Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    O tai ką jisai turėtų vežti, stodamas tarp Rokų ir Vainatrakio kapinių? Maršrutas skirtas lankantiems kapus, o ne važiuojantiems į kaimus. Juo labiau, kad Vainatrakyje autobusas stovės kone valandą, kad visi jo keleiviai galėtų grįžti atgal nelaukiant 1,5-2 val.
    Vainatrakio kapinės dar nėra tokios didelės, kad į jas reikėtų VT ne per Vėlines ir ne per Motinos dieną(po kelių metų gal ir reikės). Tokiu atveju reikėtų minimum tokiu darbo režimu į daug didesnes Karmėlavos kapines paleisti 25, tikrai labiau apsimokėtų.

    Comment


      Į Karmėlavos kapines važiuoja 2 priemiestiniai maršrutai, o į Vainatrakį - išvis nieko.
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Parašė Mettal Rodyti pranešimą
        Į Karmėlavos kapines važiuoja 2 priemiestiniai maršrutai, o į Vainatrakį - išvis nieko.
        Į Karmėlavos kapines važiuoja tik vienas priemiestinis- 150 autobusas ir parazitinis 120 mikriukas. 150 yra nepatogus, nes jame galioja kitokie bilietai, o 120 tiesiog reikia naikinti(jo nenaikino tik dėl to, kad reguliariai nepaleido 25). Taigi, yra 2 būdai:
        1.Utopinis-150 gražinti miestui. Visdėlto nei rajonas, nei tuo labiau Merula neatiduos tokio pelningo maršruto, todėl apie šį variantą galima tik pasvajoti.
        2.Realistinis- paleisti 25. Karmėlavos kapinėse daugiausia palaidoti miesto, o ne rajono gyventojai, todėl susisiekimas iš miesto yra būtinas. Aišku, tada būtina naikinti 120. Aišku, po to Kauno savivaldybės lauktų masiniai "neturinčių laiko" važiuoti "smirdinčiu" autobusu skundai, bet tas pats buvo ir prieš praeitų metų rugpjūčio 1-ąją(tas pats tęsiasi iki šiol), bet dar niekas nemirė nuo "lėtumo" "superlėtame" autobuse.
        O dėl Vainatrakio, aš nepykstu dėl to maršruto, jei KA sutinka vežioti orą. Po metų kitų jo gali tikrai prireikt, bet jei dabar jame net per Vėlines midibuso pakanka, tai dabar išvis bus vežiojamas vakuumas.
        Paskutinis taisė Elis; 2015.05.02, 23:02.

        Comment


          Nesijaudink , šiemet yra planai naikinti 120 mikrobą, vietoj jo bus prespektyva iš Kauno autobusų.

          Comment


            Parašė Elis Rodyti pranešimą
            Į Karmėlavos kapines važiuoja tik vienas priemiestinis- 150 autobusas ir parazitinis 120 mikriukas.
            Ne 1, o 2 maršrutai. 120 irgi yra maršrutas, nesvarbu, kaip ten kažkas norėtų jį vadinti.

            Vainatrakį pasiekti tikrai nėra paprasta, priešingai, nei Karmėlavą. Net ir jei kapinės nedidelės, ten vis tiek turi kažkas važiuoti. Juo labiau ir grafikas yra logiškas - važiuojama ne visą dieną, o tik 2 ratai dienos metu. Ir jeigu 61 stotų visose stotelės Kauno rajone, kiek ten žmonių juo važiuotų tokiu laiku? 1? Ir tai, geriausiu atveju, per visas stoteles - ten gi vien laukai.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Maximose vėl galima įsigyti ar papildyti e-bilietą.

              Comment


                Kauniečiams pristatyti vidutinio dydžio miesto autobusai

                http://kaunas.kasvyksta.lt/2015/04/0...sto-autobusai/
                Neskubėk ir nespėsi.

                Comment


                  Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                  Kauniečiams pristatyti vidutinio dydžio miesto autobusai

                  http://kaunas.kasvyksta.lt/2015/04/0...sto-autobusai/
                  Kodėl reikia dar kartą pranešti naujienas, kurios jau buvo išdiskutuotos prieš mėnesį?
                  http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=5307

                  Comment


                    Parašė Gintaras663
                    Laukia netradicinis reginys – Kačerginės trasoje važiuojantis ilgiausias autobusas Baltijos šalyse

                    http://www.delfi.lt/auto/laisva-pava...#ixzz3ZzvvRJvj


                    „Fast Lap“ organizatoriai taip pat optimistiškai žiūri į Kauno autobuso galimybes, bet dėl viso pikto šalia budės „Nissan Navara“ gelbėjimo automobilis, kuris, jei reikės, užtemps autobusą į kalną.
                    Lyg ne balandžio pirmoji .

