Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė amiko Rodyti pranešimą
    Nebus jokio bardako. Tiesa, lietuviai visi mėgsta paburnoti, pasiskųsti, per daug nesigilindami, kokie pokyčių privalumui, puikiausias tokio siauro mąstymo turėtojo pavyzdys - Scania. Jaunas, bet mąstymu jau susenęs.

    Tokią diferenciaciją nesudėtinga išnarplioti tinkamai organizuojant darbą - maršrutai ir autobusai skirstomi į du blokus. A blokas: pagrindiniai maršrutai, kur laipinimas galioja tik vakarais, B blokas: laipinimas vyksta visu metu.

    Lipdukai ant autobusų lipdomi A blokui su užrašu (laipinimo tvarka galioja 20-6 h), B blokui užrašo nereikia.

    Vairuotojai su autobusu skirstomi į maršrutus tik tame bloke. Kiek sudėtingiau su rezerviniais. Jie irgi turėtų būti suskirstyti į blokus.

    Dar vienas būdas - už autobuso priekinio stiklo, šalia maršruto numerio, dėti rodyklės ženklą (jį gali atvaizduoti ir elektroninės švieslentės), reiškiantį, kad į šį autobusą laipinama pro priekines duris.

    Dažnai nuvykę į užsienį stebimės ten esančia vieningai priimta tvarka, tačiau bandant įvesti tokią tvarką Lietuvoje, dažnai yra skundžiamasi ir netgi šūkaujama. Tokiems šūkautojams galėčiau pasakyti, kad tikrai savo protingumo taip neišreikšite - reikia mąstyti, o ne rėkauti, norint garsiau išreikšti tik savo nuomonę, lyg viskas būtų tik pagal jus. Dažniau esate neteisūs - susitaikykite.

    Jei norime tvarkos, turime išmokti prisitaikyti. Jei norime tvarkos, turime suprasti ir tai, kad ji per vieną dieną neįvedama ir klaidų padaro tiek jos organizatoriai ir vežėjai, tiek ir patys keleiviai.
    Aš manau, kad efektyviau būtų pirmiau laipinimo pro priekines duris sistemą kelioms savaitėms kaip eksperimentinę įvesti visuose maršrutuose ir visomis valandomis, kad kuo daugiau keleivių turėti galimybę ją išbandyti, priprasti prie jos, įvertinti jos pliusus ir minusus. Savivaldybės darbuotojai tokiu atveju įdėmiai stebėtų situaciją ir eksperimento (kuris truktų apie mėnesį) pabaigoje, atsižvelgdami į jo rezultatus ir keleivių pastabas, priimtų sprendimą, kuriuose maršrutuose tokia tvarka nepasiteisino ir reikia grąžinti senąją, o kuriuose- palikti laipinimą pro priekines duris. Kas žino, gal ir pagrindiniuose maršrutuose toks laipinimo būdas nesukels daug problemų. Nė vienas iš mūsų nesame aiškiaregiai ir negalime 100% teigti, kad nepasiteisins.

    Žinoma, toks eksperimentas turėtų būti vykdomas tik vasarą, kai VT naudojasi mažiau keleivių, o iki rugsėjo jau visi taškai ant "i" turėtų būt sudėti.

    Pats esu prieš priekinių durų tvarką ir manau, jog ji turi daugiau minusų nei pliusų, bet konkrečiai dėl Kauno nenoriu daryti išankstinių prognozių
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      atsiprašau, bet Scanios komentarai su gatvės žodynėliu daro iš forumo kažkokia šiukšlių dėžę... ar jų ištrinti neįmanoma?

      Comment


        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
        Aš manau, kad efektyviau būtų pirmiau laipinimo pro priekines duris sistemą kelioms savaitėms kaip eksperimentinę įvesti visuose maršrutuose ir visomis valandomis, kad kuo daugiau keleivių turėti galimybę ją išbandyti, priprasti prie jos, įvertinti jos pliusus ir minusus. Savivaldybės darbuotojai tokiu atveju įdėmiai stebėtų situaciją ir eksperimento (kuris truktų apie mėnesį) pabaigoje, atsižvelgdami į jo rezultatus ir keleivių pastabas, priimtų sprendimą, kuriuose maršrutuose tokia tvarka nepasiteisino ir reikia grąžinti senąją, o kuriuose- palikti laipinimą pro priekines duris. Kas žino, gal ir pagrindiniuose maršrutuose toks laipinimo būdas nesukels daug problemų. Nė vienas iš mūsų nesame aiškiaregiai ir negalime 100% teigti, kad nepasiteisins.

        Žinoma, toks eksperimentas turėtų būti vykdomas tik vasarą, kai VT naudojasi mažiau keleivių, o iki rugsėjo jau visi taškai ant "i" turėtų būt sudėti.

