Nuotaikai pakelti, citata iš "Kauno dienos" Autrolio konferencijos:
Klausimas:
BLINDA
2011-01-30 22:45
Sveiki. Teko girdet kad del itempto darbo ir grafiko dauguma vairuotoju nesioja pampersus, nes nera net kada i tualeta nueiti? Ar tai tiesa?
Atsakymas:
AB "Autrolis"
2011-02-03 09:59
Jūsų informacija yra klaidinga ir neatitinkanti tikrovės. Nuo 2011 m. vasario 1 dienos įvesti žiemos grafikai, kurių dėka troleibusų vairuotojų darbo sąlygos dar labiau palengvintos.
Nenoriu aš čia drumsti vandens, bet jau nelaiko nervai. Kelintą rytą turiu važiuot rytinio prieš 8 os valandos piko metu į centrą iš Eigulių. Kokia situacija? A43 laikai yra visiškai netinkami, o žmonės į mikriukus netelpa, vežami stovinti.
Ar techniškai taip jau sudėtinga paleisti keletą rytinių reisų, kurie bus maksimaliai pelningi?
Nenoriu aš čia drumsti vandens, bet jau nelaiko nervai. Kelintą rytą turiu važiuot rytinio prieš 8 os valandos piko metu į centrą iš Eigulių. Kokia situacija? A43 laikai yra visiškai netinkami, o žmonės į mikriukus netelpa, vežami stovinti.
Ar techniškai taip jau sudėtinga paleisti keletą rytinių reisų, kurie bus maksimaliai pelningi?
O ko čia nervintis? Lyg anksčiau taip nebuvo... Tokia situacija yra jau nemažai metų.
Kalbant apie keletą papildomų rytinių A43 reisų, reikėtų iškart galvoti apie tris dalykus:
1. Kad tie reisai būtų pelningi, reikėtų organizuoti sutrumpinta trasa Islandijos pl. - Gelež. stotis;
2. Pridėjus tuos kelis rytinius reisus, reikia pagalvoti apie tai, ką toliau veiks tie vairuotojai. Jie turi dirbti visą dieną, o to pasiūlyti negalime. Vienintelis variantas - paleisti rezervinį vieną arba du autobusus. Tada reikėtų didinti rezervinių autobusų skaičių Islandijos pl. galiniame punkte;
3. Net ir padarius kelis papildomus reisus, jie nebus sausakimši, nes autobusai nepajėgūs važiuoti tokiu greičiu, kaip ir mikroautobusai toje atkarpoje važinėja.
O šiaip, sprendimo variantas: nuo Sukilėlių pr. arba Klinikų iki st. „Utenos g." arba „Dovydaičio g." pavažiuoti tinkamu transportu ir po to perlipti.
D.d. iš Islandijos pl. galėtų išvykti papildomi reisai: 6:35 7:32, o esamą reisą iš Kauno pieno st. reikėtų ankstinti 10 min. ir išvyktų ne 6:22, bet 6:12.
Šiems dviems reisams aptarnauti užtektų 1 autobuso.
Nuo vakar pradėjo važinėti reguliarus maršrutas į Ledos kapines:
Nuo šiandienos pakoreguota trasa ir kitu tvarkaraščiu kursuoja Kauno rajono 101-ojo maršruto autobusai. Dalimi reisų jie rieda maršrutu Kauno pilis - Užliedžiai, o kiti reisai vykdomi iki Ledos kapinių, važiuojant pro Vijūkus.
Keičiasi trasa nuo stotelių „Mosėdžio g." (Kauno mieste) iki „Giraitės paštas" (Kauno rajone) - autobusai važiuoja Žemaičių pl., Kuršių g., Pušų g., Klevų g., Liepų g., Kaštonų g., Topolių g., toliau link Užliedžių - Akacijų g. ir rajoniniu keliu, o link Ledos kapinių - Kaštonų ir Liucijanavos gatvėmis.
