Tai iki Vaidoto nevažiuos? Kaip troleibusų rida susijusi su ES lėšomis?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą6,8 tonos tai daug? Įtariu, vienas rulonas. Gal šiaip, einamam remontui. Be to juk Panemunės tiltą baigs statyti, reikės naują KT prieigose ir per tiltą nutiesti.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Gintaras663Tikrai nebus visiems gerai , nes į Šlienava važiuojantys pagrindinis srautas iš Geležinkelio stoties turės mat išliupti tilto g kad laukti 46. Taip dar daugiau žmonių persės į automobilius. Reikia suprast kad žmonės kuo mažiau nori persėdimų.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Gintaras663Tikrai nebus visiems gerai , nes į Šlienava važiuojantys pagrindinis srautas iš Geležinkelio stoties turės mat išliupti tilto g kad laukti 46. Taip dar daugiau žmonių persės į automobilius. Reikia suprast kad žmonės kuo mažiau nori persėdimų.
Comment
-
Atstačius tiltą tikrai būtų gera idėja padaryti iš 46 pusiau greitąjį. Palikti vieną stotelę Šančiuose kur nors prie Rugelio, tada Tilto g., prie Šv. Mato mokyklos Panemunėje. Šančiai ir Panemunė irgi tik išloštų iš to. Dabartinėje situacijoje to nėra prasmės daryti, nes Jiesios plente nėra kaip aplenkti kitų autobusų.
Beje, labai keistas sprendimas negrąžinti troleibusų į Panemunę. Ar nebus čia VBS dalykas?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO reali padėtis kokia? Senas KT visoje nenaudojamoje trasoje kabo? Jei kabo, tai tikriausiai paleis. Jei nuimtas, tada iš tiesų gali troleibusų nebelikti...
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąSodininkams 2 perlipimai tikrai nėra patogu. Ir būtent dėl to, kad ten važinėja varguoliai, nereikia dar labiau apsunkinti jų gyvenimo .
Comment
-
Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimąYra kur kas reikšmingesnių naujienų. Birželio pradžioje 33 autobusai eis vasaros atostogų.
Kiek sitas oro veziojimo marsrutas naudingas?
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą33 autobusai, o ne 33-as autobusas
Comment
-
Šiuo metu vyksta intensyvus autobusų kondicionierių remontas. Kondicionieriai tvarkomi ir pildomi visiems be išimties autobusams, kuriuose ji yra funkcionuojanti (kai kuriuose autobusuose, kaip daf 250, trūksta radiatorių ir pan...). Autobusas neleidžiamas į liniją, jei sugedę salono šildymo kranai. Matomas labai ryškus progresas į gerąją pusę. Tiesa, kiek tai duos realios naudos neaišku, tačiau vien tai, jog kondicionavimo sistemai skiriamas dėmėsys, šiai kontorai yra žingsnis į priekį.
Comment
-
Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimąŠiuo metu vyksta intensyvus autobusų kondicionierių remontas. Kondicionieriai tvarkomi ir pildomi visiems be išimties autobusams, kuriuose ji yra funkcionuojanti (kai kuriuose autobusuose, kaip daf 250, trūksta radiatorių ir pan...). Autobusas neleidžiamas į liniją, jei sugedę salono šildymo kranai. Matomas labai ryškus progresas į gerąją pusę. Tiesa, kiek tai duos realios naudos neaišku, tačiau vien tai, jog kondicionavimo sistemai skiriamas dėmėsys, šiai kontorai yra žingsnis į priekį.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment