Parašė Garbanius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Per Kauno naktis teko pasivažinėti 37N. Mano didžiuliai nuostabai negalima "išmušti" e-bilieto. Teko pirkti grynais. Kodėl toks sprendimas priimtas naktiniam maršrutui? Vienas dalykas labai nepatogu, kadangi autobusas buvo pilnas žmonių, tai pusė turbūt apskritai nesusimokėjo. O šiaip linksmas važiavimas buvo pilnu autobusu . O ir vairuotoja ne pėščia, mina kaip išprotėjus.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė Traf Rodyti pranešimąKadangi bilietas iš vairuotojo kainuoja 2.40, paprasčiausiai tai puikus būdas nulupti nuo keleivio 40-čia centų brangiau. Tačiau taip pat reiktų paminėti, kad tokiu atveju daug lengviau išlaikyti naktinius maršrutus Kauno mieste.
Dėl nulupimo ir uždirbimo abejočiau, nes: jei nenuskaito nemažai žmonių (visgi nemaža dalis jau padauginusių, be to ir kontrolė negresia) tiesiog neperka bilieto. Taip pat jei perka, kai kurie perka po 1,20Lt (nors priklausytu pilna kaina).
Taigi manyčiau, kad nenuskaitymas kaip tik mažintų pajamas.
Comment
-
Labas vakaras,
Esu besidomintis viešuoju transportu, bet apie tai kol kas išmanau nedaug.
Noriu paklausti klausimo. Kas kauno autobusuose nustato, koks autobusas važiuos kokiu maršrutu?
Ir dar vienas dalykas, kodėl Kaune nėra įrašomi nauji arba perrašomi seni stotelių pavadinimai? Kai kuriuose maršrutuose, tai visame maršrute pasako vos pusę stotelių, nes kiti pavadinimai yra pasikeitę, bet neįrašyti.
Vilniuje tokios praktikos tikrai nesutiksi.
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimąPer Kauno naktis teko pasivažinėti 37N. Mano didžiuliai nuostabai negalima "išmušti" e-bilieto. Teko pirkti grynais. Kodėl toks sprendimas priimtas naktiniam maršrutui? Vienas dalykas labai nepatogu, kadangi autobusas buvo pilnas žmonių, tai pusė turbūt apskritai nesusimokėjo. O šiaip linksmas važiavimas buvo pilnu autobusu . O ir vairuotoja ne pėščia, mina kaip išprotėjus.
Kodėl manai, kad pusė nesusimokėjo? Vairuotojas (šiuo atveju - vairuotoja) privalo sužiūrėti, kad kiekvienas įsigytų bilietą, nes, kaip minėjau, turimi negalioja.
Dėl minimo „kaip išprotėjus“ - linkstu abejoti, ar tikrai jau taip buvo. Veikiausiai važiavo tiesiog greičiau negu dienos metu. O kitaip lyginant - normaliu greičiu, kokiu dienos metu pilni keleivių autobusai važiuoja Vakarų Europoje.Parašė Gator Rodyti pranešimąPagal idėją turėjo padaryt, kad terminuoti negalioja naktiniams, bet man kažkas irgi skundėsi, kad ir vienkartinio nepavykdavo su ebilietu išmušt naktiniame... Bene klaida padartyta bus? Pats vienkartinį norėjai mušt ar terminuotą, kuris negalioja naktiniuose?Parašė Traf Rodyti pranešimąKadangi bilietas iš vairuotojo kainuoja 2.40, paprasčiausiai tai puikus būdas nulupti nuo keleivio 40-čia centų brangiau. Tačiau taip pat reiktų paminėti, kad tokiu atveju daug lengviau išlaikyti naktinius maršrutus Kauno mieste.Paskutinis taisė Ametistas; 2014.09.08, 22:00.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąKodėl manai, kad pusė nesusimokėjo?
Dėl minimo „kaip išprotėjus“ - linkstu abejoti, ar tikrai jau taip buvo.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąEsmė, kad paskelbta, kad negalioja tik terminuoti, o vienkartiniai turi galioti. Todėl ir įtarti galima klaidą. Jei būtų kaip sakai tai būtų paprasčiausiai tą ir pranešę.
Dėl nulupimo ir uždirbimo abejočiau, nes: jei nenuskaito nemažai žmonių (visgi nemaža dalis jau padauginusių, be to ir kontrolė negresia) tiesiog neperka bilieto. Taip pat jei perka, kai kurie perka po 1,20Lt (nors priklausytu pilna kaina).
Taigi manyčiau, kad nenuskaitymas kaip tik mažintų pajamas.
Galbūt sprendimas blokuoti komposterius priimtas dėl to, kad kiti žmonės, nežinodami šio Tarybos sprendimo, tiesiog pasižymi savo e. bilietus su nuolaida. Kita vertus, situaciją reikės išsiaiškinti.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimąPraeiti iš galo į priekį ar bent jau nuo vidurio į priekį buvo praktiškai neįmanoma, tie kurie įlipo per vidurį ar gale tikrai nesugebėjo prieiti prie vairuotojos ir susimokėti.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Komentatorius Rodyti pranešimą<...>
Ir dar vienas dalykas, kodėl Kaune nėra įrašomi nauji arba perrašomi seni stotelių pavadinimai?
Parašė Komentatorius Rodyti pranešimąKai kuriuose maršrutuose, tai visame maršrute pasako vos pusę stotelių, nes kiti pavadinimai yra pasikeitę, bet neįrašyti.
Parašė Komentatorius Rodyti pranešimąVilniuje tokios praktikos tikrai nesutiksi.
Siūlau laisvalaikiu pasiskaityti asociacijos tinklaraštį http://tinklarastis.nvtka.lt, taip pat kolegų tinklalapį www.ebus.lt bei prisijungti prie asociacijos - www.nvtka.ltwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimąAutobuse buvo gal kokį 150-200 žmonių, turiu nuotraukų, bet iš jų neis suprasti. Stovint nereikėjo net laikytis, vienas bandė prie ažuolyno pradžioje išlipti, tai išlipo už zoologijos sodo
Bet iš aprašymo supratau, kad pergrūstas. Buvo koks nors renginys, ar kiekvieną savaitgalį jie tokie pergrūsti?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Komentatorius Rodyti pranešimą32 - amen nesako važiuojant į Ringaudų pusę (Suvalkiečių g, Stirnų g, seniūnija, mechanikos fakultetas, varžupio g) , o važiuojant link stoties nesako (Kauno šiltadaržiai ir tų pačių, kurias išvardinau)
38 ir 21 nesako "biurų centras"www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimąKauno naktys.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment