Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kau80 Rodyti pranešimą
    Sveiki, įdomu kodėl M53 vis dar dalis senų Fordu važinėja?
    Todel, kad suvalkas taip sutare, reik bizni dar daryt,paliko 4 masinas ir sutare iki kaledu bizni dar varyt.

    Comment


      Jau skelbia kad 55 nauji važiuoja o 53 dar pusę senų, daug straipsnių ir šneku, kaip sssr

      Comment


        Parašė Kau80 Rodyti pranešimą
        Jau skelbia kad 55 nauji važiuoja o 53 dar pusę senų, daug straipsnių ir šneku, kaip sssr
        Vaziuoja, bet tik 5 grafikai M55. Skelbia pavelave, nes jie jau vakar vaziuoja.
        http://kauno.diena.lt/naujienos/kaun...7#.VE_BhVfCVqQ
        Paskutinis taisė uksas; 2014.10.28, 18:18.

        Comment


          Kažkaip pasigedau naujuosiuose "Kautros" mikriukuose šoninės švieslentės. Ar tikrai jų nėra šone?
          Daugiau mano nuotraukų >>
          Mano rajonas ir apylinkės >>

          Comment


            www.kautra.lt
            Kauno mieste naujieji maršrutiniai taksi kaip ir numatyta pasirodys palaipsniui, pradedant rugsėjo trečią savaitę. Vienu metu bus keičiami visi maršruto autobusai (dešimt 57 maršruto, dešimt 53 maršruto ir t.t.). 2015 metais Kauno mieste važinės visi nauji 51-57 maršrutų maršrutiniai taksi. Naujų maršrutinių taksi grafikas:

            57 - rugsėjo trečia savaitė

            53 - spalio pirma savaitė

            55 - spalio penkta savaitė

            51 - lapkričio penkta savaitė

            54 - gruodžio trečia savaitė

            52 - gruodžio ketvirta savaitė

            56 - gruodžio ketvirta savaitė
            Paskutinis taisė Kau80; 2014.10.28, 22:15.

            Comment


              Antradieny parka papilde 15 trumpu DEN autobusu. Minetu autobusu su priekabomis ir trigubu atsisake.

              Comment


                Parašė Kau80 Rodyti pranešimą
                www.kautra.lt
                Kauno mieste naujieji maršrutiniai taksi kaip ir numatyta pasirodys palaipsniui, pradedant rugsėjo trečią savaitę. Vienu metu bus keičiami visi maršruto autobusai (dešimt 57 maršruto, dešimt 53 maršruto ir t.t.). 2015 metais Kauno mieste važinės visi nauji 51-57 maršrutų maršrutiniai taksi. Naujų maršrutinių taksi grafikas:

                57 - rugsėjo trečia savaitė

                53 - spalio pirma savaitė

                55 - spalio penkta savaitė

                51 - lapkričio penkta savaitė

                54 - gruodžio trečia savaitė

                52 - gruodžio ketvirta savaitė

                56 - gruodžio ketvirta savaitė
                keicia ne po 10 masinu, o po kelias i kiekviena marsruta, isskyrus M57, kuri pakeite is karto visa 10 nauju mersedesu


                Citata:
                Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
                Kažkaip pasigedau naujuosiuose "Kautros" mikriukuose šoninės švieslentės. Ar tikrai jų nėra šone?
                Ju tikrai nera, yra tik is priekio virsuje ir galinej dali tik numeris .
                Paskutinis taisė uksas; 2014.10.31, 18:14.

                Comment


                  Ar man vienam taip pasirodė, ar tikrai praslydo šita naujiena pro akis:

                  Kauno kontaktinis tinklas.

                  Gal utopija įvyks, ir KA sugalvos modernizuoti KT, daryti jį greitaeigiu?

                  Comment


                    Kad jau ir dabar nemažai technikos yra kaip ir greitaėgės, bet dauguma vairuotojų velkasi per juos 10-20km/h. Tai čia iš pradžiu reikia keisti požiurį vairuotojams nes kad ir visas KT bus modernizuotas vistiek važiuos lėtai nes sovėtinis mastymas ir taip žlugdomi troleibusai. Nes per kai kuriuos iešmus galima Kaune pravažiuoti 40km/h per kryžmes galima ir 35km/h . Aišku reikia žinoti. Dar vienas dalykas Svarbu tą greitaėję technika pakabinti gerai nes, bent jau Kaune puse naujos technikos pakabinta blogai ir neišnaudojama nauja technika.

                    Comment


                      O kokia bukle tu nudroztu uzpirktu ale midibusu MB su tom vysninem juostom ant sonu. Valstybiniai numeriai seni, masinos paimtos is buvusiu M11 IR M43. Kaip galima svaistyt pinigus perkant uzdroztas masinas, gal kas atsakys ?

