Bet... Ar įmanoma išvis perkabinti seną tinklą naujoje vietoje (juk jis susidėvėjęs turėtų būti)? Dėl Draugystės g. tinklo nukabinimo, pilnai sutinku - atkarpa ilga, kelivių labai mažai, turėtų būti dideli elektros nuostoliai.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimąApie naujus galit nesvajot , nes tokiu atvėju senai būtų paskelbtas konkuras taip pat ir paviešintas spaudoje.
Beto kitas dalykas, kadangi kitais metais turėtu būti atidaromas panemunės tiltas, 1 važiuos iki vaidoto g tam reiks papildomo 1 troleibuso, o 4 važiuos į onkologijos ligoninę. O tinklas bus nukcintas draugystės g , to pasekoja panaikintas 8 troleibusas ir nutiestas minėtoje atkarpoje. O 10 troleibusas važiuos i varnių g. Manau geresnis varijantas Partizanų g-nuokalnės g- varnįų g- neries kr.-kėdainiu g
o 43 autobusas planuojamas po panemunes tilto atidarymo atstatyti kaip buvo senais laikais neliks 4 marsruto o nuo tilto iki viciunu prailginti 43 marsruta.
Comment
-
Parašė Lich Rodyti pranešimąBet... Ar įmanoma išvis perkabinti seną tinklą naujoje vietoje (juk jis susidėvėjęs turėtų būti)? Dėl Draugystės g. tinklo nukabinimo, pilnai sutinku - atkarpa ilga, kelivių labai mažai, turėtų būti dideli elektros nuostoliai.Paskutinis taisė Gintaras663; 2014.12.22, 13:04.
Comment
-
Na, galbūt, bet tvirtinimo detalės tinlui ir atramos tikrai turėtų būti visiškai naujos (tarp kitko, Kaune toliau atnaujina šakotuvus, naują mačiau ties Kęstučio g., kur suliejamas tinklas ateinantis iš Vytauto pr.). Gerai yra tai, kad Draugystės g. tinklas yra tiesus ir pakabintas ant paslankaus tvirtinimo, t.y. ant lygiagrečių trosų, tad nėra pačių laidų iškraipymo ir deformavimo.
Comment
-
kas iš to kad pakabintas naujas greitaegis iešmas, kai per jį važiuoja visi tais pačiais 15-20km/h tiesiog nereikia imt srovės. O bėda ta, kad blogai pakabinami visa greituminė technika padaromi staigus išsiskirimai o kai kur net kreivės uždėtos taigi visa šita technika išnaudojama neefektyviai, aišku yra keleta iešmu per kuriuos galima laisvai važiuoti 30-40km/h.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąo 43 autobusas planuojamas po panemunes tilto atidarymo atstatyti kaip buvo senais laikais neliks 4 marsruto o nuo tilto iki viciunu prailginti 43 marsruta.
Comment
-
Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimąJei neliks 4, o kiti griš i senas trasas kas tada važiuos Piliakalnio gatve?
Comment
-
Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimąkas iš to kad pakabintas naujas greitaegis iešmas, kai per jį važiuoja visi tais pačiais 15-20km/h tiesiog nereikia imt srovės. O bėda ta, kad blogai pakabinami visa greituminė technika padaromi staigus išsiskirimai o kai kur net kreivės uždėtos taigi visa šita technika išnaudojama neefektyviai, aišku yra keleta iešmu per kuriuos galima laisvai važiuoti 30-40km/h.
Comment
-
Parašė Torkas Rodyti pranešimąTamsta Gintarai, visi juk yra žmonės: negali kiekvienas visko idealiai aplink suprast ir daryt. Ar būtų įmanoma paties žinias kažkaip perduot tiems, kam reikia?
Comment
-
Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimąTaip , galima.
Comment
-
Parašė Komandoras Rodyti pranešimąKaune vis dėl to išvysime sutrigubintus autobusus. Prieš kelias dienas paskelbtas konkursas keturių 24 m ilgio autobusų įsigijimui. Gatvėse pamatysime kažką naujo.
Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimąTaip pat jau surinkinėjami ekipažai kurie dirbs su ilgais troleibusais. Turėtu dirbti ir pamainom.
Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimąApie naujus galit nesvajot , nes tokiu atvėju senai būtų paskelbtas konkuras taip pat ir paviešintas spaudoje.
Beto kitas dalykas, kadangi kitais metais turėtu būti atidaromas panemunės tiltas, 1 važiuos iki vaidoto g tam reiks papildomo 1 troleibuso, o 4 važiuos į onkologijos ligoninę. O tinklas bus nukcintas draugystės g , to pasekoja panaikintas 8 troleibusas ir nutiestas minėtoje atkarpoje. O 10 troleibusas važiuos i varnių g. Manau geresnis varijantas Partizanų g-nuokalnės g- varnįų g- neries kr.-kėdainiu g
Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimąkas iš to kad pakabintas naujas greitaegis iešmas, kai per jį važiuoja visi tais pačiais 15-20km/h tiesiog nereikia imt srovės. O bėda ta, kad blogai pakabinami visa greituminė technika padaromi staigus išsiskirimai o kai kur net kreivės uždėtos taigi visa šita technika išnaudojama neefektyviai, aišku yra keleta iešmu per kuriuos galima laisvai važiuoti 30-40km/h.
