau jeigu miesto savivaldybės iniciatyva paleistas maršrutas, tai jos iniciatyva ir turėtų būti sprendžiamas klausimas kad iškabins informaciją.

                    Comment


                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                      Tik toks dalykas, kad vietinės reikšmės keliuose stoteles, kaip ir pačius kelius, prižiūri savivaldybės. Jeigu autobusas stoja valstybinės reikšmės keliuose įrengtose stotelės, tai tas stoteles (ženklus, paviljonus ir kt.) prižiūri ir įrengia kažkuri iš regioninių kelių valstybinių įmonių. Ši įmonė tvarkaraščių skelbimu tikrai neužsiima.
                      Kitas dalykas, kad vis vien savivaldybės kompetencija prieš paleidžiant maršrutą buvo susitarti su rajono kas ir kaip skelbs informaciją stotelėse. Aišku jeigu maršrutą prašo leisti rajono savivaldybė, tai ta pareiga būtų kaip ir jų. Tačiau jeigu miesto savivaldybės iniciatyva paleistas maršrutas, tai jos iniciatyva ir turėtų būti sprendžiamas klausimas kad iškabins informaciją.
                      pvz 61 maršrute važiuojant nuo Rokų link Vainatrakio kapinių yra keletas sustojimų bet juose draudžiama stoti.

                      Comment


                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                        Tik toks dalykas, kad vietinės reikšmės keliuose stoteles, kaip ir pačius kelius, prižiūri savivaldybės. Jeigu autobusas stoja valstybinės reikšmės keliuose įrengtose stotelės, tai tas stoteles (ženklus, paviljonus ir kt.) prižiūri ir įrengia kažkuri iš regioninių kelių valstybinių įmonių. Ši įmonė tvarkaraščių skelbimu tikrai neužsiima.
                        Kitas dalykas, kad vis vien savivaldybės kompetencija prieš paleidžiant maršrutą buvo susitarti su rajono kas ir kaip skelbs informaciją stotelėse. Aišku jeigu maršrutą prašo leisti rajono savivaldybė, tai ta pareiga būtų kaip ir jų. Tačiau jeigu miesto savivaldybės iniciatyva paleistas maršrutas, tai jos iniciatyva ir turėtų būti sprendžiamas klausimas kad iškabins informaciją.
                        Kuriais teisės aktais remtasi?
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Parašė Gintaras663
                          19-to galinė bus prie pat pastato
                          Atvaizdas
                          Užvakar buvau šioje stotelėje , tvarkaraštis jau pakabintas. Apjuostas metaline - aliumine juosta aplink koloną ir prikabintas.
                          Neskubėk ir nespėsi.

                          Comment


                            Kauno autobusai pasirašė sutartį su, jau nuolatiniu konkursų nugalėtoju tapusia olandų "womy" firma. Bus gauti 20 naudotų, tačiau su veikiančiomis švieslentėmis, autobusų. Greičiausiai tai bus Van Hool A330. Pirkimo vertė 587.400 Eurų.

                            Comment


                              Tuos dėvėtus autobusus vis perka ir perka, bet gal jau laikas būtų bent jau dėvėtų troleibusų užpirkti, nes jau Škodos tai tikrai nelabai kokios būklės.

                              Comment


                                Su troleibusais yra savu niuansu, juos norima po truputi numarinti ir tada juos pakeisti elektriniais autobusais, kas mano nuomone daroma vien tam, kad kazkam gerai nuybretu i kisene.

                                Comment


                                  Neįpirks tu elektrobusų , o jei ir naikins troleibusus tai tiesiog nesugebės užtikrinti troleibusų esamo intervalo su autobusais tuo pačiu ir brangs bilietų kainos nes padidės kilometro kaina nes šiuo metu troleibuso kilometro kaina yra 3 kart mažesnė nei CNG varomo autobuso. Ir taip dar daugiau persės i automobilius.

                                  Comment


                                    Parašė Litch Rodyti pranešimą
                                    Su troleibusais yra savu niuansu, juos norima po truputi numarinti ir tada juos pakeisti elektriniais autobusais, kas mano nuomone daroma vien tam, kad kazkam gerai nuybretu i kisene.
                                    Ar patvrtini, kad ir nauja valdžia tokią kvailystę planuoja? Nes tai lyg Kupčinsko planas buvo. Neskainat už dešimčių metų kai jau gal apsimokės elektrobusai palyginus su troleibusais. Iki to laiko tikrai dar ne dabar jau stabdyt troleibusų parko atnaujinimą.

                                    Comment


                                      Atrodo buvo skelbta naudotų troleibusų pirkimo techninė specifikacija. Turėtų gi kažkada užpirkti.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Skelbta buvo žemagrindžiam ne senesniu kaip 1998m bet , tokie buvo jau parduoti, o kitų neberado.

                                        Comment


                                          Gal jie nesugeba pasinaudoti ES fondais ekologiško transporto vystymui? Ir tikrai pritariu anksčiau išsakytai nuomonei, kad kol dar nevėlu, tegu greičiau atnaujina troleibusų parką, nes nejaugi jie galvoja miestiečius dar dešimtmetį kankinti su vos judančiomis ŠKODOMIS.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X