Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lich Rodyti pranešimą
    Manau, kad jeigu KA direktorius kalba ne tik apie Draugystės ir Raudondvario pl. tinklo demontavimą bet ir Vaidoto g. tinklo netiesimo, tai labai abejoju dėl jungties su K. Donelaičio g. ateities.
    Kaip galima kalbėt apie kontaktinio tinklo netiesimą Vaidoto gatvėje, jeigu prieš mėnesį išleistame KA veiklos plane numatyta linija į Onkologijos ligoninę?

    Pilnai suprantu planus panaikinti kontaktinį tinklą dėl elektros nuostolio pramoniniame Draugystės gatvės rajone, kur savaitgaliais važiuoja 1-2 žmonės, ganėtinai ilga Raudondvario plento atkarpa taip pat, kaip įsivaizduoju, yra nuostolinga.
    Paskutinis taisė eigh; 2015.02.19, 17:53.

    Comment


      retai aš, aišku, patenku į tą Raudondvario plentą, bet kiek tik važiuoju, tai vis troleibuse kokius 30 žmonių "randu" važiuojančius per tiltą į Vilijampolę. aišku, nežinau, kokia jų dalis važiuoja, pvz., iki Gervių gatvės, bet manyčiau, kad Raudondvario plento linijos naikinimas būtų klaida

      Comment


        7 ir 11 aišku netolygiai buna užpildytas Raudondvario pl , bet nemaža dalis pradeda išliupinėti nuo maždaug stotelės Žagarės g , o pvz link Kauno pilis jau Prieplaukos st būna ir užpilynas ir apie 30-40žmonių dienos metu, jau nekalbant apie moksleivių pamokų pabaiga ir darbuotojus visus tada apskritai troleibusai buna stipriai apkrauti.

        Comment


          Siap as irgi buvau uz troleibusu issaugojima Kaune, bet paziurejus vakarykstes forumiecio idetas nuotraukas fotogalerijoje, dabar jau pradedu abejoti. Parkas smarkiai nugyventas, Skodos nukolchozintos ir nugyventos, Soliariams jau prasosi perdazymas. Jei Vilniuje troleibusai atrodo klasiškai, tai Kaune man labiau primena Ukrainos miestu baisuoklius. Raudonieji Kauno autobusai atrodo zymiai solidziau.

          Comment


            Prisiminkit auksinę viešojo transporto taisyklę - nuostolingi periferiniai maršrutai teikia keleivius pelningoms linijoms. Panaikinus juos, sumažėja keleivių pelningose linijose.

            Comment


              Parašė Virtęs pelenais Rodyti pranešimą
              Prisiminkit auksinę viešojo transporto taisyklę - nuostolingi periferiniai maršrutai teikia keleivius pelningoms linijoms. Panaikinus juos, sumažėja keleivių pelningose linijose.
              Na jei Kaune troleibusai liktu, tai si linija butu reikalinga. Visgi nusprendus atsisakyti, nebutu prasmes kisti pinigus i tai, kas butu artimiausiu metu sunaikinta.

              Comment


                Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą
                7 ir 11 aišku netolygiai buna užpildytas Raudondvario pl , bet nemaža dalis pradeda išliupinėti nuo maždaug stotelės Žagarės g , o pvz link Kauno pilis jau Prieplaukos st būna ir užpilynas ir apie 30-40žmonių dienos metu, jau nekalbant apie moksleivių pamokų pabaiga ir darbuotojus visus tada apskritai troleibusai buna stipriai apkrauti.

                11 troleibusas bus sutrumpintas iki kauno pilies o 7 troleibuso isvis nebus o paleistas 7 autobusas juo turetu vaziuot kazkada isigytas trigubas autobusas delto padaznintas bus 48 ir 41 autobusas.
                Planuojamas 8 troleibuso panaikinimas nes visus zmones veza 17G marsrutas
                aisku cia viskas tik planai ar bus jie igyvendinti nezinia.

