Įdomu, kada paskelbs naujų Parodos troleibusų maršrutų tvarkaraščius. Kaip suprantu, jie važiuos jau nuo Spalio 6 d., kitą savaitę visai realu tikėtis grafikų.
Nesigirdėjo, kad paleidus troleibusus būtų planuojama koreguoti autobusų maršrutus ar grafikus. Keista. Būtų protinga T4 leisti dažnesniu intervalu ir atitinkamai sumažinti atkarpoje autobusų.
Ir dar įdomu, ar jau vyko troleibusų test-drive'as pro Parodos kalną.
Įdomu, kada paskelbs naujų Parodos troleibusų maršrutų tvarkaraščius. Kaip suprantu, jie važiuos jau nuo Spalio 6 d., kitą savaitę visai realu tikėtis grafikų.
Nesigirdėjo, kad paleidus troleibusus būtų planuojama koreguoti autobusų maršrutus ar grafikus. Keista. Būtų protinga T4 leisti dažnesniu intervalu ir atitinkamai sumažinti atkarpoje autobusų.
Ir dar įdomu, ar jau vyko troleibusų test-drive'as pro Parodos kalną.
Taip, iš tiesų nauji grafikai turėų būti skelbiami kitą savaitę. Na, kaip jau kažkas panašiai sakė anksčiau, iš karto didelių pokyčių autobusų maršrutuose nebus. Pirmiausia bus stebimas keleivių srautas naujaisiais troleibusų maršrutais ir į tai atsižvelgiant bus koreguojami autobusų grafikai ir/arba trasos.
O gal būt su naujais troleibusų grafikais išvysime ir pokyčius autobusų maršrutuose arba grafikuose?
Man taip pat bus keista, jei nebus koreguoti autobusų maršrutai, ypač A43, kuris daugiau nei didžiąja dalimi trasos dubliuos T4. Šiaurės pr. atkarpoje nuo Žukausko g. iki Pramonės pr. važiuoja 20 autobusas, kuris gana greitai gali nuvežti senamiesčio kryptimi, o jeigu reikia į centro-stoties pusę - yra dažnai kursuojantys T13 ir T14, iki kurių nuo šiauriausių Kalniečių daugiabučių, esančių šalia Šiaurės pr., nueiti galima per 6-7 minutes. Eigulių - Urmo bazės atkarpą aptarnauja T9 ir T12. Savaitgaliais būtų galima iki Biruliškių g. nukreipti A33, kuris privežtų keleivius prie artimiausių stotelių, iš kurių galima nusigauti į daugumą Kauno mikrorajonų.
Atsisakius A43 reiktų dažninti T4 bei paleisti jį ir savaitgaliais, tiesa, tada kyla klausimas ar reikia Žemiesiems Šančiams dviejų troleibusų, kurių bendras intervalas būtų 5-6 minutės, ir vežančių daugmaž ta pačia kryptimi. Taip pat, ar užtektų Solaris troleibusų (vienas forumietis minėjo, kad į Parodos kalną kils tik Solariai)?
Transporto skyrius su tokiu mastymu jau verčia troleibusus važiuot tusčius, o po to pati valdžia ir vairuotojai skundžiasi kad važiuoja vienas paskui kita transportas.
Mano variantai būtų buve:
1 troleibusas dabartiniu maršrutu islandijos pl-klinikos-centras-juozapavičiaus pr
2 troleibusas islandijos pl-parodos g-kauno pilis-parodos g-islandijos pl taip pat ir savaitgali
15 su 16 troleibusais leisti per parodos g kaip ir dabar ziediniais maršrutais. Taip butu mažinamas dubliavimas 13 su 14.
o man labiausiai patiko pirmieji planai del troleibusu parodos kalnu deja tokiu neprieme 1 troleibusa leisti ne savanoriu kalnu o parodos nedarant jokiu papildomu marsrutu
1 troleibuso negalima leist per kalna nes dideli keleiviu srautai is eiguliu, kliniku i laisvės al centra ir atgal iš centro, laisvės link kliniku ir eiguliu
Dar vienas toks nusišnekėjimų, santykių aiškinimosi, gramatinių klaidų taisymo ir pan. srautas, ir visi jo dalyviai gaus pražangas su 1-2 savaičių atostogomis. Beraščiai irgi bus "apdovanoti".