        Pats esu prieš priekinių durų tvarką ir manau, jog ji turi daugiau minusų nei pliusų, bet konkrečiai dėl Kauno nenoriu daryti išankstinių prognozių
        Labai abejoju, ar verta žaisti įtūžusių ir nelabai pamąstančių kauniečių emocijomis. Nors, jei sistema būtų įvedama liepos mėnesį, tai pabandyti liepą tikrai galima. Nes šį mėnesį būna mažiausiai keleivių, lyginant su kitais metų mėnesiais.

        Bet kyla rizika, kad žiniasklaidoje staiga rastųsi įvairiausių neigiamų komentarų ir straipsnių dėl tvarkos, būtų suskubta burnoti ant valdininkų, neva sistema veiks visuose maršrutuose. Kad ir kaip plačiai būtų informuota ir paaiškinta, vis tiek atsirastų nepamąsčiusių ir pradėjusių reikšti savo mintis taip, lyg jų žodis yra teisingesnis ir svarbesnis.

        Stebint Kauno VT organizavimą, iškyla aiški strategija - skirtingai nei Vilniuje ir Klaipėdoje, Kaune dažniausiai pirma keliskart matuojama, o tik tada kerpama.
        Dėl liepos mėn. ir konkrečiai šįmet, abejoju, ar naudinga eksperimentuoti, turint omeny, kad vasarą Kaune vyks Europos vyrų krepšinio čempionatas, veikiausiai tuo metu jau bus uždaryta ir Parodos g., taigi dienos metu eismas bus intensyvesnis ir sudėtingesnis, todėl laipinti dieną pro priekines duris būtų neefektyvu.
        Paskutinis taisė Ametistas; 2011.03.11, 12:45.
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Parašė amiko Rodyti pranešimą
          Labai abejoju, ar verta žaisti įtūžusių ir nelabai pamąstančių kauniečių emocijomis. Nors, jei sistema būtų įvedama liepos mėnesį, tai pabandyti liepą tikrai galima. Nes šį mėnesį būna mažiausiai keleivių, lyginant su kitais metų mėnesiais.

          Bet kyla rizika, kad žiniasklaidoje staiga rastųsi įvairiausių neigiamų komentarų ir straipsnių dėl tvarkos, būtų suskubta burnoti ant valdininkų, neva sistema veiks visuose maršrutuose. Kad ir kaip plačiai būtų informuota ir paaiškinta, vis tiek atsirastų nepamąsčiusių ir pradėjusių reikšti savo mintis taip, lyg jų žodis yra teisingesnis ir svarbesnis.

          Stebint Kauno VT organizavimą, iškyla aiški strategija - skirtingai nei Vilniuje ir Klaipėdoje, Kaune dažniausiai pirma keliskart matuojama, o tik tada kerpama.
          Dėl liepos mėn. ir konkrečiai šįmet, abejoju, ar naudinga eksperimentuoti, turint omeny, kad vasarą Kaune vyks Europos vyrų krepšinio čempionatas, veikiausiai tuo metu jau bus uždaryta ir Parodos g., taigi dienos metu eismas bus intensyvesnis ir sudėtingesnis, todėl laipinti dieną pro priekines duris būtų neefektyvu.
          Europos vyrų krepšinio čempionatas vyks rugsėjį

          Comment


            Parašė amiko Rodyti pranešimą

            Dažnai nuvykę į užsienį stebimės ten esančia vieningai priimta tvarka, tačiau bandant įvesti tokią tvarką Lietuvoje, dažnai yra skundžiamasi ir netgi šūkaujama.
            Tai dabar yra vieninga tvarka - laipinama visada pro visas.
            Tavo variantas kaip tik ne vieninga, o skirtingos tvarkos skirtingiems marsrutams ir skirtingu paros laiku.

            Comment


              Parašė amiko Rodyti pranešimą
              Nebus jokio bardako. Tiesa, lietuviai visi mėgsta paburnoti, pasiskųsti, per daug nesigilindami, kokie pokyčių privalumui, puikiausias tokio siauro mąstymo turėtojo pavyzdys - Scania. Jaunas, bet mąstymu jau susenęs.

              Tokią diferenciaciją nesudėtinga išnarplioti tinkamai organizuojant darbą - maršrutai ir autobusai skirstomi į du blokus. A blokas: pagrindiniai maršrutai, kur laipinimas galioja tik vakarais, B blokas: laipinimas vyksta visu metu.

              Lipdukai ant autobusų lipdomi A blokui su užrašu (laipinimo tvarka galioja 20-6 h), B blokui užrašo nereikia.

