Tai, kad paskutiniu metu parkas ir taip gausiai pasipildęs technikos. Pravažiuokit vidury dienos pro parką: keliasdešimt autobusų, kurių daugumą sudaro Solariai, stovi parke. Spėju ne šiap sau
Būtent vidury dienos, kai pertraukiami stovi parke? Nereikia pamiršti, kad turi būti ir rezervas ir remontas.
Kauno autobusai perka 20 vnt. 12 m ilgio, naudotų, ne seniau nei 2004 m. pagamintų autobusų. Džiugina tai, kad reikalavimuose numatyta pateikti elektroninių švieslenčių valdymo įrangą, vadinasi pagaliau bus naudotų autobusų su veikiančiomis švieslentėmis.
2015-06-11 pasiūlymų teikimo termino pabaiga.
Manau galimi variantai gali būti Solaris Urbino 12 , dar gali būti VanHool NEW A330 kurių 2004 metų gamybos yra išties daug
Pasižiūrėsim, ar KA eis ta kryptimi, kuria eina pirkdama naujus autobusus, ar kaip ir seniau naudotų autobusų srityje liks ištikimi olandiškai technikai.
Mažai tikėtina. Daugiausia jų Lenkijoje, o lenkai tokio amžiaus autobusų dar nepardavinėja.
Na, bet yra ju nemazai ir Vokietijoj. Kaip bebutu Solaris yra pigi marke, tad nemanau, kad Kaunui nebutu jie ikandami pagal kaina. Turbut Vanhool'ai dar brangesni? Kauno megstamas secondhand'as Den Oudsen 2004metais kaip ir bankrutaves jau buvo...
Na, bet yra ju nemazai ir Vokietijoj. Kaip bebutu Solaris yra pigi marke, tad nemanau, kad Kaunui nebutu jie ikandami pagal kaina. Turbut Vanhool'ai dar brangesni? Kauno megstamas secondhand'as Den Oudsen 2004metais kaip ir bankrutaves jau buvo...
Ne kainoje problema, o tai, kad Solarių dar tikriausiai niekas neparduoda dideliais kiekiais.
Den Oudsten bankrutavo 2002 metais. Visiškai negaila, nes tai labai komplikuotas autobusas remonto atžvilgiu...
2220 ir 2224 stovi dėl pavarų dėžių, parke nėra likusios nei vienos dėžės pakeitimui. Ko gero, jos pirmiausiai bus nurašomos. Visi senų skandinavų vairuotojai stengiasi sėsti ant olandiškos technikos, nes bijo, kad teks eiti per autobusus.
2322 ir 2728 atliekamas variklių kap. remontas.
Den Oudsten bankrutavo 2002 metais. Visiškai negaila, nes tai labai komplikuotas autobusas remonto atžvilgiu...
2220 ir 2224 stovi dėl pavarų dėžių, parke nėra likusios nei vienos dėžės pakeitimui. Ko gero, jos pirmiausiai bus nurašomos. Visi senų skandinavų vairuotojai stengiasi sėsti ant olandiškos technikos, nes bijo, kad teks eiti per autobusus.
2322 ir 2728 atliekamas variklių kap. remontas.
Gaila senuju scania autobusu bet gal taip ir geriau nes miesto ivaizdis pagėrės
Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Kvaila gailėti daikto, kuris yra išdirbęs dvigubą resursą, yra fiziškai susidėvėjęs ir morališkai pasenęs. Degalų sąnaudos trečdaliu, o tepalų dvigubai didesnės. Be variklio paruošimo dūmingumo patikra tampa sunkiu išbandymu.
Den Oudsten bankrutavo 2002 metais. Visiškai negaila, nes tai labai komplikuotas autobusas remonto atžvilgiu...
2220 ir 2224 stovi dėl pavarų dėžių, parke nėra likusios nei vienos dėžės pakeitimui. Ko gero, jos pirmiausiai bus nurašomos. Visi senų skandinavų vairuotojai stengiasi sėsti ant olandiškos technikos, nes bijo, kad teks eiti per autobusus.
2322 ir 2728 atliekamas variklių kap. remontas.
Kokios problemos pagrinde su Den Oudstenais? Kokios vairuotojų, KA remontininkų nuomonės apie kitus olandiškus autobusus, kokie jų privalumai, trūkumai?
P.S.kaip toks variantas? http://en.m.wikipedia.org/wiki/Berkhof_Ambassador
Kvaila gailėti daikto, kuris yra išdirbęs dvigubą resursą, yra fiziškai susidėvėjęs ir morališkai pasenęs. Degalų sąnaudos trečdaliu, o tepalų dvigubai didesnės. Be variklio paruošimo dūmingumo patikra tampa sunkiu išbandymu.
Pritariu tik man asmeniškai tai senieji "laužai" yra žymiai mielesni nei nauji Solaris
Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Kokios problemos pagrinde su Den Oudstenais? Kokios vairuotojų, KA remontininkų nuomonės apie kitus olandiškus autobusus, kokie jų privalumai, trūkumai?
P.S.kaip toks variantas? http://en.m.wikipedia.org/wiki/Berkhof_Ambassador
Tipinis einamasis remontas. Probleminė vieta yra elektrinis gazo valdymas, aukščio reguliavimo sistema, radiatoriai. Ir savaime suprantama, katalizatoriai. Denus sunku remontuoti dėl vietos trūkumo aplink variklį.
Ką vairuotojai ir mechanikai gali pasakyti apie techniką, su kuria nėra dirbę? Klausimas retorinis, pamastymui....
Tipinis einamasis remontas. Probleminė vieta yra elektrinis gazo valdymas, aukščio reguliavimo sistema, radiatoriai. Ir savaime suprantama, katalizatoriai. Denus sunku remontuoti dėl vietos trūkumo aplink variklį.
Ką vairuotojai ir mechanikai gali pasakyti apie techniką, su kuria nėra dirbę? Klausimas retorinis, pamastymui....
Kiekvienam mirtis kitokia. Visi turi probleminių vietų. Mechanikai visas tas problemas žino, ir kaip tai sutvarkyti. Vairuotojų iš viso kvaili kriterijai. Pvz. patinka/nepatinka....
Kiekvienam mirtis kitokia. Visi turi probleminių vietų. Mechanikai visas tas problemas žino, ir kaip tai sutvarkyti. Vairuotojų iš viso kvaili kriterijai. Pvz. patinka/nepatinka....
Nesupratom vienas kito Aš klausiau kokios vairuotojų ir mechanikų nuomonės apie parke esančius(o ne planuojamus pirkti dar neaišku kokius )autobusus.
Pritariu tik man asmeniškai tai senieji "laužai" yra žymiai mielesni nei nauji Solaris
Pirmųjų 55 vnt. SOLARIS, esančių Kaune, vadinti naujais liežuvis neapsiverčia, juk jie pagaminti 2004 ir 2005 metais.
Ir tik 24 vnt. Urbino 12 CNG pagaminti 2012 metais.
"Regitros" duomenys..
Pirmųjų 55 vnt. SOLARIS, esančių Kaune, vadinti naujais liežuvis neapsiverčia, juk jie pagaminti 2004 ir 2005 metais.
Ir tik 24 vnt. Urbino 12 CNG pagaminti 2012 metais.
"Regitros" duomenys..
Na, dyzeliniai Solariai jau nemažai nuvažiavę, kai kur autobusai tokio amžiaus jau pradedami nurašinėti. Turbūt kai kurie turės jau ir milijoną km nuvažiavę(Virtęs Pelenais geriau žino).
Comment