                    Comment


                      Parašė Raivo Rodyti pranešimą
                      Naujausi Kauno "Den Oudsten" dar turėtų 5 - 7 metus "ištempti". Didžiausi privalumai, renkantis dėvėtus autobusus, tikriausiai buvo nedidelė kaina ir ,kaip minėjęs forumo dalyvis "Virtęs pelenais", eksploatacinės išlaidos, remonto darbininkų patirtis, olandiški autobusai turi tuos pačius DAF variklius bei Voith transmisiją kaip ir "Solaris Urbino 12".
                      Kolega labai teisingai pasakė. Visų pirma, eksploatacininkui svarbiausias rodiklis yra savikaina. Olandiška technika rinkoje yra pigesnė nei vokiška, su detalių tiekimu problemų nėra (variklių dalių dažnai turi atsivežęs DAF'o centras, o jei neturi, labai greitai atveža). Tiesa, galbūt neužakcentavau, jog denai turi vokiškas ZF pavarų dėžes, ir gulsčią 6 cilindrų variklį. Solarių Daf'o dyzelis yra su vertikaliu cilindrų išdėstymu, ir skirtas LF ir CF serijų sunkevežiams. Nors ASDS elektrinio valdymo, variklio darbas vistiek kietas ir trankus. Solariams dažniausiai veža labai brangias ir labai kokybiškas originalias (PACCAR) dalis.

                      Comment


                        http://kaunas.kasvyksta.lt/2015/05/1...iedo-neiveike/

                        ''Autobusas „gyvatė“ Nemuno žiedo neįveikė''

                        ''Automobilių lenktynėse „Fast Lap“, kurios vyksta Nemuno žiede, žiūrovai galėjo pasimėgauti neeiline pramoga – apvažiuoti garbės ratą ilgiausiu Lietuvos autobusu. Tačiau toks iššūkis pasirodė sunkesnis, nei buvo galvota, mat dalies trasos autobusas nesugebėjo įveikti.''

                        Plačiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2015/05/1...iedo-neiveike/

                        Comment


                          Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
                          Solarių Daf'o dyzelis yra su vertikaliu cilindrų išdėstymu, ir skirtas LF ir CF serijų sunkevežiams.
                          Papildau savo pranešimą vaizdu. Solaris urbino 12 (DAF; VOITH) variklis su pavarų dėže. Konkrečiai šis variklis išimtas iš 1606 ir yra visiškai tvarkingas.




                          Comment


                            Nuo vakar 95 priemiestinis mikriukas Rokai - Garliava - Kaunas - Piliakalnio g. - Rokai važiuoja pakeista trasa. Beveik visi reisai vykdomi trasa Kauno GS - Garliava - Ražiškiai, ir tik keli reisai važiuoja iki Rokų.
                            Viešojo transporto temų rodyklė >>

                            Comment


                              http://kaunas.kasvyksta.lt/2015/05/2...iska-autobusa/

                              Kauniečiai turės progą išbandyti naują ekologišką autobusą IVECO

                              ''Kauniečiai turės progos išbandyti ekologišką, suspaustas gamtines dujas naudojantį „IVECO Urbanway CNG“. Prieš tai transporto priemonė vežė keleivius Latvijoje, Estijoje bei Lietuvos sostinėje Vilniuje''

                              ''Išbandyti skirtame autobuse per trumpiausią įmanomą laiką sumontuosime elektroninio bilieto įrangą, tuomet naujas, modernus autobusas išvažiuos į miesto gatves“, – sako bendrovės „Kauno autobusai“ generalinis direktorius Mindaugas Grigelis.''

                              Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2015/05/2...#ixzz3afT3IMzo

                              Comment


                                šeštadienį Jamam, tai gal ir jį ten parduotų su 40 proc. nuolaida?

                                Comment


                                  Kauno autobusų 2015 viešųjų pirkimų plane atsirado 6 800 kg KT laidų pirkimo konkursas. Negi ruošiasi pertiesti KT Vaidoto g.?

                                  Comment


                                    Parašė Lich Rodyti pranešimą
                                    Kauno autobusų 2015 viešųjų pirkimų plane atsirado 6 800 kg KT laidų pirkimo konkursas. Negi ruošiasi pertiesti KT Vaidoto g.?
                                    Gal į Onkologijos ligoninę ties liniją ?

                                    Comment


                                      Į onkologijos ligoninę ties KT iš Draugystės gatvės. Kaip 6800 kg. (neesu specialistas) užtenka ir nutiesti tinklą Raudondvario pl. po rekonstrukcijos?
                                      My Flickr
                                      My Trainpix

                                      Comment


                                        6,8 tonos tai daug? Įtariu, vienas rulonas. Gal šiaip, einamam remontui. Be to juk Panemunės tiltą baigs statyti, reikės naują KT prieigose ir per tiltą nutiesti.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          6,8 tonos tai daug? Įtariu, vienas rulonas. Gal šiaip, einamam remontui. Be to juk Panemunės tiltą baigs statyti, reikės naują KT prieigose ir per tiltą nutiesti.

                                          kyla gandai kad troleibusu nebus panemuneje ir aikštelė kur troleibusai apsisukinėdavo gale vaidoto gatvės jau yra parduota.
                                          manau kad pertiesti senas linijas greičiausiai perkamas šitas rulonas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X