              Vairuotojai su autobusu skirstomi į maršrutus tik tame bloke. Kiek sudėtingiau su rezerviniais. Jie irgi turėtų būti suskirstyti į blokus.

              Dar vienas būdas - už autobuso priekinio stiklo, šalia maršruto numerio, dėti rodyklės ženklą (jį gali atvaizduoti ir elektroninės švieslentės), reiškiantį, kad į šį autobusą laipinama pro priekines duris.

              Dažnai nuvykę į užsienį stebimės ten esančia vieningai priimta tvarka, tačiau bandant įvesti tokią tvarką Lietuvoje, dažnai yra skundžiamasi ir netgi šūkaujama. Tokiems šūkautojams galėčiau pasakyti, kad tikrai savo protingumo taip neišreikšite - reikia mąstyti, o ne rėkauti, norint garsiau išreikšti tik savo nuomonę, lyg viskas būtų tik pagal jus. Dažniau esate neteisūs - susitaikykite.

              Jei norime tvarkos, turime išmokti prisitaikyti. Jei norime tvarkos, turime suprasti ir tai, kad ji per vieną dieną neįvedama ir klaidų padaro tiek jos organizatoriai ir vežėjai, tiek ir patys keleiviai.

              Parašė amiko Rodyti pranešimą
              Kadangi nesi linkęs įsiskaityti ir pamąstyti, tai pakartosiu, gal pamiršai: laipinimo pro priekines duris tvarka sumažintų nemokių keleivių skaičių, didina tikimybę, kad į transportą neįlips netvarkingi asmenys. Viena svarbiausių laipinimo pro priekines duris funkcijų turėtų būti - sumažinti nemokių keleivių skaičių. Akivaizdu, Vilniuje naujoji tvarka organizuojama ir vykdoma blogai.
              Bus bardakas, jei į vienus autobusus bus įleidžiama pro visas duris, o į kitus tik pro priekines duris ir dar galbūt skirtingu paros metu. Privalumų nėra. Tą puikiai įrodo Vilniaus pavyzdys. Tvarka neveikia. Ir akivaizdžiai. Priešingai, nei tu sakai. Atvažiuok ir darbo dieną pavažinėk - pats įsitikinsi.
              Tik nedidelė dalis vairuotojų vis dar bando laikytis tvarkos. Kiti įleidžia pro visas duris, o į lipančių pro priekines duris keleivių bilietus nekreipia dėmesio. Ir tai jau tęsiasi nuo rudens. Tvarka žlugusi, tik valdininkai vis dar ją stumia buldozerio principu. Jei meru taps Zuokas, tai gal gi įvykdys savo "pažadą" ir panaikins tą priekinių durų tvarką ar bent jau paliks ją galioti tik vakarais...

              Maršrutų skirtymas į blokus nieko neduos. Efektyviausias būdas būtų pernumeruoti maršrutus: įvesti triženklius numerius. Tuomet būtų aiškiau, kad, pavyzdžiui, į šimtuosius lipama pro visas duris, o į dušimtuosius pro priekines...
              O taip tai parke bus daug problemų skirstant maršrutus į blokus ir blokų viduje... Rodyklė priekyje nieko gero neduoda, nes keleiviai, ateinantys prie autobuso iš galo nematys... Visur normaliai organizuoto VT miestuose ant durų yra lipdukai su nurodymu, įlipti ar tik išlipti.

              Užsienis nėra aklai kopijuojamas pavyzdys. Be to ir užsienyje ne visur priekinių durų tvarka galioja. Tvarka turi būti ne šiaip sau dėl tvarkos ar pliuso valdininkams, o dėl naudos. Nauda negali būti vienpusė - tik vežėjui. Tuo labiau, kad kol kas Vilniuje iš naujos tvarkos keleiviams nėra jokios naudos - VT tankiau nekursuoja, greičiau taip pat, naujų maršrutų praktiškai neatsirado, autobusai ar troleibusai žiemą geriau šildomi nebuvo.

              Comment


                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                Tai dabar yra vieninga tvarka - laipinama visada pro visas.
                Tavo variantas kaip tik ne vieninga, o skirtingos tvarkos skirtingiems marsrutams ir skirtingu paros laiku.
                Mano nuomone, tikrai nesąmonė yra daryti skirtingas taisykles skirtingu paros metu ir dar skirtinguose maršrutuose. Didesnio balagano jau nebeįmanoma sugalvoti.

                Arba sistema veikia visuose maršrutuose vienodai, arba nė vienam.
                دائما الليتوانيه

                Comment


                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                  Tai dabar yra vieninga tvarka - laipinama visada pro visas.
                  Tavo variantas kaip tik ne vieninga, o skirtingos tvarkos skirtingiems marsrutams ir skirtingu paros laiku.
                  Sakydamas "tokios tvarkos" turėjau omenyje laipinimo pro priekines duris, o ne vieningą.
                  Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                  Mano nuomone, tikrai nesąmonė yra daryti skirtingas taisykles skirtingu paros metu ir dar skirtinguose maršrutuose. Didesnio balagano jau nebeįmanoma sugalvoti.