                Comment


                  Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                  Siap as irgi buvau uz troleibusu issaugojima Kaune, bet paziurejus vakarykstes forumiecio idetas nuotraukas fotogalerijoje, dabar jau pradedu abejoti. Parkas smarkiai nugyventas, Skodos nukolchozintos ir nugyventos, Soliariams jau prasosi perdazymas. Jei Vilniuje troleibusai atrodo klasiškai, tai Kaune man labiau primena Ukrainos miestu baisuoklius. Raudonieji Kauno autobusai atrodo zymiai solidziau.
                  Deja, bet šis VT keleiviui iš šono susidarantis vaizdas, parodo bendrą situaciją su troleibusais. Susijungus įmonėms troleibusai nugrimzdo į antrą planą, kai tuo tarpu autobusų įvaizdis tik gerėja. Troleibusų išleidimas į liniją nesumažėjo, bet vis labiau senstanti technika dažniau ir rimčiau genda, nėra kam važiuoti, todėl leidžiami visi turimi rezervai, kurie paprastai stovėdavo patvoriuose. Apie kosmetinį remontą net nėra ką kalbėti, jau pasikartosiu, bet tokie kaip Nr. 286, Nr. 301 po reklamos nuėmimo būtų sustabdyti iki dažymo. Troleibusų parko dažykloje dažomi autobusai, standartinio ilgio autobusui perdažyti skiriamos keturios dienos, taigi darbai vyksta pagal eilę, troleibusai ten patenka tik išimtinai.

                  Comment


                    Neesu įsitikinęs dėl elektros nuostolių nenaudojamose/mažai naudojamose linijose dydžio, bet jeigu iš tikrųjų jie yra tokie dideli kaip bandoma parodyti, tada tikrai neapsimoka laikyti atkarpų, kuriomis važioja 1 troleibusų maršrutas kas 20 minučių (kalbu apie Draugystės gatvę). Dėl Raudondvario plento galima ginčytis, kadangi bent jau iki autobusų parko užpildymas yra nemažas, ypač darbo dienomis, ar toliau yra efektyvu leisti troleibusus čia jau kitas klausimas.

                    Aš mąstau, kad troleibusai turi aptarnauti centrines linijas, kurios didžiuosius miegamuosius rajonus sujungia su miesto centru. Todėl abejoju linijos į Onkologijos ligoninę reikalingumu, Draugystės gatvės bei Raudondvario plento, galbūt net Vaidoto gatvės linijų reikalingumu. Mirtinai reikia vystyti K. Petrausko gatvės liniją, sujungti ją su Donelaičio gatve, taip pat troleibusų apsisukimas Geležinkelio stotyje būtų visai logiškas žingsnis. Na o periferijas gali aptarnauti ir autobusų maršrutai.

                    Comment


                      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                      Siap as irgi buvau uz troleibusu issaugojima Kaune, bet paziurejus vakarykstes forumiecio idetas nuotraukas fotogalerijoje, dabar jau pradedu abejoti. Parkas smarkiai nugyventas, Skodos nukolchozintos ir nugyventos, Soliariams jau prasosi perdazymas. Jei Vilniuje troleibusai atrodo klasiškai, tai Kaune man labiau primena Ukrainos miestu baisuoklius. Raudonieji Kauno autobusai atrodo zymiai solidziau.
                      Tai tas ir yra todėl, kad norima nustekenti troleibusus. Tai niekaip neprieštarauja tavo ir mano norui juos išsaugoti, nes tuo atveju parkas ir būtų geresnis.

