Nes būtent tokių išvis yra tik 10 vnt. Jie seniau priklausė Olandijos miesto Nijmegen operatoriui Novio. Kauno dienoje juk buvo nuotraukos šitų autobusų.
Truputį ne į temą - ar man pravažiuojant pasirodė, ar iš tiesų autobusų parke ardomas paskutinysis Ikarusas?
„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Nuo balandžio mėnesio koreguojami visų troleibusų eismo tvarkarasčiai, nes dabar manau daugelis pastebėjo kaip jie velkasi...tik koreguojami o ne mažinami !!!
Nuo balandžio mėnesio koreguojami visų troleibusų eismo tvarkarasčiai, nes dabar manau daugelis pastebėjo kaip jie velkasi...tik koreguojami o ne mažinami !!!
Atšaukiamas žieminis tvarkaraštis?
O gal pagaliau bus įvestas skirtingas atstumo tarp stotelių nuvažiavimo laikas piko ir ne piko metu?
Nuo balandžio mėnesio koreguojami visų troleibusų eismo tvarkarasčiai, nes dabar manau daugelis pastebėjo kaip jie velkasi...tik koreguojami o ne mažinami !!!
Įdomu įdomu. Gal grafikai bus ištempti dėl to, kad jau ruošiamasi įvesti laipinimo pro priekines duris sistemą. Pagyvensim- pamatysim.
Tai kam tada komposteriai rengiami tam prie priekiniu duru?
nu ne nuo dabar, geriausiu atveju nuo liepos kai nebus mokiniu...paruost reik laiko visas transporto priemones ir tai tik 13,19,20... na kaunieciai zino kokie neapkrauti marsrutai... ir tik vakarais bus pratinama prie naujos tvarkos...neskleiskite ereziju ir nedarykit problemos as uz priekines duris bus daugiau tvarkos
nu ne nuo dabar, geriausiu atveju nuo liepos kai nebus mokiniu...paruost reik laiko visas transporto priemones ir tai tik 13,19,20... na kaunieciai zino kokie neapkrauti marsrutai... ir tik vakarais bus pratinama prie naujos tvarkos...neskleiskite ereziju ir nedarykit problemos as uz priekines duris bus daugiau tvarkos
Aš irgi pritariu tokios tvarkos įvedimui. Pradžiai galėtų būti tik vakare mažiau apkrautuose autobusų maršrutuose - 9, 11, 12, 13, 15, 17, 19, 20, 27, 28, 41 nuo 20 iki 6 val. laipinant pro priekines duris. Vėliau į sąrašą būtų įtraukti gal ir likę maršrutai. Visgi, laipinimui pro priekines duris dienos metu nepritarčiau. Išimtis galėtų būti savaitgaliai ir tai ne visuose autobusų maršrutuose.
Į troleibusus, mano manymu, turėtų būti laipinama pro visas duris.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Aš irgi pritariu tokios tvarkos įvedimui. Pradžiai galėtų būti tik vakare mažiau apkrautuose autobusų maršrutuose - 9, 11, 12, 13, 15, 17, 19, 20, 27, 28, 41 nuo 20 iki 6 val. laipinant pro priekines duris. Vėliau į sąrašą būtų įtraukti gal ir likę maršrutai. Visgi, laipinimui pro priekines duris dienos metu nepritarčiau. Išimtis galėtų būti savaitgaliai ir tai ne visuose autobusų maršrutuose.
Į troleibusus, mano manymu, turėtų būti laipinama pro visas duris.
Tokiu atveju dar galima kentet, bet ka jie realiai planuoja?
Aš irgi pritariu tokios tvarkos įvedimui. Pradžiai galėtų būti tik vakare mažiau apkrautuose autobusų maršrutuose - 9, 11, 12, 13, 15, 17, 19, 20, 27, 28, 41 nuo 20 iki 6 val. laipinant pro priekines duris. Vėliau į sąrašą būtų įtraukti gal ir likę maršrutai. Visgi, laipinimui pro priekines duris dienos metu nepritarčiau. Išimtis galėtų būti savaitgaliai ir tai ne visuose autobusų maršrutuose.
Į troleibusus, mano manymu, turėtų būti laipinama pro visas duris.
Bus bardakas ir nepatogumai, jei į vienus maršrutus bus įlaipinama pro visas duris, o į kitus - pro priekines. Kaip su ženklais ant durų - "Įlipti - Nelipti"? Juk autobusai nėra pririšti prie maršrutų.
Vilniuje priekinių durų tvarka nepasiteisino, tik valdininkai nedrįsta to pripažinti. Kaune irgi bus tas pats, nes žmonės vienodi.
Bus bardakas ir nepatogumai, jei į vienus maršrutus bus įlaipinama pro visas duris, o į kitus - pro priekines. Kaip su ženklais ant durų - "Įlipti - Nelipti"? Juk autobusai nėra pririšti prie maršrutų.
Vilniuje priekinių durų tvarka nepasiteisino, tik valdininkai nedrįsta to pripažinti. Kaune irgi bus tas pats, nes žmonės vienodi.
Nebus jokio bardako. Tiesa, lietuviai visi mėgsta paburnoti, pasiskųsti, per daug nesigilindami, kokie pokyčių privalumui, puikiausias tokio siauro mąstymo turėtojo pavyzdys - Scania. Jaunas, bet mąstymu jau susenęs.
Tokią diferenciaciją nesudėtinga išnarplioti tinkamai organizuojant darbą - maršrutai ir autobusai skirstomi į du blokus. A blokas: pagrindiniai maršrutai, kur laipinimas galioja tik vakarais, B blokas: laipinimas vyksta visu metu.
Lipdukai ant autobusų lipdomi A blokui su užrašu (laipinimo tvarka galioja 20-6 h), B blokui užrašo nereikia.
Vairuotojai su autobusu skirstomi į maršrutus tik tame bloke. Kiek sudėtingiau su rezerviniais. Jie irgi turėtų būti suskirstyti į blokus.
Dar vienas būdas - už autobuso priekinio stiklo, šalia maršruto numerio, dėti rodyklės ženklą (jį gali atvaizduoti ir elektroninės švieslentės), reiškiantį, kad į šį autobusą laipinama pro priekines duris.
Dažnai nuvykę į užsienį stebimės ten esančia vieningai priimta tvarka, tačiau bandant įvesti tokią tvarką Lietuvoje, dažnai yra skundžiamasi ir netgi šūkaujama. Tokiems šūkautojams galėčiau pasakyti, kad tikrai savo protingumo taip neišreikšite - reikia mąstyti, o ne rėkauti, norint garsiau išreikšti tik savo nuomonę, lyg viskas būtų tik pagal jus. Dažniau esate neteisūs - susitaikykite.
Jei norime tvarkos, turime išmokti prisitaikyti. Jei norime tvarkos, turime suprasti ir tai, kad ji per vieną dieną neįvedama ir klaidų padaro tiek jos organizatoriai ir vežėjai, tiek ir patys keleiviai.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
pinigu metymas i bala tas laipinimas niekas nieko neuzdirbo ir daug nepatenkintu keleiviu bus.
Kadangi nesi linkęs įsiskaityti ir pamąstyti, tai pakartosiu, gal pamiršai: laipinimo pro priekines duris tvarka sumažintų nemokių keleivių skaičių, didina tikimybę, kad į transportą neįlips netvarkingi asmenys. Viena svarbiausių laipinimo pro priekines duris funkcijų turėtų būti - sumažinti nemokių keleivių skaičių. Akivaizdu, Vilniuje naujoji tvarka organizuojama ir vykdoma blogai.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment