Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    užtektų ir iki Kauno pilies to maršruto, o nuo ten į visas Kauno dalis gali nuvažiuoti.

    Comment


      Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
      <...> Per retai vaziuoja arteriniai troleibusu marsrutai 2,4,6,7,16,19. labai suprastejo susisiekimas su Antakalniu.
      Leiskite paklausti, kokiu dažnumu turi kursuoti arteriniai maršrutai 2, 6, 7, 16, 19? 16-ą visoj atkarpoj dengia 2G autobusas, 19-ą troleibusą nuo Sietyno/Narbuto dengia 4G.
      Daugiau mano nuotraukų >>
      Mano rajonas ir apylinkės >>

      Comment


        kursuoti taip, kad nebutu ilgi laiko intervalai. Kaunas jau pasimoke: kol buvo mikru galybe, niekas nelaukdavo retai kursuojancio vt.

        Comment


          Kadangi dabar gyvenu Vilniuje, galvoju pradžioje pasivažinėti VT. Is man tinkancio transporto tinka T1, T3 ir T7. Nors T7 ir vazineja daznai, bet vaziuoja daznai pergrustas, kas man visai nepatinka. Kaune tik rytinio piko metu atsimenu sita vaizda.

          Kaune reiketu manau dvieju greituju, dalinai atkartojanciu buvusiu mikrobu marsutus.

          Tai dabartinio m57, padaryt atkarpa IX forto gatve-centras(buvusi T3 stotele)
          Bei buvusio m42, padaryti 2ligoninė-Šiaurės pr. Panaikint A34 užsukimą į Klinikas.
          Paskutinis taisė Garbanius; 2014.09.03, 20:47.

          Comment


            Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
            Truputį juokinga diskusija, ale kurio miesto transportas labiau prigrūstas, lyg tai būtų geriau negu neprigrūstas. VT turi važiuoti tokiu dažnumu, kad transporte būtų patogu keleiviams judėti.
            Kalbama apie didesnės talpos troleibusų reikalingumą, o ne apie būdus sugrūsti daugiau žmonių į troleibusą.

            Parašė Komandoras Rodyti pranešimą
            Tad sunkiai sutikčiau, kad vežioja orą ir nereikalingi dažnesni reisai ar talpesnės transporto priemonės. Bent piko metu.
            Šilainiai yra atskira tema, nes ten važiuoja tik autobusai. O aš būtent abejoju ilgų troleibusų reikalingumu. Kaune, kaip suprantu, jie būtų reikalingi tik rytinio piko metu ir tik keliems reisams. Tai ar ne geriau būtų įsigyti keletą trumpų troleibusų?
            Kaip suprantu, 4 maršrutas atidaromas 1 ir 2 troleibusų sąskaita. O tai reiškia, kad dabar troleibusai pasiims ir 43 autobuso keleivius.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Jei piko metu vazinetu tie ilgi troleibusai tarkim 13,14,15,16 marsutais, naudos gal ir butu. Nebent ju eksplotacija butu zymiai brangesne, kad labiau apsimoketu leisti dazniau standartinius troleibusus. Vilniuj kaip suprantu ilgos Skodos jau stovi patvory?

              Comment


                Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                Kalbama apie didesnės talpos troleibusų reikalingumą, o ne apie būdus sugrūsti daugiau žmonių į troleibusą.



                Šilainiai yra atskira tema, nes ten važiuoja tik autobusai. O aš būtent abejoju ilgų troleibusų reikalingumu. Kaune, kaip suprantu, jie būtų reikalingi tik rytinio piko metu ir tik keliems reisams. Tai ar ne geriau būtų įsigyti keletą trumpų troleibusų?
                Kaip suprantu, 4 maršrutas atidaromas 1 ir 2 troleibusų sąskaita. O tai reiškia, kad dabar troleibusai pasiims ir 43 autobuso keleivius.
                Dabar galvoju, kokia bus misija neįmanoma su 1, 2 ir 4 trolių grafikų suderinimu. Kaip bežiūrėsi, priimtas gana keistas sprendimas.

                Comment


                  Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                  Kadangi dabar gyvenu Vilniuje, galvoju pradžioje pasivažinėti VT. Is man tinkancio transporto tinka T1, T3 ir T7. Nors T7 ir vazineja daznai, bet vaziuoja daznai pergrustas, kas man visai nepatinka. Kaune tik rytinio piko metu atsimenu sita vaizda.

                  Kaune reiketu manau dvieju greituju, dalinai atkartojanciu buvusiu mikrobu marsutus.

                  Tai dabartinio m57, padaryt atkarpa IX forto gatve-centras(buvusi T3 stotele)
                  Bei buvusio m42, padaryti 2ligoninė-Šiaurės pr. Panaikint A34 užsukimą į Klinikas.
                  taip tik is dalies gerai. didelis mazgas yra autob ir gelez stotys.Vilniuje stotys yra galines stoteles visiems stoties kryptimi vaziuoantiems marsrutams. Kaune stotys geografiskai nepatogiai issideste...

                  Comment


                    Parašė disident Rodyti pranešimą
                    Dabar galvoju, kokia bus misija neįmanoma su 1, 2 ir 4 trolių grafikų suderinimu. Kaip bežiūrėsi, priimtas gana keistas sprendimas.
                    o prie ko derinti?

                    Comment


                      Vilniuje jos jau dirba, tačiau vėlgi, jos būdavo pilnai išnaudojamos tik keliais rytiniais reisais, kai važiuodavo moksleiviai. Po transporto reformos neturiu žinių, kaip ten jos dirba. Mano manymu 15Tr labiau pasitarnautų 7 maršrute, kurį tikrai galima būtų pavadinti labiausiai apkrautu Vilniaus troleibusų maršrutu. Ir važiuotų jos ne tik piko metu, bet ir visą dieną, nes 7 tiek dieną, tiek vakare, važiuoja labai daug žmonių.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                        o prie ko derinti?
                        Tarpusavyje. Ko gero, prioritetas būtų 1 ir 4-o derinimas Juozapavičiaus prospekte.

                        Comment


                          Parašė disident Rodyti pranešimą
                          Tarpusavyje. Ko gero, prioritetas būtų 1 ir 4-o derinimas Juozapavičiaus prospekte.
                          1 ir 4 uzsuks i klinikas, todel ir derinsis isvykimais is Islandijos, 4 marsruto marsrutinis intervalas bus maziausiai 11-15 min, jungtinis piko metu metu 5 -7 min.

                          Comment


                            Parašė disident Rodyti pranešimą
                            Dabar galvoju, kokia bus misija neįmanoma su 1, 2 ir 4 trolių grafikų suderinimu. Kaip bežiūrėsi, priimtas gana keistas sprendimas.
                            Man ir keista, kam taip sudetingai padare. Daryciau taip:
                            T1, vietoj planuojamo T4
                            T2, vietoj uzsukimo i Kauno pili, suktu rata pro centra ir nuo Birstono gatves griztu i sena trasa.

                            Comment


                              Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                              Man ir keista, kam taip sudetingai padare. Daryciau taip:
                              T1, vietoj planuojamo T4
                              T2, vietoj uzsukimo i Kauno pili, suktu rata pro centra ir nuo Birstono gatves griztu i sena trasa.
                              labai sumazetu duodamu kilometru skaicius.. i ta niekas demesio neatkeipia...ka duoda -imk.!

                              Comment


                                O tai tuos kilometrus negalima butu panaudoti marsutu dazninimui?

                                Comment


                                  Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                  O tai tuos kilometrus negalima butu panaudoti marsutu dazninimui?
                                  o is kur paimti troleibusu? nupiesti?

                                  Comment


                                    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                    o is kur paimti troleibusu? nupiesti?
                                    Is sutrumpejusios T1 trasos, atiduotu T2

                                    Comment


                                      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                      Is sutrumpejusios T1 trasos, atiduotu T2
                                      troleibusu nemazes dabar 116, bus 122 T1 trasa netrumpeja. niekas nekalba apie mazinima.....

                                      Comment


                                        Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                        troleibusu nemazes dabar 116, bus 122 T1 trasa netrumpeja. niekas nekalba apie mazinima.....
                                        O is kur likusius 6 trauks? senas patvorines Skodas? Mano siulytu atveju net nereiketu nauju.

                                        Comment


                                          prognoze tokia. T2 AB marsrutu keleiviu nepadauges, BA- liks kaip ir dabar. o T4 AB -BA kryptimis nunes keleiviu nuo T1

                                          Comment

                                          Working...
                                          X