Transporto skyrius su tokiu mastymu jau verčia troleibusus važiuot tusčius, o po to pati valdžia ir vairuotojai skundžiasi kad važiuoja vienas paskui kita transportas.
Mano variantai būtų buve:
1 troleibusas dabartiniu maršrutu islandijos pl-klinikos-centras-juozapavičiaus pr
2 troleibusas islandijos pl-parodos g-kauno pilis-parodos g-islandijos pl taip pat ir savaitgali 15 su 16 troleibusais leisti per parodos g kaip ir dabar ziediniais maršrutais. Taip butu mažinamas dubliavimas 13 su 14.
Bet tokiu atveju žmonės, gyvenantys ar dirbantys ties Pramonės pr. Maxima ir Urmo baze bei Taikos pr. prarastų greitą susisiekimą su Savanorių pr. nuo K. Petrausko g., Kęstučio ir Donelaičio gatvėmis.
Dėl T2 pritariu, taip pat nelabai suprantu kodėl vietoj jūsų siūlomo maršruto buvo padarytas žiedinis. Paleidus T2 į abi puses Parodos kalnu būtų lengviau pasiekti Sukilėlių, Šiaurės prospektus važiuojant nuo centro pusės. Dabartinis variantas pagerina Šiaurė pr. ir Sukilėlių pr. susisiekimą su centru rytais, bet tuo pačiu pablogina Šiaurės, Sukilėlių pr. - Kauno Pilies atkarpoje.
Apskritai, mano nuomone A20 nėra pakankamai išnaudojamas, tai yra pats greičiausias būdas nukakti nuo Šiaurės pr. iki Kauno Pilies, padažninus jo kursavimą rytais ir vakarais ir galbūt pašalinus mano nuomone nelabai reikalingą Savanorių pr. - Partizanų g. atkarpą, būtų kompensuotas T2 kursavimas per Parodos kalną.
Kad su 13,14,15,16 man atrodo viskas normaliai, dubliavimo yra, bet ten dideli keleiviu srautai. O del nauju marsutu panasu, kad kolkas padaryta, kad tik padaryti, Patogu man panasu, kad tik Sanciu gyventojams.
Kad su 13,14,15,16 man atrodo viskas normaliai, dubliavimo yra, bet ten dideli keleiviu srautai. O del nauju marsutu panasu, kad kolkas padaryta, kad tik padaryti, Patogu man panasu, kad tik Sanciu gyventojams.
Aš taip pat manau, kad tas dubliavimas pateisinamas dėl keleivių srautų. Jis į centrą nuo Taikos pr. per didelis, kad keleiviai būtų verčiami Savanorių pr. perlipti į T13, T14. Visgi nereikėtų persistengti. Dėl Baršausko g. - jau kitkas. Ten to transporto tiek nereikia ir gatvė yra labiau tranzitinė. Ten VT važiuoja žymiai per daug, lyginant pagal keleivių srautus. Bet tiesiog dabar nėra kitų galimybių koreguoti situaciją.
Dėl dirbtinai gerėjančio susisiekimo su Šančiais - manau, kad pagrindinė problema yra troleibusų galinio punkto nebuvimas prie gel. stoties. Tai galėtų iš dalies išspręsti ir Baršausko g. problemiškumą.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Aš taip pat manau, kad tas dubliavimas pateisinamas dėl keleivių srautų. Jis į centrą nuo Taikos pr. per didelis, kad keleiviai būtų verčiami Savanorių pr. perlipti į T13, T14. Visgi nereikėtų persistengti. Dėl Baršausko g. - jau kitkas. Ten to transporto tiek nereikia ir gatvė yra labiau tranzitinė. Ten VT važiuoja žymiai per daug, lyginant pagal keleivių srautus. Bet tiesiog dabar nėra kitų galimybių koreguoti situaciją.