                      Comment


                        Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                        11 troleibusas bus sutrumpintas iki kauno pilies o 7 troleibuso isvis nebus o paleistas 7 autobusas juo turetu vaziuot kazkada isigytas trigubas autobusas delto padaznintas bus 48 ir 41 autobusas.
                        Planuojamas 8 troleibuso panaikinimas nes visus zmones veza 17G marsrutas
                        aisku cia viskas tik planai ar bus jie igyvendinti nezinia.
                        Realei aš daryčiau tai kad 11 panakinčiau o 13 su 14 padaryčiau užsukimą į Kauno pilį ir padažninčiau, nes bus beviltiškas dubliavimas. Tik kad vėl bus beviltiškas troleibusų naikinimas.
                        17G apskritai yra nuostolis, jis važiuoja praktiška didžia reisų dalį tusčias, gal panaikinus 8 troleibusą būtų kažkiek pelningesnis . Bet tai parodos koks Kaunas apgailėtinas kai visas pasaulis tik plečia troleibusų tinklą ir atnaujina parkus. O Lietuvoje hibridai neturi apskritai jokios ateities, nes tai be ES paramos tik svajonės.

                        Comment


                          Tai kad troleibusų sistemos ir pasaulyje jau nelabai plečiamos na, nebent ex-sovietinėse šalyse, bet į tokias neturim lygiuotis.

                          Comment


                            /\ Ar Čekija, Prancūzija, Lenkija, Italija, JAV ir nemažai Pietų Amerikos šalių yra ex-sovietinės šalys?

                            Comment


                              Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                              Siap as irgi buvau uz troleibusu issaugojima Kaune, bet paziurejus vakarykstes forumiecio idetas nuotraukas fotogalerijoje, dabar jau pradedu abejoti. Parkas smarkiai nugyventas, Skodos nukolchozintos ir nugyventos, Soliariams jau prasosi perdazymas. Jei Vilniuje troleibusai atrodo klasiškai, tai Kaune man labiau primena Ukrainos miestu baisuoklius. Raudonieji Kauno autobusai atrodo zymiai solidziau.
                              Tai čia galima intencija, kad dabar nesu už troleibusų išsaugojimą Kaune? Ir tai - vien remiantis pateiktu argumentu - kad parkas neprižiūri? Tokiu atveju tamstos išvedžiojimas yra nieko vertas, ne pagrįstas nelogiškai. Tokius išvedžiojimus bet kas ir bet kaip galėtų lankstyti kaip plastiliną, kaip tik kam patogiau ką nors „įrodyti“ ar „argumentuoti“.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                Tai čia galima intencija, kad dabar nesu už troleibusų išsaugojimą Kaune? Ir tai - vien remiantis pateiktu argumentu - kad parkas neprižiūri? Tokiu atveju tamstos išvedžiojimas yra nieko vertas, ne pagrįstas nelogiškai. Tokius išvedžiojimus bet kas ir bet kaip galėtų lankstyti kaip plastiliną, kaip tik kam patogiau ką nors „įrodyti“ ar „argumentuoti“.
                                Na kaip be bebutu cia forumas, tai visu nariu nuomone tuomet yra beverte...

                                Comment


                                  Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą
                                  Realei aš daryčiau tai kad 11 panakinčiau o 13 su 14 padaryčiau užsukimą į Kauno pilį ir padažninčiau, nes bus beviltiškas dubliavimas. Tik kad vėl bus beviltiškas troleibusų naikinimas.
                                  17G apskritai yra nuostolis, jis važiuoja praktiška didžia reisų dalį tusčias, gal panaikinus 8 troleibusą būtų kažkiek pelningesnis . Bet tai parodos koks Kaunas apgailėtinas kai visas pasaulis tik plečia troleibusų tinklą ir atnaujina parkus. O Lietuvoje hibridai neturi apskritai jokios ateities, nes tai be ES paramos tik svajonės.
                                  Siūlau nenusišnekėti ir nesiūlyti nesąmonių. 13 ir 14 maršrutų kursavimo dažnumas suponuoja, kad jie yra reikalinga būtent tokie, be to, ir taip žinoma, kad srautai eina į ir iš centro, tad lipdyti Kauno pilį būtų klaida, nes tai stipriai ilgintų kelionę. Dubliavimo klausimą galima būtų spręsti koreliuojant sistema: mažiau populiarius maršrutus derinant prie populiarių, o ne atvirkščiai.
                                  Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                  Na kaip be bebutu cia forumas, tai visu nariu nuomone tuomet yra beverte...
                                  Aš arba tavęs, arba tu manęs nesupratai. Be to, savame komentare vietoje „nesu už troleibusų išsaugojimą“ norėjau parašyti „nesi“.
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Gal ir nesupratom. Esmė nežinau, ką ten nuspręs dabar tiriantys troleibusų išlikimo klausimą ekspertai, bet akivaizdu, kad atkelt troleibusų sistemą kainuos labai labai brangiai.