Labai įdomu!
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąLabai netikėta žinia!
Comment
-
Apie ilgų troleibusų atvykimą į Kauną bus paskelbta kada bus žinoma tiksliai.
8 troleibusas naikinamas būtų kadangi 17G surenka kaip ir jo keleivius + jis greičiau nuveža keleivius į Bazę iki kur dauguma ir važiuoja. manau taip pat papildomai kažkas bus dažninama. o panaikinus 8 troleibusą Draugystės g nebekursuos joks troleibusas tai bus nukabintas KT ir pakabintas atkarpoje nuo Vaidoto g iki Onkologijos ligoninės. (Nors asmeniškai gaila, kad Kaunas naikina ekologiška ir pigiausia transportą)
Apie iešmus tai jų yra išties daug, kaip ir greituminės kryžmės , centre dauguma ir pagrindinėse gatvėse. Kainos neskelbiamos tai negaliu pasakyti.
Parašė Gator Rodyti pranešimąJau buvo ir apie "jau perkamus" trigubus ir apie ilgus troleibusus čia kalbėta, paskui tie patys žmonės pasakė, kad nebebus, dabar jau vėl, kad bus. Taip juokingai gavosi Žodžiu kol nebus jokių pranešimų nereikėtų daryti išvadų, nes VBS agentūra šita tema pasidarius..Paskutinis taisė Gintaras663; 2014.12.22, 22:34.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąJau buvo ir apie "jau perkamus" trigubus
O kas dėl troleibusų, tai jokių oficialių nei konkursų, nei kažko panašaus nesu matęs. Konkurso galima ir nematyt oficialiai paskelbto, jei jis mažos vertės berods iki 200 tūkst litų.
Comment
-
Parašė Komandoras Rodyti pranešimąDėl trigubų joks ne gandas. Seniau paskelbtas buvo techninis projektas, o dabar konkursas. Pastikrink oficialų dokumentą. Konkursas
O kas dėl troleibusų, tai jokių oficialių nei konkursų, nei kažko panašaus nesu matęs. Konkurso galima ir nematyt oficialiai paskelbto, jei jis mažos vertės berods iki 200 tūkst litų.
Pigiau aišku yra paleisti į maršrutą vieną ilgą autobusą, nei du trumpus, tačiau keleiviui iš to patogumo mažiau.
Comment
-
Parašė Komandoras Rodyti pranešimąDėl trigubų joks ne gandas. Seniau paskelbtas buvo techninis projektas, o dabar konkursas. Pastikrink oficialų dokumentą. Konkursas
http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=4786
Lygiai tą patį kažkas rašė ir apie dvigubus troleibusus. Dabar jau vėl atvirkščiai kalbama, ko pasekoje darom išvadą, kad kalbas šioje temoje reikia priimti su didžiule doze skepticizmo.
Comment
-
Parašė Komandoras Rodyti pranešimąDėl trigubų joks ne gandas. Seniau paskelbtas buvo techninis projektas, o dabar konkursas. Pastikrink oficialų dokumentą. Konkursas
O kas dėl troleibusų, tai jokių oficialių nei konkursų, nei kažko panašaus nesu matęs. Konkurso galima ir nematyt oficialiai paskelbto, jei jis mažos vertės berods iki 200 tūkst litų.
jokiu pareiskimu apie naujai isigijamu autobusu ar troleibusu nera nes pries menesy pakabinamas stende buna pareiskimas norintiem vairuotojam galima rasyt prasymus uzimti vietas ant ju. Tai manau galima ramiai gyvent ir negalvot apie kazka naujo autobusu parke.
Comment
-
Aha... Įdomiai čia gavosi, tik, kad nelabai sąžininga keleivių atžvilgiu, branginti bilietus maršrutiniuose taksi dėl euro įvedimo (pagal oficialų litų keitimo į eurus kursą, 3 litai atitinka 0,87€, o mokėsime 0,9€ - 3,11 lt.). Akmenukas į Kauno daržą, nes štai Vilnius ir Klaipėda, norėdami išvengti "nepatogių" kainų kai kuriuos viešojo transporto bilietus paprasčiausiai atpigino (vietoj 3.5 lt bilieto iš vairuotojo (Klaipėdoje - tokia kaina naktiniame maršrute), kas atitinka 1.01€, bus mokamas 1€, o tai atitinka 3.45lt.). Kodėl gi Kaunas, jei jau nenori 0.87€ kainos mikriukuose, negalėjo jos padaryti 0.85€ ?
Comment
Comment