Dėl dirbtinai gerėjančio susisiekimo su Šančiais - manau, kad pagrindinė problema yra troleibusų galinio punkto nebuvimas prie gel. stoties. Tai galėtų iš dalies išspręsti ir Baršausko g. problemiškumą.
Buvo cia kalbos, kad pertvarkys dabartine galutine autobusu aikstele prie stoties, bet tuo viskas ir pasibaige, autobusai pietu pertraukos metu galetu stoveti(kaip kazkada ir stovedavo) prie dainu slenio. Taip pat dabartiniame ziede troleibusai galetu apsisukti jame ir be jokio stovejimo vaziuoti toliau, kaip piles ziede, as asmeniskai nematau dideles problemos
Del per didelio srauto gal irgi is dalies sutinku, bet ten panaikinus populiaruji M30 reik manyt srautai irgi kiek padidejo, nezinau kiek dabartinis M57 keleiviu perveza.
Ir dar. Kaip tau paciam atrodo naujieji troleibusu marsutai? Man tai pinigu ismetimas i bala.
Buvo cia kalbos, kad pertvarkys dabartine galutine autobusu aikstele prie stoties, bet tuo viskas ir pasibaige, autobusai pietu pertraukos metu galetu stoveti(kaip kazkada ir stovedavo) prie dainu slenio. Taip pat dabartiniame ziede troleibusai galetu apsisukti jame ir be jokio stovejimo vaziuoti toliau, kaip piles ziede, as asmeniskai nematau dideles problemos
Del per didelio srauto gal irgi is dalies sutinku, bet ten panaikinus populiaruji M30 reik manyt srautai irgi kiek padidejo, nezinau kiek dabartinis M57 keleiviu perveza.
Ir dar. Kaip tau paciam atrodo naujieji troleibusu marsutai? Man tai pinigu ismetimas i bala.
Na aš į neteisingus/netinkamus sprendimus, susijusius su VT reaguoju ir apie tai mąstau, tariuosi su kitais, asociacijoje visi iš savų sričių keliame klausimus ir juos diskutuojame... Bet vieno teisingo sprendimo rasti neįmanoma. Jau nebent kuriant naują infrastruktūrą iš pagrindų, galima sukurti gerą rezultatą. O dabar pagrindinės kliūtys yra politika ir finansai. Mūsų visuomenė ir tai dar nėra subrendusi ir sveikai susiformavusi, o ką jau kalbėti apie susenusius politikus. Net ir, pvz., Paulius Keras - gana jaunas politikas, bet neretai biurokratiškas. O jo vadovaujamas skyrius nematau, kad būtų pažengęs į priekį per pastaruosius metus. Jie stengiasi kuo labiau šalintis nuo visuomenės ir į kritiką retai gilinasi. Todėl ir maršrutai Parodos g. manęs nenustebino. Tiesiog jie atspindi, kaip biurokratai, nesitardami su visuomene, greitai gali sužlugdyti tai, ką daro. Vietoje to, kad ieškotų sprendimų, jie dažniausiai tik imituoja darbą pasyviai priiminėdami tik jiems suprantamus biurokratiškus sprendimus. Ir toks atotrūkis nėra gerai.
