Parašė 10.000
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąMano komentaras buvo ne apie tai. Sakau, kad tokuane mieste, pvz., kaip Vilnius, eismo srautai nėra lengvai nuspėjami, todėl sudėtinga sudaryti efektyviai VT tvarkaraščius, dėl ko VT dažnai atvyksta nelaiku. Už tai ir sakau, kad tvarkaraščių tokiame mieste, ypač kai VT nėra atskirtas nuo kito eismo srauto, turėtų nebūti - tik intervalai. Ir minėjau, kad tai būtų efektyvu tik pagrindiniuose maršrutuose. Ar dabar aiškiau?
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąMano komentaras buvo ne apie tai. Sakau, kad tokuane mieste, pvz., kaip Vilnius, eismo srautai nėra lengvai nuspėjami, todėl sudėtinga sudaryti efektyviai VT tvarkaraščius, dėl ko VT dažnai atvyksta nelaiku. Už tai ir sakau, kad tvarkaraščių tokiame mieste, ypač kai VT nėra atskirtas nuo kito eismo srauto, turėtų nebūti - tik intervalai. Ir minėjau, kad tai būtų efektyvu tik pagrindiniuose maršrutuose. Ar dabar aiškiau?
kokie gali buti grafikai kai autobusas dalyvauja bendrame eismo sraute kuris gali kisti viena diena toks kita diena jau kitoks ar keleiviu kiekis atitinkamose stotelese tiesiog grafikai yra tam kad butu i ka panasiai vaziuoti.
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąTaip. Bet pats sakai, jog periferiniuose maršrutuose grafikai turi išlikti. Tai aš savo pavyzdyje labiau periferiją minėjau - jog, jeigu maršrutai nesilaikys grafiko ir važiuos per anksti, žmonės gali nespėti persėsti, ir tai gali sukelti daug nepatogumų. O atvažiuoti į stotelę ankstesniu autobusu, pvz.: 30min. anksčiau ne kiekvienas gali. Taigi, (periferinių) autobusų atvažiavimas į stotelę per anksti neturi būti toleruojamas.
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąkokie gali buti grafikai kai autobusas dalyvauja bendrame eismo sraute kuris gali kisti viena diena toks kita diena jau kitoks ar keleiviu kiekis atitinkamose stotelese tiesiog grafikai yra tam kad butu i ka panasiai vaziuoti.Paskutinis taisė Ametistas; 2015.01.27, 18:25.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąjokiu pirkimu apie trigubu autobusu pirkima nera buna pries menesy daromas norinciu vairuotoju ant ju dirbti sarasas o tokio nera. apziurejus marsrutus ir galinias marsruto aiksteles daugumoje is ju nera galimybes apsisukti.
Būsimų autobusų nuotrauka, spalvų deriniai daugeliui jau bus matyti.
Paskutinis taisė Komandoras; 2015.02.03, 17:06.
Comment
-
Parašė Komandoras Rodyti pranešimątikriausiai nieko nenustebins, laimėjo olandų Womy Equipment Supply B.V.
Kokia idėja slypi už šio pirkinio apskritai? Negi kauniečiai laipios pro priekį į tokį traukinį?
Comment
-
Parašė Torkas Rodyti pranešimąKaip ir nustebins, nes va ką tik diskutavom, kad Vilniui neina nupirkt tiesiai iš užsieniečių. O kuo šitie olandai šiaip ypatingi?
Parašė Torkas Rodyti pranešimąKokia idėja slypi už šio pirkinio apskritai? Negi kauniečiai laipios pro priekį į tokį traukinį?Paskutinis taisė Komandoras; 2015.02.03, 18:05.
Comment
-
Mane tai stebina toks blaskymasis:
1. Kam tie trigubi autobusai, kai nera NEI VIENO marsuto, kur vazinetu vien dvigubi? Tikimybe tokiam 39 ar 46 sulaukt trumpo ar ilgo yra lygi 50:50, jei ne didesne trumpo naudai.
2. Jei jau nusprende kelt autobusu prestiza, tai kam jie isileido mikroautobusus pries pusmeti? Ar cia logika, kad geriau vienas trigubas retai nei trumpas daznai.
3. Vienintelis man suprantamas paaiskinimas, tai del PR'o: a le turim ratini tramvaju, reklama viesajam transportui, bei didesnis ir brangesnis demesys is uzsakomosios reklamos uzsakovu.
Comment
-
Parašė Komandoras Rodyti pranešimąNeseku Vilniaus temos, bet keista, kad neina pirkti iš užsieniečių.
Parašė Garbanius Rodyti pranešimą1. Kam tie trigubi autobusai, kai nera NEI VIENO marsuto, kur vazinetu vien dvigubi?
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąČia gavosi nesusipratimas. Valstybinės įmonės negali pačios šiaip imti ir pasirinkti modelį, autobusų skaičių ir po kelis vienetus supirkti juos iš 99 skirtingų tiekėjų. Yra būtinas konkursas, kuriame turi dalyvauti tiekėjas - nesvarbu, iš Lietuvos, Latvijos, Vokietijos, Mėnulio ir t.t.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą
Tai kol kas nėra. Buvo kalbų apie mistinį greitąjį Šilainiai - Centras.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąO tai nebutu zymiai ekonomiskiau pabandyti bent su dvigubais autobusais? Ar cia nori padaryti dideli WOW? Bet velgi, kam tada tuos mikriukus isileido jei jau tokia bomba ruosiawww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąMikriukų tikslas atlikti privežimo funkcija. Bet savivaldybė eilinį kartą tapo kekše ir priklaupė ant kelių prieš verslininkus. Kažin, ar privati bendrovė imtųsi vežti privežamaisiais. Bet jei ateityje mikriukuose galiotų lengvatos, dabartinius maršrutus būtų galima skaidyti, kad tikrai privežtų.
Comment
-
Parašė Komandoras Rodyti pranešimąBūsimų autobusų nuotrauka, spalvų deriniai daugeliui jau bus matyti.
Atvaizdas
Comment
-
Parašė r08n Rodyti pranešimąKaip jie vairuojasi?Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
Parašė rytis001 Rodyti pranešimąJai neklystu kai vairuotojas pasuka vaira pvz. į kaire paskutinis ratas pasisuka taip pat.
Comment
-
Parašė Torkas Rodyti pranešimąĮdomus dalykas yra tas, kad net vokiečiams šitas modelis gedo 50% dažniau nei įprastiniai. Tad vėlgi klausimas - kokia gili mintis paslėpta po šiuo planu?
Comment
Comment