Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tikrai keista, kad vairuotojai minėjo 23 maršrutą. Jis kaip tik iš tokių, kurių galinės stotelės yra mažos.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimą
      su vienu vairuotoju siandien persimeciau pora zodziu tai sake kad i 23 ir dar 4x leis tuos autobusus, nes kiti marsrutai kaip ir be galimybes apsisukti, kiek tiesos nezinau.
      Alia kaip vairuotojai norės su tokiais dirbti?
      Dar prisimenu, kaip Kaune atsirado ilgieji IKARUS-180 (?). Vairuotojai iš pradžių džiaugėsi naujove, bet greit ji apkarto...
      Paskutinis taisė Vitas; 2015.02.26, 22:20.

      Comment


        Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą
        Nesuvokiu kam tuos 24 metru leisti Kauno pilis - Kaniukai jei žmonių ten tiek niekad nesusiriks , net 18 metrų būtų per daug..... Geriau juos dėti kur jų daug maž reikia.

        Ne kauno pilis - kaniukai o partizanu gatve - kaniukai nes aplamai bus panaikintas 7 troleibusu marsrutas poto seks ir 8 troleibusu marsrutas.

        Comment


          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
          Tikrai keista, kad vairuotojai minėjo 23 maršrutą. Jis kaip tik iš tokių, kurių galinės stotelės yra mažos.
          matau tik viena priezasty 23 marsrute nes tarp 7 ir 8 h ryto zmones nesutelpa i autobusa su priekaba.

          Comment


            Kaip tik manai reikia naikint autobusus nes jie neturi jokiu prespektyvų ateityje....

            Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
            matau tik viena priezasty 23 marsrute nes tarp 7 ir 8 h ryto zmones nesutelpa i autobusa su priekaba.
            Nesutelpa važiuojant iš Šilainių pusės o po to visą likusia dienos dalį važinės tusčias, tad būtų užtekę tiesiog padažninti .
            Paskutinis taisė Gintaras663; 2015.02.26, 22:32.

            Comment


              dažninimas - vienintelis sprendimas. kokia prasmė iš ilgo kas pusvalandį - tai tik mikriukų įsiūlymas didelei keleivių daliai

              Comment


                Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą
                Kaip tik manai reikia naikint autobusus nes jie neturi jokiu prespektyvų ateityje....



                Nesutelpa važiuojant iš Šilainių pusės o po to visą likusia dienos dalį važinės tusčias, tad būtų užtekę tiesiog padažninti .
                jie dirbs pertraukiamu grafiku tai gausis beveik visada piko metu, siaip ir as nesuprantu ju isigijimo prasmes bet jie nuostoliu neatnes mes gaunamos didesnes dotacijos negu uz paprasta autobusa.

                Comment


                  Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                  jie dirbs pertraukiamu grafiku tai gausis beveik visada piko metu, siaip ir as nesuprantu ju isigijimo prasmes bet jie nuostoliu neatnes mes gaunamos didesnes dotacijos negu uz paprasta autobusa.
                  Parkui ne nuostolis, bet savivaldybei, kuri tas dotacijas moka? Čia kaip išdykęs vaikas, kur langus daužo: "man nuostolių jokių nebus, tėvelis viską atlygins".

                  Comment


                    Parašė disident Rodyti pranešimą
                    Parkui ne nuostolis, bet savivaldybei, kuri tas dotacijas moka? Čia kaip išdykęs vaikas, kur langus daužo: "man nuostolių jokių nebus, tėvelis viską atlygins".
                    jei nemoketu dotaciju tada nebutu jokiu nuolaidu (nebent tas nuolaidas padengtu savivaldybe) ir nei vienas nepraeitu be bilieto pvz kaip tarpmiestiniam autobuse jei yra asmuo be bilieto vairuotojas neturi teises pajudeti is sustojimo

                    Comment


                      Parašė Raivo Rodyti pranešimą
                      Deja, bet šis VT keleiviui iš šono susidarantis vaizdas, parodo bendrą situaciją su troleibusais. Susijungus įmonėms troleibusai nugrimzdo į antrą planą, kai tuo tarpu autobusų įvaizdis tik gerėja. Troleibusų išleidimas į liniją nesumažėjo, bet vis labiau senstanti technika dažniau ir rimčiau genda, nėra kam važiuoti, todėl leidžiami visi turimi rezervai, kurie paprastai stovėdavo patvoriuose. Apie kosmetinį remontą net nėra ką kalbėti, jau pasikartosiu, bet tokie kaip Nr. 286, Nr. 301 po reklamos nuėmimo būtų sustabdyti iki dažymo. Troleibusų parko dažykloje dažomi autobusai, standartinio ilgio autobusui perdažyti skiriamos keturios dienos, taigi darbai vyksta pagal eilę, troleibusai ten patenka tik išimtinai.
                      Per penkis metus pirks 40 devėtu, žemagryndžių troleibusų. 2015 metais nupirks jų 10. Po 10 metų pirks 300 elektrinius autobusus. Jie bazuosis troleibusu depe. Jais dirbs troleibusu vairuotojai. 30 iš 300 elektriniu autobusu žadama jau kitais metais. Dėl devėtu troleibusu pirkimo jau paskelbtas konkursas. Šie troleibusai butinai turės buti žemagryndžiai. Buvo gave pasiulimą pirkti dvigubus Vanhulus. Bet jie neatitiko mūsų reikalavimų. Tad jų atsisakyta.

                      Comment


                        Parašė Boutsen Rodyti pranešimą
                        Per penkis metus pirks 40 devėtu, žemagryndžių troleibusų. 2015 metais nupirks jų 10. Po 10 metų pirks 300 elektrinius autobusus. Jie bazuosis troleibusu depe. Jais dirbs troleibusu vairuotojai. 30 iš 300 elektriniu autobusu žadama jau kitais metais. Dėl devėtu troleibusu pirkimo jau paskelbtas konkursas. Šie troleibusai butinai turės buti žemagryndžiai. Buvo gave pasiulimą pirkti dvigubus Vanhulus. Bet jie neatitiko mūsų reikalavimų. Tad jų atsisakyta.
                        Įdomi informacija, tačiau kiek ji yra patikima?

                        Comment


                          Parašė Komandoras Rodyti pranešimą
                          Įdomi informacija, tačiau kiek ji yra patikima?
                          Iš pirmų lūpų

                          Comment


                            Naudotų žemagrindžių vienaaukščių troleibusų pirkimas
                            http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=224673

                            Comment


                              Įdomu iš kokio kosmoso atitemps tuos 300 hibridų . Nes kad pirkti toki kieki tai čia ir tai aišku yra MELAS. O tik silpnavaliai tiki tokiais dalykais. Nei savivaldybė nei juo labiau KA nepirks tokio kiekio autobusų nes net paskolos negautu.

                              Comment


                                Parašė Boutsen Rodyti pranešimą
                                Iš pirmų lūpų
                                Išties, skamba patikimai.

                                Parašė Karoleo Rodyti pranešimą
                                Naudotų žemagrindžių vienaaukščių troleibusų pirkimas
                                http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=224673
                                Tiesa, tai kol kas techninių specifikacijų projekto paskelbimas, kurį privaloma atlikti prieš kiekvieną stambesnį pirkimą. Tačiau, manau, kad netrukus turėtų sekti ir tikras pirkimas.

                                O dėl 300 elektrinių autobusų, tai išties fantastika. Minimum kokie 300 000 Eur už vieną, tai norit pasakyt, kad ruošiamasi per 10 metų išleist 90 mln eurų vien transporto pirkimui? Nerealu.

                                Comment


                                  Reikia pripažinti,kad to tikrai nebus , tų 300 elektrinių autobusų. Kiek žinau ,stengiamasi vis prikėlinėti tuos senus kledarus...

                                  Beja atsiprašau už neskaitymą temos,nebuvo laiko,tai 7 troleibuso maršrutą naikina tik dėl Raudondvario pl.rekonstrukcijos,ar išvis jo nebebus?
                                  Paskutinis taisė Mantukas05; 2015.02.28, 20:07.
                                  Neskubėk ir nespėsi.

                                  Comment


                                    300 elektrinių ar hibridinių autikų? čia 25 metų veiklos planas iki 2040-ųjų ar ką? ar čia davimas suprasti, kad po 10 metų troleibusų visai neliks ir važinės vien tik tie autobusai?

                                    Comment


                                      Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                                      Reikia pripažinti,kad to tikrai nebus , tų 300 elektrinių autobusų. Kiek žinau ,stengiamasi vis prikėlinėti tuos senus kledarus...

                                      Beja atsiprašau už neskaitymą temos,nebuvo laiko,tai 7 troleibuso maršrutą naikina tik dėl Raudondvario pl.rekonstrukcijos,ar išvis jo nebebus?

                                      reik suprast kad isvis jo nebus nes po rekonstrukcijos nebus raudondvario plente troleibusu tinklo taip pat turetu nelikt ir 8 marsruto.

                                      Comment


                                        Na ką, šiandien rinkimai, matysim, ar visas šitas bezpredelas tęsis po rinkimų.

                                        Comment


                                          Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                                          matau tik viena priezasty 23 marsrute nes tarp 7 ir 8 h ryto zmones nesutelpa i autobusa su priekaba.
                                          Tai kad paleidzia ta ilga su priekaba bet siaurais praejimais, kaip ir ta vienguba siaura, tai kaip tau sutilps, net stovimu vietu nera tik viena aikstele 1mx1m

                                          Comment

                                          Working...
                                          X