Aš tikėjausi bent jau T4 nuo Savanorių pr. į Parodos g. T2 paversti žiediniu irgi neefektyvu... Tiesiog dabartiniai Parodos g. troleibusų maršrutai, matosi, parinkti skubotai ir į vt sistemą žiūrint labai siaurai. T2 ir T4 išnaudos tik trečdalį naujos linijos galimybių.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Na aš į neteisingus/netinkamus sprendimus, susijusius su VT reaguoju ir apie tai mąstau, tariuosi su kitais, asociacijoje visi iš savų sričių keliame klausimus ir juos diskutuojame... Bet vieno teisingo sprendimo rasti neįmanoma. Jau nebent kuriant naują infrastruktūrą iš pagrindų, galima sukurti gerą rezultatą. O dabar pagrindinės kliūtys yra politika ir finansai. Mūsų visuomenė ir tai dar nėra subrendusi ir sveikai susiformavusi, o ką jau kalbėti apie susenusius politikus. Net ir, pvz., Paulius Keras - gana jaunas politikas, bet neretai biurokratiškas. O jo vadovaujamas skyrius nematau, kad būtų pažengęs į priekį per pastaruosius metus. Jie stengiasi kuo labiau šalintis nuo visuomenės ir į kritiką retai gilinasi. Todėl ir maršrutai Parodos g. manęs nenustebino. Tiesiog jie atspindi, kaip biurokratai, nesitardami su visuomene, greitai gali sužlugdyti tai, ką daro. Vietoje to, kad ieškotų sprendimų, jie dažniausiai tik imituoja darbą pasyviai priiminėdami tik jiems suprantamus biurokratiškus sprendimus. Ir toks atotrūkis nėra gerai.
Aš tikėjausi bent jau T4 nuo Savanorių pr. į Parodos g. T2 paversti žiediniu irgi neefektyvu... Tiesiog dabartiniai Parodos g. troleibusų maršrutai, matosi, parinkti skubotai ir į vt sistemą žiūrint labai siaurai. T2 ir T4 išnaudos tik trečdalį naujos linijos galimybių.
Taip, biurokratija ir biurokratai Lietuvoj didelis galvos skausmas. Panaikinus mikriukus buvo didelis sansas pagaliau Kaune atkelti VT vieninga, patogia sistema, o dabar mano manymu gavosi blogiau nei iki pertvarkos. Guodzia, kad tuo reikalu uzsiims "Kautra", gal kazkas is to iseis geresnio. Kada P.Kero kadencija baigiasi?
Taip, biurokratija ir biurokratai Lietuvoj didelis galvos skausmas. Panaikinus mikriukus buvo didelis sansas pagaliau Kaune atkelti VT vieninga, patogia sistema, o dabar mano manymu gavosi blogiau nei iki pertvarkos. Guodzia, kad tuo reikalu uzsiims "Kautra", gal kazkas is to iseis geresnio. Kada P.Kero kadencija baigiasi?
„Kautra“ bent jau išmano, kas yra kultūringas keleivių aptarnavimas ir tai yra vienas retesnių pavyzdžių, kai viešojo transporto bendrovės vadovai yra globalesnio mąstymo, pagarbūs žmonės ir atitinkamai pagarbos reikalauja iš savo darbuotojų. Lygiai taip galiu pagirti ir „Jonavos autobusus“ - nors tai yra žymiai mažesnio kalibro bendrovė, bet požiūris į keleivius irgi teigiamas. TOKS ir „Busturas“ - visiškos priešingybės „Kautrai“ ir „Jonavos autobusams“. Ten sėdi nepagarbūs ir siauro mąstymo žmonės. Utenos autobusų parkas ir „Kėdbusas“ man irgi kelia abejonių.
Vedėjų vadovai kadencijų kaip ir neturi - bet po savivaldybės Tarybos rinkimų paprastai pasikeitus dominuojančiai partijai skyrių vadovai keičiami. Bet Kaune dominuojanti partija nesikeičia jau keletą kadencijų iš eilės. O net ir jei šiuose rinkimuose keistųsi (kuo labai abejoju), nemanau, kad taip greitai rastųsi varžovas Pauliui Kerui. Aš manau, kad kaip žmogus jis yra tinkamas tam skyriui vadovauti, tik kad per daug politine marionete jis tapęs. Keleiviams - nelabai gerai, o jam tai yra kone garantas dar ilgai ten būti.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
man ydomiai tas skamba kultūringas keleivių aptarnavimas. Vairuotojo pareigybinėse yra griežtai draudžiama bendrauti su keleiviu tik galima pranešti apie atsiskaitymą už kelionę t.y. bilietų kainas ir esančias nuolaidas. O toks kai ar važiuojat į šilainius, į kalniečius yra negalimas todėl vairuotojas turi pilna teisę į tokius klausimus net nekreipt dėmesio.
