Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
    Gal nebus i durna klausima dar durnesnio atsakymo
    O kaip atsakyti į tokius klausimus:
    Atsiprašome, bet tra lia lia... Ir vyniot atsakymą kaip į saldainį? Ar sakyt - nieko nesuprantante, tingiu vesti paskaitą, kad viskas būtų aišku.

    Vieni kvailiausių klausimų:
    1. Laba diena AUTROLIS. Noreciau suzinoti,kada pas jus bus troleibuso vairavimo kursai?? Aciu.
    Dėl tokių klausimų reikėtų skambinti, čia ne informacijos tarnyba, klausimai ir atsakymai skirti keleiviams.

    2. Planuojama pirkti dujomis varomu autobusu. Klausimas : kodel ne troleibusu kurie visai neterse oro? ismetamu duju kvapas, dujomis varuomuose automobiliuose primena supuvusiu kiausiniu smarve, ar tokia smarve pagerins miesto ivaizdi?
    Dėl to reikėtų užduoti klausimą savivaldybei.

    3. Sveiki. Norejau pasiteirauti ar neplanuojama nors vieno autobuso vaziuojancio A. Smetonos aleja paleisti vaziuoti per centra? Nes is sios gatves nei vienas autobusas ten nevaziuoja.
    „Autrolis" aptarnauja tik troleibusų maršrutus.

    Vieni geriausių klausimų (vieno komentatoriaus):
    1. Ruošiamasi tiesti troleibusu kontaktinį tinklą Parodos kalnu, kai kurie miestiečiai būkštauja, kad troleibusai apsunkins eismą toje vietoje, ar galėtumėte išsklaidyt abekones? Buvo planas kad troleibusai pasieks Šilainius, ar tas planas jau visai pamirštas? 3. Ką manote apie Autrolio ir Kauno autobusų sujungimą? Ar tikslinga? 4. Kai kurie mikroautobusų maršrutai dubliuoja troleibusų maršrutus, ar nemanote, kad tai šiek tiek keista, juk savivaldybei priklausanti įmonė kaip ir visų mūsų įmonė o pjaunam šaką ant kurios ji sėdi 5. Kokios perspektyvos sulaukti naujų troleibusų Kaune? 6. Vilniuje senose Škodose žiemą šiek tiek šildo ar neįmanoma ir Kaune to padaryt, sutikit važiuot apledėjusiame troleibuse labai jau nemalonu

    Kvailiausi klausimai (jų turinys po redagavimo nebūtų kvailas, bet pats pateikimas bukaprotiškas):
    Sveiki, 1. Kodel transporto kontrole nedirba nuo tyada kai pradeda vaziuoti troleibusai? 2.kada ilaipinimas bus tik per prieki? 3. kodel vairuotoju vizitines korteles kabo pas visus skirtingose vietose? 7. kodel kontrole taip retai tikrina ir anksti baigia darba? 10. kodel dienos metu troleibusai (visi)vaziuoja maziausiai 13 min intervlau ,o kiti dar reciau? suprantu,jog tam tikri gali reciaiu,bet pagrindiniai 1,5,7,13,14,15,16 turetu vaziuoti islaikydami intervala iki 10 min.

    Paskaitęs užduodamų klausimų turinį ir tekstą, padariau išvadą, kad apie 70 proc. internautų yra beraščiai neišmanėliai
    Paskutinis taisė Ametistas; 2011.01.27, 00:44.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Dėl tokių klausimų reikėtų skambinti, čia ne informacijos tarnyba, klausimai ir atsakymai skirti keleiviams.
      Bet ir atsakymai nužudantys, aš nežinau ar mano įmonėje trūksta vairuotojų. Paskambinkit informacijai, o jinai nukreips į personalo tarnybą. Nes mūsų įmonėje kiekvienas žino tik savo sritį.
      „Autrolis" aptarnauja tik troleibusų maršrutus.
      "Autrolis" nebendradarbiauja su "Kauto autobusais" ir nei vienas, nei kitas nežino kas darosi jų darže. Nors abi kompanijos dirba kaip viena Tikri sovietinio mastymo ir logikos atsakymai
      Jei Amiko atsakinėji tai atsiprašau, bet jei čia tų valdininkų atsakymai tai nu ir n....