Pakeistomis trasomis ir atnaujintu tvarkaraščiu autobusai pradėjo važiuoti nuo šiandien. Kauno rajono tvarkaraščiai internete http://marsrutai.lt/kaunoraj
Apie elektroninio bilieto problemas – Druskininkuose
Sėkmingiausiai elektroninio bilieto sistema veikia Kaune. Čia keleiviai gali naudotis ir vienkartiniais, ir terminuotais elektroniniais bilietais, stotelėse veikia švieslentės. „Popierinių vienkartinių bilietų mieste kol kas neketiname atsisakyti drastiškai, neatsižvelgdami į keleivių poreikius. Ketiname diegti keleivių įlipimą pro priekines duris, kad kiekvienas įlipęs privalėtų priglausti elektroninio bilieto kortelę prie aparato. Tuomet turėtume tikslią keleivių srautų apskaitą, galėtume geriau planuoti autobusų bei troleibusų maršrutus mieste“, - kalbėjo Kauno miesto savivaldybės Transporto skyriaus vedėjas Paulius Keras.
Taip, straipsnis apie e.bilietą, tačiau man įdomesnė pasirodė mintis apie įlipimą pro priekinės duris Kaune. Jei neklystu, apie norą šią tvarką įvesti Kaune dar nebuvo atvirai kalbėta.
Nenoriu aš čia drumsti vandens, bet jau nelaiko nervai. Kelintą rytą turiu važiuot rytinio prieš 8 os valandos piko metu į centrą iš Eigulių. Kokia situacija? A43 laikai yra visiškai netinkami, o žmonės į mikriukus netelpa, vežami stovinti.
Ar techniškai taip jau sudėtinga paleisti keletą rytinių reisų, kurie bus maksimaliai pelningi?
Dar viena priežastis, dėl kurios būtų reikalingas 43A, tik su keliais ilgesniais reisais.
Taip, straipsnis apie e.bilietą, tačiau man įdomesnė pasirodė mintis apie įlipimą pro priekinės duris Kaune. Jei neklystu, apie norą šią tvarką įvesti Kaune dar nebuvo atvirai kalbėta.
Tai kad kalbėta... Apie tai nedrąsiai svarstoma jau daugiau nei pusmetį.
Kažkokia nauja mada atsirado troleibusuose, lekia, lekia maršrutu, prilekia prie kokios stotelės, pastovi stotelėje su uždarytomis durimis, kokias 10 sekundžių, paskui jas atidaro, sulipa visi keleiviai, dar palaiko atviras visas duris, kokias 30 sekundžių, jas uždaro ir vėl lekia, gal ir gerai laikytis taip grafiko, jei skubat. Bet kažkas, kas sudarinėja grafikus neatsižvelgia, kad dieną maršrutą galima ir greičiau pralėkti. Bei reiktų trumpinti maršruto įveikimo laiką. O kartą teko sutikti tokį "šumacherį", kuris grafika lenkė visomis 3min .
O soliaryje troleibuse kažkuriame mačiau, kad plastmasę, kuri yra tarp langų ir gamykloje buvo pritvirtinta ant kažkokių lipdukų, lietuviai sugalvojo prisukti varžtais skirtais gipso profiliams susukti Negi neatrado, kokio civilizuoto metodo šiai problemai spręsti.
Kažkokia nauja mada atsirado troleibusuose, lekia, lekia maršrutu, prilekia prie kokios stotelės, pastovi stotelėje su uždarytomis durimis, kokias 10 sekundžių, paskui jas atidaro, sulipa visi keleiviai, dar palaiko atviras visas duris, kokias 30 sekundžių, jas uždaro ir vėl lekia, gal ir gerai laikytis taip grafiko, jei skubat.
Cia kazkas nesueina - as isivaziduoju lekt reika kai atsilieki, o kam lekt ir paskui degint laika stoteleje? Juk jei vaziuosi leciau nereikes tu 10 ir 30 sekundziu is tavo pavyzdio.
Tikrai geri autobusai. Labai džiūgų kad jie važinės Kauno gatvėmis. "Scania's" būtina keisti, nes jie tik nuostolį neša ir terše orą. Teko neperseniausei jame važiuoti, tai galima sakyti kad dujų kamera, teko kvepuoti variklio išmestais nuodais.
Comment