                                    Comment


                                      Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                      (...) 13 ir 14 maršrutų kursavimo dažnumas suponuoja, kad jie yra reikalinga būtent tokie, be to, ir taip žinoma, kad srautai eina į ir iš centro, tad lipdyti Kauno pilį būtų klaida, nes tai stipriai ilgintų kelionę. (...)
                                      Pritariu visu šimtu procentų, nė dalele ne mažiau. Tiems, kas palaiko užvažiavimą į Kauno pilį į ten transporto kamščiuose pavažinėti dažniau, ir pasidarys aiškiau.

                                      Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                                      ir taip jau seniai aisku kad po raudondvario plento rekonstrukcijos neliks troleibusu tinklo(...)
                                      .
                                      tada Kauno mieste turės nelikti po du viešojo keleivinio transporto maršrutus su Nr 4, 5, 9, 10, 11, 12, 13, 15, 16.
                                      Paskutinis taisė Vitas; 2015.02.21, 10:31.

                                      Comment


                                        Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą
                                        Realei aš daryčiau tai kad 11 panakinčiau o 13 su 14 padaryčiau užsukimą į Kauno pilį ir padažninčiau, nes bus beviltiškas dubliavimas. Tik kad vėl bus beviltiškas troleibusų naikinimas.
                                        17G apskritai yra nuostolis, jis važiuoja praktiška didžia reisų dalį tusčias, gal panaikinus 8 troleibusą būtų kažkiek pelningesnis . Bet tai parodos koks Kaunas apgailėtinas kai visas pasaulis tik plečia troleibusų tinklą ir atnaujina parkus. O Lietuvoje hibridai neturi apskritai jokios ateities, nes tai be ES paramos tik svajonės.
                                        17G marsrutas visada yra ir bus pelningas nes jy remia Urmas.

                                        Comment


                                          Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                                          /\ Ar Čekija, Prancūzija, Lenkija, Italija, JAV ir nemažai Pietų Amerikos šalių yra ex-sovietinės šalys?
                                          Aš turėjau omeny pagal mentalitetą "ex-sovietinės", o ne pagal tai, ar priklausė SSRS, ar ne. Be to, Čekija ir Lenkija - taip, yra. Jos priklausė Sovietų Sąjungos įtakos sferai, ir vadinamajai Varšuvos Pakto Organizacijai. Tarp kitko, tai nei Lenkijos sostinėje Varšuvoje, nei Čekijos sostinėje Prahoje troleibusai jau seeeniai seeeniai nebevažinėja. Jei ir važinėja kur, tai nebent mažuose miestuose, tai mes pvz.: Kėdainiuose irgi galim troleibusų sistemą įkurti. Taip pat, nei Paryžiuje, nei Milane, nei Romoje, nei NY troleibusų nėra. Na, nebent kokiuose priemiesteliūkščiuose, bet tikrai ne pačiuose miestuose. O dėl Pietų Amerikos - prajuokinai, vaikeli tai gal dabar imkim ir lygiuokimės į valstybes, kurių ekonomika stagnuoja, valdžia korumpuota kaip kažin kas, o gyventojai gyvena favelose ?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X