                  Arba sistema veikia visuose maršrutuose vienodai, arba nė vienam.
                  Nebūkime tokie radikalūs. Patogesnis variantas būtų laipinti tam tikru paros metu visuose maršrutuose. Akivaizdu, kad Kauno VT perveža didelius keleivių srautus ir laipinimo pro priekines duris sistema visu paros metu negali būti vykdoma efektyviai.
                  Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
                  Europos vyrų krepšinio čempionatas vyks rugsėjį
                  Dėkui
                  Paskutinis taisė Ametistas; 2011.03.11, 22:34.
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    Tarkim jei padarytu visus autobusus ir troleibusus pro prie priekines nepriklausant nuo laiko(kas mano manymu butu maziausia blogybe), negeriau butu vietoje padidintu kai kuriu marsutu transporto priemoniu skaiciaus, leisti ekspresinius marsutus? Dar su mikriukais reikalas pasistumetu..

                    Comment


                      Gal paleis, o gal ir ne. Bet keleiviams grūdantis pro priekines duris bus tik blogiau.

                      Comment


                        Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                        Tarkim jei padarytu visus autobusus ir troleibusus pro prie priekines nepriklausant nuo laiko(kas mano manymu butu maziausia blogybe), negeriau butu vietoje padidintu kai kuriu marsutu transporto priemoniu skaiciaus, leisti ekspresinius marsutus? Dar su mikriukais reikalas pasistumetu..
                        Nemanau, pagalvok, juk ekspresinis troleibusas negalės aplenkti neekspresinių ir stovės už stotelės uždarytom durim. Ekspresinis autobusas - taip pat nelabai kas, autobusų intervalai tiesiog per reti ir tas ekspresinis važiuojantis kas 3 valandos niekam kiaušinių nepakasys.

                        Comment


                          Su troleibusais tai taip, nebent tik autobusai.. Bet Kaunas tai ne Vilnius. Atstumai isties pakankamai mazi ir kamsciu praktiskai nera.. Del zmoniu grudimosi tikriau nuimtu dali keleiviu ir patiem keleiviam greiciau nuvaziuoti butu privalumas. Be to, jau kazkada minejau, kad iki siol Kaune vazineja musu taip vieno forumiecio megstami seni labdariniai autobusai, kur ir ilipimas ir islipimas vyksta per vienerias siauras duris ir jie vazineja piko metu, labiausiai apkarautais marsutais. Ir ka?Kazko baisaus nera. Netgi islipimas atrodo ilgiau trunka(aisku ilipant visi biletu nesizymi)+ nuo vasaros daugiau negu puse autobusu bus zemagrindziai..

                          Comment


                            Keli autobusai į kuriuos įleidžiama ir išleidžiama pro vienas duris, tegul ir paktrautuose maršrutuose, didelės įtakos nedaro.

                            Comment


                              Autobusai Berkhof Jonckheer jau pasirodė gatvėse Perdažyti raudonai iki pusės, ties langais palikta balta spalva.

                              Comment


                                Parašė DGroove Rodyti pranešimą
                                Autobusai Berkhof Jonckheer jau pasirodė gatvėse Perdažyti raudonai iki pusės, ties langais palikta balta spalva.
                                Kokiais maršrutais šie autousai važinės gal žinai?

                                Comment


                                  Per KVT realaus laiko stebėjimo sistemą ieškokit. Garažo numeriai nuo 2758 ir aukštesni.
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    43 maršrute IKI "KAUNO PIENO" Į VIČIŪNUS dirba Nr:2758
                                    Tauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛

                                    Comment


                                      Autrolio streikuotojai teismo sprendimu grįžta į darbą, iš numirusių prikelemi net tokie troleibusai kaip 222,334,266,360
                                      Paskutinis taisė OneMillion; 2011.03.19, 20:02.

                                      Comment


                                        ką tai reiškia? grafiko tankinimą? kitų vairuotojų krūvio mažėjimą? kas tie mistiniai trulikai paminėti? trantai ant nurašymo ribos?..

                                        Comment


                                          Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                                          ką tai reiškia? grafiko tankinimą? kitų vairuotojų krūvio mažėjimą? kas tie mistiniai trulikai paminėti? trantai ant nurašymo ribos?..
                                          Pažiūrėjau per www.transphoto.ru , tai visi OneMillion minėti troleibusai pagaminti 1982-1987 metais. Ko gero jie jau tikrai savo atitarnavę
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X