                      Comment


                        Parašė uksas Rodyti pranešimą
                        O kokia bukle tu nudroztu uzpirktu ale midibusu MB su tom vysninem juostom ant sonu. Valstybiniai numeriai seni, masinos paimtos is buvusiu M11 IR M43. Kaip galima svaistyt pinigus perkant uzdroztas masinas, gal kas atsakys ?
                        visų pirma tai jos ne pirktos o nuomotos
                        antra jos nėra labai sudrožtos. Teko važiuoti tai visai nieko, aiškų nauji butu geriau..
                        Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

                        Comment


                          Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą
                          Kad jau ir dabar nemažai technikos yra kaip ir greitaėgės, bet dauguma vairuotojų velkasi per juos 10-20km/h. Tai čia iš pradžiu reikia keisti požiurį vairuotojams nes kad ir visas KT bus modernizuotas vistiek važiuos lėtai nes sovėtinis mastymas ir taip žlugdomi troleibusai. Nes per kai kuriuos iešmus galima Kaune pravažiuoti 40km/h per kryžmes galima ir 35km/h . Aišku reikia žinoti. Dar vienas dalykas Svarbu tą greitaėję technika pakabinti gerai nes, bent jau Kaune puse naujos technikos pakabinta blogai ir neišnaudojama nauja technika.
                          Pritariu dėl pakabinimo. Tiek Parodos g., tiek Juozapavičiuje krenta į akis per staigūs KT posūkių kampai, kurių buvo galima tikrai išvengti įrengiant papildomus laikymo taškus.

                          Tiesa, kai kuriose vietose VT lėtumo priežastis visai ne KT, o tiesiog kelio danga. Galioja Savanoriams atkarpoje tarp Žemaičių ir Utenos, nesutaisytai K. Petrausko g. daliai, kažkokioms bangoms dangoje Sukilėlių pr. pradžioje.

                          Nenoriu būti kaip tie lietuviai, kur viskuo skundžiasi, tačiau prioritetas dangos perklojimui turėjo būti ne Jonavos g., o Savanorių pr. - ten, kur važiuoja daugiausiai VT.

                          Be to, spėkit ar pagreitėjo VT Jonavos g. po remonto? Klausimas retorinis, aišku.

                          Comment


                            Parašė disident Rodyti pranešimą
                            Be to, spėkit ar pagreitėjo VT Jonavos g. po remonto? Klausimas retorinis, aišku.
                            Kodėl jis turėjo pagreitėt? Klausimas ne retorinis.

                            Comment


                              Parašė disident Rodyti pranešimą

                              Nenoriu būti kaip tie lietuviai, kur viskuo skundžiasi, tačiau prioritetas dangos perklojimui turėjo būti ne Jonavos g., o Savanorių pr. - ten, kur važiuoja daugiausiai VT.

                              Be to, spėkit ar pagreitėjo VT Jonavos g. po remonto? Klausimas retorinis, aišku.
                              Savanorių prospekto atkarpa tarp Aukštaičių g. ir Utenos g. (skaitosi prasčiausia) bus sutvarkyta po Karaliaus Mindaugo pr. ir Tunelio g. remontų. Planuoja darbus dar šiems metams.

                              Comment


                                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                Kodėl jis turėjo pagreitėt? Klausimas ne retorinis.
                                Žiūrint iš Kauno trasporto skyriaus pozicijų.

                                Žiūrint iš sveiko proto pozicijų, nesuprantama, kodėl VT velkasi 20 km/h lygutėle gatve. Buvo galima ir anksčiau jį pagreitinti, tačiau dabar tam yra dar daugiau sąlygų.

                                Comment


                                  jei velkasi lygioje vietoje kaltink TS, kad sudarinėja vežlio greitumo grafikus , YPAČ TROLEIBUSŲ.

                                  Comment


                                    Vaziuojam M57 ir be problemikiu 100 km/h isspaudzia, daugiau negalima yra sudeti robotuvai, ant tu senu geltonu tranzitu ribotuvai buvo sudeti ant 120km/h . Tada problemike butu isspresta del greicio

                                    Comment


                                      Aplamai Spinteriams reikėjo įdėti ribotuvą ties 70km/h , nėra čia ko lakstyti greičiau.

                                      Comment


                                        Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą
                                        jei velkasi lygioje vietoje kaltink TS, kad sudarinėja vežlio greitumo grafikus , YPAČ TROLEIBUSŲ.
                                        Tai kad kai greiciau autobusas ar troleibusas vaziuoja nei 40 km/h pradeda keleiviai rekti kad uzmus taip vaziuojant.
                                        O jei rimtai neimanoma darant grafikus zinot koks bus keleiviu srautas ir transporto eismo intensyvumas todel viena karta velkasi ant 20 km/h kita karta ir 50 km/h pritruksta.

                                        Comment


                                          jei taip dros tuos naujus mersus tai po 5 metu jie atrodys kaip dabartiniai tranzitai atrodo naujos reformos galvojau kitaip vaziuos tie mikrai bet situacija priesinga... mersai dar geriau begejasi tai ir gazuoja... gal sumazejo lenktyniavimas tarpusavyje nes nebera tiek vienodu marsrutu

                                          Comment

                                          Working...
                                          X