      Comment


        Parašė kempas Rodyti pranešimą
        Bet ir atsakymai nužudantys, aš nežinau ar mano įmonėje trūksta vairuotojų. Paskambinkit informacijai, o jinai nukreips į personalo tarnybą. Nes mūsų įmonėje kiekvienas žino tik savo sritį.

        "Autrolis" nebendradarbiauja su "Kauto autobusais" ir nei vienas, nei kitas nežino kas darosi jų darže. Nors abi kompanijos dirba kaip viena Tikri sovietinio mastymo ir logikos atsakymai
        Jei Amiko atsakinėji tai atsiprašau, bet jei čia tų valdininkų atsakymai tai nu ir n....
        1. Atsakinėsiu ten ne aš.
        2. Atsakymai neturėtų būti kaip mano, turi būti daugiau informacijos, paaiškinimų, išsamesni.
        3. Mano atsakymai - ne pavyzdžiai, o tik trumpas paaiškinimas, trumpas atsakymas - komentaras, į pateiktą neišmanėlišką klausimą

        Na, šis klausimas dėl vairuotojų kursų, pripažinkime, yra ne vietoje. Jei kas nors rimtai tuo domisi, tai skambins telefonu, o ne klaus viešai. Juk tai susiję su darbo paieškomis.
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Na as galeciau pasidziaugti, kad mano manymu kelione Kaune troleibusu tikrai pagerejus. Nesenai vaziavau atnaujinta Skoda, viduje svaru, silta, informacija apie biletu pardavima pateikiama lietuviu ir anglu kalbomis. Viskas labai aisku ir suprantama. Tikrai progresas.

          Comment


            Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
            Na as galeciau pasidziaugti, kad mano manymu kelione Kaune troleibusu tikrai pagerejus. Nesenai vaziavau atnaujinta Skoda, viduje svaru, silta, informacija apie biletu pardavima pateikiama lietuviu ir anglu kalbomis. Viskas labai aisku ir suprantama. Tikrai progresas.
            Iš tiesų, nepaisant kai kurių nusivylusių namų šeimininkių ir pavargusių darbininkų nuomonės, progresas egzistuoja Kauno viešajame transporte
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Parašė amiko Rodyti pranešimą
              Iš tiesų, nepaisant kai kurių nusivylusių namų šeimininkių ir pavargusių darbininkų nuomonės, progresas egzistuoja Kauno viešajame transporte
              Keista, net uz Vilniu toliau, kur net kasu nera ir dar uzsilike tarybiniai krokodilai.

              Comment


                Parašė e2ards Rodyti pranešimą
                Keista, net uz Vilniu toliau, kur net kasu nera ir dar uzsilike tarybiniai krokodilai.
                Vilniuje dar yra krokodilų???

                Comment


                  Visuose autobusuose ir troleibusuose.

                  Comment


                    Lietuvos Aukščiausiasis Teismas visus Kauno troleibusų vairuotojų streikus pripažino neteisėtais

                    http://www.lrytas.lt/-12965459771296...teisėtais.htm

                    Comment


                      Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
                      Lietuvos Aukščiausiasis Teismas visus Kauno troleibusų vairuotojų streikus pripažino neteisėtais

                      http://www.lrytas.lt/-12965459771296...teisėtais.htm
                      Kad Balčaitis durnas tai teisybė, tačiau įdomu, ar pvz Prancūzijoje visuotinai vykstantys visų transporto sferų (autobusų, metro, traukinių, oro uostų) streikai taip pat teismų pripažįstami neteisėtais?

