Parašė Kau80
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Kau80 Rodyti pranešimąJau skelbia kad 55 nauji važiuoja o 53 dar pusę senų, daug straipsnių ir šneku, kaip sssr
http://kauno.diena.lt/naujienos/kaun...7#.VE_BhVfCVqQPaskutinis taisė uksas; 2014.10.28, 18:18.
Comment
-
www.kautra.lt
Kauno mieste naujieji maršrutiniai taksi kaip ir numatyta pasirodys palaipsniui, pradedant rugsėjo trečią savaitę. Vienu metu bus keičiami visi maršruto autobusai (dešimt 57 maršruto, dešimt 53 maršruto ir t.t.). 2015 metais Kauno mieste važinės visi nauji 51-57 maršrutų maršrutiniai taksi. Naujų maršrutinių taksi grafikas:
57 - rugsėjo trečia savaitė
53 - spalio pirma savaitė
55 - spalio penkta savaitė
51 - lapkričio penkta savaitė
54 - gruodžio trečia savaitė
52 - gruodžio ketvirta savaitė
56 - gruodžio ketvirta savaitėPaskutinis taisė Kau80; 2014.10.28, 22:15.
Comment
-
Parašė Kau80 Rodyti pranešimąwww.kautra.lt
Kauno mieste naujieji maršrutiniai taksi kaip ir numatyta pasirodys palaipsniui, pradedant rugsėjo trečią savaitę. Vienu metu bus keičiami visi maršruto autobusai (dešimt 57 maršruto, dešimt 53 maršruto ir t.t.). 2015 metais Kauno mieste važinės visi nauji 51-57 maršrutų maršrutiniai taksi. Naujų maršrutinių taksi grafikas:
57 - rugsėjo trečia savaitė
53 - spalio pirma savaitė
55 - spalio penkta savaitė
51 - lapkričio penkta savaitė
54 - gruodžio trečia savaitė
52 - gruodžio ketvirta savaitė
56 - gruodžio ketvirta savaitė
Citata:
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
Kažkaip pasigedau naujuosiuose "Kautros" mikriukuose šoninės švieslentės. Ar tikrai jų nėra šone?
Ju tikrai nera, yra tik is priekio virsuje ir galinej dali tik numeris .Paskutinis taisė uksas; 2014.10.31, 18:14.
Comment
-
Ar man vienam taip pasirodė, ar tikrai praslydo šita naujiena pro akis:
Kauno kontaktinis tinklas.
Gal utopija įvyks, ir KA sugalvos modernizuoti KT, daryti jį greitaeigiu?
Comment
-
Kad jau ir dabar nemažai technikos yra kaip ir greitaėgės, bet dauguma vairuotojų velkasi per juos 10-20km/h. Tai čia iš pradžiu reikia keisti požiurį vairuotojams nes kad ir visas KT bus modernizuotas vistiek važiuos lėtai nes sovėtinis mastymas ir taip žlugdomi troleibusai. Nes per kai kuriuos iešmus galima Kaune pravažiuoti 40km/h per kryžmes galima ir 35km/h . Aišku reikia žinoti. Dar vienas dalykas Svarbu tą greitaėję technika pakabinti gerai nes, bent jau Kaune puse naujos technikos pakabinta blogai ir neišnaudojama nauja technika.
Comment
-
Parašė uksas Rodyti pranešimąO kokia bukle tu nudroztu uzpirktu ale midibusu MB su tom vysninem juostom ant sonu. Valstybiniai numeriai seni, masinos paimtos is buvusiu M11 IR M43. Kaip galima svaistyt pinigus perkant uzdroztas masinas, gal kas atsakys ?
antra jos nėra labai sudrožtos. Teko važiuoti tai visai nieko, aiškų nauji butu geriau..Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimąKad jau ir dabar nemažai technikos yra kaip ir greitaėgės, bet dauguma vairuotojų velkasi per juos 10-20km/h. Tai čia iš pradžiu reikia keisti požiurį vairuotojams nes kad ir visas KT bus modernizuotas vistiek važiuos lėtai nes sovėtinis mastymas ir taip žlugdomi troleibusai. Nes per kai kuriuos iešmus galima Kaune pravažiuoti 40km/h per kryžmes galima ir 35km/h . Aišku reikia žinoti. Dar vienas dalykas Svarbu tą greitaėję technika pakabinti gerai nes, bent jau Kaune puse naujos technikos pakabinta blogai ir neišnaudojama nauja technika.
Tiesa, kai kuriose vietose VT lėtumo priežastis visai ne KT, o tiesiog kelio danga. Galioja Savanoriams atkarpoje tarp Žemaičių ir Utenos, nesutaisytai K. Petrausko g. daliai, kažkokioms bangoms dangoje Sukilėlių pr. pradžioje.
Nenoriu būti kaip tie lietuviai, kur viskuo skundžiasi, tačiau prioritetas dangos perklojimui turėjo būti ne Jonavos g., o Savanorių pr. - ten, kur važiuoja daugiausiai VT.
Be to, spėkit ar pagreitėjo VT Jonavos g. po remonto? Klausimas retorinis, aišku.
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąBe to, spėkit ar pagreitėjo VT Jonavos g. po remonto? Klausimas retorinis, aišku.
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimą
Nenoriu būti kaip tie lietuviai, kur viskuo skundžiasi, tačiau prioritetas dangos perklojimui turėjo būti ne Jonavos g., o Savanorių pr. - ten, kur važiuoja daugiausiai VT.
Be to, spėkit ar pagreitėjo VT Jonavos g. po remonto? Klausimas retorinis, aišku.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKodėl jis turėjo pagreitėt? Klausimas ne retorinis.
Žiūrint iš sveiko proto pozicijų, nesuprantama, kodėl VT velkasi 20 km/h lygutėle gatve. Buvo galima ir anksčiau jį pagreitinti, tačiau dabar tam yra dar daugiau sąlygų.
Comment
-
Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimąjei velkasi lygioje vietoje kaltink TS, kad sudarinėja vežlio greitumo grafikus , YPAČ TROLEIBUSŲ.
O jei rimtai neimanoma darant grafikus zinot koks bus keleiviu srautas ir transporto eismo intensyvumas todel viena karta velkasi ant 20 km/h kita karta ir 50 km/h pritruksta.
Comment
Comment