Parašė Garbanius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąDažninti reikia 6, o ne 37. Čia iš šiandienos įspūdžių.
Comment
-
Parašė Ponasdzinglas Rodyti pranešimąJis kas 12min važiuoja. ar to neužtenka?
Comment
-
Parašė Elis Rodyti pranešimąĮdomus sąrašas, įdomu pasižiūrėt Kaip matau, šiuose sąrašuose GNai vis dar penkiaženkliai. Tiktais kodėl muziejiniai 002, 032 ir 109 žymimi kaip blogos būklės?Galvojau, turėtų būti atskira skiltis jiems, ar jie negali pajudėti iš vietos?O kitiems, pažymėtiems kaip blogos būklės, turbūt baigta?
bandoma atgaivinti DAB autobusa nes jis stovi koky antra menesy remonte.
Comment
-
http://kaunas.kasvyksta.lt/2015/03/2...is-marsrutais/
Nustebino, kad žada paleisti tokį 25m. autobusą 36 maršrutu.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąbandoma atgaivinti DAB autobusa nes jis stovi koky antra menesy remonte.Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
Parašė rytis001 Rodyti pranešimąTaigi Įį metalo laužą išvežė
bet siaip buvo ypatingas autobusas be greiciu dezes su viena pavara.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąis toli maciau tai gal susimaisiau
bet siaip buvo ypatingas autobusas be greiciu dezes su viena pavara.
Pagal šį aprašyma galima pagalvoti jog tai yra triratukasMano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
Žinutė: DĖL ZUIKIŲ :Žinutė
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąO kad ilguose autobusuose daugiau zuikių - gana logiška. Juk ten daugiau žmonių gali sulipti ne pro priekines duris, ir vairuotojui gali būti sunkiau tokius sužiūrėti.
----------
☆KAUNAS JĖGA☆Paskutinis taisė Emilis Panevėžys; 2015.03.29, 17:28.
Comment
-
Parašė Anti Kedbus Rodyti pranešimą
----------
☆KAUNAS JĖGA☆
Comment
-
Parašė rytis001 Rodyti pranešimąGalima plačiau?
Pagal šį aprašyma galima pagalvoti jog tai yra triratukas
gazo pedalu buvo reguliuojamas tepalo slegis (principas panasus i troleibuso elektriny varikly) mazai spaudi gaza mazas tepalo spaudimas t.y. variklio apsukos mazos jei daug tada dideles.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimągazo pedalu buvo reguliuojamas tepalo slegis (principas panasus i troleibuso elektriny varikly) mazai spaudi gaza mazas tepalo spaudimas t.y. variklio apsukos mazos jei daug tada dideles.Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
Parašė rytis001 Rodyti pranešimąo koks tai autobusas buvo?
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąTaigi DAB. Beje, ar kas gali apšviesti - šie DAB midibusai yra pilnai dyzeliniai ar elektro-dyzeliniai kaip MB Vilniaus Cito? Klausiu dėl to, kad jų važiuoklės principas panašus - visi agregatai ir galinė ašis pačiam autobuso gale.Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąTaigi DAB. Beje, ar kas gali apšviesti - šie DAB midibusai yra pilnai dyzeliniai ar elektro-dyzeliniai kaip MB Vilniaus Cito? Klausiu dėl to, kad jų važiuoklės principas panašus - visi agregatai ir galinė ašis pačiam autobuso gale.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąŠeštą be abejo reikia, keista, kad nuėmus krūva Garlavinių mikriukų iki šiol normaliau dėl to nepasistūmėta.
Comment
Comment