                      Comment


                        Parašė disident Rodyti pranešimą
                        Kad Balčaitis durnas tai teisybė, tačiau įdomu, ar pvz Prancūzijoje visuotinai vykstantys visų transporto sferų (autobusų, metro, traukinių, oro uostų) streikai taip pat teismų pripažįstami neteisėtais?
                        Esmė ne tai. Ir Kaune vykę troleibusų vairuotojų teismai būtų teisėti, jei tik profsąjunga būtų tinkamai sutvarkiusi dokumentus.
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Neteisėti... Todėl taip ir gyvename. Nes streikų nėra. Masinių, naikinančių. Vakarai dėl to geriau ir gyvena, nes streikuoja ir reikalauja. O mums mūsų valdžia ir kapitalas aiškina, kad mes per mažai dirbame, kad reikia spręsti problemas civilizuotai. Civilizuotai? Ką gi šis magiškas keiksmažodis reiškia? Streikai ir yra viena iš civilizuotų formų reikalauti iš valdžios ir kapitalo. Bet mums tai pateikia propagandistai kaip necivilizuotą būdą... Štai puikus pavyzdys, kaip iš juodo daroma balta ir atvirkščiai.
                          Ar Lietuvoje nuo 1990 m. buvo nors vienas normalus streikas? Ne! Skaldyk ir valdyk principas veikia puikiai. Šis teismas pavyzdinis. Kad kiti bijotų ir drebėtų dėl savo menkos algos dar labiau. Nes bet kokį streiką, kai bus politinė valia, galima bus pripažinti neteisėtu.
                          Jei valdiškose įstaigose ir įmonėse dar vyko šiokie tokie streikeliai, tai privačiose įmonėse jų nebuvo visai.
                          Paskutinis taisė Al1; 2011.02.01, 17:20.

                          Comment


                            Aha, ir tada va turim tai kas dabar vyksta Egipte. Praktiškai naikinama valstybe visais apsektais.

                            Plačiau apie Al1 roju:
                            http://grumlinas.popo.lt/2011/01/31/...nis-is-vidaus/
                            http://grumlinas.popo.lt/2011/01/31/...r-revoliucija/
                            (ne CNN, o ten esančiu žmoniu akimis)

                            Comment


                              Egipte vyksta perversmas. Be to didelė tikimybė, kad organizuotas iš užsienio. Gal nereikia painioti streikų (nors ir su gatvių kautynėmis) su perversmu. Gal pamiršai Graikiją?

                              Comment


                                Streikas turėtų esmę ir prasmę, jei jo reikalavimai būtų realūs, logiški, pamatuoti bei įmanomi įgyvendinti.... Bet ne šis minimas vairuotojų streikas su kosminiu reikalavimu pakelti atlyginimą kelis kartus, berods iki 6000Lt. Graudu, kad dėl kažkokių intrigų sukurstoma situacija ir kvailinami žmonės, nes nematau jokio loginio pagrindo reikalauti pakelti atlyginimą ne procentais, o keliais kartais (!!!) Juk minimuose streikuose Vakarų Europoje būdavo reikalaujama pakeisti keliomis valandomis savaitinį darbo krūvį, kelių procentų priemokų už kažką, bet ne tokių utopijų kaip pas mus.... Ir tos mūsų profsąjungos, deja, labai dar vaikiškos, primityvios ir daugiau užsiima priešrinkiminėmis kovomis nei kad realiai ir iš esmės atstovauja narių interesus.... Vien nevykęs "pijaras", o ne reali veikla....

                                Comment


                                  Jaigu profsąjunga butų normalei vede derybas su valdžią, tai tikrai nebutų buve jokių streikų. Balčaitis net nesiemė jokių veiksmų dėl derybų. Po streikų daug vairuotojų išbegiojo iš jo profsąjungos, suprate, kad netaip reikėjo kovoti. Kiti net gailisi dėl streikavimo. Balčaitis taip susuko vairuotojams "smegenis", kad dabar visi ant jo spjaudosi.

                                  Comment


                                    Kai gaus ieškinį iš Autrolio - atsisuks visi smegenys į savo vietas

                                    Comment


                                      Šiandien pastebėjau, kad įgyvendintas dar vienas mano siūlymas - 29-ojo maršruto autobusų lauko švieslentėse prieš užrašą „Į KAUNO ORO UOSTĄ" pateikiamas lėktuvo simbolis, o prieš užrašą „Į GELEŽINKELIO STOTĮ" - garvežio simbolis. Šie simboliai skirti lengviau orientuotis kitakalbiams miesto svečiams.
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        /\ super, šauni idėja

                                        Comment


                                          Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                          Šiandien pastebėjau, kad įgyvendintas dar vienas mano siūlymas - 29-ojo maršruto autobusų lauko švieslentėse prieš užrašą „Į KAUNO ORO UOSTĄ" pateikiamas lėktuvo simbolis, o prieš užrašą „Į GELEŽINKELIO STOTĮ" - garvežio simbolis. Šie simboliai skirti lengviau orientuotis kitakalbiams miesto svečiams.
                                          pastebejau dar galia butu prideti ir angliskai airport

                                          Comment

                                          Working...
                                          X