Na, kažkodėl vis tik atsiranda vairuotojų, kurie tomis retomis progomis prasižioti, sugeba keleivius aprėkti, ar įžeisti, ar kitaip nederamai pasielgti. Taigi juokas juokais, bet panašu, kad kai kuriems vairuotojams tikrai geriau sekasi tylėti negu bendrauti. Toks klausimas kaip kad "ar važiuojate iki ten ar ten" transporto priemonei stovint yra ne tik kad galimas, bet ir, mano nuomone, vairuotojai privalo į tai atsakyti. Visgi keleiviai yra klientai ir jei jie to klausia vairuotojo, vadinasi, ne be reikalo.
Šiaip as tai esu autobuso vairuotojas tai esu perskaites savo pareigybines nuo pradžių iki galo. Kokio lygio bendravimas galimas puikiai žinau, bet ar įmanoma išsikęs kad sustoji per toli sustojime nuo šaligatvio? Tikrai ne dėl to kad sunku o kad tie sustojimai yra duobėti saugant autobuso bufery o kitų sustojimų tokios "kišenės" kad išeina tik skersa autobusą pastatyt. O pagal žinomą naują tvarką vėlavimų skubėjimų iš šalies gali atrodyt kad kažkoks "durnelis" vairuoja viena sustojimą lekia kitą vos velkas. Patys keleiviai dažniausiai iššaukia konfliktus kad kažkur nešvaru ar kažkur juda plastmasės ar smirda svylančiu tepalu ar pan. nes vairuotojas ne valytojas ar meistras koky paskriria autobusą tokiu ir važiuoji.
Taip, darbas klientų aptarnavimo srityje yra nelengvas. Dar apsunksta ir dėl mūsų dar nesubrendusios visuomenės. Tiesiog aš parašiau, kaip turėtų būti, o tu parašei, kaip yra. Taigi matome, kad vietos, kur tobulinti sistemą, dar yra daug. Visgi sutinku, kad keleiviai turėtų vengti konfrontuoti ir turėtų apie švarą autobuse sakyti ne vairuotojui, o administracijai. Bet daug kas nelabai išmano, į ką kada kreiptis.
Dėl autobuso valymo - aš vis tik labiau pritarčiau didinti pertraukų skaičių, kad jų metu kas keletą reisų transportą valytų vairuotojas. Taip yra kai kuriose V. Europos šalyse. Dabar transportas valomas tik dienos pabaigoje. Manau, kad to nepakanka.
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Taip, darbas klientų aptarnavimo srityje yra nelengvas. Dar apsunksta ir dėl mūsų dar nesubrendusios visuomenės. Tiesiog aš parašiau, kaip turėtų būti, o tu parašei, kaip yra. Taigi matome, kad vietos, kur tobulinti sistemą, dar yra daug. Visgi sutinku, kad keleiviai turėtų vengti konfrontuoti ir turėtų apie švarą autobuse sakyti ne vairuotojui, o administracijai. Bet daug kas nelabai išmano, į ką kada kreiptis.
Dėl autobuso valymo - aš vis tik labiau pritarčiau didinti pertraukų skaičių, kad jų metu kas keletą reisų transportą valytų vairuotojas. Taip yra kai kuriose V. Europos šalyse. Dabar transportas valomas tik dienos pabaigoje. Manau, kad to nepakanka.
O kodėl gi nepadarius kaip kažkada buvo Vilniaus troleibusų įm.? Troleibusas atvyksta į galinį punktą, ir jeigų nevėluoja, valytoja atlieka greita salono valymą. Aišku, tik deidesniuose galiniuose punktuose, arba ten kur yra dispečerinės.
P.S. Tokia tvarka Vilniuje buvo iki sujungiant VT ir VA į VVT. Atsisakyta dėl taupymo (šaltinis VBS vėl ).
Comment